er is een uur niks gezegd, dus het enige juiste antwoord.quote:
Jonge ik had m allang antwoord gegeven hoorquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:22 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
er is een uur niks gezegd, dus het enige juiste antwoord.
We hebben wederom last van een ernstig Tassie-tekort!
niet hierquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:23 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Jonge ik had m allang antwoord gegeven hoor
Nee, het boeit me eerlijk gezegd geen hol, maar je hebt het topic laten sterven door niet hier te antwoordenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:25 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Ja dus?
Ben je zo nieuwsgierig?
OMGquote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:29 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Nee, het boeit me eerlijk gezegd geen hol, maar je hebt het topic laten sterven door niet hier te antwoorden
Jawel, en daarom zul je anaal gevierendeeld worden!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:33 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
OMG![]()
Deed ik dat? Neeeeeeeeeeeeee
Voor mij ook.En dat wil graag zo houdenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:00 schreef Zak het volgende:
Anaal vierendelen. Die is nieuw voor mij.
Is dat een vreemde Friese traditie?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:42 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Jawel, en daarom zul je anaal gevierendeeld worden!
elk ledemaat stop je in een paardenkont, en dan heel hard HUUUUU zeggen !quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:00 schreef Zak het volgende:
Anaal vierendelen. Die is nieuw voor mij.
huuu peardquote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:15 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
elk ledemaat stop je in een paardenkont, en dan heel hard HUUUUU zeggen !
quote:Op woensdag 11 augustus 2010 22:53 schreef .ZilveR. het volgende:
Gelukkig ben jij wel zo getalenteerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |