Sowieso vond ik het al super leuk bedacht, maar de uitvoering tot nu toe is ook al leukquote:Op zondag 7 maart 2010 19:51 schreef Stormqueen het volgende:
Vriendje
M'n inzetbakken staan in de houtlijm! Van de week dus zagen en aflakken![]()
Even snel m'n Chinaglazes er op gezet
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze worden gewoon wit, met wat antislip er in geplakt![]()
Gaaf!!! Ziet er echt heel tof uit!!quote:Op zondag 7 maart 2010 19:51 schreef Stormqueen het volgende:
Vriendje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mwehe, die heb ik ook gister gekocht.quote:Op zondag 7 maart 2010 @ 18:02 schreef tliciouz het volgende:
Nieuw lakje bij de h&m gespot, kon hem niet laten liggen! Denim dreams heet hij. En dat polka dots dopje
Het is een baby blauw kleurtje met een klein beetje paarse gloed. Kleur komt op de foto's helaas niet tot zijn recht.
[afbeelding]
Echt gaafquote:Op zondag 7 maart 2010 20:02 schreef Stormqueen het volgende:
tnx! Ik vind het ook erg leuk en ik kan gemiddeld 60 lakjes per lade er in kwijt (okee, geen OPI's, daar passen er maar 48 in), kan ze stofvrij opbergen maar toch in 1 oogopslag het hele overzicht compleet
Ben echt blij met m'n vent
Mooi wordt het!quote:Op zondag 7 maart 2010 19:51 schreef Stormqueen het volgende:
Vriendje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
lakken, lakken en altijd bilijven lakkenquote:Op zondag 7 maart 2010 11:59 schreef Kleintje19 het volgende:
heeft iemand een tip voor de gele aanslag op je nagels?kan ik ergens in weken oid?
quote:Op zondag 7 maart 2010 19:51 schreef Stormqueen het volgende:
Vriendje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
van de week maar eens langs de h&m huppelenquote:Op zondag 7 maart 2010 18:02 schreef tliciouz het volgende:
Nieuw lakje bij de h&m gespot, kon hem niet laten liggen! Denim dreams heet hij. En dat polka dots dopje
Het is een baby blauw kleurtje met een klein beetje paarse gloed. Kleur komt op de foto's helaas niet tot zijn recht.
[ afbeelding ]
Jij bent mijn heldin van de dagquote:Op zondag 7 maart 2010 19:55 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
http://helensheenie.wordp(...)al-grey-comparisons/
ja of met zo'n polijstvijl het bovenste laagje eraf schuren helpt ook wel een beetje heb ik laatst gemerktquote:Op zondag 7 maart 2010 20:09 schreef buzzwheedle het volgende:
[..]
lakken, lakken en altijd bilijven lakken
jeuj!quote:Op zondag 7 maart 2010 20:16 schreef mirannie het volgende:
[..]
Jij bent mijn heldin van de dag![]()
Oh ja, met mijn telefoon is het ook goed gekomen, eindelijk gelukt!! (had verder niks met de datum te maken, maar vind het al lief dat je met ideeen komt) foto´s komen eraan!!
Dank je wel!! Ik vond het ook helemaal leuk!! Maar het moet er zo weer afquote:
Moet je wel de afbeelding doenquote:Op zondag 7 maart 2010 @ 20:24 schreef Nune het volgende:
[afbeelding]
Sorry, ik ben totaal niet bijgelezen. Net terug van stage en helemaal kapot.
quote:Op zondag 7 maart 2010 20:24 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Mooi!quote:Op zondag 7 maart 2010 20:24 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Ja zie je, zo kapot op ben ik nou!quote:Op zondag 7 maart 2010 20:25 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Moet je wel de afbeelding doen
Mooi wel
Dankjewel SQ en tliciouzquote:
Ik weet niet of ik het zou doen, alhoewel afvijlen natuurlijk zo gedaan is als het niet werkt. Maar ze zijn zo flawless gewoonquote:Op zondag 7 maart 2010 20:28 schreef Nune het volgende:
[..]
Ja zie je, zo kapot op ben ik nou!Bedankt!
[..]
Dankjewel SQ en tliciouzIk wil ze echt wat langer hebben!
kusje op je pinkiequote:Op zondag 7 maart 2010 20:29 schreef babyfeet het volgende:
mooie kleuren komen er voorbij zeg.
echt super mijn nagels groeien nu best lekker weer alleen de pinken willen niet zo.
dit zijn mijn nagels vanaf vorige week .
[ afbeelding ]
met de coral van dollarnail was nog moeilijk omdat eraf te krijgen zeg
[ afbeelding ]
en dit heb ik net gedaan
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |