SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:U kleeft graag aan bomen?Op woensdag 20 oktober 2010 19:53 schreef DuTank het volgende:
En dan zie je mij voorbij klappen met 220 in de dash in een A8. Dan zwaai ik wel even hoor
quote:Je weet dat je in een SUV een twee keer zo grote kans hebt te overlijden bij een crash dan in een normale wagen?Op woensdag 20 oktober 2010 19:48 schreef About2Break1 het volgende:
Ik weet wel in welke auto ik liever zit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 19:53 schreef DuTank het volgende:
En dan zie je mij voorbij klappen met 220 in de dash in een A8. Dan zwaai ik wel even hoor
quote:Klinkt wel logisch ja, de arm vanaf het zwaartepunt is langer dus het moment wordt groter. Maar je vliegt wel sneller over een andere auto heen zegmaar.Op woensdag 20 oktober 2010 19:58 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Je weet dat je in een SUV een twee keer zo grote kans hebt te overlijden bij een crash dan in een normale wagen?
Heeft ermee te maken dat het zwaartepunt veel verder van je lichaam afzit en bij een crash je nek een te grote kracht op zich krijgt en daardoor heerlijk kan breken. Maar als jij denkt dat je veilig bent in een SUV
quote:De ruimte waar je inzit bij moderne auto's is stug ja, de voorkant deukt wel in om de klap te absorberen. Als de voorkant helemaal is ingedeukt is een modernere auto zo ontworpen dat de kooi waar je inzit dus niet inklapt. Dat kun je overigens wel goed zien bij die Seicento die tegen die wand aanklapt, dat is echt een slechte "moderne" auto.Op woensdag 20 oktober 2010 20:03 schreef Nobu het volgende:
Je punt is dus dat je niet je eigen kreukelzone bent omdat de auto niet kreukelt? Juist ja.
quote:Echte bazen nemen dat risico wel.Op woensdag 20 oktober 2010 19:58 schreef WeerWachtwoordVergeten het volgende:
[..]
Je weet dat je in een SUV een twee keer zo grote kans hebt te overlijden bij een crash dan in een normale wagen?
Heeft ermee te maken dat het zwaartepunt veel verder van je lichaam afzit en bij een crash je nek een te grote kracht op zich krijgt en daardoor heerlijk kan breken. Maar als jij denkt dat je veilig bent in een SUV
quote:Dat is geen vergelijk. De kleinere auto wordt van achteren geraakt, en die hummer gewoon de voorkant.Op woensdag 20 oktober 2010 19:48 schreef About2Break1 het volgende:
Ik weet wel in welke auto ik liever zit:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Waar denk je dat de energie in gaat zitten als de auto niet kreukelt? Je mag dan niet ingeblikt worden, dood ben je wel.Op woensdag 20 oktober 2010 20:08 schreef shiftknop het volgende:
[..]
De ruimte waar je inzit bij moderne auto's is stug ja, de voorkant deukt wel in om de klap te absorberen. Als de voorkant helemaal is ingedeukt is een modernere auto zo ontworpen dat de kooi waar je inzit dus niet inklapt. Dat kun je overigens wel goed zien bij die Seicento die tegen die wand aanklapt, dat is echt een slechte "moderne" auto.
quote:Dat dusOp woensdag 20 oktober 2010 20:41 schreef FCZwolleZuid het volgende:
Tuurlijk heeft een aygo een kreukelzone... maar iets groters dan een aixam moet je niet aanrijden wil je er levend uitkomen.
quote:Op woensdag 20 oktober 2010 19:53 schreef DuTank het volgende:
En dan zie je mij voorbij klappen met 220 in de dash in een A8. Dan zwaai ik wel even hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |