Dankjewel, wat lief van jequote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:26 schreef Alexxxxx het volgende:
goedemorgen
en speciaal voor zilver:
kutmorgen
Ruzie, maar dat ga ik hier niet uitgebreid vertellenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 13:57 schreef Softfeel het volgende:
Waarom heb je slechte zin Zilver en de dag word nog zo mooi ..
Het komt ook wel goed. Maar ik kan gewoon heel lang heel kwaad blijvenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:18 schreef Softfeel het volgende:
Oh das klote nee dat hoef je ook niet uit te leggen
maar sterkte ermee en als je je even wilt laten gaan doe het maar gewoon.
uiteindelijk komt het goed..
ga eens een potje wandelen of fietsen dan!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:26 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Het komt ook wel goed. Maar ik kan gewoon heel lang heel kwaad blijven
Dankjequote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:35 schreef the_legend_killer het volgende:
Beterschap.
Om 6 uur pas gaan slapen
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:57 schreef Alexxxxx het volgende:
De PVV wil jullie in de knieën schieten! In het gareel jullie werk doen, of jullie worden neergeschoten!
Pagina? Ik ga dat programma echt niet helemaal lezenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:04 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
http://www.pvv.nl/images/(...)ingsProgrammaPVV.pdf
ik ken het programm aniet uit mn hoofd, sorryquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:07 schreef Ivo1986 het volgende:
[..]
Pagina? Ik ga dat programma echt niet helemaal lezen
De PVV komt op voor ons Limburgersquote:Op woensdag 11 augustus 2010 15:57 schreef Alexxxxx het volgende:
De PVV wil jullie in de knieën schieten! In het gareel jullie werk doen, of jullie worden neergeschoten!
Limburgs zijn bazenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De PVV komt op voor ons Limburgers![]()
Het is gewoon een Limburgse revolutie samen met het CDA. Verhagen, Wilders en Eurlings gaan het doen, maar de randstedelingen zien het nu nog niet
Moet je blij mee zijn, met dat als vertegenwoordigers voor je provincie...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:18 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
De PVV komt op voor ons Limburgers![]()
Het is gewoon een Limburgse revolutie samen met het CDA. Verhagen, Wilders en Eurlings gaan het doen, maar de randstedelingen zien het nu nog niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |