ik ken het origineel nietquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:00 schreef Tism het volgende:
[..]
Omnia ken ik niet, maar het origineel blijft toch het beste..
Origineel is bijna altijd beterquote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:00 schreef Tism het volgende:
[..]
Omnia ken ik niet, maar het origineel blijft toch het beste..
Van Leonard Cohen idd..quote:Op woensdag 11 augustus 2010 00:01 schreef Alexxxxx het volgende:
maar COhenis ok. straks ff oroigineelen wat covers naast elkaar zetten
kusje op je sûkerbôlequote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:21 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
dag lief lekker friesje van me![]()
![]()
ja dat mag dus niet meer!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:24 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
oeh lekker, kusje terug op diene poal
Oh! Ja! Dat mag!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:25 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
heb het over die van de foto![]()
dat gaat echt pas over een tijd lukken mop, we gaan eerst nog een weekend naar utrecht eind deze maand of begin september dus zo kort op mekaar een oppas voor de hond regelen is bijna niet te doenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:26 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Oh! Ja! Dat mag!
Wanneer kom je eens langs om mijn paal irl te zien dan?wel Mieke, Kevin en Michel meenemen ook dan
wat in het vat zit verzuurt nietquote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:31 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
dat gaat echt pas over een tijd lukken mop, we gaan eerst nog een weekend naar utrecht eind deze maand of begin september dus zo kort op mekaar een oppas voor de hond regelen is bijna niet te doen
ik heb haar vriend en haar hond gezoend, dan mag ik verdorie tas zelf toch ook kussen?quote:
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:36 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
wat in het vat zit verzuurt niet![]()
[..]
ik heb haar vriend en haar hond gezoend, dan mag ik verdorie tas zelf toch ook kussen?
..quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:33 schreef Tassiepassie het volgende:
[..]
ach lieverd wil je der ook 1?
Hier dan 1 speciaal voor jou
Lekker hoor, na de hond Tassie nog ff nemen..quote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:36 schreef Alexxxxx het volgende:
ik heb haar vriend en haar hond gezoend, dan mag ik verdorie tas zelf toch ook kussen?
deejay is een cutiequote:Op woensdag 11 augustus 2010 01:39 schreef Tism het volgende:
[..]
..![]()
[..]
Lekker hoor, na de hond Tassie nog ff nemen..![]()
..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |