mn laatste biertje heb ik gehad toen ik 8 wasquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 17:45 schreef vosss het volgende:
Wat? Jij drinkt nooits bier?
Ik zou zeggen trek dat pilsje open gek!
Waar wil je ergens gaan wonen?quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:05 schreef the_legend_killer het volgende:
Yes zit in eerste selectie procedure voor een huisje !
Toch niet in de Leliestraat hèquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar wil je ergens gaan wonen?
Ik heb laatst ook nog gekeken voor een appartement in Roermond, maar ik blijf voorlopig nog maar thuis wonen. Eerst maar eens wachten op een vast inkomen en ik zie nog niet echt de noodzaak om het huis uit te gaan. Als ik nu een vaste vriendin had dan had ik het vast gedaan.
Sittard hier in de hood. Anti kraak dan ook want dat is lekker goedkoop en groot genoeg voor mij alleen.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Waar wil je ergens gaan wonen?
Ik heb laatst ook nog gekeken voor een appartement in Roermond, maar ik blijf voorlopig nog maar thuis wonen. Eerst maar eens wachten op een vast inkomen en ik zie nog niet echt de noodzaak om het huis uit te gaan. Als ik nu een vaste vriendin had dan had ik het vast gedaan.
Met de trein is het prima te doen hoorquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 11:18 schreef sproetjes het volgende:
ik leef noghalf
wat heb ik gemist?
oh ik kwam dit tegen in t vorige topic (tijdens t nalezen)
[..]
is dat een beetje te doen met de trein naar de opleiding? of is de auto toch handiger?
nee die is niet vrij. Veestraat lijkt me nu de beste wat vrij is, maar even afwachten wat er tussendoor nog vrijkomtquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:16 schreef nattermann het volgende:
[..]
Toch niet in de Leliestraat hè?
Appartement onder dat van mij heeft maand of 3 leeggestaan.
Ooh zo.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:17 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
nee die is niet vrij. Veestraat lijkt me nu de beste wat vrij is, maar even afwachten wat er tussendoor nog vrijkomt
enorme zin... balen dat er a.s. maandag 2 vrienden wél beginnen (en mn oude overbuurjongen in november) en ik niet... maargoed nog 3,5 week en dan heb ik echt uitsluitsel of ik in januari kan startenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:17 schreef nattermann het volgende:
[..]
Met de trein is het prima te doen hoorAls je zorgt dat je om 8 uur op het station in Eindhoven bent, reken nog een dikke 20 minuten in de bus dan heb je nog 10 minuten om naar school te lopen en je uniform aan te trekken. Als dit te kort is, kan een trein eerder
Zin erin? Kan het me wel voorstellen. Had ik ook toen ik net aangenomen was
Vanaf kwartiel 6, maar ze willen dat je het liefst altijd in burger reist. Ook als je in het korpskwartiel zit. Uiteraard niet in uniform in de trein, als je dat bedoelt :pquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:54 schreef sproetjes het volgende:
[..]
enorme zin... balen dat er a.s. maandag 2 vrienden wél beginnen (en mn oude overbuurjongen in november) en ik niet... maargoed nog 3,5 week en dan heb ik echt uitsluitsel of ik in januari kan startenen dat is nog maar een kleine 4 maanden dus
mag je helemaal nooit in uniform naar school? zelfs niet als je in kwartiel 7 ofzo zit?
had het ook meer over de autoquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:57 schreef nattermann het volgende:
[..]
Vanaf kwartiel 6, maar ze willen dat je het liefst altijd in burger reist. Ook als je in het korpskwartiel zit. Uiteraard niet in uniform in de trein, als je dat bedoelt :p
Afslag Eindhoven Airport moet je nu hebben, is het makkelijkstequote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:59 schreef sproetjes het volgende:
[..]
had het ook meer over de autoaangezien ik (denk ik) toch met de auto zal gaan.... eens kijken wat me beter bevalt en hoe de reistijden met auto zijn (heb al een keer een jaar eindhoven moeten rijden met de auto, maar toen kon ik er bij tongelre al af en dat was maar 1 dag per week).. zie dat ik anders de trein van 7.10 hier in t dorp moet hebben..
Het weekend is pas net achter de rug.quote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:59 schreef friekin_ het volgende:
HET IS WEEEEEEEEEEEEEEKEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEND
Hihi. Ik heb lekker vrijquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 19:07 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het weekend is pas net achter de rug..
Morgen begin ik weer met werken.
Nog lang nietquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:59 schreef friekin_ het volgende:
Trut! Ik moet nog 3 nachtenquote:Op dinsdag 10 augustus 2010 18:59 schreef friekin_ het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |