Mijn vriendin heeft al jarenlang contact met een meisje waar ze mee op de middelbare school gezeten heeft. Ze hebben een tijd lang ruzie gehad maar dat is nu bijgelegd. Laatst kwam de labiele aard van dat mens weer helemaal naar boven. Ze is altijd al labiel en onzeker geweest, heeft en nosejob gedaan en kotste een tijd haar eten uit enzo. Maar nu begon het weer. Iemand had haar ZUS!!! een mail gestuurd over iets met haar vriend ofzo. Labiel wicht woont samen met een gozer en iemand mailde dus iets (snapte niet echt wat' dat hen uit elkaar had moeten drijven. Maar diegene bestond niet op het internet. Ging dat labiele wicht ook iedereen opbellen die ze kende of zij het niet waren. Mijn vriendin en ik waren net uit eten toen dat mens hysterisch belde en toen mijn vriendin 2 keer had opgehangen met ik ben nu even bezig , gilde dat labiele mens door de telefoon wat voor groot drama er nu was gebeurd en of mijn vriendin dat toevallig niet was. Ja, echt een WTF verhaal... Mijn vriendin heeft ook geen zin meer om met haar om te gaan, maar damn... waarom zijn vrouwen vaak zo labiel