Draag jij eens iets bij jaquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:09 schreef Zak het volgende:
Zal ik dan ook maar iets bijdragen aan het stille topic...
Ik maar ik ga al best vaakquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:14 schreef .ZilveR. het volgende:
Opa en oma zullen vast blij zijn als je langskomt
Tenminste die van mij vinden het altijd geweldig als ik naar ze toe ga...
Ik heb er al geen meer..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:14 schreef Zak het volgende:
Opa en oma. Dadelijk zijn ze er niet meer.
Ik heb ze allemaal nog, maar met 1 kant van de familie helemaal geen contact, wat eigenlijk best jammer isquote:
Ja, ik ga sowieso elke dag met mn pa een half uur of een uur rijden.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:18 schreef Zak het volgende:
Ik heb gister mijn opa en oma ook weer helemaal blij gemaakt door even langs te komen. Voel ik me ook weer even goed daarna.
Zilver heb je nog gelest in belsj?
Ja ik merk ook dat ik heel veel dingen anders doe dan mensen die in NL lessenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:27 schreef Zak het volgende:
Lijkt mij echt maf met een van mijn ouders lessen. Een Belgische vriend van me zei laatst nog dat het grootste deel van de mensen in onze leeftijd totaal verkeerd rijd daardoor. Kan het me best voorstellen. Als ik het nou iemand moest leren zouden er ook veel fouten insluipen.
..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:27 schreef the_legend_killer het volgende:
ja ik zie mijn pa al op mij of broertje schelden in de auto
One morning I woke up alone,quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:46 schreef Alexxxxx het volgende:
Some girls wander by mistake
into the mess that scalpels make.
Are you the teachers of my heart?
We teach old hearts to break.
Omnia heeft recent een mooie versie gemaaktquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:54 schreef Tism het volgende:
[..]
One morning I woke up alone,
the hospital and the nurses gone.
Have I carved enough my Lord?
Child, you are a bone.
..
Omnia ken ik niet, maar het origineel blijft toch het beste..quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 23:56 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Omnia heeft recent een mooie versie gemaakt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |