quote:Het lijkt wel of je een tiefushekel hebt gekregen aan modden ofzo.Op donderdag 21 oktober 2010 22:36 schreef swarmahoer het volgende:
sommige users weten precies waarom er iets gebeurd, naar de bekende weg vragen doe je thuis maar, ik ben geen kleuterjufen nu wegwezen hier t is geen speeltuin
quote:Swarma is momenteel niet online dus ik geef maar even antwoord :Op vrijdag 22 oktober 2010 09:40 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het lijkt wel of je een tiefushekel hebt gekregen aan modden ofzo.
In het geval van die Matsoe-topics wist ik NIET waarom iets gebeurt want jij doet alles constant af met 'ok' of roepen dat je buiten moet gaan spelen of iets dergelijks. Wij komen hier op een normale manier iets vragen, dan mag er best in gegaan worden op onze vragen.
quote:Thx voor het melden.Op vrijdag 22 oktober 2010 14:29 schreef Otis2.0 het volgende:
Er worden weer eens hyves van users gepost in de SC. Walgelijk.
quote:Tijd voor z'n jaarlijkse apk??Op vrijdag 22 oktober 2010 14:56 schreef Splutje het volgende:
Mijn kloonalarm ging af
http://forum.fok.nl/user/history/322470
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 14:57 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Tijd voor z'n jaarlijkse apk??
quote:die link die ik post haal ik net van google afOp vrijdag 22 oktober 2010 19:06 schreef luckass het volgende:
Waarom gaat deze dicht?
Google is kapot
Google doet het echt niet hoor.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 19:15 schreef -jos- het volgende:
Het lag aan KPN. Dikke storing net.
http://twitter.com/#search?q=%23kpn
quote:klopt had het net ook kon nergens meer op
quote:Zomaar een gok: oneliner?Op vrijdag 22 oktober 2010 20:20 schreef WhiteTiger1 het volgende:
aan o us kpn en meerdere waren niet meer berijkbaar wrom sluiten kpn naar de kut
quote:Rare titel en onduidelijke openingspost. Je doet maar een beetje moeite om je topic begrijpbaar te maken.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:20 schreef WhiteTiger1 het volgende:
aan o us kpn en meerdere waren niet meer berijkbaar wrom sluiten kpn naar de kut
quote:Uiteraard is iedereen welkom op FOK! maar ik zie vooral chauvinisme wat zich uit in soms wat kinderachtige reacties. Dat het persoonlijk wordt zie ik niet. Sorry. Ik ben er overigens van overtuigd dat er op diverse Belgische fora ook over Hollanders gelachen wordt. Is toch niet zo erg?Op vrijdag 22 oktober 2010 21:01 schreef Marie30 het volgende:
Ik begrijp niet dat dit topic nog steeds open is: België
Het wordt steeds persoonlijker en loopt uit de hand, zet gewoon aan tot negatief gedrag tov Belgische forum gebruikers. Dacht dat iedereen welkom was op FOK!?
quote:Sorry, ik vind van wel (dat het persoonlijk wordt). Bijvoorbeeld: ze kraken alles wat Belgisch is af, als er dan een Belg een repliek geeft dan wordt er geschreven: ga maar naar 9lives.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:10 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Uiteraard is iedereen welkom op FOK! maar ik zie vooral chauvinisme wat zich uit in soms wat kinderachtige reacties. Dat het persoonlijk wordt zie ik niet. Sorry. Ik ben er overigens van overtuigd dat er op diverse Belgische fora ook over Hollanders gelachen wordt. Is toch niet zo erg?
quote:Alsof er nooit marokkanen/turken gebasht worden op FOK!Op vrijdag 22 oktober 2010 21:18 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Sorry, ik vind van wel (dat het persoonlijk wordt). Bijvoorbeeld: ze kraken alles wat Belgisch is af, als er dan een Belg een repliek geeft dan wordt er geschreven: ga maar naar 9lives.
Het voelt voor jou en mij waarschijnlijk anders aan, omdat we beiden aan de andere kant staan.
Het is een belachelijke vergelijking maar als iemand hetzelfde topic opent maar dan is het onderwerp Turkije of Marokko dan wordt het wel (terecht) gesloten omdat het haat zaaiend en racistisch is.
Ik vind dit niet anders.
Als het een mooi onderbouwd topic was tot daar aan toe, maar dit topic is gewoon een hoop gepest op een lage manier.
Sorry.
quote:Ach. Het buurlandje bashen hoort er toch gewoon een beetje bij. Bashen is sowieso erg populair in dit subforum. Ik begrijp dat het je steekt als er kinderachtige dingen over je land gezegd worden maar vergelijkingen met racisme gaan wat mij betreft mank. Ik zou zeggen pak een heerlijk Belgisch biertjeOp vrijdag 22 oktober 2010 21:18 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Sorry, ik vind van wel (dat het persoonlijk wordt). Bijvoorbeeld: ze kraken alles wat Belgisch is af, als er dan een Belg een repliek geeft dan wordt er geschreven: ga maar naar 9lives.
Het voelt voor jou en mij waarschijnlijk anders aan, omdat we beiden aan de andere kant staan.
Het is een belachelijke vergelijking maar als iemand hetzelfde topic opent maar dan is het onderwerp Turkije of Marokko dan wordt het wel (terecht) gesloten omdat het haat zaaiend en racistisch is.
Ik vind dit niet anders.
Als het een mooi onderbouwd topic was tot daar aan toe, maar dit topic is gewoon een hoop gepest op een lage manier.
Sorry.
quote:Ok dan ik respecteer je mening. Ik (en mijn trappistOp vrijdag 22 oktober 2010 21:29 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ach. Het buurlandje bashen hoort er toch gewoon een beetje bij. Bashen is sowieso erg populair in dit subforum. Ik begrijp dat het je steekt als er kinderachtige dingen over je land gezegd worden maar vergelijkingen met racisme gaan wat mij betreft mank. Ik zou zeggen pak een heerlijk Belgisch biertjeen drink op het grote ongelijk van al die stomme Hollanders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |