Niet echt de kopstukken waar ik op zit te wachten als D66 stemmerquote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Moet je blij mee zijn, met dat als vertegenwoordigers voor je provincie...
Nice...quote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Volgende week intake gesprek voor huis
Netjesquote:Op woensdag 11 augustus 2010 17:56 schreef the_legend_killer het volgende:
Volgende week intake gesprek voor huis
Ja, gaat al beter. Voelde me de hele dag zo slap, alsof ik elk moment kon omkiepenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:34 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Al wat beter ?
Ik had frietje met kaassoufle
Vervelendquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:35 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Ja, gaat al beter. Voelde me de hele dag zo slap, alsof ik elk moment kon omkiepen
Nee niet echt. Had het vanmorgen toen ik opstond meteen. Heb me nog omgekleed om te gaan werken. Maar dat ging echt niet, dus uiteindelijk maar thuisgebleven....quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:41 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
VervelendGeen idee waarom je het zo opeens hebt ?
Ik hoop voor je dat het na 1 dagje weer voorbij is. Zou zonde zijn als je de komende dagen ziek thuis moet zitten.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:41 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Nee niet echt. Had het vanmorgen toen ik opstond meteen. Heb me nog omgekleed om te gaan werken. Maar dat ging echt niet, dus uiteindelijk maar thuisgebleven....
Inderdaad. Zeker omdat ik morgen en overmorgen vrij hebquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:50 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik hoop voor je dat het na 1 dagje weer voorbij is. Zou zonde zijn als je de komende dagen ziek thuis moet zitten.
Ja dat bedoel ikquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:51 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Inderdaad. Zeker omdat ik morgen en overmorgen vrij heb
Volgens mij zijn we t topic n beetje aan het volspammenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:53 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ja dat bedoel ik
Je zal vast wel beter zijn morgenGewoon vandaag rustig aan doen en dan morger weer actief zijn
Ja op fok val ik altijd in de herhalingquote:Op woensdag 11 augustus 2010 18:56 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Volgens mij zijn we t topic n beetje aan het volspammen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |