Ik denk zet hem hier maar even, nogal kansarm als je het mij vraagtquote:
Was ook al een TR van. Inderdaad een racistische opmerking. Ik heb de opmerking en de discussies over die opmerking uit het topic verwijderd en de kerel een note gegeven.quote:Op maandag 18 oktober 2010 02:29 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Ik denk zet hem hier maar even, nogal kansarm als je het mij vraagt
dat ruimt lekker op, tnxquote:Op maandag 18 oktober 2010 09:52 schreef fonsoy het volgende:
SBS gooit zout in de wonden
Mensen die door je heen praten.
Mijn Plug in Baby, wat doe je!
Allemaal niks voor KLB
Moet deze FB niet even plakkerig gemaakt worden?
Terecht slotje, maar spotten met overleden personen is not done. Zeker niet als het van een mod af komt.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:49 schreef LudoSanders het volgende:
De enige die je topics leuk vinden zijn je overleden opa en oma. Opgesodemieterd met die bagger van je.
Heb je wellicht gelijk in. Alleen is de user in kwestie hardleers en krijg ik de indruk dat hij het op normale wijze, zoals eerder geprobeerd, niet begrijpt.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:55 schreef FL_Freak het volgende:
Mods die weblogs aanbevelen
[..]
Terecht slotje, maar spotten met overleden personen is not done. Zeker niet als het van een mod af komt.
Ik snap dat sommige user een 'harde aanpak' nodig hebben, maar dat geeft je nooit recht om iemands familieleden erbij te halen.quote:Op maandag 18 oktober 2010 19:58 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Heb je wellicht gelijk in. Alleen is de user in kwestie hardleers en krijg ik de indruk dat hij het op normale wijze, zoals eerder geprobeerd, niet begrijpt.
Het was alleen maar bagger en topic 1.000.321 over dit onderwerp.quote:Op maandag 18 oktober 2010 16:51 schreef idiot---boy het volgende:
Oplichters op marktplaats
die reactie van die mod en dat slotje slaat nergens op, er was weinig bagger te bespeuren. Dan quote hij één bagger reactie, ja hallo, dan kan je half FOK wel sluiten
nee en ga ik ook niet doen ookquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:24 schreef KomtTijd... het volgende:
vreselijke verwachting geschept
Uberhaupt het topic doorgelezen, swarma?
quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:35 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
nee en ga ik ook niet doen ook
Je hebt maanden mee kunnen lezen hoe het wel moet en nog probeer je te zieken...quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:05 schreef phpmystyle het volgende:
Sorry voor het plaatsen van een klacht in mijn OP, ik moet alleen ff wennen aan de nieuwe KLB. Voor de rest tracht ik zo min mogelijk overlast te veroorzaken.
Nee, ik ziek niet.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:06 schreef remlof het volgende:
[..]
Je hebt maanden mee kunnen lezen hoe het wel moet en nog probeer je te zieken...
Dan heb je nogal een selectief geheugen blijkbaar.quote:
quote:we zitten niet meer op een dusdanig topic van een paar onbeduidende regels gevolgd door klacht: samenvatting, antiklachten, verwachte reacties en dat soort onleuke rommel te wachten.
Ik bied hier niet voor de lol mijn excuses aan als ik het niet expres deed. Ja was dom van me. Gebeurd niet weer.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:10 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dan heb je nogal een selectief geheugen blijkbaar.
Hieronder een quote uit een PM die ik vorige week nog naar je gestuurd heb :
[..]
OK. Houd ik je aanquote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:11 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Ik bied hier niet voor de lol mijn excuses aan als ik het niet expres deed. Ja was dom van me. Gebeurd niet weer.
Reactie verwijderd. Topic ook maar meteen gesloten. Wat een bagger.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 19:33 schreef Splutje het volgende:
7.2 km om fitsen terwijl its maar 100 meter van je vandan is
Sowieso aparte user
quote:Ik geloof je graag. Maar door de wat vage OP en o.a. je eigen reacties staat het topic nu vol met bagger. Opruimen heeft echt geen zin meer. Probeer je OP volgende wat duidelijker en serieuzer te maken en reageer zelf ook serieus.Op woensdag 20 oktober 2010 16:52 schreef Rivalo het volgende:
Achterdochtige ouders.
Dit was echt serieus. Behalve dat ik er nog niet bij toegevoegd had dat ik wel een rekening heb, maar dat geen bankpasje heb, kan er nog niet bij etc. Geen doorlopende rekening.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 18:14 schreef Splutje het volgende:
Leem
hea
Engels woordenlijsten met fouten
quote:Het meeste was al geslot door Symphonic inmiddels. De rest is ook dicht. BedanktOp woensdag 20 oktober 2010 19:41 schreef L.no het volgende:
msn/fora gebruikers die..woa, hij is binnen een paar sec. na mijn post gesloten, nvm![]()
FAVOR koffie is echt vies TS heeft zijn juiste koffie inmiddels en nu is t alleen maar offtopic.
Hoertje van bedrijf klacht:
quote:NeeOp woensdag 20 oktober 2010 19:43 schreef Ethnikos het volgende:
hea
Wat is die gast zn probleemKan ie weer open?
quote:Link?Op woensdag 20 oktober 2010 20:13 schreef Lamon. het volgende:
Klb-sc...weer...
*zucht*
Geen respect voor anderen...wat is dat toch?
quote:Er zijn vele users die gewoon niet op al die crap zitten te wachten. En ja daar bekommeren we ons wel om.Op woensdag 20 oktober 2010 20:35 schreef Ethnikos het volgende:
[..]
dat je zit te zeiken over topics... wat kan jou het nou schelen dat dat topic er is? (snap tevens ook niet waarom sommige mods hier zich daarom bekommeren, tenzij er echt iets verkeerd gaat)
quote:Ja, ik 'zeik' als ik topics plaats waarvan ik denk dat het bagger is. Af en toe de modjes helpen vind ik geen kwaad. Ik vraag me af waarom je alleen mij afbrandt terwijl het normaal is in de FB, maar ik hoef geen antwoord van je. Ik heb geen zin in dit soort discussies eigenlijk.Op woensdag 20 oktober 2010 20:35 schreef Ethnikos het volgende:
[..]
dat je zit te zeiken over topics... wat kan jou het nou schelen dat dat topic er is? (snap tevens ook niet waarom sommige mods hier zich daarom bekommeren, tenzij er echt iets verkeerd gaat)
quote:Precies. Gezuig van Ethnikos en het andere gepeupel mag wegblijven uit KLB-FB.Op woensdag 20 oktober 2010 20:46 schreef L.no het volgende:
[..]
Ja, ik 'zeik' als ik topics plaats waarvan ik denk dat het bagger is. Af en toe de modjes helpen vind ik geen kwaad. Ik vraag me af waarom je alleen mij afbrandt terwijl het normaal is in de FB, maar ik hoef geen antwoord van je. Ik heb geen zin in dit soort discussies eigenlijk.
quote:Stink topic inderdaad. Gesloten. Bedankt!Op woensdag 20 oktober 2010 20:59 schreef Rectum het volgende:
Dan zal ik ook maar even mijn steentje bijdragen.
Mijn vader (of die van een ander) laat SCHETEN...
quote:wt dnk jzlf?Op woensdag 20 oktober 2010 21:40 schreef idiot---boy het volgende:
De radio reclame van KPN met Sven Kramer is kut
wrm slotje?
quote:geen idee, het is toch klaagbaak, ik vind het een kutreclame, leg het nou maar gewoon uit ipv dat arrogante gedoe.
quote:Gebrek aan een verzorgde OP denk ik.Op woensdag 20 oktober 2010 21:43 schreef idiot---boy het volgende:
[..]
geen idee, het is toch klaagbaak, ik vind het een kutreclame, leg het nou maar gewoon uit ipv dat arrogante gedoe.
quote:srry, wat is OPOp woensdag 20 oktober 2010 21:47 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Gebrek aan een verzorgde OP denk ik.
quote:jammer dat je een grapje niet van arrogant gedoe kunt onderscheidenOp woensdag 20 oktober 2010 21:43 schreef idiot---boy het volgende:
[..]
geen idee, het is toch klaagbaak, ik vind het een kutreclame, leg het nou maar gewoon uit ipv dat arrogante gedoe.
quote:Wat is het probleem? Dat er inteelt geroepen wordt?Op donderdag 21 oktober 2010 15:41 schreef Salatrel het volgende:
[..]
[KLB SC #3350] JUST YOU AND I
daar
quote:nouja beetje raar dat hij hier komt zeuren dat mensen blijkbaar respectloos over hem posten terwijl hij zelf anderen als inteelt volk loopt te bestempelen.Op donderdag 21 oktober 2010 15:55 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Wat is het probleem? Dat er inteelt geroepen wordt?
Ik krijg maar weinig mee van die SC gelukkig, maar ik zie users daar wel grovere dingen posten.
quote:Nou. Ik kan er verder niets mee zo. Gewoon normaal tegen elkaar doen daar. En als er iemand niet normaal doet dan kan je hem/haar ook gewoon negeren in plaats van meteen in rood te schieten. Dit bedoel ik overigens in het algemeen, dus niet alleen voor Salatrel.Op donderdag 21 oktober 2010 16:30 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nouja beetje raar dat hij hier komt zeuren dat mensen blijkbaar respectloos over hem posten terwijl hij zelf anderen als inteelt volk loopt te bestempelen.
quote:Ik ben wel even klaar met je "klachten" diarree. Mocht de nood je te hoog worden dan kan je hier terecht :
quote:Ok Opa.Op donderdag 21 oktober 2010 17:38 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik ben wel even klaar met je "klachten" diarree. Mocht de nood je te hoog worden dan kan je hier terecht :
[Centraal] Kleine Klachten Topic #3
quote:Gefixed. Thanks!Op donderdag 21 oktober 2010 18:25 schreef fonsoy het volgende:
maanvis
ChapChapChap BOOM
Sneaky ruften kutkick
Tokkies in de supermarkt verzonnen topic
Hebben allemaal wat aandacht nodig.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 20:10 schreef CaptainCookie het volgende:
Mannen van in de 30 die nog alleen wonen....
Waarom gaat dit dicht? Het topic begon net inhoudelijk te worden.
quote:Ik weet het.Op donderdag 21 oktober 2010 19:11 schreef postmortum het volgende:
mag ik even iets opmerken : RitmoHij gebruikt steeds hetzelfde trucje
quote:Jij begon oa. juist met slowchat en offtopic posts. Het begon net weer over het onderwerp zelf te gaan, doe jij hem op slot.Op donderdag 21 oktober 2010 20:16 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dan is jouw definitie van "inhoudelijk" anders dan die van mij. Ik zie namelijk alleen maar offtopic slowchat.
quote:Ik vroeg aan Ritmo of hij de klacht wilde formuleren. (Iets wat ik hem overigens niet heb zien doen) Geen rare vraag in KLB en al zeker niet offtopic. Het laatste stuk van het topic is slowchat over KLB 1.0 en Yvonne. Totaal niet relevant lijkt me zo?Op donderdag 21 oktober 2010 20:22 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Jij begon oa. juist met slowchat en offtopic posts. Het begon net weer over het onderwerp zelf te gaan, doe jij hem op slot.
quote:Ja inderdaad sick fuck. Ik vond de opmerking en het woord wow in dezelfde post nou niet bepaald gepast (en dan druk ik me echt voorzichtig uit) En een kop staart ongeval? Vertel dat de nabestaanden even.Op donderdag 21 oktober 2010 17:45 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Denken dat je in een Aygo zelf de kreukelzone bent
Symphonic, wat is het probleem? Het topic gaat onder andere over kreukelzones en ik post een foto van een kop-staart ongeval.
Sick fuck? Yeah right m8.
quote:Reageer gewoon hier: [RTL5] Oh Oh Cherso #18Op donderdag 21 oktober 2010 22:14 schreef Ritmo het volgende:
Swarmahoer, laat dan gewoon even een Matsoe Matsoe-topic open. Genoeg levensvatbare klacht.
quote:Fallout New Vegas gebuggedOp donderdag 21 oktober 2010 22:16 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Reageer gewoon hier: [RTL5] Oh Oh Cherso #18
quote:Dicht. Inderdaad bagger.Op donderdag 21 oktober 2010 22:17 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Fallout New Vegas gebugged
Deze kan dan toch in FOK Games ofzo reageren?
quote:Lijkt mij een normaal topic met normale reacties.Op donderdag 21 oktober 2010 22:18 schreef Ritmo het volgende:
Hippe mensen die een alternatieve design lamp willen hebben
En dan dit ook gewoon open.
quote:Kan jij dan eens normaal op Feedback reageren? De andere mods zitten nu uit te leggen waarom jij topics sluit. Kan jij het nog zo logisch vinden, het is wel zo netjes om even normaal te antwoordenOp donderdag 21 oktober 2010 22:24 schreef swarmahoer het volgende:
ritmo ga gewoon lekker buiten spelen
quote:Het lijkt wel of je een tiefushekel hebt gekregen aan modden ofzo.Op donderdag 21 oktober 2010 22:36 schreef swarmahoer het volgende:
sommige users weten precies waarom er iets gebeurd, naar de bekende weg vragen doe je thuis maar, ik ben geen kleuterjufen nu wegwezen hier t is geen speeltuin
quote:Swarma is momenteel niet online dus ik geef maar even antwoord :Op vrijdag 22 oktober 2010 09:40 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Het lijkt wel of je een tiefushekel hebt gekregen aan modden ofzo.
In het geval van die Matsoe-topics wist ik NIET waarom iets gebeurt want jij doet alles constant af met 'ok' of roepen dat je buiten moet gaan spelen of iets dergelijks. Wij komen hier op een normale manier iets vragen, dan mag er best in gegaan worden op onze vragen.
quote:Thx voor het melden.Op vrijdag 22 oktober 2010 14:29 schreef Otis2.0 het volgende:
Er worden weer eens hyves van users gepost in de SC. Walgelijk.
quote:Tijd voor z'n jaarlijkse apk??Op vrijdag 22 oktober 2010 14:56 schreef Splutje het volgende:
Mijn kloonalarm ging af
http://forum.fok.nl/user/history/322470
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 14:57 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Tijd voor z'n jaarlijkse apk??
quote:die link die ik post haal ik net van google afOp vrijdag 22 oktober 2010 19:06 schreef luckass het volgende:
Waarom gaat deze dicht?
Google is kapot
Google doet het echt niet hoor.
quote:Op vrijdag 22 oktober 2010 19:15 schreef -jos- het volgende:
Het lag aan KPN. Dikke storing net.
http://twitter.com/#search?q=%23kpn
quote:klopt had het net ook kon nergens meer op
quote:Zomaar een gok: oneliner?Op vrijdag 22 oktober 2010 20:20 schreef WhiteTiger1 het volgende:
aan o us kpn en meerdere waren niet meer berijkbaar wrom sluiten kpn naar de kut
quote:Rare titel en onduidelijke openingspost. Je doet maar een beetje moeite om je topic begrijpbaar te maken.Op vrijdag 22 oktober 2010 20:20 schreef WhiteTiger1 het volgende:
aan o us kpn en meerdere waren niet meer berijkbaar wrom sluiten kpn naar de kut
quote:Uiteraard is iedereen welkom op FOK! maar ik zie vooral chauvinisme wat zich uit in soms wat kinderachtige reacties. Dat het persoonlijk wordt zie ik niet. Sorry. Ik ben er overigens van overtuigd dat er op diverse Belgische fora ook over Hollanders gelachen wordt. Is toch niet zo erg?Op vrijdag 22 oktober 2010 21:01 schreef Marie30 het volgende:
Ik begrijp niet dat dit topic nog steeds open is: België
Het wordt steeds persoonlijker en loopt uit de hand, zet gewoon aan tot negatief gedrag tov Belgische forum gebruikers. Dacht dat iedereen welkom was op FOK!?
quote:Sorry, ik vind van wel (dat het persoonlijk wordt). Bijvoorbeeld: ze kraken alles wat Belgisch is af, als er dan een Belg een repliek geeft dan wordt er geschreven: ga maar naar 9lives.Op vrijdag 22 oktober 2010 21:10 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Uiteraard is iedereen welkom op FOK! maar ik zie vooral chauvinisme wat zich uit in soms wat kinderachtige reacties. Dat het persoonlijk wordt zie ik niet. Sorry. Ik ben er overigens van overtuigd dat er op diverse Belgische fora ook over Hollanders gelachen wordt. Is toch niet zo erg?
quote:Alsof er nooit marokkanen/turken gebasht worden op FOK!Op vrijdag 22 oktober 2010 21:18 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Sorry, ik vind van wel (dat het persoonlijk wordt). Bijvoorbeeld: ze kraken alles wat Belgisch is af, als er dan een Belg een repliek geeft dan wordt er geschreven: ga maar naar 9lives.
Het voelt voor jou en mij waarschijnlijk anders aan, omdat we beiden aan de andere kant staan.
Het is een belachelijke vergelijking maar als iemand hetzelfde topic opent maar dan is het onderwerp Turkije of Marokko dan wordt het wel (terecht) gesloten omdat het haat zaaiend en racistisch is.
Ik vind dit niet anders.
Als het een mooi onderbouwd topic was tot daar aan toe, maar dit topic is gewoon een hoop gepest op een lage manier.
Sorry.
quote:Ach. Het buurlandje bashen hoort er toch gewoon een beetje bij. Bashen is sowieso erg populair in dit subforum. Ik begrijp dat het je steekt als er kinderachtige dingen over je land gezegd worden maar vergelijkingen met racisme gaan wat mij betreft mank. Ik zou zeggen pak een heerlijk Belgisch biertjeOp vrijdag 22 oktober 2010 21:18 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Sorry, ik vind van wel (dat het persoonlijk wordt). Bijvoorbeeld: ze kraken alles wat Belgisch is af, als er dan een Belg een repliek geeft dan wordt er geschreven: ga maar naar 9lives.
Het voelt voor jou en mij waarschijnlijk anders aan, omdat we beiden aan de andere kant staan.
Het is een belachelijke vergelijking maar als iemand hetzelfde topic opent maar dan is het onderwerp Turkije of Marokko dan wordt het wel (terecht) gesloten omdat het haat zaaiend en racistisch is.
Ik vind dit niet anders.
Als het een mooi onderbouwd topic was tot daar aan toe, maar dit topic is gewoon een hoop gepest op een lage manier.
Sorry.
quote:Ok dan ik respecteer je mening. Ik (en mijn trappistOp vrijdag 22 oktober 2010 21:29 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ach. Het buurlandje bashen hoort er toch gewoon een beetje bij. Bashen is sowieso erg populair in dit subforum. Ik begrijp dat het je steekt als er kinderachtige dingen over je land gezegd worden maar vergelijkingen met racisme gaan wat mij betreft mank. Ik zou zeggen pak een heerlijk Belgisch biertjeen drink op het grote ongelijk van al die stomme Hollanders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |