quote:niet overdrijvenOp donderdag 21 oktober 2010 18:56 schreef Pharkus het volgende:
Ach zo'n vriendin zeurt meer dan Ritmo
quote:Dan kun je 90 % van de topics hier wel sluiten.Op donderdag 21 oktober 2010 18:57 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
Je zou andere mensen ook gewoon eens in hun waarde kunnen laten. Zomaar een suggestie hoor
quote:Echt he
quote:Geen last, ik vind het gewoon zielig en triest.Op donderdag 21 oktober 2010 18:58 schreef Scarface2004 het volgende:
[..]
Echt he
TS heeft er op een of andere manier dagelijks last van
quote:Dat is ook echt te idioot voor woorden ja. Tenzij je echt geestelijk/lichamelijk niet in orde bent lijkt het me voor je geestelijke ontwikkeling funest om niet op eigen benen te kunnen blijven staan en thuis te wonen.Op donderdag 21 oktober 2010 18:59 schreef LXIV het volgende:
Er zijn nog genoeg mannen van in de 30 die nog bij hun ouders wonen. Moet daar niet eerst wat aan gebeurn?
quote:Dat mag. Jouw mening. Maar wat is je klacht?Op donderdag 21 oktober 2010 18:59 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Geen last, ik vind het gewoon zielig en triest.
quote:Als je dit als troll ziet en je hierdoor aangesproken voelt, is het wel heel slecht met je gesteld hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |