abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84477310
Tokyo toshokan. Dat ken je toch wel? :o
It was an encounter that lasted less than 45 seconds O+
  zondag 25 juli 2010 @ 20:17:27 #52
268911 Repelsteeltju
Sousou da ze.
pi_84479314
Ben ik de enige hier die Rainbow gedropt heeft voor de subgroepen dat deden? Trouwens aflevering 16 is ook al een tijdje ondertiteld...
“An interesting thing is a good thing.”
pi_84480618
quote:
Op zondag 25 juli 2010 19:30 schreef Ascendancy het volgende:
Tokyo toshokan. Dat ken je toch wel? :o
Oh... Ja, ken ik... Afkortingen enzo :r

Niet alles is gesubt zie ik.
pi_84484759
Zonde, dan maar wachten op een quality-sub.
pi_84492234
Na full metal alchemist en full metal alchemist brotherhood, ben ik maar begonnen aan highschool of the dead.. maar mijn hemel, wat een ecchi 8)7 Is dat normaal in de gemiddelde anime?
pi_84495394
quote:
Op maandag 26 juli 2010 01:48 schreef BattleCow het volgende:
Na full metal alchemist en full metal alchemist brotherhood, ben ik maar begonnen aan highschool of the dead.. maar mijn hemel, wat een ecchi 8)7 Is dat normaal in de gemiddelde anime?
In veel shonen wel. Ik seinen is het vaak nog erger, omdat het alleen maar seinen heet, zodat er borsten in mogen :N
pi_84499634
quote:
Op maandag 26 juli 2010 01:48 schreef BattleCow het volgende:
Dan zou je beter Eureka Seven kunnen kijken.
Dat is wat milder, en heeft een verschrikkelijk goede storyline en character developement.
pi_84499932
HOTD 4 net gezien.. Jammer dat ze niet meer van die andere groep lieten zien, ben benieuwd naar die leraar...
pi_84500001
Het is trouwens niet zo uitgestorven als het eerst leek, nog best veel mensen in die file
pi_84500512
Ja HOTD was dit keer een beetje mwah.. teveel flashbacks :{
  maandag 26 juli 2010 @ 13:21:42 #61
302147 Koito91
The Observer of the Sky
pi_84501692
10 minuten aan flashback, NO WAI! :'(
Deze episode viel me eerlijk gezegd wel een beetje tegen...
Ook omdat GG en TheAnimeNetwork niet fatsoenlijk naar de ED Lyrics kunnen luisteren, maar dat even terzijde...
Geen zin om nu nog te spoilen, dus ik zal er ook niet over praten, maar het viel tegen. Echt. ;(

Nu ga ik even Fairy Tail kijken en hopen dat het ook niet tegen zit... }:|
pi_84503819
quote:
Op maandag 26 juli 2010 12:27 schreef robin007bond het volgende:

[..]

Dan zou je beter Eureka Seven kunnen kijken.
Dat is wat milder, en heeft een verschrikkelijk goede storyline en character developement.
Eureka 7, bah, hét bewijs dat je Bones nooit zelf een script moet laten schrijven. Daar komt alleen maar narigheid van. Echt zonde, vooral gezien de geweldige animatie en boeiende personages die daadwerkelijk ook groeien.
pi_84504100
quote:
Op maandag 26 juli 2010 13:21 schreef SleepSub het volgende:
10 minuten aan flashback, NO WAI!
Deze episode viel me eerlijk gezegd wel een beetje tegen...
Ook omdat GG en TheAnimeNetwork niet fatsoenlijk naar de ED Lyrics kunnen luisteren, maar dat even terzijde...
Geen zin om nu nog te spoilen, dus ik zal er ook niet over praten, maar het viel tegen. Echt.

Nu ga ik even Fairy Tail kijken en hopen dat het ook niet tegen zit...
Fairy tail
Dat is zo kut gemaakt
  maandag 26 juli 2010 @ 14:30:01 #64
302147 Koito91
The Observer of the Sky
pi_84504465
quote:
Op maandag 26 juli 2010 14:20 schreef Ascendancy het volgende:

[..]

Fairy tail
Dat is zo kut gemaakt
Ik moet toch iets te doen hebben
Ik kijk momenteel 37 anime's, verveel me, en Fairy Tail heeft wel een mooi verhaaltje, ieder zen eigen smaak.
Maarja, deze episode was weer eens mooi
Nu ga ik maar 's HOTD 4 uploaden
pi_84504469
Hey, de manga is zo slecht nog niet als je het aan een stuk doorleest.

Ik kan er ook niets aan doen dat de anime gericht is op 8 jarige Japanse kindertjes.
pi_84504518
De manga van fairy tail is prima te eten
pi_84513979
quote:
Op maandag 26 juli 2010 12:50 schreef robin007bond het volgende:
Ja HOTD was dit keer een beetje mwah.. teveel flashbacks :{
ach, het is pas de 4e aflevering en is een soort van inleiding zodat mensen het makkelijk kunnen oppakken. dat denk ik tenminste. vond het niet zo verkeerd an sich.
pi_84514271
quote:
Op maandag 26 juli 2010 18:33 schreef dikke_donder het volgende:

[..]

ach, het is pas de 4e aflevering en is een soort van inleiding zodat mensen het makkelijk kunnen oppakken. dat denk ik tenminste. vond het niet zo verkeerd an sich.
De helft van de aflevering werd gebruikt als filler. Alleen maar flashbacks van vorige afleveringen die niet eens opnieuw geanimeerd zijn. Het is net alsof ik de Bleach anime aan het kijken ben... Alleen daar is het verantwoord omdat je door al die lange lange filler arcs het echte 'verhaal' langzamerhand begint te vergeten en je zo de vorige niet-filler-arc niet opnieuw hoeft te kijken om het verhaal weer te snappen.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_84516727
Seitokai Yakuindomo _O-
Wel heel erg hoor :')

Heel fijn deze episode van Naruto... Jammer dat de volgende een special filler is ;(

Jammer van de vele flashbacks in HSOFD...

En Denpa Teki Na Kanojo is een toffe OVA.

[ Bericht 16% gewijzigd door Qunix op 26-07-2010 21:01:13 ]
  maandag 26 juli 2010 @ 21:11:14 #70
290075 .Cake.
Keki-san@Ganbaranai
pi_84521222
quote:
Op maandag 26 juli 2010 19:36 schreef Qunix het volgende:
Seitokai Yakuindomo _O-
Wel heel erg hoor :')
Die hele serie is gebaseerd op de uitspraak "A dirty mind is a joy forever." lijkt het wel ;) In het begin had ik m'n twijfels of ik Seitokai wel door wou kijken, maar het is bij tijden toch leuk genoeg om er elke week 20 minuten aan te besteden :')

HOTD ga ik morgen denk ik pas zien, ben benieuwd gezien de reacties hiero..

Net Black Rock Shooter gekeken. Op zich niet slecht en zeker wel vermakelijk! Iemand verder nog tot na de credits gekeken?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ANIMEES.
"Because there is not a single story that cannot be improved with the addition of giant robots."
- Scamp
pi_84521340
quote:
Op maandag 26 juli 2010 21:11 schreef .Cake. het volgende:
Net Black Rock Shooter gekeken. Op zich niet slecht en zeker wel vermakelijk! Iemand verder nog tot na de credits gekeken?
SPOILER
Ik verwacht geen vervolg, wel jammer.
pi_84522880
Eureka Seven vond ik geweldig! Niks mis mee ^O^

Trouwens... manga.animea.net is een goede vervanger voor OneManga.
pi_84524067
BRS moet een vervolg krijgen. Als dit echt alles is is het een waardeloos einde met miljoenen plotholes en oninteressante personages! Ik bedoel waar was die cliffhanger op het einde anders goed voor!?

Als een eerste aflevering van een OVA-serie was hij best wel goed.

@robin007bond: Trek het je niet aan. Sinds Soul Eater ben ik nogal bitter tegenover Bones en dan vooral de mensen die daar scripts schijven... En sommige regisseurs die daar werken kan ik ook wel wat aan doen. :r
pi_84525206
Woei... Frozen/Frosttii heeft nieuwe Rainbow gereleased. Op naar Shani subs (tot 16)
pi_84528153
Ik vind HOTD een beetje irrealistisch.

SPOILER
Verder was 4 gewoon kut.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')