quote:Nou. Ik kan er verder niets mee zo. Gewoon normaal tegen elkaar doen daar. En als er iemand niet normaal doet dan kan je hem/haar ook gewoon negeren in plaats van meteen in rood te schieten. Dit bedoel ik overigens in het algemeen, dus niet alleen voor Salatrel.Op donderdag 21 oktober 2010 16:30 schreef Salatrel het volgende:
[..]
nouja beetje raar dat hij hier komt zeuren dat mensen blijkbaar respectloos over hem posten terwijl hij zelf anderen als inteelt volk loopt te bestempelen.
quote:Ik ben wel even klaar met je "klachten" diarree. Mocht de nood je te hoog worden dan kan je hier terecht :
quote:Ok Opa.Op donderdag 21 oktober 2010 17:38 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik ben wel even klaar met je "klachten" diarree. Mocht de nood je te hoog worden dan kan je hier terecht :
[Centraal] Kleine Klachten Topic #3
quote:Gefixed. Thanks!Op donderdag 21 oktober 2010 18:25 schreef fonsoy het volgende:
maanvis
ChapChapChap BOOM
Sneaky ruften kutkick
Tokkies in de supermarkt verzonnen topic
Hebben allemaal wat aandacht nodig.
quote:Op donderdag 21 oktober 2010 20:10 schreef CaptainCookie het volgende:
Mannen van in de 30 die nog alleen wonen....
Waarom gaat dit dicht? Het topic begon net inhoudelijk te worden.
quote:Ik weet het.Op donderdag 21 oktober 2010 19:11 schreef postmortum het volgende:
mag ik even iets opmerken : RitmoHij gebruikt steeds hetzelfde trucje
quote:Jij begon oa. juist met slowchat en offtopic posts. Het begon net weer over het onderwerp zelf te gaan, doe jij hem op slot.Op donderdag 21 oktober 2010 20:16 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Dan is jouw definitie van "inhoudelijk" anders dan die van mij. Ik zie namelijk alleen maar offtopic slowchat.
quote:Ik vroeg aan Ritmo of hij de klacht wilde formuleren. (Iets wat ik hem overigens niet heb zien doen) Geen rare vraag in KLB en al zeker niet offtopic. Het laatste stuk van het topic is slowchat over KLB 1.0 en Yvonne. Totaal niet relevant lijkt me zo?Op donderdag 21 oktober 2010 20:22 schreef CaptainCookie het volgende:
[..]
Jij begon oa. juist met slowchat en offtopic posts. Het begon net weer over het onderwerp zelf te gaan, doe jij hem op slot.
quote:Ja inderdaad sick fuck. Ik vond de opmerking en het woord wow in dezelfde post nou niet bepaald gepast (en dan druk ik me echt voorzichtig uit) En een kop staart ongeval? Vertel dat de nabestaanden even.Op donderdag 21 oktober 2010 17:45 schreef ShizzleMyDizzle het volgende:
Denken dat je in een Aygo zelf de kreukelzone bent
Symphonic, wat is het probleem? Het topic gaat onder andere over kreukelzones en ik post een foto van een kop-staart ongeval.
Sick fuck? Yeah right m8.
quote:Reageer gewoon hier: [RTL5] Oh Oh Cherso #18Op donderdag 21 oktober 2010 22:14 schreef Ritmo het volgende:
Swarmahoer, laat dan gewoon even een Matsoe Matsoe-topic open. Genoeg levensvatbare klacht.
quote:Fallout New Vegas gebuggedOp donderdag 21 oktober 2010 22:16 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Reageer gewoon hier: [RTL5] Oh Oh Cherso #18
quote:Dicht. Inderdaad bagger.Op donderdag 21 oktober 2010 22:17 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Fallout New Vegas gebugged
Deze kan dan toch in FOK Games ofzo reageren?
quote:Lijkt mij een normaal topic met normale reacties.Op donderdag 21 oktober 2010 22:18 schreef Ritmo het volgende:
Hippe mensen die een alternatieve design lamp willen hebben
En dan dit ook gewoon open.
quote:Kan jij dan eens normaal op Feedback reageren? De andere mods zitten nu uit te leggen waarom jij topics sluit. Kan jij het nog zo logisch vinden, het is wel zo netjes om even normaal te antwoordenOp donderdag 21 oktober 2010 22:24 schreef swarmahoer het volgende:
ritmo ga gewoon lekker buiten spelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |