is dat een beetje te doen met de trein naar de opleiding? of is de auto toch handiger?quote:Op zondag 8 augustus 2010 23:39 schreef nattermann het volgende:
Ben drie maanden dagelijks met de trein naar Eindhoven gegaan. Vanaf toen probeer ik de trein zoveel mogelijk te vermijden. Wat een kutsysteem om iemand te vervoeren, en de prijs van die kaartjes ook![]()
! 16 euro voor een retourtje. Met de auto is goedkoper.
Je hebt gemist dat London ubervet isquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:18 schreef sproetjes het volgende:
ik leef noghalf
wat heb ik gemist?
oh ik kwam dit tegen in t vorige topic (tijdens t nalezen)
[..]
is dat een beetje te doen met de trein naar de opleiding? of is de auto toch handiger?
Dat is over het algemeen wel bekendquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 12:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Je hebt gemist dat London ubervet is
Sieraden (Pandora of zoiets?).quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:34 schreef solaire het volgende:
het mag iig geen bijoux bloemen of iets praktisch zijndus ideeen iemand ???
(geen sieraden of iets dergelijks... )quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:39 schreef RealBizkit666 het volgende:
[..]
Sieraden (Pandora of zoiets?).
Een doos merci.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:40 schreef solaire het volgende:
[..]
(geen sieraden of iets dergelijks... )
"sonja bakkeren voor dummies"quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 15:46 schreef Softfeel het volgende:
heel origineel koop een boek als ze van lezen houd
mn laatste biertje heb ik gehad toen ik 8 wasquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:45 schreef vosss het volgende:
Wat? Jij drinkt nooits bier?
Ik zou zeggen trek dat pilsje open gek!
Waar wil je ergens gaan wonen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:05 schreef the_legend_killer het volgende:
Yes zit in eerste selectie procedure voor een huisje !
Toch niet in de Leliestraat hèquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar wil je ergens gaan wonen?
Ik heb laatst ook nog gekeken voor een appartement in Roermond, maar ik blijf voorlopig nog maar thuis wonen. Eerst maar eens wachten op een vast inkomen en ik zie nog niet echt de noodzaak om het huis uit te gaan. Als ik nu een vaste vriendin had dan had ik het vast gedaan.
Sittard hier in de hood. Anti kraak dan ook want dat is lekker goedkoop en groot genoeg voor mij alleen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar wil je ergens gaan wonen?
Ik heb laatst ook nog gekeken voor een appartement in Roermond, maar ik blijf voorlopig nog maar thuis wonen. Eerst maar eens wachten op een vast inkomen en ik zie nog niet echt de noodzaak om het huis uit te gaan. Als ik nu een vaste vriendin had dan had ik het vast gedaan.
Met de trein is het prima te doen hoorquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:18 schreef sproetjes het volgende:
ik leef noghalf
wat heb ik gemist?
oh ik kwam dit tegen in t vorige topic (tijdens t nalezen)
[..]
is dat een beetje te doen met de trein naar de opleiding? of is de auto toch handiger?
nee die is niet vrij. Veestraat lijkt me nu de beste wat vrij is, maar even afwachten wat er tussendoor nog vrijkomtquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:16 schreef nattermann het volgende:
[..]
Toch niet in de Leliestraat hè?
Appartement onder dat van mij heeft maand of 3 leeggestaan.
Ooh zo.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
nee die is niet vrij. Veestraat lijkt me nu de beste wat vrij is, maar even afwachten wat er tussendoor nog vrijkomt
enorme zin... balen dat er a.s. maandag 2 vrienden wél beginnen (en mn oude overbuurjongen in november) en ik niet... maargoed nog 3,5 week en dan heb ik echt uitsluitsel of ik in januari kan startenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:17 schreef nattermann het volgende:
[..]
Met de trein is het prima te doen hoorAls je zorgt dat je om 8 uur op het station in Eindhoven bent, reken nog een dikke 20 minuten in de bus dan heb je nog 10 minuten om naar school te lopen en je uniform aan te trekken. Als dit te kort is, kan een trein eerder
Zin erin? Kan het me wel voorstellen. Had ik ook toen ik net aangenomen was
Vanaf kwartiel 6, maar ze willen dat je het liefst altijd in burger reist. Ook als je in het korpskwartiel zit. Uiteraard niet in uniform in de trein, als je dat bedoelt :pquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:54 schreef sproetjes het volgende:
[..]
enorme zin... balen dat er a.s. maandag 2 vrienden wél beginnen (en mn oude overbuurjongen in november) en ik niet... maargoed nog 3,5 week en dan heb ik echt uitsluitsel of ik in januari kan startenen dat is nog maar een kleine 4 maanden dus
mag je helemaal nooit in uniform naar school? zelfs niet als je in kwartiel 7 ofzo zit?
had het ook meer over de autoquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:57 schreef nattermann het volgende:
[..]
Vanaf kwartiel 6, maar ze willen dat je het liefst altijd in burger reist. Ook als je in het korpskwartiel zit. Uiteraard niet in uniform in de trein, als je dat bedoelt :p
Afslag Eindhoven Airport moet je nu hebben, is het makkelijkstequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:59 schreef sproetjes het volgende:
[..]
had het ook meer over de autoaangezien ik (denk ik) toch met de auto zal gaan.... eens kijken wat me beter bevalt en hoe de reistijden met auto zijn (heb al een keer een jaar eindhoven moeten rijden met de auto, maar toen kon ik er bij tongelre al af en dat was maar 1 dag per week).. zie dat ik anders de trein van 7.10 hier in t dorp moet hebben..
Het weekend is pas net achter de rug.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:59 schreef friekin_ het volgende:
HET IS WEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND
Hihi. Ik heb lekker vrijquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het weekend is pas net achter de rug..
Morgen begin ik weer met werken.
Nog lang nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:59 schreef friekin_ het volgende:
Trut! Ik moet nog 3 nachtenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:59 schreef friekin_ het volgende:
Inderdaad....quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 21:41 schreef nattermann het volgende:
Het is hier veel te rustig, miljaar
Hey! DJ Sproetjes!!!..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:18 schreef sproetjes het volgende:
ik leef noghalf
wat heb ik gemist?
Teveel hamburgers gegeten zeker!?..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 10:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik zit in een dipje zo na Solar.
Nu jij er bent zijn we weer geredquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:05 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik nu wel.
Net tosti's gemaakt
Jah men ben echt blij dat ik bijna een huisje hebquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:06 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Nu jij er bent zijn we weer gered
Draag jij eens iets bij jaquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:09 schreef Zak het volgende:
Zal ik dan ook maar iets bijdragen aan het stille topic...
Ik maar ik ga al best vaakquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:14 schreef .ZilveR. het volgende:
Opa en oma zullen vast blij zijn als je langskomt
Tenminste die van mij vinden het altijd geweldig als ik naar ze toe ga...
Ik heb er al geen meer..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:14 schreef Zak het volgende:
Opa en oma. Dadelijk zijn ze er niet meer.
Ik heb ze allemaal nog, maar met 1 kant van de familie helemaal geen contact, wat eigenlijk best jammer isquote:
Ja, ik ga sowieso elke dag met mn pa een half uur of een uur rijden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:18 schreef Zak het volgende:
Ik heb gister mijn opa en oma ook weer helemaal blij gemaakt door even langs te komen. Voel ik me ook weer even goed daarna.
Zilver heb je nog gelest in belsj?
Ja ik merk ook dat ik heel veel dingen anders doe dan mensen die in NL lessenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:27 schreef Zak het volgende:
Lijkt mij echt maf met een van mijn ouders lessen. Een Belgische vriend van me zei laatst nog dat het grootste deel van de mensen in onze leeftijd totaal verkeerd rijd daardoor. Kan het me best voorstellen. Als ik het nou iemand moest leren zouden er ook veel fouten insluipen.
..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:27 schreef the_legend_killer het volgende:
ja ik zie mijn pa al op mij of broertje schelden in de auto
One morning I woke up alone,quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Some girls wander by mistake
into the mess that scalpels make.
Are you the teachers of my heart?
We teach old hearts to break.
Omnia heeft recent een mooie versie gemaaktquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:54 schreef Tism het volgende:
[..]
One morning I woke up alone,
the hospital and the nurses gone.
Have I carved enough my Lord?
Child, you are a bone.
..
Omnia ken ik niet, maar het origineel blijft toch het beste..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Omnia heeft recent een mooie versie gemaakt
ik ken het origineel nietquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:00 schreef Tism het volgende:
[..]
Omnia ken ik niet, maar het origineel blijft toch het beste..
Origineel is bijna altijd beterquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:00 schreef Tism het volgende:
[..]
Omnia ken ik niet, maar het origineel blijft toch het beste..
Van Leonard Cohen idd..quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:01 schreef Alexxxxx het volgende:
maar COhenis ok. straks ff oroigineelen wat covers naast elkaar zetten
kusje op je sûkerbôlequote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:21 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
dag lief lekker friesje van me![]()
![]()
ja dat mag dus niet meer!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:24 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
oeh lekker, kusje terug op diene poal
Oh! Ja! Dat mag!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:25 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
heb het over die van de foto![]()
dat gaat echt pas over een tijd lukken mop, we gaan eerst nog een weekend naar utrecht eind deze maand of begin september dus zo kort op mekaar een oppas voor de hond regelen is bijna niet te doenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh! Ja! Dat mag!
Wanneer kom je eens langs om mijn paal irl te zien dan?wel Mieke, Kevin en Michel meenemen ook dan
wat in het vat zit verzuurt nietquote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:31 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
dat gaat echt pas over een tijd lukken mop, we gaan eerst nog een weekend naar utrecht eind deze maand of begin september dus zo kort op mekaar een oppas voor de hond regelen is bijna niet te doen
ik heb haar vriend en haar hond gezoend, dan mag ik verdorie tas zelf toch ook kussen?quote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wat in het vat zit verzuurt niet![]()
[..]
ik heb haar vriend en haar hond gezoend, dan mag ik verdorie tas zelf toch ook kussen?
..quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:33 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ach lieverd wil je der ook 1?
Hier dan 1 speciaal voor jou
Lekker hoor, na de hond Tassie nog ff nemen..quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:36 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb haar vriend en haar hond gezoend, dan mag ik verdorie tas zelf toch ook kussen?
deejay is een cutiequote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:39 schreef Tism het volgende:
[..]
..![]()
[..]
Lekker hoor, na de hond Tassie nog ff nemen..![]()
..
Goede of slechte gedachten?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 04:59 schreef Alexxxxx het volgende:
hoofd zit te vol met gedachten, dus kan niet slapen
en met jou?
Wat betekent dat?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 05:04 schreef Alexxxxx het volgende:
Nu slecht, op lange termijn goed
Ik heb dit weekend een nieuwe CD gekocht, al zeker 25 keer geluisterd nuWat luister jij?
Dat het nu ff kut is, maar dat ik er op de langere termijn profijt van ga hebben, van de beslissing die ik heb gemaaktquote:Op woensdag 11 augustus 2010 05:11 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Wat betekent dat?
Ik luister op dit moment Dave Matthews Band, dat had iemand me aangeraden. Net weer een hele lading nieuwe dingen opgezocht op Spotify dus ik kan weer een tijdje vooruit.
Oh, dus even doorbijten nu? Het scheelt wel als je weet dat het daarna beter wordt.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 05:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat het nu ff kut is, maar dat ik er op de langere termijn profijt van ga hebben, van de beslissing die ik heb gemaakt
Zegt me vaag wel wat.. Ik luister Omnia
Aardig, heel aardig van jequote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:11 schreef .ZilveR. het volgende:
Word je hard van, beetje afzien is goed voor je
Sorry heb een beetje heel erge slechte zin vandaagquote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:16 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Aardig, heel aardig van je
Maja heb geen spierpijnalleen een lam moe gevoel in de spieren
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 10:22 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Sorry heb een beetje heel erge slechte zin vandaag
ahhh dankjewel lieverdquote:
Waarom wordt daar zo hard aan getrokken door die lui dan?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:32 schreef Citizen.Erased het volgende:
Stress op het werk. Aan een project waar ik tot nu toe met een collega verantwoordelijk voor ben wordt hard getrokken door een aantal hogergeplaatste mensen. Ik verwacht dat ik over een paar dagen ineens niet meer zo hoog in de hiërarchie sta daarbij
Lekker, sportenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:36 schreef Softfeel het volgende:
bijna tijd voor de lunch...
en dan nog een lange dag tot morgenavond half 5
maar 1 lichtpuntje als goed is morgen avond mijn eerste echte sqaush les en dan zeker 3x in de week sqaushen haa
Ik ook, maar heb nog lang geen hongerquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:42 schreef .ZilveR. het volgende:
Ik ga maar eens wat eten, moet nog ontbijten
Hier ook, meestal pas rond 12 uur (en dan ben ik al van 05.30 aan het werk). Beterschap, trouwensquote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:43 schreef .ZilveR. het volgende:
Heb ik ook last van, eet meestal pas op het werk.
Maar vandaag ben ik ziek thuis
Het draaien op de camping ging zeer goedquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 22:52 schreef Tism het volgende:
[..]
Hey! DJ Sproetjes!!!..Hoe ging het draaien op de camping?..
Er wordt nu aan getrokken omdat het er naar uitziet dat het project in de toekomst veel voor het bedrijf kan betekenen. Als dit goed verloopt kan het de opstap zijn voor een deal met een grote multinational en kan het bedrijf hiermee de Nederlandse markt betreden.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 11:40 schreef nattermann het volgende:
[..]
Waarom wordt daar zo hard aan getrokken door die lui dan?
Aah, op die manier. Belangrijke stap voor de firma begrijp ik dus. Ansich wel logisch dat er dan zo hard aan wordt getrokken door die lui, maar aan de andere kant is het natuurlijk wel een goede kans om jezelf daarin te ontwikkelen. Misschien moet je dit aankaarten bij de hoge heren? Wellicht kun je jezelf "bewijzen" en worden deze mogelijkheden je vaker gebodenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:10 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Er wordt nu aan getrokken omdat het er naar uitziet dat het project in de toekomst veel voor het bedrijf kan betekenen. Als dit goed verloopt kan het de opstap zijn voor een deal met een grote multinational en kan het bedrijf hiermee de Nederlandse markt betreden.
Voor mij is dit het eerste project waar ik op deze manier mee bezig ben, dus voor mij is alles nog nieuw. Ik ben het ook niet gewend om mensen aan te mogen sturen en dat is allemaal nog even wennen. Moet daarin ook wat meer assertief worden merk ik nu. Ik ben vrij introvert en dat werkt op zo'n momenten wel tegen me.
Uiteindelijk denk ik dat de inmenging van die mensen hier uiteindelijk wel goed is, maar ik moet mijn plaats er nog in zien te vinden. Het is allemaal vrij technologisch en ik werk meer vanuit het oogpunt vanuit hoe de eindgebruiker dingen gebruikt.
Het is ook wel logisch, maar ik werd er een beetje door overrompeld op dit momentquote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:18 schreef nattermann het volgende:
[..]
Aah, op die manier. Belangrijke stap voor de firma begrijp ik dus. Ansich wel logisch dat er dan zo hard aan wordt getrokken door die lui, maar aan de andere kant is het natuurlijk wel een goede kans om jezelf daarin te ontwikkelen. Misschien moet je dit aankaarten bij de hoge heren? Wellicht kun je jezelf "bewijzen" en worden deze mogelijkheden je vaker geboden
Dankjewel, wat lief van jequote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:26 schreef Alexxxxx het volgende:
goedemorgen
en speciaal voor zilver:
kutmorgen
Ruzie, maar dat ga ik hier niet uitgebreid vertellenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:57 schreef Softfeel het volgende:
Waarom heb je slechte zin Zilver en de dag word nog zo mooi ..
Het komt ook wel goed. Maar ik kan gewoon heel lang heel kwaad blijvenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:18 schreef Softfeel het volgende:
Oh das klote nee dat hoef je ook niet uit te leggen
maar sterkte ermee en als je je even wilt laten gaan doe het maar gewoon.
uiteindelijk komt het goed..
ga eens een potje wandelen of fietsen dan!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:26 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Het komt ook wel goed. Maar ik kan gewoon heel lang heel kwaad blijven
Dankjequote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:35 schreef the_legend_killer het volgende:
Beterschap.
Om 6 uur pas gaan slapen
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:57 schreef Alexxxxx het volgende:
De PVV wil jullie in de knieën schieten! In het gareel jullie werk doen, of jullie worden neergeschoten!
Pagina? Ik ga dat programma echt niet helemaal lezenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
http://www.pvv.nl/images/(...)ingsProgrammaPVV.pdf
ik ken het programm aniet uit mn hoofd, sorryquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:07 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Pagina? Ik ga dat programma echt niet helemaal lezen
De PVV komt op voor ons Limburgersquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:57 schreef Alexxxxx het volgende:
De PVV wil jullie in de knieën schieten! In het gareel jullie werk doen, of jullie worden neergeschoten!
Limburgs zijn bazenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De PVV komt op voor ons Limburgers![]()
Het is gewoon een Limburgse revolutie samen met het CDA. Verhagen, Wilders en Eurlings gaan het doen, maar de randstedelingen zien het nu nog niet
Moet je blij mee zijn, met dat als vertegenwoordigers voor je provincie...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De PVV komt op voor ons Limburgers![]()
Het is gewoon een Limburgse revolutie samen met het CDA. Verhagen, Wilders en Eurlings gaan het doen, maar de randstedelingen zien het nu nog niet
Niet echt de kopstukken waar ik op zit te wachten als D66 stemmerquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Moet je blij mee zijn, met dat als vertegenwoordigers voor je provincie...
Nice...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Volgende week intake gesprek voor huis
Netjesquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Volgende week intake gesprek voor huis
Ja, gaat al beter. Voelde me de hele dag zo slap, alsof ik elk moment kon omkiepenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Al wat beter ?
Ik had frietje met kaassoufle
Vervelendquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:35 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Ja, gaat al beter. Voelde me de hele dag zo slap, alsof ik elk moment kon omkiepen
Nee niet echt. Had het vanmorgen toen ik opstond meteen. Heb me nog omgekleed om te gaan werken. Maar dat ging echt niet, dus uiteindelijk maar thuisgebleven....quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
VervelendGeen idee waarom je het zo opeens hebt ?
Ik hoop voor je dat het na 1 dagje weer voorbij is. Zou zonde zijn als je de komende dagen ziek thuis moet zitten.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:41 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Nee niet echt. Had het vanmorgen toen ik opstond meteen. Heb me nog omgekleed om te gaan werken. Maar dat ging echt niet, dus uiteindelijk maar thuisgebleven....
Inderdaad. Zeker omdat ik morgen en overmorgen vrij hebquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het na 1 dagje weer voorbij is. Zou zonde zijn als je de komende dagen ziek thuis moet zitten.
Ja dat bedoel ikquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:51 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Inderdaad. Zeker omdat ik morgen en overmorgen vrij heb
Volgens mij zijn we t topic n beetje aan het volspammenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik
Je zal vast wel beter zijn morgenGewoon vandaag rustig aan doen en dan morger weer actief zijn
Ja op fok val ik altijd in de herhalingquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:56 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we t topic n beetje aan het volspammen
er is een uur niks gezegd, dus het enige juiste antwoord.quote:
Jonge ik had m allang antwoord gegeven hoorquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
er is een uur niks gezegd, dus het enige juiste antwoord.
We hebben wederom last van een ernstig Tassie-tekort!
niet hierquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:23 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Jonge ik had m allang antwoord gegeven hoor
Nee, het boeit me eerlijk gezegd geen hol, maar je hebt het topic laten sterven door niet hier te antwoordenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:25 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Ja dus?
Ben je zo nieuwsgierig?
OMGquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, het boeit me eerlijk gezegd geen hol, maar je hebt het topic laten sterven door niet hier te antwoorden
Jawel, en daarom zul je anaal gevierendeeld worden!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:33 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
OMG![]()
Deed ik dat? Neeeeeeeeeeeeee
Voor mij ook.En dat wil graag zo houdenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:00 schreef Zak het volgende:
Anaal vierendelen. Die is nieuw voor mij.
Is dat een vreemde Friese traditie?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jawel, en daarom zul je anaal gevierendeeld worden!
elk ledemaat stop je in een paardenkont, en dan heel hard HUUUUU zeggen !quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:00 schreef Zak het volgende:
Anaal vierendelen. Die is nieuw voor mij.
huuu peardquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
elk ledemaat stop je in een paardenkont, en dan heel hard HUUUUU zeggen !
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:53 schreef .ZilveR. het volgende:
Gelukkig ben jij wel zo getalenteerd
Serieus? Lijkt me niet bepaald een Solar-plaat.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wereldplaat. Die heb ik op Solar ook nog gehoord
Op de camping ergens. Het publiek kon het wel waarderen moet ik zeggen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:03 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Serieus? Lijkt me niet bepaald een Solar-plaat.
Ja, icm vierendelenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:01 schreef Tassiepassie het volgende:
hoorde ik hier iets over anaal????![]()
Hij is best simpel en ze vertellen je ook hoe alles werkt.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:32 schreef .ZilveR. het volgende:
Inception, lijkt me zo ingewikkeld
Ik ben altijd slecht in het volgen van films
Dan kan ik me er best eens aan wagenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij is best simpel en ze vertellen je ook hoe alles werkt.
Ingewikkelde films zijn wel leuk vind ikquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:36 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Dan kan ik me er best eens aan wagen
Klopt.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:40 schreef .ZilveR. het volgende:
Leonardo DiCaprio zit er ook in toch? Of word ik gek?
Donnie Darkoquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ingewikkelde films zijn wel leuk vind ikgewoon 2 uur lang afvragen hoe en wat
Dat heb ik met bier, door de nasmaakquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:48 schreef Gezicht het volgende:
Godverdomme nu heb ik zin om Inception nogmaals te kijken door die soundtrack.
Hoe ben je daar achtergekomen?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:23 schreef Alexxxxx het volgende:
mijn website blijkt ruim 30.000 euro waard te zijn
Broersquote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:54 schreef Gezicht het volgende:
Komt mijn broer net zo thuis, wat gaat hij doen om tien voor 2? The Prestige kijken.
Er zijn ergere dingen die je om 10 voor 2 kunt doen...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:54 schreef Gezicht het volgende:
Komt mijn broer net zo thuis, wat gaat hij doen om tien voor 2? The Prestige kijken.
Jij zit ook al non stop te FOK!ken vanaf 10 uur hequote:
Sterkte ermee.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 07:39 schreef sproetjes het volgende:
Lange werkdag vandaagen ik ben nog steeds ziekjes
Dat vind ik juist lef hebben.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:46 schreef vosss het volgende:
Verhagen is een achterbakse rat eerste klas en Eurlings heeft zichzelf compleet belachelijk gemaakt tijdens de Boetegewoeene Boetezitting van 2009 in Venlo
En dat is dan minister van verkeer
Ja, maar ik ben ziek dus ik mag datquote:Op donderdag 12 augustus 2010 02:07 schreef nattermann het volgende:
[..]
Jij zit ook al non stop te FOK!ken vanaf 10 uur he
Niet dat het hier anders is trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |