quote:Me 2..
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 20:13 schreef Lman. het volgende:
Klb-sc...weer...
*zucht*
Geen respect voor anderen...wat is dat toch?
quote:Oh mooi, na Haakon weer iemand anders in de sc..
quote:Wij mogen niet sociaal experimenteren?Op donderdag 21 oktober 2010 08:47 schreef Lamon. het volgende:
[..]
Zo noem ik alle users die teveel met elkaar om gaan.
quote:Morgen Sala.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 09:44 schreef Salatrel het volgende:
en jij zo van: ceiling bobby is watching you fap![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 09:45 schreef Salatrel het volgende:
hier gaan zo een paar collega's een uurtje naa eeen presentatie koekeloeren beneden dus kan ik even ongestoord angrybirds spelen
quote:Hmm, ik heb het juist best wel druk deze week. Vandaar ook mijn afwezigheid in de SC overdagOp donderdag 21 oktober 2010 09:54 schreef Salatrel het volgende:
ja echt niet normaal hoe rustig deze weekherfstvakantie enzo
quote:Dat beest is aan het spelen met de bal joh!Op donderdag 21 oktober 2010 10:15 schreef Allure_ het volgende:
Salatrel haal die van dat paard eens weg, da's fucking zielig. Ik zal jou eens op een bal van beton smijten
!!!!!!!
quote:Nou en, ik kan niet tegen dierenleedOp donderdag 21 oktober 2010 10:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat beest is aan het spelen met de bal joh!
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 10:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nou en, ik kan niet tegen dierenleed.
quote:Ik ook niet, maar dit vind ik niet zielig, hij struikelt alleen.Op donderdag 21 oktober 2010 10:18 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Nou en, ik kan niet tegen dierenleed.
quote:Nééhéé, je krijgt je image niet meer goed nu.Op donderdag 21 oktober 2010 10:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar dit vind ik niet zielig, hij struikelt alleen.Ik kreeg deze week een prive bericht via hyves, open ik hem zie ik opgehangen hondjes. Dan is mijn dag al weer verpest.
quote:Moet ik hem even naar je doorsturen als bewijs?Op donderdag 21 oktober 2010 10:29 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Nééhéé, je krijgt je image niet meer goed nu.
quote:huh wat? hoe dat opeens?Op donderdag 21 oktober 2010 10:36 schreef Allure_ het volgende:
Fuck dit zeg, mijn dag nu al verpest. Ligt het broertje van 1 van mijn beste vriendinnen op sterven. Kankerzooi.
quote:Hij heeft een zeldzame aandoening aan zijn longen, waardoor hij meestal niet zelfstandig kan ademen. En hij reageert nu ook niet meer op antibiotica, dus hebben ze 'm opgegeven.
quote:Wow, sterkte Ally. Hoe oud is hij?Op donderdag 21 oktober 2010 10:41 schreef Allure_ het volgende:
[..]
Hij heeft een zeldzame aandoening aan zijn longen, waardoor hij meestal niet zelfstandig kan ademen. En hij reageert nu ook niet meer op antibiotica, dus hebben ze 'm opgegeven.
quote:Thanks, bah ik tril helemaalOp donderdag 21 oktober 2010 10:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wow, sterkte Ally. Hoe oud is hij?![]()
quote:inderdaad. bovendien staat datOp donderdag 21 oktober 2010 10:48 schreef Otis2.0 het volgende:
Wat is er nou zielig aan dat paard joh. Dat beest vermaakt zich.
quote:Nee, gelukkig niet.Op donderdag 21 oktober 2010 12:12 schreef MouzurX het volgende:
Ook met dingen als beroofd worden; ook nog nooit meegemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |