Jammer, want de helft van alle klachten betreft het OVquote:Op vrijdag 5 november 2010 13:33 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Aangepast.'
[..]
Ik snap het idee maar centrale topics werken in KLB niet zo goed. Mensen zien ze over het hoofd of hebben er gewoon maling aan en openen toch gewoon een nieuw topic .
Ik zal je suggestie nog eens met mijn collega mods overleggen.quote:Op vrijdag 5 november 2010 13:40 schreef DuTank het volgende:
[..]
Jammer, want de helft van alle klachten betreft het OV
is al gebeurdquote:Op vrijdag 5 november 2010 20:35 schreef Tovenaar. het volgende:
Mijnheer modereter, zou u mijn TT eventjes aan willen passen? Ik maakte een ongelukkige typfout, hetgeen niet erg professioneel overkomt. De fout is overduidelijk lijkt me, anders kunt u me altijd bereiken per PM.
Propaganda met ondankbare kinderen
Er mogen geen leuke topics meer bestaan in KLB 2.0quote:Op zondag 7 november 2010 12:01 schreef Lakitu het volgende:
Dronken kinderen op verjaardag van mijn broertje
[..]
Even serieus, wtf?
Duidelijk beleidquote:Op zondag 7 november 2010 12:09 schreef afcajos het volgende:
[..]
Er mogen geen leuke topics meer bestaan in KLB 2.0
Geef eens een link?quote:Op zondag 7 november 2010 13:10 schreef Ritmo het volgende:
Normale vraag: bij voetbaltopics word je naar VBL verwezen, muziektopics naar MUZ, en topics over tv-programma's moeten naar FTR (of naar het centrale SBS-topic). In dat geval horen al die game-topics hier toch ook niet thuis, aangezien er een game-forum is? En bovendien de helft van de mensen die idiote taal niet begrijpt en niet eens snapt waar de klacht over gaat.
Topic verplaatst naar GAM. Maak in het vervolg een TR of reageer hier maar ga niet mee zitten trollen. Daar schieten we niets mee op.quote:Op zondag 7 november 2010 15:20 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Deze: Black Ops of de PS3 controller maken?
Maar ik zie ze wel vaker hier.
Ik zou niet weten waarom. Je kan ze wel verwijzen naar het centrale layout topic in KLB mocht je je er aan storen.quote:Op zondag 7 november 2010 17:19 schreef RickoKun het volgende:
Kunnen jullie die figuren die die topics over de layout maken niet gewoon 48 uur wegschoppen oid?
Yeah wat was er eigenlijk mis met dat topique?quote:Op zondag 7 november 2010 12:01 schreef Lakitu het volgende:
Dronken kinderen op verjaardag van mijn broertje
[..]
Even serieus, wtf?
Je denkt toch niet dat ze nog gaan reageren? Dat zou zowaar logisch beleid zijn.quote:Op zondag 7 november 2010 21:28 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Yeah wat was er eigenlijk mis met dat topique?
Tenzij hij er zelf bij was en het topic sloot uit angst voor nieuwe foto's.quote:Op zondag 7 november 2010 21:34 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik sluit me aan in de rij. Ik denk niet dat Symphonic kan beoordelen of het feestje van Jos daadwerkelijk heeft plaatsgevonden.
Het was een slowchat geworden met jailbait pics.quote:Op zondag 7 november 2010 21:28 schreef Nikmans het volgende:
[..]
Yeah wat was er eigenlijk mis met dat topique?
Ik gooi m'n zo dicht.quote:
Topic is gesloten.quote:
Overduidelijk een trolltopic om de KLB metal discussies weer eens uit de kast te halen.quote:Op maandag 8 november 2010 00:29 schreef zquing het volgende:
Metal-muziek!
maar wel enigzins lopend topic, beetje zonde
Er zijn wel heeeel veel onbeduidende reclame klaag topics. Vandaar mijn verwijzing.quote:Op maandag 8 november 2010 13:18 schreef smegmanus het volgende:
Kutwijf van die super de boer reclame met haar pittige, vlotte kapsel
Waarom dicht? Ja omdat het reclame is? Is het een ongeschreven regel dat een KLB topic over reclame gesloten word? Probeer ik eens een serieus KLB topic te maken flikkeren jullie hem direct op slot, jammer... je had het best een kans kunnen geven.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |