SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 37% gewijzigd door Loqi op 07-03-2010 13:22:29 ]Knoei
quote:
quote:Op zondag 7 maart 2010 12:41 schreef Guess. het volgende:
En dan over de rode loper zoals op de foto![]()
Mooi, zo'n subtiele konad!!quote:Op zondag 7 maart 2010 08:46 schreef Ainnir het volgende:
[ afbeelding ]
Zo is Purple Rain toch nog nuttig
Pretty!! Die wil ik ook nog eens aanschaffen!!quote:
Goede vangst!!quote:Op zondag 7 maart 2010 11:35 schreef Guess. het volgende:
Gister even de stad in voor een geel lakje en kwam thuis met 5 lakjes![]()
Vandaag Ruby Pumps
[ afbeelding ]
Afgelopen dagen Bad Kitty
[ afbeelding ]
Nieuwe lakjes van gister.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo mooiquote:
TD!quote:Op zondag 7 maart 2010 @ 13:48 schreef Kleintje19 het volgende:
OPROEPJE
Als iemand toevallig ergens gaat bestellen waar ze orly hebben of een winkel weet waar ze de orly sweet collectie hebben dan zou ik graag willen meebestellen of weten waar
Lila, met gouden glittertjes jaquote:Op zondag 7 maart 2010 @ 14:31 schreef Juud- het volgende:
RenRen > Bogota is grijs met een klein glittertje?
Zoeper > thanks!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life isn't about waiting for the storm to pass.. It's about learning to dance in the rain
quote:Op zondag 7 maart 2010 15:45 schreef princess-a het volgende:
Dames!
Ik heb vandaag in de categorie OMG- WTF een hele goede in de aanbieding
Voor mensen die zin hebben in een WTF moment op de saaie zondag, klik op de spoilerwtf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mannen
disclaimer
Tres chique! Gewoon over die OPI heen stempelen dus... *noteert*...quote:Op zondag 7 maart 2010 08:46 schreef Ainnir het volgende:
[ afbeelding ]
Zo is Purple Rain toch nog nuttig
Mooi! Zeker best wel fav van je, is al vaak mee gelakt zo te zienquote:
Pixie dust?quote:Op zondag 7 maart 2010 14:46 schreef RenRen- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je ziet de glittertjes irl veel beter.
Fortune Teller hoort ook niet in dat setje oorspronkelijk....quote:Op zondag 7 maart 2010 12:15 schreef Mirjam het volgende:
[..]
goftedomme, toen ik er was zat err enkel een zwarte in, geen fortuneteller.
Ik wil je best helpen als UWV zich morgen aan de afspraak houdtquote:Op zondag 7 maart 2010 16:07 schreef PartyHardy het volgende:
Vraagje:
Heeft er iemand thuis een Essence stempelpakketje liggen? of zou die voor mij eentje willen halen? (met nog wat show your feet lakjes erbij eventueel)
Hier in de buurt hebben ze die niet en ik wil deze cadeau doen aan mijn nichtje voor haar 13e verjaardag![]()
Ik moet namelijk altijd als ze hier is haar nagels doen, het liefste met die stempels haha..![]()
Wie wil mij helpen?
* Heul lief kijkt *
![]()
dat dusquote:Op zondag 7 maart 2010 15:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Tres chique! Gewoon over die OPI heen stempelen dus... *noteert*...
[..]
Mooi! Zeker best wel fav van je, is al vaak mee gelakt zo te zien
[..]
Pixie dust?Needz
@ Juud: mooie nakies!
@ Guess: Ik hoop voor je dat je drie lagen basecoat onder die 2true hebt gedaan![]()
daar heb ik dus echt net een bestelling van binnen en ik had gisteren net een uur besteld toen ik ze zagquote:
Dames!
Voor mensen die zin hebben in een WTF moment op de saaie zondag, klik op de spoilerwtf????SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
!
Wat is je site dan?? Ik zat te wachten op een feestelijke opening eigenlijkquote:Op zondag 7 maart 2010 13:29 schreef -Bubseltje- het volgende:
Had mijn eerste bestellingalleen die lakken zijn nog niet binnen nu even de site maar aangepast
![]()
Die smurfennagels
Inderdaad!quote:
Neehoorquote:Op zondag 7 maart 2010 @ 15:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Pixie dust?Needz
@ Juud: mooie nakies!
@ Guess: Ik hoop voor je dat je drie lagen basecoat onder die 2true hebt gedaan![]()
Dames!
Voor mensen die zin hebben in een WTF moment op de saaie zondag, klik op de spoilerOm het f in SQ haar woorden te zeggen: 'OMGWTFBBQ!!!'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een ass zeg...al wraakacties aan het uitbroeden?![]()
die neiging zou ik zelf enorm hebben, niet dat je daar gevolg aanmoet geven he?maar fantaseren is leuk
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |