quote:eey kk gehandycapte babyneukende pedofiel. waar kijk je eigenlijk naar? polio oog. vuile kk schele. je hebt zelf een homo jasje. kk polio ik bos je jonge kk idiootOp woensdag 20 oktober 2010 22:14 schreef ZangerDuoPetrotti het volgende:
haha ts nertje kkboeler met je praantjes over chiks hahaha je ben gwn een nerdi boi kkhert boeler
quote:kk hommo w8 mar pak je zusje wel kkhard dat ze gat krysen en bloede kkbezemOp woensdag 20 oktober 2010 22:15 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
eey kk gehandycapte babyneukende pedofiel. waar kijk je eigenlijk naar? polio oog. vuile kk schele. je hebt zelf een homo jasje. kk polio ik bos je jonge kk idioot
quote:kowed gafie a zemmelOp woensdag 20 oktober 2010 22:16 schreef ZangerDuoPetrotti het volgende:
[..]
kk hommo w8 mar pak je zusje wel kkhard dat ze gat krysen en bloede kkbezem
quote:Koop zo'n Xbox swa!Op woensdag 20 oktober 2010 22:19 schreef RickoKun het volgende:
[..]
PC
MAAR WILLEN JULIE OPHOUDEN WNT IK KEN MNSEN DIE DAAR AAN SEIN OVERLEDEN!
quote:WAARAAN? EEN PC?Op woensdag 20 oktober 2010 22:19 schreef RickoKun het volgende:
[..]
PC
quote:Potje worstelen dan maar?Op woensdag 20 oktober 2010 22:11 schreef RickoKun het volgende:
Kan em bijna niet normoal spelen zal ik je vertellen!
quote:Overlijden aan PC is nooit grappig.Op woensdag 20 oktober 2010 22:19 schreef RickoKun het volgende:
[..]
PC
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 22:15 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
eey kk gehandycapte babyneukende pedofiel. waar kijk je eigenlijk naar? polio oog. vuile kk schele. je hebt zelf een homo jasje. kk polio ik bos je jonge kk idioot
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 22:21 schreef Gezicht het volgende:
Dat ze verdomme beginnen aan die nieuwe The Elder Scrolls.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 22:19 schreef RickoKun het volgende:
[..]
PC
quote:OrigineelOp woensdag 20 oktober 2010 23:25 schreef Eind-Baas het volgende:
hallon erg lueken spel hoor mar wle een beetje raar deot hji met zjin hooft nuo greotjens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |