quote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:42 schreef Kleintje19 het volgende:
whoaaa mooi roze is niet lelijk![]()
![]()
i luvvv it sjeen!
en mooi is dat hart he dames, helaas issie 400 dollar, daarom ga ik hem maar zelf maken
nog meer jaloezie, hahaha, ik moet nog 3,5 uur werkenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:51 schreef Diconnected het volgende:
tvp, nu aan het lakken en zo naar een concert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
absolutely alice, en mijn nagelriemen gaan goed!bijna geen velletjes meer, i luvvv zon
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
bij mij zijn nog nergens de pastels te bekennen, overal zijn de catrice schappen leeg, zo irri want ik wil die pastels!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:05 schreef PeRi het volgende:
Ohja ik was bij de laatste van de drie Kruidvats in Rotterdam die zich in mijn buurt bevinden (waaronder een hele grote), maar daar was geen nieuwe Essence te vinden, ook geen nieuw display. Geen GOSH Rainbow en wel Catrice pastels die ik niet zo interessant vind, enkel de lichtblauwe maar dat staat me niet maar wel meegenomen voor een vriendin die geen Catrice in de buurt heeft.
Bij "mijn" kruidvat stond zo'n hippe kleuren display met armbandjes van essence! Alleen geel en paars genomen en een haarbandje (wat uiteraard niet staat en veel te groot is).quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:05 schreef PeRi het volgende:
Ohja ik was bij de laatste van de drie Kruidvats in Rotterdam die zich in mijn buurt bevinden (waaronder een hele grote), maar daar was geen nieuwe Essence te vinden, ook geen nieuw display. Geen GOSH Rainbow en wel Catrice pastels die ik niet zo interessant vind, enkel de lichtblauwe maar dat staat me niet maar wel meegenomen voor een vriendin die geen Catrice in de buurt heeft.
Oh nou ik dacht dat ze overal al wel waren, twijfelde nog om er mee mee te nemen voor julliequote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:07 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
bij mij zijn nog nergens de pastels te bekennen, overal zijn de catrice schappen leeg, zo irri want ik wil die pastels!
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:10 schreef princess-a het volgende:
Heb vandaag lakjes gescoord op mn werk![]()
Op mijn flesje staat trouwens OPI Nederland op de achterkant, hebben jullie dat ook?
[ afbeelding ]
En deze week vroeg iemand of er iemand een foto had van een normale OPI naast een mini, bij deze!
[ afbeelding ]
Eerst stoere nagels...heftige schoen en dan....Hello Kitty sokken! Yes!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:00 schreef Kleintje19 het volgende:
Woensdag:
lijkt leuk zo'n poezelbeest maar wanneer ze al vanaf sochtends vroeg over je heen walst en daarna non stop achter je aanloopt (incl wcbezoekjes en douche) dan wordt het nogal gauw irritant... en dat al 8 jaar lang
toch hou ik wel van haar![]()
oh morgen is de stad open, ik ga morgen dan ook nog ffies alle kruidvats langs (nog een keer) als ze ze dan niet hebben moet jij ze voor me meeslepen ooitquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:10 schreef PeRi het volgende:
[..]
Oh nou ik dacht dat ze overal al wel waren, twijfelde nog om er mee mee te nemen voor jullie.
Dan duik ik morgen de grote Kruidvat weer in en neem ik ze wel mee dan, moet toch wat retouren in een andere winkel. Ik ben van plan om morgen te gaan, maar niet boos worden als ik lui ben.
woon je ook in DL? ik moet er echt nog een keer heen...quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:07 schreef bernies het volgende:
Las in het vorige topic de vraag wat je allemaal bij de DM kan vinden:
- Essence, uiteraard met de collecties die hier niet te vinden zijn. Valt me wel altijd op dat de collecties vaak niet in het vak zelf te vinden zijn maar ergens in de winkel op de kop van een rek.
- P2, lakjes die erg goed zijn voor 1,55 en ook vaak speciale edities. Behalve de nagellakjes is de make-up van dit merk ook de moeite waard.
- Nivea nagellak, ik vind ze best duur maar hier niet te krijgen.
- Maybelline, met de Colorama collectie, hele lieve kleine flesjes in mooie kleuren
- Esprit nagellak, geen bijzonder kleuren, maar ook niet te krijgen in NL.
- Gosh, volgens mij heel eind dezelfde collectie als in NL
En dan nog de merken die we in NL bij het kruitvat ook hebben.
Als je je haar zelf verft is het wel heel erg de moeite waard om er heen te rijden, scheelt echt veel in prijs. De badschuim etc van het eigen DM merk zijn ook erg goed en kosten ook niet veel.
Wil je nog meer weten, vraag gerust!
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:11 schreef bernies het volgende:
[..]
Ja staat in Nederland op (bizar he?)
En de grote lijkt zo wel een reus!
Nee, ik woon dicht bij de grens met DLDquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:15 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
woon je ook in DL? ik moet er echt nog een keer heen...
Ja, dat was ook mijn eerste reactiequote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Op die andere foto leek ie veel minder roze!
Wel lekker in-your-face pink
Ik hoor het wel danquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:14 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
oh morgen is de stad open, ik ga morgen dan ook nog ffies alle kruidvats langs (nog een keer) als ze ze dan niet hebben moet jij ze voor me meeslepen ooitheeft geen haast, ik heb nog 12 untrieds staan en er komt nog een TD bestelling
Ik vind de pastels van Catrice tegenvallen, jammer dat ze er een glittertje in gedaan hebben...maar smaken verschillen!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:21 schreef Kleintje19 het volgende:
zijn die pastels een beetje interessant? zo van het plaatje lijkt het altijd wel wat...
KV heeft ook nog niet de nieuwe essence.. ik wil een paar kleurtje maar grrr.. ze hebben ze elke keer niet
Dat vond ik ook! Ik had ze meer creme-like verwacht ipv dat glimmertje!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:27 schreef bernies het volgende:
[..]
Ik vind de pastels van Catrice tegenvallen, jammer dat ze er een glittertje in gedaan hebben...maar smaken verschillen!
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:18 schreef Linnie20v het volgende:
Ik woon aan de grens maar kom er nooitstom eigenlijk....maar misschien ook goed!
Ik heb wel het geluk dat er een grote DM gelijk over de grens zit waar je voor de deur kan parkeren. Er is daar eigenlijk niets Duits aan, het is daar gewoon een Nederlandse nederzetting....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vroeger had je nog echt het gevoel dat je naar het buitenland ging omdat je moest wisselen (de euro is van 2002, dat is dus alweer meer dan 8 jaar lijkt eigenlijk langer geleden, maar toch reken ik nog wel eens om... een bloemkool voor 1,99 euro dat is bijna 4,5 gulden!)
Zonde he! Ik hoopte ook op creme!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:31 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dat vond ik ook! Ik had ze meer creme-like verwacht ipv dat glimmertje!
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:00 schreef Kleintje19 het volgende:
Woensdag:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
absolutely alice, en mijn nagelriemen gaan goed!bijna geen velletjes meer, i luvvv zon
oh wauw! Die schoenen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nagels ook natuurlijk
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Ik heb echt meer dan normale interesse in de matte TC van P2. Weet jij of ze die bij jouw DM hebben?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:18 schreef bernies het volgende:
[..]
Nee, ik woon dicht bij de grens met DLD
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:42 schreef PeRi het volgende:
Zeg, jullie hadden je Models Own pakket toch al vrij snel binnen na de shipment-mail? Of heb ik dat verzonnen omdat ik wil dat ie NU bezorgd wordt?
Erg mooiquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:48 schreef Linnie20v het volgende:
Even wat foto's het topic ingooien:
Suzi says Feng Shui
[ afbeelding ]
Jade is the new Black
[ afbeelding ]
Mooie kleurtjes!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:54 schreef CarOnline het volgende:
Vandaag naar DM geweest, heerlijke winkel, heb me ook uitgeleefd op alle mini toiletspullen omdat ik nog al eens op het vliegtuig stap
Haarlak, dagcrčme, handig![]()
Gescoord:
[ afbeelding ]
En nog een matterende,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a signature once. It was awful.
Eh plaatje?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:13 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Mooie kleurtjes!
heb je toevallig nog die matte TC gezien?
Nooit gezien maar ook nog nooit naar gekeken, zal kijken en laat het je weten!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:48 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik heb echt meer dan normale interesse in de matte TC van P2. Weet jij of ze die bij jouw DM hebben?
Hey, zo'n ding heeft mijn zusje ook, alleen dan op haar slaapkamer.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:16 schreef zoeperzazke het volgende:
Reactie voor iemand in het vorige topic: plexiglas is echt niet zo duur als je het op maa laat zagen bij de bouwmarkt en alleen betaald voor wat je ook nodig hebt.... Ik heb hier heel veel plexiglas in huis in mijn cavia-flat, voor alles bij elkaar ben ik denk ik zo'n 60-70 euro kwijtgeweest. Valt best mee hoor (2 grote, 7 kleine platen voor, en dan nog 4 tussenschotjes)....
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:23 schreef CarOnline het volgende:
[..]
Eh plaatje?
Ik weet het zo niet uit mn hoofd.
Jij had ook nog wensen toch? Geef anders maar een lijstje, ik ga binnenkort toch nog een keer.
Geldt voor iedereen trouwens![]()
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:16 schreef zoeperzazke het volgende:
Reactie voor iemand in het vorige topic: plexiglas is echt niet zo duur als je het op maa laat zagen bij de bouwmarkt en alleen betaald voor wat je ook nodig hebt.... Ik heb hier heel veel plexiglas in huis in mijn cavia-flat, voor alles bij elkaar ben ik denk ik zo'n 60-70 euro kwijtgeweest. Valt best mee hoor (2 grote, 7 kleine platen voor, en dan nog 4 tussenschotjes)....ik vind dat toch nog aan de vrij prijzige kant om eerlijk te zijnSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik zal eens kijken voor mijn hart dan heb ik alleen latjes nodig, maar zo'n heel nagellak torrentje (zo'n trapje oid) komt dan toch nog vrij prijzig uit..
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:16 schreef zoeperzazke het volgende:
Reactie voor iemand in het vorige topic: plexiglas is echt niet zo duur als je het op maa laat zagen bij de bouwmarkt en alleen betaald voor wat je ook nodig hebt.... Ik heb hier heel veel plexiglas in huis in mijn cavia-flat, voor alles bij elkaar ben ik denk ik zo'n 60-70 euro kwijtgeweest. Valt best mee hoor (2 grote, 7 kleine platen voor, en dan nog 4 tussenschotjes)....Ik zit op je cavia site te kijken en ik ben straalverliefd op Owen...wat is hij mooi!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
daar ben ik ook hard naar op zoekquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:59 schreef bernies het volgende:
Heeft iemand deze Mood lakken van Claire al gezien in Nederland?
http://themanicuredmanate(...)g-nail-polishes.html
Yeey!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:35 schreef CarOnline het volgende:
Puckzzz, ik heb hem naast me staan![]()
Als je wil kan ik hem al wel voor je opsturen eventueel. Dan heb je hem dinsdag.
Is nog ongebruikt.
Tenminste, hij heet Mattierender Uberlack
zal wel usa only zijn....Al denk ik dat het effect zo leuk is omdat ze lange nagels heeft, bij een klein randje is het toch minder spectaculair...quote:
Ik ga donderdag toch sowieso even A'dam in, kijk ik wel even bij de claire'squote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:02 schreef bernies het volgende:
[..]
zal wel usa only zijn....Al denk ik dat het effect zo leuk is omdat ze lange nagels heeft, bij een klein randje is het toch minder spectaculair...
Ik weet het niet maar ik heb CarOnline net ff een PM-etje gestuurd dus hopelijk weet ik het binnenkortquote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:42 schreef kieskleurig het volgende:
@ Puckzzz bedoel je deze?
[ afbeelding ]
Kan ik meteen ook mijn Opi lighten up you're two pence showen
Niet van claire's, kwam wel deze tegen op ebay;quote:Op zaterdag 6 maart 2010 21:59 schreef bernies het volgende:
Heeft iemand deze Mood lakken van Claire al gezien in Nederland?
http://themanicuredmanate(...)g-nail-polishes.html
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:07 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Niet van claire's, kwam wel deze tegen op ebay;
http://cgi.ebay.nl/Toma-Mood-Changing-Nail-Polish-Lots-of-Colors-Avail_W0QQitemZ370330319087QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_0?var=&hash=item9503116774#shId
Van het merk Toma is nog veel meer moois te vinden!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:07 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Niet van claire's, kwam wel deze tegen op ebay;
http://cgi.ebay.nl/Toma-Mood-Changing-Nail-Polish-Lots-of-Colors-Avail_W0QQitemZ370330319087QQcmdZViewItemQQptZLH_DefaultDomain_0?var=&hash=item9503116774#shId
die van mij was heel snel binnenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:16 schreef PeRi het volgende:
ff deze in de herhaling, medefailers kom er maar in.
[..]
Welke ?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 @ 19:05 schreef PeRi het volgende:
De Herome's 3,50 per stuk? Die zijn toch normal 16,- ofzo? Waar was dat?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:30 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
LAKJES EN MEER SHIT
"Zijn die Herome 3,50? We hebben ze nét binnen".
Ik wil Thanks so muchness, die is mooi.
En PuckzzzHelaas, mijn moeder bestelt mee
Alexandriumquote:
7,50 normaal, Amsterdamquote:Op zaterdag 6 maart 2010 @ 22:40 schreef PeRi het volgende:
[..]
De Herome's 3,50 per stuk? Die zijn toch normal 16,- ofzo? Waar was dat?!
[..]
Alexandrium.
Ik wil ze ik wil ze ik wil ze weeeeh!! Ze zijn maandag verzonden pffffft duurt lang!quote:
Welke winkel was dat? Misschien is het hier ook als het een keten isquote:
Ik vind het te ver om even alleen voor een kruidvat te gaanquote:Op zaterdag 6 maart 2010 @ 22:42 schreef PeRi het volgende:
[..]
Welke winkel was dat? Misschien is het hier ook als het een keten is.
Joh je bent er zo, pak de trein, dat is sneller voor jou, 2 haltes.
Ze zijn wel erg fijn inderdaad.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:41 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik wil ze ik wil ze ik wil ze weeeeh!! Ze zijn maandag verzonden pffffft duurt lang!![]()
![]()
.
Snowcone vind ik mooiquote:Op zaterdag 6 maart 2010 @ 22:43 schreef bernies het volgende:
Bij Transdesign zijn de Orly's sweet te bestellen...mooi!
ja... Hebben al een paar mensen gefaald waaronder ikquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:43 schreef bernies het volgende:
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:30 schreef RenRen- het volgende:
Duim voor me en hoop dat de laatste ebayshop die ik het vraag geen 28 euro vraagt voor het shippen van één lakje.
[ afbeelding ]
Ik wil deze zo graag.
Even opzoeken hoeveel het verzenden kost, als die lakken niets zijn kan ik die altijd ruilen.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 @ 23:36 schreef miss--moana het volgende:
[..]![]()
![]()
Maar waarom bestel je hem niet in NL via deze site : http://www.beautycompany.nl/nl/cg-lak---spellbound/g75/p2925/ Is 14.85 (excl BTW) dan heb je de spellbound serie met nog andere coole lakjes (vind ik dan he)
Ik heb hem ook daar vandaan je hebt het snel in huisquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Even opzoeken hoeveel het verzenden kost, als die lakken niets zijn kan ik die altijd ruilen.Dankjewellll
Wat wil je er max. voor betalen??quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:30 schreef RenRen- het volgende:
Duim voor me en hoop dat de laatste ebayshop die ik het vraag geen 28 euro vraagt voor het shippen van één lakje.
[ afbeelding ]
Ik wil deze zo graag.
25 euro in totaal is toch wel veelquote:Op zaterdag 6 maart 2010 @ 23:38 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Ik heb hem ook daar vandaan je hebt het snel in huis![]()
En is goekoper als shipping kosten
Ja vind ik ook wel.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 @ 23:40 schreef kieskleurig het volgende:
[..]
Wat wil je er max. voor betalen??
Ik weet een webshop in NL die de glow nog heeft, maar die rekent wel 7,= verzendkosten...best veel nog voor 1 lakje.
Prijs 4,95 exclusief btw.
gofter! heb vanmiddag besteldquote:Op zaterdag 6 maart 2010 22:43 schreef bernies het volgende:
http://www.dutchnails-eshop.com/index.php?main_page=product_info&cPath=71_270_295_297&products_id=977&zenid=74a5636e0a3968e6378d04e47ca5e170quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
25 euro in totaal is toch wel veelMisschien voor als ik ooit een keer in veldhoven ben
[..]
Ja vind ik ook wel.Maar ik wil wel een linkje, kan altijd kijken of ze nog wat anders hebben evt.
zat er bij jou fortuneteller bij?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:38 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Ik heb hem ook daar vandaan je hebt het snel in huis![]()
En is goekoper als shipping kosten
Ah, ships, ben er net donderdag geweest, had hem zo voor je mee kunnen nemen, had ik het maar gewetenquote:Op zaterdag 6 maart 2010 23:42 schreef RenRen- het volgende:
[..]
25 euro in totaal is toch wel veelMisschien voor als ik ooit een keer in veldhoven ben
[..]
Ja vind ik ook wel.Maar ik wil wel een linkje, kan altijd kijken of ze nog wat anders hebben evt.
ik heb er 1 van diamond cosmetics en de goulish glow 2 dagen naast m'n bed gehad, en ze gloeiend allebei wel redelijk, goulish glow naar mijn idee iets meer.quote:Op zondag 7 maart 2010 01:39 schreef Stormqueen het volgende:
Dames, diamond verkoopt een aantal glow in the dark lakken. Het effect van die topcoat schijnt daarnaast ook tegen te vallen.
Mooi!quote:Op zondag 7 maart 2010 08:46 schreef Ainnir het volgende:
[ afbeelding ]
Zo is Purple Rain toch nog nuttig
Rebel is een paars met mooie blauwe gloed. Dangerous is de all time favorite hier. Rich is een mooie donkerrood/paars met heel fijne multicolor glitter erin (vrijwel niet zichtbaar!). Voor de rest heb ik er zelf nog niets vanquote:Op zondag 7 maart 2010 09:14 schreef Puckzzz het volgende:
ik moest 2x kijken voordat ik zag dat er een Konad overheen zat
maar wel mooi subtiel![]()
iemand wat aanradertjes wbt P2 lakjes?
Dangerous, Spacy, Gorgeous! zijn zo'n beetje mijn favo'squote:Op zondag 7 maart 2010 09:14 schreef Puckzzz het volgende:
ik moest 2x kijken voordat ik zag dat er een Konad overheen zat
maar wel mooi subtiel![]()
iemand wat aanradertjes wbt P2 lakjes?
Denk het wel, stickers wegen niks en nemen geen grammetje ruimte in beslagquote:Op zondag 7 maart 2010 10:50 schreef Guess. het volgende:
Kan ik als ik 9 nagelakjes bestel bij TD er ook nog een stel nailartstickers meebestellen en dat ik toch bij die 18dollar blijf.Iemand enig idee?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Keuze uit :
Ruby pumps
Adore
emotion
rodeo fanatic
into the limelight
stroll
atlantis
meteor shower
DV8
blue island iced tea
emerald sparkle
medaillion
fairy dust
Leuke ideetjes met stripers ook welkom (heb er 60 dus zit vast wel iets bij)
Omdat het allemaal zwart en deftig is mogen de nagels dus knallen!
1 |
[ Bericht 37% gewijzigd door Loqi op 07-03-2010 13:22:29 ]Knoei
quote:
quote:Op zondag 7 maart 2010 12:41 schreef Guess. het volgende:
En dan over de rode loper zoals op de foto![]()
Mooi, zo'n subtiele konad!!quote:Op zondag 7 maart 2010 08:46 schreef Ainnir het volgende:
[ afbeelding ]
Pretty!! Die wil ik ook nog eens aanschaffen!!quote:
Goede vangst!!quote:Op zondag 7 maart 2010 11:35 schreef Guess. het volgende:
Gister even de stad in voor een geel lakje en kwam thuis met 5 lakjes![]()
Vandaag Ruby Pumps
[ afbeelding ]
Afgelopen dagen Bad Kitty
[ afbeelding ]
Nieuwe lakjes van gister.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo mooiquote:
TD!quote:Op zondag 7 maart 2010 @ 13:48 schreef Kleintje19 het volgende:
OPROEPJE
Als iemand toevallig ergens gaat bestellen waar ze orly hebben of een winkel weet waar ze de orly sweet collectie hebben dan zou ik graag willen meebestellen of weten waar
Lila, met gouden glittertjes jaquote:Op zondag 7 maart 2010 @ 14:31 schreef Juud- het volgende:
RenRen > Bogota is grijs met een klein glittertje?
Zoeper > thanks!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
quote:Op zondag 7 maart 2010 15:45 schreef princess-a het volgende:
Dames!
Ik heb vandaag in de categorie OMG- WTF een hele goede in de aanbieding
Voor mensen die zin hebben in een WTF moment op de saaie zondag, klik op de spoilerwtf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mannen
disclaimer
Tres chique! Gewoon over die OPI heen stempelen dus... *noteert*...quote:Op zondag 7 maart 2010 08:46 schreef Ainnir het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi! Zeker best wel fav van je, is al vaak mee gelakt zo te zienquote:
Pixie dust?quote:Op zondag 7 maart 2010 14:46 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je ziet de glittertjes irl veel beter.
Fortune Teller hoort ook niet in dat setje oorspronkelijk....quote:Op zondag 7 maart 2010 12:15 schreef Mirjam het volgende:
[..]
goftedomme, toen ik er was zat err enkel een zwarte in, geen fortuneteller.
Ik wil je best helpen als UWV zich morgen aan de afspraak houdtquote:Op zondag 7 maart 2010 16:07 schreef PartyHardy het volgende:
Vraagje:
Heeft er iemand thuis een Essence stempelpakketje liggen? of zou die voor mij eentje willen halen? (met nog wat show your feet lakjes erbij eventueel)
Hier in de buurt hebben ze die niet en ik wil deze cadeau doen aan mijn nichtje voor haar 13e verjaardag![]()
Ik moet namelijk altijd als ze hier is haar nagels doen, het liefste met die stempels haha..![]()
Wie wil mij helpen?
* Heul lief kijkt *
![]()
dat dusquote:Op zondag 7 maart 2010 15:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tres chique! Gewoon over die OPI heen stempelen dus... *noteert*...
[..]
Mooi! Zeker best wel fav van je, is al vaak mee gelakt zo te zien
[..]
Pixie dust?Needz
@ Juud: mooie nakies!
@ Guess: Ik hoop voor je dat je drie lagen basecoat onder die 2true hebt gedaan![]()
daar heb ik dus echt net een bestelling van binnen en ik had gisteren net een uur besteld toen ik ze zagquote:
Dames!
Voor mensen die zin hebben in een WTF moment op de saaie zondag, klik op de spoilerwtf????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
!
Wat is je site dan?? Ik zat te wachten op een feestelijke opening eigenlijkquote:Op zondag 7 maart 2010 13:29 schreef -Bubseltje- het volgende:
Had mijn eerste bestellingalleen die lakken zijn nog niet binnen nu even de site maar aangepast
![]()
Die smurfennagels
Inderdaad!quote:
Neehoorquote:Op zondag 7 maart 2010 @ 15:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Pixie dust?Needz
@ Juud: mooie nakies!
@ Guess: Ik hoop voor je dat je drie lagen basecoat onder die 2true hebt gedaan![]()
Dames!
Voor mensen die zin hebben in een WTF moment op de saaie zondag, klik op de spoilerOm het f in SQ haar woorden te zeggen: 'OMGWTFBBQ!!!'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een ass zeg...al wraakacties aan het uitbroeden?![]()
die neiging zou ik zelf enorm hebben, niet dat je daar gevolg aanmoet geven he?maar fantaseren is leuk
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
De glittertjes hč? Die komen ooit nog wel hierquote:Op zondag 7 maart 2010 @ 16:34 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Must haveEén van mijn favo's (nog steeds)
Ja een grijze lak, heeeeel licht blauwe ondertoon en fijne lak. Zal van de week nog even een degelijke swatch op de foto zetten, heb nu alleen foto's met Konad/nailart eropquote:Op zondag 7 maart 2010 16:34 schreef RenRen- het volgende:
[..]
De glittertjes hč? Die komen ooit nog wel hier
Kleintje wil meedoenquote:Op zondag 7 maart 2010 16:36 schreef Daph_ het volgende:
Ik voel me sloom en rot en waarom weet ik niet? Ik voel me in ieder geval nogal zielig en ik heb zin om de Orly Sweets te bestellen
heb je ergens nog een lek dan?quote:Op zondag 7 maart 2010 16:37 schreef Puckzzz het volgende:
Ik ben trouwens lekker aan het swatchen op bed...tussen de buikkrampen en valse lucht door, damn wat heb ik last van gas na die operatie![]()
![]()
Ik ga nu niet bestellen want ik zit bij mijn vriend dus misschien vanavond als ik me nog steeds zo voelquote:Op zondag 7 maart 2010 16:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kleintje wil meedoen
Enneh, weet je hoe hard de zon schijnt man gek!
De lucht komt van boven en onder eruit en de gebruikelijke rooktest heeft geen andere openingen waargenomenquote:
Enige wat helpt tegen een bleehhhhh bui is nagellak bestellen op het moment (voor mij dan) Chocolade, winkelen, McD, fles wijn, niks helpt alleen nagellak..pest is alleen dat je de rot bui allang vergeten bent als ze aankomen...quote:Op zondag 7 maart 2010 16:40 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik ga nu niet bestellen want ik zit bij mijn vriend dus misschien vanavond als ik me nog steeds zo voel
Ben al buiten geweest, pannenkoek gegeten in het Amsterdamse bos en we zijn bij de hertjes gaan kijkenMaar toch voel ik me bleh
Dames!
Voor mensen die zin hebben in een WTF moment op de saaie zondag, klik op de spoilerdit verzin je toch niet...maar rot voor die meiden die gaan trouwen met dit soort mannen die: "ik scharrel door ook al gaan we trouwen" bah...wees blij dat je van ze af bent denk ik dan...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ga vooral heeeeeel erg lief voor jezelf zijn!
Dit dusquote:Op zondag 7 maart 2010 16:44 schreef bernies het volgende:
[..]
Enige wat helpt tegen een bleehhhhh bui is nagellak bestellen op het moment (voor mij dan) Chocolade, winkelen, McD, fles wijn, niks helpt alleen nagellak..pest is alleen dat je de rot bui allang vergeten bent als ze aankomen...
Edit; we zijn een stelletje junks bij elkaar...
Een ass is het indd. Zelf ben ik ook dom, dat ik het niet heb gezien! Wraak is in mijn geval erg makkelijk, het staat nota bene op zn Hyves dus een berichtje is zo achtergelaten natuurlijk..quote:Op zondag 7 maart 2010 16:34 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Om het f in SQ haar woorden te zeggen: 'OMGWTFBBQ!!!'
Wat een ass zeg...al wraakacties aan het uitbroeden?![]()
die neiging zou ik zelf enorm hebben, niet dat je daar gevolg aanmoet geven he?maar fantaseren is leuk
![]()
Oh Daph, dat is precies wat ik nodig heb nu! Jammer genoeg ben ik in een dorp met 0 geopende winkels op dit moment, verdikkequote:Op zondag 7 maart 2010 16:35 schreef Daph_ het volgende:
@ Princess-a: OMGWhat the hell? *schuift chocolade naar princess-a*
Ben blij indd dat ik er niet mee ga trouwen, heb ook tegen hem gezegd dat ie het echt niet kan maken om bij mij te zijn en dan met haar te gaan trouwen, het arme kind. Waarop hij zei "Ik moet indd wel toegeven dat ik regelmatig vreemdga"quote:Op zondag 7 maart 2010 16:49 schreef bernies het volgende:
[..]
dit verzin je toch niet...maar rot voor die meiden die gaan trouwen met dit soort mannen die: "ik scharrel door ook al gaan we trouwen" bah...wees blij dat je van ze af bent denk ik dan...
Ga vooral heeeeeel erg lief voor jezelf zijn!
Daph, weet je wat je anders eens moet gaan doen? Al je nagellak tellen!quote:Op zondag 7 maart 2010 16:49 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dit dusEn ik heb geen beschikking over chocolade, winkelen, wijn (daar word ik niet vrolijk van, wel sloom) dus dat schiet niet op.. Nagellak
Die Orly sweets wil ik echt hebben, maar ik moet nog een paar weken wachten omdat ik van de week besteld heb - een dag voordat de sweets erop kwamen
..
Ik weet dat ik een verslaafde benEn jullie zijn over het algemeen niet erg behulpzaam bij het tegenhouden
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
ik wil de sweets ook zo graag, maar denk dan ik, er zijn er 19 onderweg, heel veel heb ik nog nooit opgehad, van de sweets lijken er veel op wat ik al heb, slechts 6 bestellen doe ik niet, doosje moet toch echt vol, maar ja soms zijn er van die dagen....dan moet je gewoon toegeven....maar ik doe het niet!quote:Op zondag 7 maart 2010 16:49 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dit dusEn ik heb geen beschikking over chocolade, winkelen, wijn (daar word ik niet vrolijk van, wel sloom) dus dat schiet niet op.. Nagellak
Die Orly sweets wil ik echt hebben, maar ik moet nog een paar weken wachten omdat ik van de week besteld heb - een dag voordat de sweets erop kwamen
..
Ik weet dat ik een verslaafde benEn jullie zijn over het algemeen niet erg behulpzaam bij het tegenhouden
![]()
quote:Op zondag 7 maart 2010 16:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daph, weet je wat je anders eens moet gaan doen? Al je nagellak tellen!
En dan groepjes maken... eerst sorteer je uit op kleur, en als je dat hebt gedaan gooi je alles weer door elkaar en sorteer je op finish!
En als je dat gedaan hebt en daar mee klaar bent drie dagen later weet je weer hoeveel nagellak je eigenlijk al hebt, dat je eigenlijk toch best veel kleuren hebt die heel mooi zijn en die je even was vergeten, en dat je tot aan de volgende lente elke dag je nagels in een ander kleurtje kan lakken zonder dat je ooit twee keer hetzelfde hoeft te dragen!HihiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat betreft het willen hebben van de Orly Sweets niet, maar ik zat wel te gniffelen toen ik het lasIk ben bovendien niet thuis dus het is niet mogelijk om dit al te gaan doen..
Ik ga wel van de week mijn swap items even uitsorterenHet staat nu nog in mijn Helmer en op die plekjes kunnen mooi andere lakjes staan!
quote:Op zondag 7 maart 2010 16:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Daph, weet je wat je anders eens moet gaan doen? Al je nagellak tellen!
En dan groepjes maken... eerst sorteer je uit op kleur, en als je dat hebt gedaan gooi je alles weer door elkaar en sorteer je op finish!
En als je dat gedaan hebt en daar mee klaar bent drie dagen later weet je weer hoeveel nagellak je eigenlijk al hebt, dat je eigenlijk toch best veel kleuren hebt die heel mooi zijn en die je even was vergeten, en dat je tot aan de volgende lente elke dag je nagels in een ander kleurtje kan lakken zonder dat je ooit twee keer hetzelfde hoeft te dragen!Dat dus....dat helpt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou dus geen wraakacties ondernemen. Ik snap dat je geschrokken bent maar wees eerlijk: die dingen gebeuren negen van de tien keer als je een relatie aangaat met iemand die al bezet is en vreemd gaat met je.quote:Op zondag 7 maart 2010 16:52 schreef princess-a het volgende:
[..]
Een ass is het indd. Zelf ben ik ook dom, dat ik het niet heb gezien! Wraak is in mijn geval erg makkelijk, het staat nota bene op zn Hyves dus een berichtje is zo achtergelaten natuurlijk..
Denk niet dat ik het zo makkelijk ga maken, maar het komt helemaal goed, ik ben een erg wraakzuchtig meisjemoet er alleen even goed over nadenken en een goede actie doen, niet iets waarvan ik achteraf denk; 'wist ik dan écht niks beters?'
Beterschap Puckzzz![]()
[..]
Oh Daph, dat is precies wat ik nodig heb nu! Jammer genoeg ben ik in een dorp met 0 geopende winkels op dit moment, verdikke![]()
Kijk maar even flink in de zon, fantaseer over alle fijne dingen die gaan komen de komende maanden, fluitende vogeltjes, bloeiende bloemetjes, zonnetje dat vaker gaat schijnen, dagen die nog langer worden, temperatuur die omhoog vliegt en weg is je nare gevoel![]()
dat hoop ik voor mezelf dan ook maar
19 onderweg!quote:Op zondag 7 maart 2010 16:54 schreef bernies het volgende:
[..]
ik wil de sweets ook zo graag, maar denk dan ik, er zijn er 19 onderweg, heel veel heb ik nog nooit opgehad, van de sweets lijken er veel op wat ik al heb, slechts 6 bestellen doe ik niet, doosje moet toch echt vol, maar ja soms zijn er van die dagen....dan moet je gewoon toegeven....maar ik doe het niet!
Ook genoeg onderweg dus! Ik bedenk me net iets heel slims... Ik ga wachten, want ik wil de hele Shrek serie en die ga ik dan aanvullen tot 9 met de Orly's!quote:Op zondag 7 maart 2010 16:59 schreef Daph_ het volgende:
[..]
19 onderweg!Euh ik heb er 5 onderweg (AA) + 9 (TD), waarvan er één sowieso niet voor mij is. Ik heb de suedes allemaal besteld want ik las ergens dat die eruit gingen en ik wil ze allemaal
!! Oh en een megaswap, ik weet niet eens hoeveel nagellak er deze kant op komt :lol:
Het probleem is ook dat ik nooit zo into pastels was, en dat ik dus bijna niks heb wat erop lijktEn dat van die 9 klinkt bekend, maar nu weet ik dat Kleintje wel mee wil doen en weet ik dat ik dus ook echt maar 6 bestel dan, áls ik bestel
Mijn hemel
Whehe jaquote:Op zondag 7 maart 2010 17:01 schreef bernies het volgende:
[..]
Ook genoeg onderweg dus! Ik bedenk me net iets heel slims... Ik ga wachten, want ik wil de hele Shrek serie en die ga ik dan aanvullen tot 9 met de Orly's!
Hoe reageer ik op je bericht?quote:Op zondag 7 maart 2010 @ 16:59 schreef MinderMutsig het volgende:
Ladies: http://thedutchnailblog.b(...)spring-giveaway.html
En nu ga ik even bijlezen. Man wat een week.
oh faal, komt die al zo snel?quote:Op zondag 7 maart 2010 17:01 schreef bernies het volgende:
[..]
Ook genoeg onderweg dus! Ik bedenk me net iets heel slims... Ik ga wachten, want ik wil de hele Shrek serie en die ga ik dan aanvullen tot 9 met de Orly's!
De shrek film komt in april al uit in USA, lakjes zullen niet zo lang meer duren denk ik....
Toffe giveaway! En fijne spelregelsquote:Op zondag 7 maart 2010 16:59 schreef MinderMutsig het volgende:
Ladies: http://thedutchnailblog.b(...)spring-giveaway.html
En nu ga ik even bijlezen. Man wat een week.
Even rechtzetten omdat je het waarschijnlijk niet lullig bedoeldquote:Op zondag 7 maart 2010 16:57 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik zou dus geen wraakacties ondernemen. Ik snap dat je geschrokken bent maar wees eerlijk: die dingen gebeuren negen van de tien keer als je een relatie aangaat met iemand die al bezet is en vreemd gaat met je.
Als hij echt van plan was om iets met jou te ondernemen was hij al lang bij zijn vriendin weg gegaan. Je wist zo te horen van de situatie af, dus ben je ook bewust ingestapt.
Laat het gaan zou ik zeggen, laat hem z'n leven leiden, het is sneu voor de meid waar hij mee trouwt, en jij moet gewoon een leuke man gaan zoeken. Zo een die helemaal voor jou gaat en je niet als een soort bijvrouw neemtEcht hoor!
OWWW sorry, ik las het heel anders!quote:Op zondag 7 maart 2010 17:06 schreef princess-a het volgende:
[..]
Even rechtzetten omdat je het waarschijnlijk niet lullig bedoeld
Ik wist van geen vriendin. Toen het uit ging met mijn vorige vriend, was zijn relatie ook 'uit' en na een tijdje gingen wij scharrelen en kijken hoe het deze keer zou gaan. In dit hele verhaal kwam geen vriendin voor en naar zijn zeggen was meneer absoluut single
Nu lees ik dus vanochtend dat ie én een vriendin heeft én nog gaat trouwen ook. Dat ie al langer een vriendin heeft heb ik opgeschreven, omdat ik dat hieruit concludeer. Hij kan niet in de 3 weken dat ik hem nu niet heb gezien een vriendin gevonden hebben en een trouwdatum geprikt hebben ook nog. Vandaar mijn conclusie dat die vriendin er al langer was en dat hij dus vreemdgegaan is met mij..
Gewoon onderaan in het comment gedeeltje?quote:Op zondag 7 maart 2010 17:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hoe reageer ik op je bericht?Ik kan het niet vinden
Ik kan de konad niet zien op mijn kleine schermpje maar die kleur is echt prachtig!quote:Op zondag 7 maart 2010 08:46 schreef Ainnir het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi.quote:Op zondag 7 maart 2010 15:55 schreef Stormqueen het volgende:
Net even iets vreselijks gemaakt voor de lente-editie, daarna snel gewiped en deze bjoetie er op gesmeerd!
[ afbeelding ]
Orly - Fantasea
Ainnir was me net voor met de swatch, maar wilde 'm toch graag delen. En de rare uitsnijding is vanwege het hoekje blauwe lucht
Dit was om de kleur te laten zien,ik gebruik altijd basecoat maar zal een laagje extra doenquote:Op zondag 7 maart 2010 15:59 schreef Stormqueen het volgende:
pm me dan eens evenquote:Op zondag 7 maart 2010 16:40 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ik ga nu niet bestellen want ik zit bij mijn vriend dus misschien vanavond als ik me nog steeds zo voel
Ben al buiten geweest, pannenkoek gegeten in het Amsterdamse bos en we zijn bij de hertjes gaan kijkenMaar toch voel ik me bleh
Die komt er denk ikquote:Op zondag 7 maart 2010 16:29 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Wat is je site dan?? Ik zat te wachten op een feestelijke opening eigenlijk
Heb je een PM gestuurdquote:Op zondag 7 maart 2010 16:09 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik wil je best helpen als UWV zich morgen aan de afspraak houdt
Ben toch al een soort tussenhaven momenteel, kan dat er ook nog wel bij
Moet ik dan de bloemige of de stoerige stempelset halen?
Ahh wat leuk, vooral het dopjequote:Op zondag 7 maart 2010 18:02 schreef tliciouz het volgende:
Nieuw lakje bij de h&m gespot, kon hem niet laten liggen! Denim dreams heet hij. En dat polka dots dopje
Het is een baby blauw kleurtje met een klein beetje paarse gloed. Kleur komt op de foto's helaas niet tot zijn recht.
[ afbeelding ]
Dames!
Voor mensen die zin hebben in een WTF moment op de saaie zondag, klik op de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Damn, wat een klootviool!!![]()
Hoop echt dat je een dijk van wraakactie verzint, want hij heeft het verdiend!!
Welke telefoon heb je?quote:Op zondag 7 maart 2010 18:27 schreef mirannie het volgende:
Ik heb zin om mijn telefoon heel hard tegen de muur te gooienWaarom doet dat pokke ding niet gewoon wat ik wil? Boekje doorgenomen, niks gevonden wat me kan helpen, maar als ik het kabeltje tussen de telefoon en de laptop hang, brengt ie mooi alleen de eerste 8 foto´s over op mijn laptop en laten de foto´s die ik daarna gemaakt heb nou degene zijn die ik hier wil showen.
Vandaag gewoon echt zulke gave nagels gemaakt
samsung ultra touchquote:
Nee sorry dan kan ik niet helpen hehequote:Op zondag 7 maart 2010 18:30 schreef mirannie het volgende:
[..]
samsung ultra touch
heb altijd samsung gehad en altijd heeft het allemaal perfect gewerkt, maar denk dat ik vandeweek maar even naar de winkel ga om te vragen wat er mis is.
Mooi!quote:Op zondag 7 maart 2010 14:46 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je ziet de glittertjes irl veel beter.
Dames!
Voor mensen die zin hebben in een WTF moment op de saaie zondag, klik op de spoilerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt... wat een rare pino zeg!
Een echt zonlicht kleurtjequote:Op zondag 7 maart 2010 15:55 schreef Stormqueen het volgende:
Net even iets vreselijks gemaakt voor de lente-editie, daarna snel gewiped en deze bjoetie er op gesmeerd!
[ afbeelding ]
Orly - Fantasea
Ainnir was me net voor met de swatch, maar wilde 'm toch graag delen. En de rare uitsnijding is vanwege het hoekje blauwe luchtstaat je mooi!
Ooooeeeh hopelijk hebben ze die de 24e ook hier bij de H&M (dan ga ik shoppen en is het nagelspullenkoopverbod weer opgeheven).quote:Op zondag 7 maart 2010 18:02 schreef tliciouz het volgende:
Nieuw lakje bij de h&m gespot, kon hem niet laten liggen! Denim dreams heet hij. En dat polka dots dopje
Het is een baby blauw kleurtje met een klein beetje paarse gloed. Kleur komt op de foto's helaas niet tot zijn recht.
[ afbeelding ]
Ik heb vandaag lammetjes geaaid.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
Pastel kleurtjes? Bedoel je niet die van Catrice? Die is niet 2+1 dan hč:P.quote:Op zondag 7 maart 2010 18:42 schreef Joysa het volgende:
[..]
Nee sorry dan kan ik niet helpen hehe
@ PeRi : Dat is mooi! Hoop ik dat ze dinsdag ook al de pastel kleurtjes hier hebben.
Ohja, beetje in de warquote:Op zondag 7 maart 2010 19:01 schreef PeRi het volgende:
[..]
Pastel kleurtjes? Bedoel je niet die van Catrice? Die is niet 2+1 dan hč:P.
Pas goed op jezelf hoor!!quote:Op zondag 7 maart 2010 19:14 schreef Puckzzz het volgende:
volgens mij zijn we bijna allemaal in een lente stemming
ik heb net 1 hand bijna af met allemaal vrolijke oranje tinten.
maar nu lig ik verplicht te niksen want ging net bijna van mijn eigen. dat thuis zitten valt nog best tegen. je wilt niet voor elk wissewasje (glaasje water e.d. ) je lief vragen, dus stiekem ben ik gewoon veel te druk geweest vandaag.
it came back to bite me in my ass
wel rustig aan doen hoor!!quote:Op zondag 7 maart 2010 19:14 schreef Puckzzz het volgende:
maar nu lig ik verplicht te niksen want ging net bijna van mijn eigen. dat thuis zitten valt nog best tegen. je wilt niet voor elk wissewasje (glaasje water e.d. ) je lief vragen, dus stiekem ben ik gewoon veel te druk geweest vandaag.
Kun je niet gewoon in je verkenner de fotomap van je telefoon openen en ze van daaruit naar je harde schijf zetten? Of ziet je laptop de telefoon niet als externe opslag?quote:Op zondag 7 maart 2010 18:27 schreef mirannie het volgende:
Ik heb zin om mijn telefoon heel hard tegen de muur te gooienWaarom doet dat pokke ding niet gewoon wat ik wil? Boekje doorgenomen, niks gevonden wat me kan helpen, maar als ik het kabeltje tussen de telefoon en de laptop hang, brengt ie mooi alleen de eerste 8 foto´s over op mijn laptop en laten de foto´s die ik daarna gemaakt heb nou degene zijn die ik hier wil showen.
Vandaag gewoon echt zulke gave nagels gemaakt
Puckzie! ze hebben je opengesneden hoor, da's best wel wat! Neem rust!quote:Op zondag 7 maart 2010 19:14 schreef Puckzzz het volgende:
doe ik, ik moet gewoon beter naar mijn lichaam luisteren. lig hier dus ook lui op mijn zij, laptop ligt langs me op de bank en ik lig met 1 hand te fok!kenquote:Op zondag 7 maart 2010 19:19 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Pas goed op jezelf hoor!!![]()
-------------------
Ladies van de stempels/scrapers en het stempelsetje: de vloppen zijn vanmiddag om kwart voor 4 gepost! Dus met een beetje TNT-medewerking morgen in jullie bezit!
En morgen wordt een heusche faal denk ik... ik denk dat ik een tripje groothandel in Veldhoven ga doen..
Dat is dus het vreemde, als ik die fotomap open, komen alleen de eerste 8 foto´s te voorschijn, alsof die anderen nooit gemaakt zijnquote:Op zondag 7 maart 2010 19:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kun je niet gewoon in je verkenner de fotomap van je telefoon openen en ze van daaruit naar je harde schijf zetten? Of ziet je laptop de telefoon niet als externe opslag?
slaat ie ze niet per maand in een aparte map op ofzo?quote:Op zondag 7 maart 2010 19:29 schreef mirannie het volgende:
[..]
Dat is dus het vreemde, als ik die fotomap open, komen alleen de eerste 8 foto´s te voorschijn, alsof die anderen nooit gemaakt zijnsnap niet wat er fout gaat
Je hebt een PM-etje terug!quote:Op zondag 7 maart 2010 19:27 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
doe ik, ik moet gewoon beter naar mijn lichaam luisteren. lig hier dus ook lui op mijn zij, laptop ligt langs me op de bank en ik lig met 1 hand te fok!kenvandaar het gebrek aan hoofdletters....
ik heb je een PM-etje gestuurd
http://helensheenie.wordp(...)al-grey-comparisons/quote:Op zondag 7 maart 2010 19:53 schreef mirannie het volgende:
[..]
Oh WAUW!!![]()
Even een vraag meteen, is deze een beetje te vergelijken met CG awaken??
Sowieso vond ik het al super leuk bedacht, maar de uitvoering tot nu toe is ook al leukquote:Op zondag 7 maart 2010 19:51 schreef Stormqueen het volgende:
Vriendje
M'n inzetbakken staan in de houtlijm! Van de week dus zagen en aflakken![]()
Even snel m'n Chinaglazes er op gezet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze worden gewoon wit, met wat antislip er in geplakt![]()
Gaaf!!! Ziet er echt heel tof uit!!quote:Op zondag 7 maart 2010 19:51 schreef Stormqueen het volgende:
Vriendje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mwehe, die heb ik ook gister gekocht.quote:Op zondag 7 maart 2010 @ 18:02 schreef tliciouz het volgende:
[afbeelding]
Echt gaafquote:Op zondag 7 maart 2010 20:02 schreef Stormqueen het volgende:
tnx! Ik vind het ook erg leuk en ik kan gemiddeld 60 lakjes per lade er in kwijt (okee, geen OPI's, daar passen er maar 48 in), kan ze stofvrij opbergen maar toch in 1 oogopslag het hele overzicht compleet
Ben echt blij met m'n vent
Mooi wordt het!quote:Op zondag 7 maart 2010 19:51 schreef Stormqueen het volgende:
Vriendje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lakken, lakken en altijd bilijven lakkenquote:Op zondag 7 maart 2010 11:59 schreef Kleintje19 het volgende:
heeft iemand een tip voor de gele aanslag op je nagels?kan ik ergens in weken oid?
quote:Op zondag 7 maart 2010 19:51 schreef Stormqueen het volgende:
Vriendje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
van de week maar eens langs de h&m huppelenquote:Op zondag 7 maart 2010 18:02 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Jij bent mijn heldin van de dagquote:Op zondag 7 maart 2010 19:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
http://helensheenie.wordp(...)al-grey-comparisons/
ja of met zo'n polijstvijl het bovenste laagje eraf schuren helpt ook wel een beetje heb ik laatst gemerktquote:Op zondag 7 maart 2010 20:09 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
lakken, lakken en altijd bilijven lakken
jeuj!quote:Op zondag 7 maart 2010 20:16 schreef mirannie het volgende:
[..]
Jij bent mijn heldin van de dag![]()
Oh ja, met mijn telefoon is het ook goed gekomen, eindelijk gelukt!! (had verder niks met de datum te maken, maar vind het al lief dat je met ideeen komt) foto´s komen eraan!!
Dank je wel!! Ik vond het ook helemaal leuk!! Maar het moet er zo weer afquote:
Moet je wel de afbeelding doenquote:Op zondag 7 maart 2010 @ 20:24 schreef Nune het volgende:
[afbeelding]
Sorry, ik ben totaal niet bijgelezen. Net terug van stage en helemaal kapot.
quote:Op zondag 7 maart 2010 20:24 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op zondag 7 maart 2010 20:24 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Ja zie je, zo kapot op ben ik nou!quote:Op zondag 7 maart 2010 20:25 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Moet je wel de afbeelding doen
Mooi wel
Dankjewel SQ en tliciouzquote:
Ik weet niet of ik het zou doen, alhoewel afvijlen natuurlijk zo gedaan is als het niet werkt. Maar ze zijn zo flawless gewoonquote:Op zondag 7 maart 2010 20:28 schreef Nune het volgende:
[..]
Ja zie je, zo kapot op ben ik nou!Bedankt!
[..]
Dankjewel SQ en tliciouzIk wil ze echt wat langer hebben!
kusje op je pinkiequote:Op zondag 7 maart 2010 20:29 schreef babyfeet het volgende:
mooie kleuren komen er voorbij zeg.
echt super mijn nagels groeien nu best lekker weer alleen de pinken willen niet zo.
dit zijn mijn nagels vanaf vorige week .
[ afbeelding ]
met de coral van dollarnail was nog moeilijk omdat eraf te krijgen zeg
[ afbeelding ]
en dit heb ik net gedaan
[ afbeelding ]
Als ik het toch stom vind zijn ze er inderdaad zo afgevijld haha. Maar flawless zijn ze niet naakt haha! Beetje oranje.quote:Op zondag 7 maart 2010 20:30 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het zou doen, alhoewel afvijlen natuurlijk zo gedaan is als het niet werkt. Maar ze zijn zo flawless gewoon
Oeh die bovenste is mooi zeg! De anderen ook hoor, maar die bovenste...quote:Op zondag 7 maart 2010 20:29 schreef babyfeet het volgende:
mooie kleuren komen er voorbij zeg.
echt super mijn nagels groeien nu best lekker weer alleen de pinken willen niet zo.
dit zijn mijn nagels vanaf vorige week .
[ afbeelding ]
met de coral van dollarnail was nog moeilijk omdat eraf te krijgen zeg
[ afbeelding ]
en dit heb ik net gedaan
[ afbeelding ]
Ja maar, we gaat er nou naakte nagels dragen als er zoiets bestaat als nagellakquote:Op zondag 7 maart 2010 20:32 schreef Nune het volgende:
[..]
Als ik het toch stom vind zijn ze er inderdaad zo afgevijld haha. Maar flawless zijn ze niet naakt haha! Beetje oranje.
quote:Op zondag 7 maart 2010 20:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja maar, we gaat er nou naakte nagels dragen als er zoiets bestaat als nagellak
de mijne krijg je iig niet, ben er vlieft op!quote:Op zondag 7 maart 2010 20:38 schreef Mss het volgende:
Ik wil mijn TD pakje
Is er trouwens iemand die zijn CG Thunderbird weg wil doen? Ik heb net besteld, en ga waarschijnlijk voorlopig niet opnieuw bestellen. Maar ik wil hem wel graag hebben. Dus ik houd me aanbevolen
quote:Op zondag 7 maart 2010 20:24 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Hahaha!! Hoe kom je er op, die nagels!! Wel tof!quote:Op zondag 7 maart 2010 20:49 schreef AmNaBa het volgende:
@ Princess-a WTF WEE ongelooflijk dat iemand zo kan zijn.
@ iedereen met toffe nagels gepost ziet er weer inspirerend uit!
@ kruidvat: leuk zo'n actie, maar dan moeten toch ook die nieuwe kleurtjes aanwezig zijn, want ik heb ze nog nergens gezien!
@ lindy, als je naar veldhoven gaat en ze hebben die goulish glowwil je die dan voor me meenemen??
Vandaag bij bowlingwedstrijd geweest georganiseerd vanuit mijn stamkroeg, dus....bowlingnagels:
[ afbeelding ]
rechts was wat lastiger om te maken. heb fimo-knoopje gebruikt als bowlingbal![]()
vond het wel grappig.
quote:Op zondag 7 maart 2010 20:53 schreef Daph_ het volgende:
Oh mijn god. Oh mijn god. Oh mijn god.
IK HEB GEWOON GEWONNEN MET DE GIVEAWAY VAN MANICURED MANATEE!!!
Whiiiiiiiiiiiiii
Check mah prize
[ afbeelding ]
Whiiiiiiiiiiiiiiiiiii *hypert*
Oh wauw, hoe kom je er op!!! En hoe krijg je het voor elkaar!! Wel gaaf hoor!quote:Op zondag 7 maart 2010 20:49 schreef AmNaBa het volgende:
@ kruidvat: leuk zo'n actie, maar dan moeten toch ook die nieuwe kleurtjes aanwezig zijn, want ik heb ze nog nergens gezien!
@ lindy, als je naar veldhoven gaat en ze hebben die goulish glowwil je die dan voor me meenemen??
Vandaag bij bowlingwedstrijd geweest georganiseerd vanuit mijn stamkroeg, dus....bowlingnagels:
[ afbeelding ]
rechts was wat lastiger om te maken. heb fimo-knoopje gebruikt als bowlingbal![]()
vond het wel grappig.
Gefeliciteerd!! Leuk!!quote:Op zondag 7 maart 2010 20:53 schreef Daph_ het volgende:
Whiiiiiiiiiiiiii
Check mah prize
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 7 maart 2010 20:49 schreef AmNaBa het volgende:
[ afbeelding ]
vond het wel grappig.
die potjes wtf!!!quote:Op zondag 7 maart 2010 20:53 schreef Daph_ het volgende:
Whiiiiiiiiiiiiii
Check mah prize
[ afbeelding ]
Hoe vet is dat!! Gefeliciteerd!!quote:Op zondag 7 maart 2010 20:53 schreef Daph_ het volgende:
Whiiiiiiiiiiiiii
Check mah prize
[ afbeelding ]
Wat LIEFquote:Op zondag 7 maart 2010 20:53 schreef Daph_ het volgende:
Whiiiiiiiiiiiiii
Check mah prize
[ afbeelding ]
oh die zijn liefffffffquote:Op zondag 7 maart 2010 21:04 schreef Daph_ het volgende:
Thanks! Ben helemaal hyper
Beetje jammer alleen dat de afbeelding het niet doet in haar post dus volgens mij heeft niemand enig idee wat ik heb ingezonden
quote:Op zondag 7 maart 2010 21:08 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
oh die zijn liefffffff![]()
wat had je ingestuurd?
Pics or it didn't happenquote:Op zondag 7 maart 2010 21:10 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben zo eens op de sites van de bekende-bloggers-met-de-belachelijke-stashes aan het zoeken naar stashfoto's. En srsly! Vampy Varnish wtf! Die heeft in 1 jaar tijd 900 (NEGENHONDERD) potjes nagellak erbij gekregen
Thanksquote:Op zondag 7 maart 2010 21:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
http://www.vampyvarnish.com/2009/09/12/my-stash/
have fun
wat.... 900.... watquote:Op zondag 7 maart 2010 21:10 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben zo eens op de sites van de bekende-bloggers-met-de-belachelijke-stashes aan het zoeken naar stashfoto's. En srsly! Vampy Varnish wtf! Die heeft in 1 jaar tijd 900 (NEGENHONDERD) potjes nagellak erbij gekregen
quote:Op zondag 7 maart 2010 21:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
http://www.vampyvarnish.com/2009/09/12/my-stash/
have fun
ja en dat was in september, misschien zt die inmiddels al op 1300. Maar er zijn ergere, ik denk dat Scrangie bijvoorbeeld makkelijk aan de 3000 komtquote:
Scrangie komt volgens mij aardig dicht in de buurt van het verzamelen van alle OPI's volgens mijquote:Op zondag 7 maart 2010 21:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja en dat was in september, misschien zt die inmiddels al op 1300. Maar er zijn ergere, ik denk dat Scrangie bijvoorbeeld makkelijk aan de 3000 komt
www.cherryculture.com is naar mijn weten de enige website die ze verkoopt (naast eBay). Eens in de zoveel tijd hebben ze 20% off sale - vrij regelmatig.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:18 schreef PartyHardy het volgende:
Ik wil eigenlijk een paar lakjes bestellen van Sinful Colors, maar dat is vanuit Amerika denk ik? weet er iemand een goede webshop? of wil er iemand samen met mij bestellen?
Die blijft ook echt onwijs gaaf!! Zoiets wil ik ooit ook wel eens makenquote:Op zondag 7 maart 2010 21:11 schreef Daph_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Revvvolution met Worth the Risque Konad
ik denk dat die ook een nagellakkamer heeft, dat MOET wel toch?quote:Op zondag 7 maart 2010 21:18 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Scrangie komt volgens mij aardig dicht in de buurt van het verzamelen van alle OPI's volgens mij
Haar stash is immens.. Vraag me af hoe ze dat nu allemaal opbergt
Juistquote:Op zondag 7 maart 2010 21:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk dat die ook een nagellakkamer heeft, dat MOET wel toch?
Maar het lijkt me ook helemaal niet leuk om 3000 nagellakken te hebben. Zelfs al lak je je nagels 10 keer per dag ben je nog een jaar bezig![]()
![]()
en het betekent dat 90% van je lakken alleen maar gebruikt zijn voor een swatchpic ooit en dus maar 10 minuten gedaregn zijn, eeuwig zonde... Maar toch zijn die mensen handig want ze voorzien ons van informatie waardoor wij onze aankopen beter kunnen reguleren
Dat is gewoon TE veel.. had niet verwacht dat dat kan maar ik zou nooit iets kunnen vinden in zoveeel lakjes, ik ben ook slecht in keuzes maken dus dan blijf ik aan het proberen en removen haha..quote:Op zondag 7 maart 2010 21:30 schreef Daph_ het volgende:
[..]
JuistVolgens mij draagt ze tussen het swatchen door wel 'oude' lakken hoor, want ze post wel eens het een en ander wat ze gedragen heeft
Maar ze heeft iig twee MEGA nagellak rekken, nou ja die had ze in 2008
Ze heeft er foto's van op haar blog staan.
They multiply like rabbits!
is het bekend hoeveel ze heeft?quote:Op zondag 7 maart 2010 21:30 schreef Daph_ het volgende:
[..]
JuistVolgens mij draagt ze tussen het swatchen door wel 'oude' lakken hoor, want ze post wel eens het een en ander wat ze gedragen heeft
Maar ze heeft iig twee MEGA nagellak rekken, nou ja die had ze in 2008
Ze heeft er foto's van op haar blog staan.
They multiply like rabbits!
Nee volgens mij niet.. Tweeduizendquote:Op zondag 7 maart 2010 21:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is het bekend hoeveel ze heeft?
Ik zoek me suf maar ik kan het niet vinden
hier staat iets...
http://www.alllacqueredup(...)s-with-scrangie.html
Ze denkt 2000 en dat was in mei
en wij vinden jou al ergquote:Op zondag 7 maart 2010 21:40 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet.. Tweeduizend!! Maar ik dacht ook dat ik er ongeveer 225 had en toen waren het er al 260 dus volgens mij kun je er bij Scrangie minstens duizend bovenop gooien na een jaar
Daarom, het valt best mee allemaalquote:Op zondag 7 maart 2010 21:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en wij vinden jou al erg
Je bent heel bescheiden dus, Daphje!![]()
Ik heb voor mezelf wel een limiet nu denk ik, ik krijg 3 lakbakken waar er gemiddeld 60 in kunnen. Daarna is het klaar
quote:Op zondag 7 maart 2010 21:44 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Daarom, het valt best mee allemaal! De swapbak staat voor dinsdag op het programma, dus dan ga ik gelijk maar even mijn Orly/OPI/China Glaze lade probleem (=vol) oplossen.
180 is eigenlijk ook al veelBut I iz wanting MOAR! lol.
Nee, het zijn diagonaal gezaagde balkjes, maar met hoekprofielen zou het ook moeten kunnenquote:Op zondag 7 maart 2010 21:50 schreef AmNaBa het volgende:
@ Daph, waren ook wel supermooie nagels van harte!!!!
@ lindy heb je ge pm't
@ iedereen, hoe ik er bij kwam, gister bedacht in een aangeschoten bui, zag het helemaal voor me. Was wel even prutsen maar met de two-way nail stripers / het pen gedeelte (volg je hem nog?) was het goed te doen.
3000 lakjes??????!!!! Jeetje zeg wat vallen onze collecties toch mee.
@ SQ is een supergaaf idee zo, fijn zo'n handige vriend!
Zie ik het nu goed? gemaakt van hoekprofielen? Wat een idee, maakt mijn plan alweer simpeler
heb je mijn stashfoto's al gezien?quote:Op zondag 7 maart 2010 21:10 schreef Stormqueen het volgende:
ja jij bent ook goed op weg hoorquote:Op zondag 7 maart 2010 21:52 schreef Mirjam het volgende:
[..]
heb je mijn stashfoto's al gezien?
en feli daph
Nais!quote:Op zondag 7 maart 2010 21:53 schreef Daph_ het volgende:
Jacques zit er nog puik op na drie dagen dragen (inclusief een half uurtje nagellakkrabben door het 1jarige neefje van mijn vriend)
[ afbeelding ]
De chip op mijn pink is de enige chip die ik hebJe ziet zelf niet echt tipwear..
Netjes! Ik had Stellar twee dagen op, toen had ik een chip bij mijn duimnagel. Dus toen zat ik vanochtend vroeg heel snel te lakken want ik kan daar slecht tegen.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:53 schreef Daph_ het volgende:
Jacques zit er nog puik op na drie dagen dragen (inclusief een half uurtje nagellakkrabben door het 1jarige neefje van mijn vriend)
[ afbeelding ]
De chip op mijn pink is de enige chip die ik hebJe ziet zelf niet echt tipwear..
Prachtig issie met topcoat hequote:Op zondag 7 maart 2010 21:53 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
wtf, heb jij al mijn lakken zitten tellen ja?quote:Op zondag 7 maart 2010 22:05 schreef Stormqueen het volgende:
Mir, als ik jouw stempellakken die geen officiele stempellakken zijn meetel kom ik ook al op 164
shit, nou heb ik het WEER gedaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |