Ik ben ook nog verslaafd aan FOK! en daarom kom ik niet buiten.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:56 schreef Chocolate-chick het volgende:
ga gewoon alsnog naar de supermarkt
Soort Euroshopper-koffie. De Tokkie onder de koffiemerken. Echt niet te zuipen en asociaal smerig.quote:
Niet met je GSM kunnen FOK!ken.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:57 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik ben ook nog verslaafd aan FOK! en daarom kom ik niet buiten.
bel je moeder of ze het langs komt brengenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 14:57 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Ik ben ook nog verslaafd aan FOK! en daarom kom ik niet buiten.
Station Hurdegaryp heeft geen Starbucks.quote:
Mijn moeder werkt nu.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:02 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
bel je moeder of ze het langs komt brengen
kan je niks bestellen via internet, die ah bus die je wel eens rond ziet rijdenquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:04 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Mijn moeder werkt nu.
Ik kan wel mijn nichtje bellen, heb ik wel een goed excuus.Maar zij woont in Veenwouden, wel een beetje uit de buurt.
Maar dan heb ik het pas vrijdag in huis.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:05 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
kan je niks bestellen via internet, die ah bus die je wel eens rond ziet rijden
vermom jezelf wees een man en ga het halen. ik sta achter jequote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:06 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Maar dan heb ik het pas vrijdag in huis.
Goed, ik zal het barre Friese weer trotseren, mijn fiets uit de schuur halen en als een eckte Viking langs wegen en paden mezelf een weg banen naar de supermarkt.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
vermom jezelf wees een man en ga het halen. ik sta achter je
Ik steun jequote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:11 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Goed, ik zal het barre Friese weer trotseren, mijn fiets uit de schuur halen en als een eckte Viking langs wegen en paden mezelf een weg banen naar de supermarkt.
Beste topic ooitquote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:11 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Goed, ik zal het barre Friese weer trotseren, mijn fiets uit de schuur halen en als een eckte Viking langs wegen en paden mezelf een weg banen naar de supermarkt.
Vermom jezelf als man. Altijd een goed begin.quote:Op woensdag 20 oktober 2010 15:07 schreef Chocolate-chick het volgende:
[..]
vermom jezelf wees een man en ga het halen. ik sta achter je
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |