Ik woon ook niet in Arabië maar toch ziet het hier op straat zwart van de theedoekjes.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:38 schreef Appelknaller het volgende:
Sowieso halloweenik woon toch verdomme niet in de VS ofzo
Hier hebben we Sint Maarten (niet dat ik het ooit gevierd heb), dus zo ver van ons bed is het nu ook weer niet.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:38 schreef Appelknaller het volgende:
Sowieso halloweenik woon toch verdomme niet in de VS ofzo
quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:41 schreef Tovenaar. het volgende:
[..]
Ik woon ook niet in Arabië maar toch ziet het hier op straat zwart van de theedoekjes.
Het is dan ook onmogelijk om in arabië te wonen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:41 schreef Tovenaar. het volgende:
[..]
Ik woon ook niet in Arabië maar toch ziet het hier op straat zwart van de theedoekjes.
Correctie, het is onmogelijk om niet in Arabië te wonen, het is overal om je heen, dit is planeet Arabistanquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:50 schreef beatrijs het volgende:
[..]
Het is dan ook onmogelijk om in arabië te wonen.
niet dat je ongelijk hebt, maar je wilt dus zeggen dat jij aan het begin van het weekend dus niet meer dan een pot augurken in huis hebt?quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:29 schreef Tovenaar. het volgende:
Het is halloween-avond, een simpathiek uitziende man banjert door zijn woonkamer zonder duidelijk doel. Er wordt aan de deur gebeld en in de verte klinkt het gelui van zingende kinderen die overduidelijk snoep willen. De beste man heeft helaas zo snel geen snoep bij de hand en besluit een pot te pakken, en in deze pot zitten augurken, een smakelijke traktatie.
Onze vriend loopt naar de deur, doet hem open, en biedt die kinderen de augurken aan. Maar wat wil het lot nou? Deze verwende kinderen halen hun neus op voor die augurken en kijken hem alleen een beetje dom en vies aan. Het beeld verspringt naar een tint zwart en de volgende reclame verschijnt. Maar dit is dus wederom een teken van de verloedering van de samenleving. Deze ondankbare honden van kinderen bedelen wanhopig om een traktatie, krijgen deze van een aardige man, en slaan het vervolgens in de wind. En dan wordt het ook nog eens gepromoot dat het goed is, en dat die kinderen eigenlijk een bek vol mierzoete, tand-vergruizend plak-snoep hadden moeten krijgen, walgelijk. Propaganda voor het bewust vernietigen van de toekomst, het maakt me ziek. Deze kinderen verdienden het gewoon om de rest van hun leven met de vloek van pijnlijke vieze rotte tanden rond te lopen.
Lijkt me best logisch als je altijd op zaterdag boodschappen doet. Dan is op vrijdag alles juist op.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:34 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
niet dat je ongelijk hebt, maar je wilt dus zeggen dat jij aan het begin van het weekend dus niet meer dan een pot augurken in huis hebt?
zelfs het bier?quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:39 schreef Rechtse_Hippie het volgende:
[..]
Lijkt me best logisch als je altijd op zaterdag boodschappen doet. Dan is op vrijdag alles juist op.
Dit dusquote:
Nee dat niet, maar je gaat toch geen bier verspillen aan die kutkoters? Ze kunnen een paar augurken krijgen en dan mogen ze weer opdonderen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 21:41 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
zelfs het bier?
in wat voor vierdewereldland leef jij![]()
In het geval van die theedoekjes heb je weinig keuze, die zijn er nou éénmaal.quote:Op vrijdag 5 november 2010 20:41 schreef Tovenaar. het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |