abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87765499
Er blijken dus mensen te zijn op dit forum die auto's als een Aygo afkraken met een reden die al 10-15 jaar niet meer opgaat. Zij denken dus dat je met een kleine auto zelf een kreukelzone bent :') Dat kan natuurlijk helemaal niet omdat moderne auto's stugge kooien zijn die ervoor gemaakt zijn om juist niet meer naarbinnen te klappen.

Deze mensen denken ook vaak veiliger te zijn in een Volvo van 25 jaar oud :') . Juist bij zulke auto's komt de hele motor naar binnen zetten bij een frontale aanrijding.
Daarbij komt nog dat veel mensen ook denken dat de kleinere auto's te sloom zijn voor snelweggebruik. Ik kan je zeggen dat ik met mijn 899cc autootje van 17 jaar oud met 100km/u kan invoegen en toch echt de 140km/u haal dus dat is ruim voldoende. oO<

Dit is mijn klacht en daar moet zult u het mee moeten doen. *O*

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_87765612
Het is een feit dat in een frontale botsing tussen een 106 en een range rover de bestuurder van de SUV er beter uitkomt. Dat "de bestuurder is zelf de kreukelzone!" is meer een poging tot een slechte grap.
pi_87765689


ts is de kreukelzone voor zijn bagage :')
  woensdag 20 oktober 2010 @ 19:48:42 #4
273524 About2Break1
Dura lex, sed lex
pi_87765710
Ik weet wel in welke auto ik liever zit:

pi_87765838
Je pakt een Cinquecento en een Seicento. Die Seicento is een zeer slechte auto voor zijn leeftijd :'(

Zie mijn opmerking over de Volvo. Reken maar dat je met een Seat Leon bijvoorbeeld ook slecht af ben bij een botsing met een SUV of een vrachtwagen. Deze auto's gaan over je motorkap heen dus daar kan je weinig tegen doen als je het over normale auto's heb.
pi_87765972
En dan zie je mij voorbij klappen met 220 in de dash in een A8. Dan zwaai ik wel even hoor :)
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
pi_87766019
sick fuck

[ Bericht 96% gewijzigd door Symphonic op 20-10-2010 21:06:26 ]
Blaze with the fire that is never extinguished
pi_87766168
Daar ben je ook de lul als je in je SUV zit hoor :'(

Zo'n soort reactie bedoel ik trouwens :W
pi_87766213
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:53 schreef DuTank het volgende:
En dan zie je mij voorbij klappen met 220 in de dash in een A8. Dan zwaai ik wel even hoor :)
U kleeft graag aan bomen? :o
pi_87766266
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:48 schreef About2Break1 het volgende:
Ik weet wel in welke auto ik liever zit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je weet dat je in een SUV een twee keer zo grote kans hebt te overlijden bij een crash dan in een normale wagen?

Heeft ermee te maken dat het zwaartepunt veel verder van je lichaam afzit en bij een crash je nek een te grote kracht op zich krijgt en daardoor heerlijk kan breken. Maar als jij denkt dat je veilig bent in een SUV ^O^
pi_87766267
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:53 schreef DuTank het volgende:
En dan zie je mij voorbij klappen met 220 in de dash in een A8. Dan zwaai ik wel even hoor :)
:')
-browserverneukende rickrolllink verwijderd-
pi_87766498
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:58 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Je weet dat je in een SUV een twee keer zo grote kans hebt te overlijden bij een crash dan in een normale wagen?

Heeft ermee te maken dat het zwaartepunt veel verder van je lichaam afzit en bij een crash je nek een te grote kracht op zich krijgt en daardoor heerlijk kan breken. Maar als jij denkt dat je veilig bent in een SUV ^O^
Klinkt wel logisch ja, de arm vanaf het zwaartepunt is langer dus het moment wordt groter. Maar je vliegt wel sneller over een andere auto heen zegmaar.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 20:03:59 #13
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_87766574
Je punt is dus dat je niet je eigen kreukelzone bent omdat de auto niet kreukelt? Juist ja. :')
pi_87766854
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 20:03 schreef Nobu het volgende:
Je punt is dus dat je niet je eigen kreukelzone bent omdat de auto niet kreukelt? Juist ja. :')
De ruimte waar je inzit bij moderne auto's is stug ja, de voorkant deukt wel in om de klap te absorberen. Als de voorkant helemaal is ingedeukt is een modernere auto zo ontworpen dat de kooi waar je inzit dus niet inklapt. Dat kun je overigens wel goed zien bij die Seicento die tegen die wand aanklapt, dat is echt een slechte "moderne" auto.
pi_87767471
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:58 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:

[..]

Je weet dat je in een SUV een twee keer zo grote kans hebt te overlijden bij een crash dan in een normale wagen?

Heeft ermee te maken dat het zwaartepunt veel verder van je lichaam afzit en bij een crash je nek een te grote kracht op zich krijgt en daardoor heerlijk kan breken. Maar als jij denkt dat je veilig bent in een SUV ^O^
Echte bazen nemen dat risico wel.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 20:25:10 #16
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_87767841
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:48 schreef About2Break1 het volgende:
Ik weet wel in welke auto ik liever zit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dat is geen vergelijk. De kleinere auto wordt van achteren geraakt, en die hummer gewoon de voorkant.
How can I make this topic about me?
  woensdag 20 oktober 2010 @ 20:31:44 #17
321874 Cucumissativus
* * * * * * * * * * * * * * *
  woensdag 20 oktober 2010 @ 20:32:37 #18
102177 fs180
ik rem voor katten
pi_87768240
Je kunt best invoegen met 100 km/u, alleen dan moet jij eerst op toeren komen en paar keer doorschakelen.. Ik beweeg alleen mn pols een beetje
pi_87768322
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:57 schreef shiftknop het volgende:

[..]

U kleeft graag aan bomen? :o
Nee, wel aan bumpers.
Herb is the healing of a nation, alcohol is the destruction.
  woensdag 20 oktober 2010 @ 20:37:13 #20
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_87768485
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 20:08 schreef shiftknop het volgende:

[..]

De ruimte waar je inzit bij moderne auto's is stug ja, de voorkant deukt wel in om de klap te absorberen. Als de voorkant helemaal is ingedeukt is een modernere auto zo ontworpen dat de kooi waar je inzit dus niet inklapt. Dat kun je overigens wel goed zien bij die Seicento die tegen die wand aanklapt, dat is echt een slechte "moderne" auto.
Waar denk je dat de energie in gaat zitten als de auto niet kreukelt? Je mag dan niet ingeblikt worden, dood ben je wel.
pi_87768722
Tuurlijk heeft een aygo een kreukelzone... maar iets groters dan een aixam moet je niet aanrijden wil je er levend uitkomen.
Snel ¤450,- verdienen? Dat is echt fantastisch!
pi_87768921
Ja, je ingewanden krijgen een stoot maar de airbag compenseert dat gedeeltelijk. Ook veert de auto terug waardoor energie verloren gaat. Maar dat is het punt nu niet. Het gaat mij erom dat veel mensen denken dat die kleine auto's trage en onveilige hokjes zijn en dat mensen maar in een vette auto moeten rijden omdat alles daaronder te onveilig en traag zou zijn volgens deze mannetjes.
pi_87768952
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 20:41 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Tuurlijk heeft een aygo een kreukelzone... maar iets groters dan een aixam moet je niet aanrijden wil je er levend uitkomen.
Dat dus :')

Je trollt hoop ik? :'(
  woensdag 20 oktober 2010 @ 20:53:14 #24
191317 Nobu
Nobutada Yakitori
pi_87769303
Tegen een grotere, zwaardere auto aanrijden is ook gewoon niet verstandig. Ergens tegenaan rijden is hoe dan ook niet verstandig natuurlijk, maar dat is een ander verhaal.
pi_87769773
quote:
Op woensdag 20 oktober 2010 19:53 schreef DuTank het volgende:
En dan zie je mij voorbij klappen met 220 in de dash in een A8. Dan zwaai ik wel even hoor :)
:')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')