quote:wel als er ham en hema worst in zit!Op vrijdag 29 oktober 2010 18:53 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
er is nooit teveel erwtensoep
quote:zit geen ham in maar hamschijf
quote:Op vrijdag 29 oktober 2010 17:01 schreef Saarbarbaar het volgende:
Erwtensoep![]()
![]()
![]()
![]()
Ziet eruit als uitgekotste *vul hier zelf maar wat in*
quote:jaOp vrijdag 29 oktober 2010 18:58 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
zit geen ham in maar hamschijf
[ afbeelding ]
zonder het vet uiteraard
quote:[/quote]Op vrijdag 29 oktober 2010 19:03 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja
En hema worst
quote]Op vrijdag 29 oktober 2010 19:03 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
lusten jullie wel iets dan of alleen dat boch van de super
quote:lusten jullie wel iets dan of alleen dat boch van de supermarkt om de hoek
quote:vegetarieer? of ben je gewoon vies van echt ouderwets vlees zeker lieverOp vrijdag 29 oktober 2010 19:06 schreef joppie_saus het volgende:
Erwtensoep is lekker, maar met die meuk die jij erin tyft is het net AIDS. Je maakt er kampervoer van, maar dat past wel bij je.
quote:hema worst is ook zo'n viexe zoute fabrieks worst van unoxOp vrijdag 29 oktober 2010 19:09 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
vegetarieer? of ben je gewoon vies van echt ouderwets vlees zeker liever [ afbeelding ]
quote:dat jij de worst niet lekker vind daaraantoe maar wat is er mis met mijn vleesOp vrijdag 29 oktober 2010 19:12 schreef PeZu het volgende:
[..]
hema worst is ook zo'n viexe zoute fabrieks worst van unox
quote:Het komt van jouw volksbuurthanden af. Wie weet wat je daar allemaal mee hebt aangeraakt.Op vrijdag 29 oktober 2010 19:14 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
dat jij de worst niet lekker vind daaraantoe maar wat is er mis met mijn vlees
quote:goede worst maakt of kraakt erwtensoep. Jij faalt daarin duudelijk!Op vrijdag 29 oktober 2010 19:14 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
quote:Jullie kampers doen heul andere dingen met vlees, stelletje perverselingen.Op vrijdag 29 oktober 2010 19:14 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
quote:ben geen kamper en wat dan nog maar ik ga hier niet meer op in heb wel iets beters te doen dan met jullie te zeiken over wellus nietus!Op vrijdag 29 oktober 2010 19:20 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Jullie kampers doen heul andere dingen met vlees, stelletje perverselingen.
quote:Doet pijn om de waarheid te horen, of niet dan, mislukte volkszangerOp vrijdag 29 oktober 2010 20:44 schreef WhiteTiger1 het volgende:
[..]
ben geen kamper en wat dan nog maar ik ga hier niet meer op in heb wel iets beters te doen dan met jullie te zeiken over wellus nietus!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |