Serieus? Lijkt me niet bepaald een Solar-plaat.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wereldplaat. Die heb ik op Solar ook nog gehoord
Op de camping ergens. Het publiek kon het wel waarderen moet ik zeggen.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:03 schreef Gezicht het volgende:
[..]
Serieus? Lijkt me niet bepaald een Solar-plaat.
Ja, icm vierendelenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:01 schreef Tassiepassie het volgende:
hoorde ik hier iets over anaal????![]()
Hij is best simpel en ze vertellen je ook hoe alles werkt.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:32 schreef .ZilveR. het volgende:
Inception, lijkt me zo ingewikkeld
Ik ben altijd slecht in het volgen van films
Dan kan ik me er best eens aan wagenquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:35 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Hij is best simpel en ze vertellen je ook hoe alles werkt.
Ingewikkelde films zijn wel leuk vind ikquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:36 schreef .ZilveR. het volgende:
[..]
Dan kan ik me er best eens aan wagen
Klopt.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:40 schreef .ZilveR. het volgende:
Leonardo DiCaprio zit er ook in toch? Of word ik gek?
Donnie Darkoquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:37 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ingewikkelde films zijn wel leuk vind ikgewoon 2 uur lang afvragen hoe en wat
Dat heb ik met bier, door de nasmaakquote:Op woensdag 11 augustus 2010 23:48 schreef Gezicht het volgende:
Godverdomme nu heb ik zin om Inception nogmaals te kijken door die soundtrack.
Hoe ben je daar achtergekomen?quote:Op donderdag 12 augustus 2010 00:23 schreef Alexxxxx het volgende:
mijn website blijkt ruim 30.000 euro waard te zijn
Broersquote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:54 schreef Gezicht het volgende:
Komt mijn broer net zo thuis, wat gaat hij doen om tien voor 2? The Prestige kijken.
Er zijn ergere dingen die je om 10 voor 2 kunt doen...quote:Op donderdag 12 augustus 2010 01:54 schreef Gezicht het volgende:
Komt mijn broer net zo thuis, wat gaat hij doen om tien voor 2? The Prestige kijken.
Jij zit ook al non stop te FOK!ken vanaf 10 uur hequote:
Sterkte ermee.quote:Op donderdag 12 augustus 2010 07:39 schreef sproetjes het volgende:
Lange werkdag vandaagen ik ben nog steeds ziekjes
Dat vind ik juist lef hebben.quote:Op woensdag 11 augustus 2010 16:46 schreef vosss het volgende:
Verhagen is een achterbakse rat eerste klas en Eurlings heeft zichzelf compleet belachelijk gemaakt tijdens de Boetegewoeene Boetezitting van 2009 in Venlo
En dat is dan minister van verkeer
Ja, maar ik ben ziek dus ik mag datquote:Op donderdag 12 augustus 2010 02:07 schreef nattermann het volgende:
[..]
Jij zit ook al non stop te FOK!ken vanaf 10 uur he
Niet dat het hier anders is trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |