Ik heb niks tegen dikke mensen, ik vind haar gezicht afschuwelijk. Bovendien hoeft niemand maatje 36 te hebben, echter dit lijkt niet eens maatje 46.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:58 schreef Marie30 het volgende:
Het is al langer bekend dat de zangeres van Gossip (Beth heet ze?) geen maatje 36 heeft. En waarom zou dat moeten? Ze is ongelooflijk cool. Al eens live gezien? Echt de moeite hoor!
Dit dus.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 17:58 schreef Marie30 het volgende:
Het is al langer bekend dat de zangeres van Gossip (Beth heet ze?) geen maatje 36 heeft. En waarom zou dat moeten?
Maar toch honderd maal liever haar dan bijvoorbeeld een mooie(re) versie (bijvoorbeeld Avril Lavigne) die geen noot kan zingen en niks show kan geven. Plus Beth heeft echt een geweldige persoonlijkheid, lees er maar eens een interviewtje op na.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:00 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen dikke mensen, ik vind haar gezicht afschuwelijk. Bovendien hoeft niemand maatje 36 te hebben, echter dit lijkt niet eens maatje 46.
Dat zal ik eens doen. Tx voor de tip. Muziek is verder goed. Maar ik had gewoon een super andere verwachting bij die stem, vandaar de klacht.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:02 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Maar toch honderd maal liever haar dan bijvoorbeeld een mooie(re) versie (bijvoorbeeld Avril Lavigne) die geen noot kan zingen en niks show kan geven. Plus Beth heeft echt een geweldige persoonlijkheid, lees er maar eens een interviewtje op na.
Dat snap ik wel hoor, je verwacht het niet als je haar nog niet gezien hebt. Dat maakt het net geweldig vind ik. Ze moeten niet allemaal zo gestyled en prefab van de platenfirma afkomen, dan is er weinig variatie hé.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:03 schreef Tamashii het volgende:
[..]
Dat zal ik eens doen. Tx voor de tip. Muziek is verder goed. Maar ik had gewoon een super andere verwachting bij die stem, vandaar de klacht.
Precies. 't Zou zonde zijn als zulke goeie muziek in de prullenbak gegooid wordt alleen maar omdat niet iedere puber direct op de zangeres zou duiken als'ie de kans krijgt.quote:Op dinsdag 19 oktober 2010 18:04 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Dat snap ik wel hoor, je verwacht het niet als je haar nog niet gezien hebt. Dat maakt het net geweldig vind ik. Ze moeten niet allemaal zo gestyled en prefab van de platenfirma afkomen, dan is er weinig variatie hé.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |