quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:11 schreef bernies het volgende:
[..]
Ja staat in Nederland op (bizar he?)
En de grote lijkt zo wel een reus!
Nee, ik woon dicht bij de grens met DLDquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:15 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
woon je ook in DL? ik moet er echt nog een keer heen...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat was ook mijn eerste reactiequote:Op zaterdag 6 maart 2010 18:28 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Op die andere foto leek ie veel minder roze!
Wel lekker in-your-face pink
Ik hoor het wel danquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:14 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
oh morgen is de stad open, ik ga morgen dan ook nog ffies alle kruidvats langs (nog een keer) als ze ze dan niet hebben moet jij ze voor me meeslepen ooitheeft geen haast, ik heb nog 12 untrieds staan en er komt nog een TD bestelling
Ik vind de pastels van Catrice tegenvallen, jammer dat ze er een glittertje in gedaan hebben...maar smaken verschillen!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:21 schreef Kleintje19 het volgende:
zijn die pastels een beetje interessant? zo van het plaatje lijkt het altijd wel wat...
KV heeft ook nog niet de nieuwe essence.. ik wil een paar kleurtje maar grrr.. ze hebben ze elke keer niet
Dat vond ik ook! Ik had ze meer creme-like verwacht ipv dat glimmertje!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:27 schreef bernies het volgende:
[..]
Ik vind de pastels van Catrice tegenvallen, jammer dat ze er een glittertje in gedaan hebben...maar smaken verschillen!
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:18 schreef Linnie20v het volgende:
Ik woon aan de grens maar kom er nooitstom eigenlijk....maar misschien ook goed!
Ik heb wel het geluk dat er een grote DM gelijk over de grens zit waar je voor de deur kan parkeren. Er is daar eigenlijk niets Duits aan, het is daar gewoon een Nederlandse nederzetting....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vroeger had je nog echt het gevoel dat je naar het buitenland ging omdat je moest wisselen (de euro is van 2002, dat is dus alweer meer dan 8 jaar lijkt eigenlijk langer geleden, maar toch reken ik nog wel eens om... een bloemkool voor 1,99 euro dat is bijna 4,5 gulden!)
Zonde he! Ik hoopte ook op creme!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:31 schreef PeRi het volgende:
[..]
Dat vond ik ook! Ik had ze meer creme-like verwacht ipv dat glimmertje!
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:00 schreef Kleintje19 het volgende:
Woensdag:
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
absolutely alice, en mijn nagelriemen gaan goed!bijna geen velletjes meer, i luvvv zon
oh wauw! Die schoenen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nagels ook natuurlijk
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
Ik heb echt meer dan normale interesse in de matte TC van P2. Weet jij of ze die bij jouw DM hebben?quote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:18 schreef bernies het volgende:
[..]
Nee, ik woon dicht bij de grens met DLD
quote:Op zaterdag 6 maart 2010 17:42 schreef PeRi het volgende:
Zeg, jullie hadden je Models Own pakket toch al vrij snel binnen na de shipment-mail? Of heb ik dat verzonnen omdat ik wil dat ie NU bezorgd wordt?
Erg mooiquote:Op zaterdag 6 maart 2010 19:48 schreef Linnie20v het volgende:
Even wat foto's het topic ingooien:
Suzi says Feng Shui
[ afbeelding ]
Jade is the new Black
[ afbeelding ]
Mooie kleurtjes!quote:Op zaterdag 6 maart 2010 20:54 schreef CarOnline het volgende:
Vandaag naar DM geweest, heerlijke winkel, heb me ook uitgeleefd op alle mini toiletspullen omdat ik nog al eens op het vliegtuig stap
Haarlak, dagcrème, handig![]()
Gescoord:
[ afbeelding ]
En nog een matterende,
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |