quote:Op zondag 7 maart 2010 21:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
http://www.vampyvarnish.com/2009/09/12/my-stash/
have fun
ja en dat was in september, misschien zt die inmiddels al op 1300. Maar er zijn ergere, ik denk dat Scrangie bijvoorbeeld makkelijk aan de 3000 komtquote:
Scrangie komt volgens mij aardig dicht in de buurt van het verzamelen van alle OPI's volgens mijquote:Op zondag 7 maart 2010 21:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja en dat was in september, misschien zt die inmiddels al op 1300. Maar er zijn ergere, ik denk dat Scrangie bijvoorbeeld makkelijk aan de 3000 komt
www.cherryculture.com is naar mijn weten de enige website die ze verkoopt (naast eBay). Eens in de zoveel tijd hebben ze 20% off sale - vrij regelmatig.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:18 schreef PartyHardy het volgende:
Ik wil eigenlijk een paar lakjes bestellen van Sinful Colors, maar dat is vanuit Amerika denk ik? weet er iemand een goede webshop? of wil er iemand samen met mij bestellen?
Die blijft ook echt onwijs gaaf!! Zoiets wil ik ooit ook wel eens makenquote:Op zondag 7 maart 2010 21:11 schreef Daph_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Revvvolution met Worth the Risque Konad
ik denk dat die ook een nagellakkamer heeft, dat MOET wel toch?quote:Op zondag 7 maart 2010 21:18 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Scrangie komt volgens mij aardig dicht in de buurt van het verzamelen van alle OPI's volgens mij
Haar stash is immens.. Vraag me af hoe ze dat nu allemaal opbergt
Juistquote:Op zondag 7 maart 2010 21:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik denk dat die ook een nagellakkamer heeft, dat MOET wel toch?
Maar het lijkt me ook helemaal niet leuk om 3000 nagellakken te hebben. Zelfs al lak je je nagels 10 keer per dag ben je nog een jaar bezig![]()
![]()
en het betekent dat 90% van je lakken alleen maar gebruikt zijn voor een swatchpic ooit en dus maar 10 minuten gedaregn zijn, eeuwig zonde... Maar toch zijn die mensen handig want ze voorzien ons van informatie waardoor wij onze aankopen beter kunnen reguleren
Dat is gewoon TE veel.. had niet verwacht dat dat kan maar ik zou nooit iets kunnen vinden in zoveeel lakjes, ik ben ook slecht in keuzes maken dus dan blijf ik aan het proberen en removen haha..quote:Op zondag 7 maart 2010 21:30 schreef Daph_ het volgende:
[..]
JuistVolgens mij draagt ze tussen het swatchen door wel 'oude' lakken hoor, want ze post wel eens het een en ander wat ze gedragen heeft
Maar ze heeft iig twee MEGA nagellak rekken, nou ja die had ze in 2008
Ze heeft er foto's van op haar blog staan.
They multiply like rabbits!
is het bekend hoeveel ze heeft?quote:Op zondag 7 maart 2010 21:30 schreef Daph_ het volgende:
[..]
JuistVolgens mij draagt ze tussen het swatchen door wel 'oude' lakken hoor, want ze post wel eens het een en ander wat ze gedragen heeft
Maar ze heeft iig twee MEGA nagellak rekken, nou ja die had ze in 2008
Ze heeft er foto's van op haar blog staan.
They multiply like rabbits!
Nee volgens mij niet.. Tweeduizendquote:Op zondag 7 maart 2010 21:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
is het bekend hoeveel ze heeft?
Ik zoek me suf maar ik kan het niet vinden
hier staat iets...
http://www.alllacqueredup(...)s-with-scrangie.html
Ze denkt 2000 en dat was in mei
en wij vinden jou al ergquote:Op zondag 7 maart 2010 21:40 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee volgens mij niet.. Tweeduizend!! Maar ik dacht ook dat ik er ongeveer 225 had en toen waren het er al 260 dus volgens mij kun je er bij Scrangie minstens duizend bovenop gooien na een jaar
Daarom, het valt best mee allemaalquote:Op zondag 7 maart 2010 21:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en wij vinden jou al erg
Je bent heel bescheiden dus, Daphje!![]()
Ik heb voor mezelf wel een limiet nu denk ik, ik krijg 3 lakbakken waar er gemiddeld 60 in kunnen. Daarna is het klaar
quote:Op zondag 7 maart 2010 21:44 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Daarom, het valt best mee allemaal! De swapbak staat voor dinsdag op het programma, dus dan ga ik gelijk maar even mijn Orly/OPI/China Glaze lade probleem (=vol) oplossen.
180 is eigenlijk ook al veelBut I iz wanting MOAR! lol.
Nee, het zijn diagonaal gezaagde balkjes, maar met hoekprofielen zou het ook moeten kunnenquote:Op zondag 7 maart 2010 21:50 schreef AmNaBa het volgende:
@ Daph, waren ook wel supermooie nagels van harte!!!!
@ lindy heb je ge pm't
@ iedereen, hoe ik er bij kwam, gister bedacht in een aangeschoten bui, zag het helemaal voor me. Was wel even prutsen maar met de two-way nail stripers / het pen gedeelte (volg je hem nog?) was het goed te doen.
3000 lakjes??????!!!! Jeetje zeg wat vallen onze collecties toch mee.
@ SQ is een supergaaf idee zo, fijn zo'n handige vriend!
Zie ik het nu goed? gemaakt van hoekprofielen? Wat een idee, maakt mijn plan alweer simpeler
heb je mijn stashfoto's al gezien?quote:Op zondag 7 maart 2010 21:10 schreef Stormqueen het volgende:
Ik ben zo eens op de sites van de bekende-bloggers-met-de-belachelijke-stashes aan het zoeken naar stashfoto's. En srsly! Vampy Varnish wtf! Die heeft in 1 jaar tijd 900 (NEGENHONDERD) potjes nagellak erbij gekregen
ja jij bent ook goed op weg hoorquote:Op zondag 7 maart 2010 21:52 schreef Mirjam het volgende:
[..]
heb je mijn stashfoto's al gezien?
en feli daph
Nais!quote:Op zondag 7 maart 2010 21:53 schreef Daph_ het volgende:
Jacques zit er nog puik op na drie dagen dragen (inclusief een half uurtje nagellakkrabben door het 1jarige neefje van mijn vriend)
[ afbeelding ]
De chip op mijn pink is de enige chip die ik hebJe ziet zelf niet echt tipwear..
Netjes! Ik had Stellar twee dagen op, toen had ik een chip bij mijn duimnagel. Dus toen zat ik vanochtend vroeg heel snel te lakken want ik kan daar slecht tegen.quote:Op zondag 7 maart 2010 21:53 schreef Daph_ het volgende:
Jacques zit er nog puik op na drie dagen dragen (inclusief een half uurtje nagellakkrabben door het 1jarige neefje van mijn vriend)
[ afbeelding ]
De chip op mijn pink is de enige chip die ik hebJe ziet zelf niet echt tipwear..
Prachtig issie met topcoat hequote:Op zondag 7 maart 2010 21:53 schreef Daph_ het volgende:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |