quote:Op zaterdag 24 juli 2010 14:10 schreef gniffie het volgende:
werk die links naar de voorgaande delen is bij, geen gezicht zo
Zet je 105 en 106 er even bij?quote:
Die worden pas vrijgegeven als je deeltje 105 en 106 toevoegd aan de OPquote:
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:48 schreef gniffie het volgende:
is shiki eng, hou namelijk niet van horror en al teveel schrikelementen![]()
Maar dan geen HotD 4... Ik wil HotD 4.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:44 schreef Ascendancy het volgende:
NeeIk ben met verlof tot ik het recht niet meer heb te editten
Amagami SS en Occult Accademy zijn verder best nog wel goed imho.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:07 schreef Ascendancy het volgende:
Wat was er nu nog meer goed dit seizoen?
quote:
Helemaal niet jammer, het het een mooi einde en stak goed in elkaar. Nu komt sex haar arc en later komt er hopelijk nog een nii-nii arc. <3quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:15 schreef SleepSub het volgende:
Nog 1 dag en 12 uur voor HOTD 4![]()
Ik verveel me... ik doe niks meer totdat HOTD 4 is gekomen![]()
Ik ga men bedje maar is opzoeken...
[..]
Jammer dat Morishima arc voorbij is...![]()
Neeeeeequote:Op zaterdag 24 juli 2010 15:18 schreef Repelsteeltju het volgende:
Ik heb geen idee waar de One Piece anime nu is, maar het zal wel weer prut zijn. Het laatste hoofdstuk van de manga daarentegen.![]()
SPOILER: laatste afleveringOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:22 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Helemaal niet jammer, het het een mooi einde en stak goed in elkaar. Nu komt sex haar arc en later komt er hopelijk nog een nii-nii arc. <3
Omnibus formaat ftw!
quote:
quote:
SPOILER: vraagjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 16:34 schreef SleepSub het volgende:
[..]
Idd, als er een nii-nii arc komt, ben ik helemaal van de partij![]()
![]()
![]()
[..]
![]()
“An interesting thing is a good thing.”
quote:Op zaterdag 24 juli 2010 18:12 schreef Repelsteeltju het volgende:
QuinxSPOILER: vraagjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: antwoordOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik bedoelde precies wat ik zei: Hayate the Combat Butler.quote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:08 schreef Ascendancy het volgende:
Bedoel je met combat butler kuroshitsuji? Puike manga
Hitagi is dan ook geen Tsundere en niet ingesproken door Rie Kugimiya... Maar ik wil weten of het nog leuker wordt omdat ik het overweeg te droppen. Ik kijk het nu alleen omdat Sword of the Stranger en Koi Kaze aan het downloaden zijn en ik geen zin heb iets op een krotte stream te gaan kijken... x'Dquote:Op zaterdag 24 juli 2010 21:18 schreef Ascendancy het volgende:
Maar zowel ZnT als shakugan no shana waren leuke anime terwijl de tsundere's inferieur zijn aan Senjougahara.
Als je van komedie houdt, gewoon doorkijkenquote:Op zaterdag 24 juli 2010 20:06 schreef Repelsteeltju het volgende:
Maar heeft iemand Hayate the Combat Butler hier gezien? Zo ja is het aan te raden? Ik heb de eeste 3 afleveringen nu gekeken, maar vind het nog niet echt super leuk ofzo.
Onthou eerst Shana III in October! Maar dankje dat geeft me er al een beter gevoel over... *kijkt verder*quote:Op zaterdag 24 juli 2010 22:38 schreef SleepSub het volgende:
[..]
Als je van komedie houdt, gewoon doorkijken
Ik wacht al met smart op Season 03, dus J.C Staff, schiet eens op
quote:Op zondag 25 juli 2010 12:56 schreef .Cake. het volgende:
In de comments op youtube merkt iemand iets op:
het nummer heet "No, Thank you!". In de clip zie je bij 0:20 en 1:24 alle dames op een rij staan, in de volgende orde:
(van rechts naar links trouwens)
T -Tainaka Ritsu
H -Hirasawa Yui
A- Akiyama Mio
N -Nakano Azusa
K - Kotobuki Tsumugi
Ik weet niet of dit opzettelijk zo gedaan is, maar ik hou iig wel van dit soort grapjes
Hoe lang duurt het om maanrunes Japans te leren?quote:Op zondag 25 juli 2010 15:10 schreef ArcticBlizzard het volgende:
De scanlators stoppen met HoTD, hopen dat een andere groep het oppikt. Anders wederom een goede aansporing om haast te maken met mijn japanse lessen
/ɐ/ klaagt er over dus slecht kan het niet zijn, maar als het echt goed zou zijn zouden ze er op /ɐ/ niet eens woorden aan vuil maken dus... Ondanks dat ik em nog niet gezien heb denk ik dat 'Best oké' een passende beschrijving is. Welke subs zal ik nemen?quote:
Het einde kon beter... Ik heb Mochi gepakt omdat die als eerste was.quote:Op zondag 25 juli 2010 16:49 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
/ɐ/ klaagt er over dus slecht kan het niet zijn, maar als het echt goed zou zijn zouden ze er op /ɐ/ niet eens woorden aan vuil maken dus... Ondanks dat ik em nog niet gezien heb denk ik dat 'Best oké' een passende beschrijving is. Welke subs zal ik nemen?
Hoe kunnen ze zo'n geniale serie nu niet meer subbenquote:Op zondag 25 juli 2010 18:40 schreef Qunix het volgende:
Het klopt trouwens dat echt niemand Rainbow meer subt?
Episode 17 RAW is gereleased... Maar laatste fansub episode is 10.quote:Op zondag 25 juli 2010 18:50 schreef Ascendancy het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze zo'n geniale serie nu niet meer subben
TTK?quote:Op zondag 25 juli 2010 19:25 schreef Ascendancy het volgende:
Op TTK staan ze gewoon tot 15 hoor. Alleen Frozen heeft blijkbaar gedropped.
In veel shonen wel. Ik seinen is het vaak nog erger, omdat het alleen maar seinen heet, zodat er borsten in mogenquote:Op maandag 26 juli 2010 01:48 schreef BattleCow het volgende:
Na full metal alchemist en full metal alchemist brotherhood, ben ik maar begonnen aan highschool of the dead.. maar mijn hemel, wat een ecchiIs dat normaal in de gemiddelde anime?
Dan zou je beter Eureka Seven kunnen kijken.quote:Op maandag 26 juli 2010 01:48 schreef BattleCow het volgende:
Na full metal alchemist en full metal alchemist brotherhood, ben ik maar begonnen aan highschool of the dead.. maar mijn hemel, wat een ecchiIs dat normaal in de gemiddelde anime?
Eureka 7, bah, hét bewijs dat je Bones nooit zelf een script moet laten schrijven. Daar komt alleen maar narigheid van. Echt zonde, vooral gezien de geweldige animatie en boeiende personages die daadwerkelijk ook groeien.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:27 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Dan zou je beter Eureka Seven kunnen kijken.
Dat is wat milder, en heeft een verschrikkelijk goede storyline en character developement.
Fairy tailquote:Op maandag 26 juli 2010 13:21 schreef SleepSub het volgende:
10 minuten aan flashback, NO WAI!![]()
Deze episode viel me eerlijk gezegd wel een beetje tegen...
Ook omdat GG en TheAnimeNetwork niet fatsoenlijk naar de ED Lyrics kunnen luisteren, maar dat even terzijde...
Geen zin om nu nog te spoilen, dus ik zal er ook niet over praten, maar het viel tegen. Echt.![]()
Nu ga ik even Fairy Tail kijken en hopen dat het ook niet tegen zit...![]()
Ik moet toch iets te doen hebbenquote:
ach, het is pas de 4e aflevering en is een soort van inleiding zodat mensen het makkelijk kunnen oppakken. dat denk ik tenminste. vond het niet zo verkeerd an sich.quote:Op maandag 26 juli 2010 12:50 schreef robin007bond het volgende:
Ja HOTD was dit keer een beetje mwah.. teveel flashbacks
De helft van de aflevering werd gebruikt als filler. Alleen maar flashbacks van vorige afleveringen die niet eens opnieuw geanimeerd zijn. Het is net alsof ik de Bleach anime aan het kijken ben... Alleen daar is het verantwoord omdat je door al die lange lange filler arcs het echte 'verhaal' langzamerhand begint te vergeten en je zo de vorige niet-filler-arc niet opnieuw hoeft te kijken om het verhaal weer te snappen.quote:Op maandag 26 juli 2010 18:33 schreef dikke_donder het volgende:
[..]
ach, het is pas de 4e aflevering en is een soort van inleiding zodat mensen het makkelijk kunnen oppakken. dat denk ik tenminste. vond het niet zo verkeerd an sich.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“An interesting thing is a good thing.”
Die hele serie is gebaseerd op de uitspraak "A dirty mind is a joy forever." lijkt het welquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
quote:Op maandag 26 juli 2010 21:11 schreef .Cake. het volgende:
Net Black Rock Shooter gekeken. Op zich niet slecht en zeker wel vermakelijk! Iemand verder nog tot na de credits gekeken?Ik verwacht geen vervolg, wel jammer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder was 4 gewoon kut.It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
Niet na 1 aflevering opgevenquote:Op maandag 26 juli 2010 23:33 schreef hexje het volgende:
Aflevering 1 van HOTD heeft mij niet aangemoedigd om de serie te volgen
Maar 4 liet je twijfelen... Hahaha, geef maar toe!quote:Op maandag 26 juli 2010 23:54 schreef ShiroYasha het volgende:
[..]
Niet na 1 aflevering opgeven
Je kunt het, en het is het waard imo, 2 & 3 vond ik al beter, toen had ik besloten het helemaal te gaan volgen
nog niet gezienquote:Op dinsdag 27 juli 2010 00:03 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Maar 4 liet je twijfelen... Hahaha, geef maar toe!
quote:Op maandag 26 juli 2010 23:31 schreef Ascendancy het volgende:
Ik vind HOTD een beetje irrealistisch.Het is een lokaal probleem en een grote stadSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verder was 4 gewoon kut.
Beatus vir qui suffert tentationem.
PSN Rinzewind en Cadsuana Melaidhrin
Stellar Blade *O* Sea of Stars *O* Trails Daybreak *O*
Volgens mij gaat deze over Golden Lion Shiki en is deze ondanks dat het geen samenvatting van een arc is net zo cannon. Oda heeft er aan meegewerkt ofzo en de Big bad is een paar keer genoemd in de manga. In de trailer die ik zag gebruiken de hoofdpersonen Gunz dus dat lijkt me best stoer!quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:30 schreef gniffie het volgende:
is die nieuwe film van OP weer een samenvatting van een arc?
Cat Shit One is een ONA en komt daardoor niet wekelijks uit. Ik weet niet om de hoeveel tijd er wel een aflevering uit komt...quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:26 schreef JDx het volgende:
[..]
Zeker vet nu! Samen met HOTD en is ergens Cat Shit One ep2 al uit?
Neequote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:57 schreef robin007bond het volgende:
Ichiban Ushiro no Daimaou, geweldige animé.
Iedereen KIJKEN!
HD? De BD komt volgende maand pas uit?quote:Op dinsdag 27 juli 2010 19:14 schreef Qunix het volgende:
10e film van One Piece: Strong World is gepost door Instanz
En in HD!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |