Je bent wel een beetje een huisvrouwtjequote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Ik zal straks als goedmakertje vast een foto posten van m'n ongelakte nagels.
Eerst het huis soppen hier.
een weekquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:23 schreef mirannie het volgende:
Hoe lang is de gemiddelde levertijd bij TD??
Heb vanmorgen ook al boodschappen gedaanquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:27 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Je bent wel een beetje een huisvrouwtje
hoeveel lakjes heb je?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:47 schreef Nune het volgende:
Ik heb net het loon van mijn stage gehad. Ik wil lakjes bestellen maar oh lieve hemel dat mag helemaal niet, ik zit nog op een order stop!![]()
Wat zijn de verzendkosten??quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:44 schreef Guess. het volgende:
Voor de konad-fans,ik heb hier al een paar ker besteld en moet zeggen ze zijn netjes en erg snel.
http://konadnailart.com/index.html
Die rode kleurtjes zijn ook leuk hoor! Ik zou ze houden.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:55 schreef mirannie het volgende:
bestelling geplaatst
![]()
Heb besteld:
- OPI alice in wonderland mini 4 pack (mocht er iemand zijn die meteen al de 2 rode kleurtjes over wil nemen, dan hoor ik het wel)
- OPI-Yoga-Ta Get This Blue!
- China Glaze Khrome 6 pack
Als mijn bestellingen er zijn heb ik er 98quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:54 schreef Nune het volgende:
[..]
Niet zo veel hoor.100 ofzo, dus ik zit nog onder Daph.
Ik ben nogal kieskeurig qua kleurtjes, ik bestel alleen lakjes waarvan ik zeker weet dat ik ze ga dragenquote:
Zodra ik ze binnen hebquote:
Ik heb in een maand 43 lakjes erbij gehaald.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als mijn bestellingen er zijn heb ik er 98in drie maanden
Debsterr en ik gingen de AN oprichtenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:02 schreef Nune het volgende:
[..]
Ik heb in een maand 43 lakjes erbij gehaald.![]()
Als het zo door gaat geef ik me op voor therapie.
Ik had het met the swatchaholic al over APA; Anonymous Polish Addicts.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Debsterr en ik gingen de AN oprichten
Haha, maar ik hou dus echt niet van rood, roze en oranje, past gewoon echt niet bij me.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:56 schreef Nune het volgende:
[..]
Die rode kleurtjes zijn ook leuk hoor! Ik zou ze houden.
22 euro inc verzenden vanuit engelandquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:07 schreef Loqi het volgende:
Mooie buit en collectie Tammymara! Die stripers
hehe...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als mijn bestellingen er zijn heb ik er 98in drie maanden
nee wel een driezits...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:07 schreef Nune het volgende:
[..]
Ik had het met the swatchaholic al over APA; Anonymous Polish Addicts.![]()
Maarre, heb je een sofa in huis dan?
leuke collectie, en wat veul stripers!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:46 schreef Tammymara het volgende:
De bel!
Pakje!![]()
Lakjes![]()
[ afbeelding ]
blue island iced tea, Into the limelight,emotion,Adore
[ afbeelding ]
Rodeo fanatic,it's poppin,medallion,Fairy dust
Van Peri en zoeperzazke:
[ afbeelding ]
Stroll, manhattan kleurtje, Opi Glove you so much
Momenteel staat het er zo bij:
[ afbeelding ]
Linkerkant:
[ afbeelding ]
Rechterkant:
[ afbeelding ]
Binnekort krijg ik zo'n klein kastje,hangkastje, en daar ga ik ze dan inzetten.Ik werd gek van de mandjes met lakjes dus heb ze maar even zo neergezet!
Volgende keer zal ik er even opzetten dat het breekbaar is misschienquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:13 schreef Tammymara het volgende:
Peri en Zoeperzazke: de lakjes zijn binnen! Mijn postbode is er zowaar in geslaagd om het flesje CG in de brievenbus te krijgen...Na een hoop geklepper en geduw en gepruts vroeg ik me toch af wat er daar gebeurde en toen lag het gewoon in de gang
Bedankt dames!
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:46 schreef Tammymara het volgende:
De bel!
Pakje!![]()
Lakjes![]()
[ afbeelding ]
blue island iced tea, Into the limelight,emotion,Adore
[ afbeelding ]
Rodeo fanatic,it's poppin,medallion,Fairy dust
Van Peri en zoeperzazke:
[ afbeelding ]
Stroll, manhattan kleurtje, Opi Glove you so much
Momenteel staat het er zo bij:
[ afbeelding ]
Linkerkant:
[ afbeelding ]
Rechterkant:
[ afbeelding ]
Binnekort krijg ik zo'n klein kastje,hangkastje, en daar ga ik ze dan inzetten.Ik werd gek van de mandjes met lakjes dus heb ze maar even zo neergezet!
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:30 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Laced Up - de welbekende Atlantis - Gold Sparkle effects - No Room for the Blues n.a.v. zoeperzaske
[ afbeelding ]
my first Orly's: Mirror Mirror - Poison Apple (die bedeltjes!) - Fantasea - Solid Gold - Iron Butterfly
Swatchestein
haha, heb ik je geïnspireerd? Ik vind NRFTB echt een geweldig lakjequote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:30 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Laced Up - de welbekende Atlantis - Gold Sparkle effects - No Room for the Blues n.a.v. zoeperzaske
zeker! En niet voor niets, hij is fijn!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:56 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
haha, heb ik je geïnspireerd? Ik vind NRFTB echt een geweldig lakjeStond direct hoog in mijn top 10!
Wij hebben een chaise longue gedeelte, kan wel doorgaan voor een sofaquote:
Ik moet jouw huis eens overvallenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:30 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
my first Orly's: Mirror Mirror - Poison Apple (die bedeltjes!) - Fantasea - Solid Gold - Iron Butterfly
Swatchestein
oh helemaal topquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wij hebben een chaise longue gedeelte, kan wel doorgaan voor een sofa.
[..]
Ik moet jouw huis eens overvallen.
Je moet het dopje er ook op houdenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:14 schreef RenRen- het volgende:
Modelsownitlakjes zeggen "Shake well". Maar. Dan komen er toch bubbeltjes in?
Dat wou ik net doen, zonder dopquote:Op dinsdag 23 februari 2010 @ 14:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je moet het dopje er ook op houden
Maar nu serieus: nee, dat gebeurt niet. Je moet alle nagellakken schudden voor gebruik volgens mij...
op de fleskes van ORLY staat het ook. Als je lak te lang laat staan gaan de ingredienten zich namelijk scheiden, dan komt er ook zo'n laagje boven drijven enzoquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:20 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat wou ik net doen, zonder dop
Echt niet? Ik las ooit ergens dat je hem niet moest schudden want bubbeltjes en BOOHOO SLECHT.
Ohja, lekkerquote:Op dinsdag 23 februari 2010 @ 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
op de fleskes van ORLY staat het ook. Als je lak te lang laat staan gaan de ingredienten zich namelijk scheiden, dan komt er ook zo'n laagje boven drijven enzo
Morgeeeennnquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat een dooie mus! Lakken met die handel!
(je hebt wel nette handen)
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
kort noemt ze dat
Mooie nagels en mooi lakje!
Bij mij zijn al die dingen altijd te kleinquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:26 schreef Stormqueen het volgende:
die plaknagels, srsly, ik heb nu de pinknagels op m'n middelvingers omdat de rest te groot was en ik heb geen smalle middelvingernagelsHet ziet er ook erg natuurlijk uit
Zo ff plaatjes
ow net al bij mij dus? Dat zuigt welquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:29 schreef Loqi het volgende:
[..]
Thnx. Wel kort als je ze eerst 2 keer zo lang had
Mn duimen en 2 rechtervingers zijn tot t nagelbed kort nu
[..]
Bij mij zijn al die dingen altijd te kleinvooral voor mn duimen
Koffie met een nagellakje erbij haha!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh helemaal top
enneh, je was op de hoogte van mijn killercat he? Maar op de koffie mag altijd
Haha het verschil in kleur ook!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
OMG!net echt
![]()
[ afbeelding ]
...
[ afbeelding ]
Leuk om mee te swatchen, deze lak is overigens stunning! 1 laagje Orly - Solid Gold![]()
en nu ga ik de plaknagels losweken
Heh zo loop ik er nu ook bij, en dan elke nagel ook nog half in het matquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:40 schreef Tammymara het volgende:
Ik heb al die nieuwe lakjes op, op elke vinger eentje
Kreeg commentaar: of dat nieuw was, dat alle nagels gewoon hetzelfde toch beter uitzag![]()
(Zo vriendin even laten zien en dan hoef ik ze niet allemaal mee te nemen)
ik wor nu al kneitergek van die plakmeuk, dus hij gaat er af!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:51 schreef Holyme het volgende:
Mooie lakjes voorbij zien komen (die postbodes hebben het er maar druk mee haha) en mooi verzorgde, maar wel een beetje saaie, nagels van Surveillance-Fiets![]()
En Stormqueen, van een afstandje valt het misschien minder op? Arm nageltje >.<
[..]
Heh zo loop ik er nu ook bij, en dan elke nagel ook nog half in het mat![]()
Burnished Bronze is niet helemaal mijn kleur denk ik, al staat Nfu Oh 49 er echt helemaal goed bij, en mat is 't nog mooier. Alleen, die Misa lak, stinken!Is dat altijd zo?
Nfu Oh 50 en Ultra Violet passen ook helemaal mooi bij elkaar, en Matte met Nfu Oh is sowieso![]()
Maar goed, nu dus nog even kiezen welke ik echt op ga doen nu
Dankjequote:
ik kan je niet helpen, ik ben anti-blogquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:56 schreef RenRen- het volgende:
[..]
DankjeWaar kan ik een layout invoeren? Moet met HTML toch?
En hoe kan ik net als bij jullie tagjes maken enzo?Ik vind blogspot niet heel duidelijk
Hèflauw!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 @ 14:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kan je niet helpen, ik ben anti-blog
Die Orly'squote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:30 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Swatchestein
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:10 schreef Stormqueen het volgende:
sorry, ik moest dit toch even delen...niet klikken als je niet tegen macro close-up shots met droge nagelriemen houdt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:10 schreef Stormqueen het volgende:
sorry, ik moest dit toch even delen...niet klikken als je niet tegen macro close-up shots met droge nagelriemen kunt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Je kunt een standaard layout uitzoeken (heb ik ook, maar de kleuren aangepast): ga naar blogger, dan naar je dashboard (Waar je dus het overzicht hebt van je blog, aantal followers etc). Klik op indeling en dan op het tabje "nieuwe sjabloon kiezen" Dan kun je daar een standaard sjabloon uitzoekenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:56 schreef RenRen- het volgende:
[..]
DankjeWaar kan ik een layout invoeren? Moet met HTML toch?
En hoe kan ik net als bij jullie tagjes maken enzo?Ik vind blogspot niet heel duidelijk
Ja zo kun je inderdaad wel blijven bestellenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:54 schreef Nune het volgende:
[..]
Niet zo veel hoor.100 ofzo, dus ik zit nog onder Daph.
Ik wil geen standaard sjabloon.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 @ 15:16 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Je kunt een standaard layout uitzoeken (heb ik ook, maar de kleuren aangepast): ga naar blogger, dan naar je dashboard (Waar je dus het overzicht hebt van je blog, aantal followers etc). Klik op indeling en dan op het tabje "nieuwe sjabloon kiezen" Dan kun je daar een standaard sjabloon uitzoeken
Wat voor tags bedoel je? Dat wat onderaan een berichtje staat? Dat doe je door als je een bericht typt voor op je blog, bij "berichtopties" "labels voor dit bericht" in te vullen. Verschillende tags/labels kun je scheiden door een komma te plaatsen
Als ik het niet duidelijk uitleg, moet je maar even een gil geven hoor
Voor html bewerken ga je ook naar indeling, maar dan klik je op de tab "html" bewerkenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik wil geen standaard sjabloon.Ik kan zelf wel wat maken, maar ik weet niet waar ik het moet invoeren
Maar dankje, zo weet ik al iets meer, even prutsen met die indeling enzo.
Nee, dat bedoel ik nietDat je bepaalde tags die vaker gebruikt zijn, groter worden of iets dergelijks. Dat vind ik er altijd heel schattig uit zien.
Dankje dat je helptWaardeer ik.
Ik was laatst 8 usa dollar kwijt voor 10lakjes en 5plates.Moet je wel die supersaver selecteren bij verzendmetode,ik had het met een week in huisquote:
Dat is niet duur idd tnx voor de tipquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:40 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ik was laatst 8 usa dollar kwijt voor 10lakjes en 5plates.Moet je wel die supersaver selecteren bij verzendmetode,ik had het met een week in huis
elke week een kleurtje?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:02 schreef Chanty87 het volgende:
Vraagje voor jullie addicts met 50-100 (of meer) lakjes: doen jullie ze ook daadwerkelijk regelmatig op? Ik gebruik tegenwoordig alleen OPI of CG maar zelfs met mijn relatief kleine verzameling heb ik moeite om elke week weer een nieuw kleurtje uit te zoeken
Allemaal dragen weet ik niet, maar ik draag sowieso iedere dag een andere lak dus dat gaat wel rapquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:02 schreef Chanty87 het volgende:
Vraagje voor jullie addicts met 50-100 (of meer) lakjes: doen jullie ze ook daadwerkelijk regelmatig op? Ik gebruik tegenwoordig alleen OPI of CG maar zelfs met mijn relatief kleine verzameling heb ik moeite om elke week weer een nieuw kleurtje uit te zoeken
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:26 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb Essie Sag Harbor!!Werd daarnet in de bus gemikt
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 @ 16:44 schreef Tijgertje. het volgende:
Oud lakje van mijn moeder die nog perfect is!
Door de glans zzie je de kleur niet echt goed. Hij is donkerder dan op de foto.
[afbeelding]
Dat dus helaasquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:58 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Daar vragen ze ¤ 2,46 terwijl de verkoopprijs bij TD $ 2,60 is (ongeveer ¤ 1,95) Discountbeautycenter is dus duurder dan Transdesign
Kun je daar ook OPI bestellen? Want dan wil ik ook wel mee doenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:42 schreef Nune het volgende:
[..]
Dat kan, zal het even opschrijven zo voordat ik alles vergeet.De prijzen vallen inderdaad erg mee, vooral in vergelijking met Nederlandse prijzen, maar hé, dat is altijd zo haha.
Ik ga waarschijnlijk over vier dagen ofzo bestellen, in ieder geval wanneer ik m'n loon binnen heb.
Nee, die bestelling is voor Konad plates. OPI kun je bestellen op Transdesign.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:14 schreef dieske87 het volgende:
[..]
Kun je daar ook OPI bestellen? Want dan wil ik ook wel mee doen
*gaat met een noodgang zoeken welke plate ze ook alweer wilde hebben*quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:49 schreef Nune het volgende:
Ik heb onverwachts mijn loon eerder gehad en ik wil dus vanavond gaan bestellen. Ik ben waarschijnlijk tot een uur of half 11 bezet, dus dan bestel ik ze daarna even. Als jullie dus nog wat mee willen bestellen geef even een gil en dan hoor je van mij wel of dat kan of niet.
hee, de pixelnagels!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:54 schreef Blizzie het volgende:
Heeft de click en go nagels getest.. zouden 3 dagen moeten blijven zitten.. nou niet bij mij..n paar uur en ze waren er al af![]()
Maar wel n leuke oplossing als je snel mooie nagels wilt hebben voor n avondje ofzo![]()
[ link | afbeelding ]
Oh, ik had je ook al getwitterd!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:53 schreef Daph_ het volgende:
[..]
*gaat met een noodgang zoeken welke plate ze ook alweer wilde hebben*
Maar op transdesign heb je persee een creditcard nodig toch? Die heb ik jammer genoeg nietquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:42 schreef Nune het volgende:
[..]
Nee, die bestelling is voor Konad plates. OPI kun je bestellen op Transdesign.
Bij Transdesign kun je ook betalen met PayPalquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:10 schreef dieske87 het volgende:
[..]
Maar op transdesign heb je persee een creditcard nodig toch? Die heb ik jammer genoeg niet
Mooi he?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:29 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
OPI - Meet me on the Star Ferry
Jaaa ze is echt heel mooi!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:31 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Mooi he?Die zit bij mij op mijn tenen sinds vorige week
Oh leuk zeg!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:31 schreef Skaai het volgende:
Mijn hysterische blommetjes
[ afbeelding ]
Tof!!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:31 schreef Skaai het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een prachtig lakje!!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:29 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien erg dom maar hoe krijg ik paypal?? Je kunt niet met ideal betalen dat ken ik namelijk wel!!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:11 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Bij Transdesign kun je ook betalen met PayPal
www.paypal.nl en dan gewoon aanmelden. Als je geen credit card hebt, koppel je dus je bankrekening eraan. Dit duurt meestal wel een paar dagen voor het actief is. Paypal is vergelijkbaar met ideal, alleen heb je bijvoorbeeld ook kopers bescherming en kun je deze manier van betalen wereldwijd gebruiken.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:43 schreef dieske87 het volgende:
[..]
Misschien erg dom maar hoe krijg ik paypal?? Je kunt niet met ideal betalen dat ken ik namelijk wel!!
Wat heb jij mooie nagels.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:47 schreef Juud- het volgende:
Stormqueen > die pixels op die plaknagels..![]()
Skaai > leuk zeg met die bloemetjes.. ziet er lief uit!!
Mijn tengeltjes vandaag:
[ afbeelding ]
en in close-up:
[ afbeelding ]
Helaas is de kleur op deze 2e foto wat lichter dan -ie in het echt is. Op foto 1 is -ie meer waarheidsgetrouw.
Lakje = Herome - Brussels. Zooo'n fijn lakje..draag 'm echt heel vaak.
For Audrey van China Glaze.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:48 schreef Juud- het volgende:
Nune! Mooi! Welke kleur is die blauwe??
Oke bedankt, en het is dus ook veilig niet dat ze zo zomaar geld van je rekening kunnen halen?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:45 schreef mirannie het volgende:
[..]
www.paypal.nl en dan gewoon aanmelden. Als je geen credit card hebt, koppel je dus je bankrekening eraan. Dit duurt meestal wel een paar dagen voor het actief is. Paypal is vergelijkbaar met ideal, alleen heb je bijvoorbeeld ook kopers bescherming en kun je deze manier van betalen wereldwijd gebruiken.
Die glitter van het 2e plaatje? Die isquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:56 schreef MissJ het volgende:
ik ga zometeen even alles bijlezen... nu eerst even mijn aanwinst van vandaag:
10 lakjes van Models Own met gratis vijlding![]()
[ afbeelding ]
en van dichter bij:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
net even snel allemaal getest en echt allemaal![]()
![]()
![]()
Hoewel ik nog niet weet wat ik van die glitter moet vinden, dus wie weet is die binnenkort in het ruiltopic te vinden
Is allemaal veilig!! Niemand kan zo maar geld van je rekening halen. En je kunt er ook betalingen mee ontvangen. Erg handig dus.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:57 schreef dieske87 het volgende:
[..]
Oke bedankt, en het is dus ook veilig niet dat ze zo zomaar geld van je rekening kunnen halen?
Haha, zat juist te kijken dat ik die het mooist vind van al je nieuwe lakjesquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:56 schreef MissJ het volgende:
Hoewel ik nog niet weet wat ik van die glitter moet vinden, dus wie weet is die binnenkort in het ruiltopic te vinden
Als je die glitter wilt ruilen stuur me ajb een PM want hij isquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:56 schreef MissJ het volgende:
[ afbeelding ]
en van dichter bij:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Bedoel je die Disco? Die wil ik echt super graag! Dus mocht je er vanaf willen....... ;-)quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:56 schreef MissJ het volgende:
jij was 1e, dusss als je 'm wil...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die glitter van het 2e plaatje? Die is
Ik had al gereageerdquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:07 schreef MissJ het volgende:
[..]
jij was 1e, dusss als je 'm wil...
want ik wil graag die 2 Opi's van jou, zie ruiltopic
Mooi lijstje!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:09 schreef PeRi het volgende:
Ik heb ook besteld bij TD, ik wilde niet wachten tot MAAH er weer was.
OPI-Bracelet
CG-Recycle
CG-Strawberry Fields
OPI-My Private Jet
ESSIE-Island Hopping
CCL-Uptown Girl
CND-Crimson Sparkle
ORLY-Plum Noir
ORLY-Therapy Creme 0.5oz
Oke bedankt dan ga ik er snel eentje aanmaken. Maar zoals ik julli begrijp duurt het een week voordat de paypal werkt en dan kan ik dus bestellen bij transdesign. Dus over een week of twee heb ik de lakjes binnen?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:00 schreef mirannie het volgende:
[..]
Is allemaal veilig!! Niemand kan zo maar geld van je rekening halen. En je kunt er ook betalingen mee ontvangen. Erg handig dus.
Zoya is niet te bestellen op TD, maar wel andere leuke lakjes.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:13 schreef dieske87 het volgende:
[..]
Oke bedankt dan ga ik er snel eentje aanmaken. Maar zoals ik julli begrijp duurt het een week voordat de paypal werkt en dan kan ik dus bestellen bij transdesign. Dus over een week of twee heb ik de lakjes binnen?
Nog iemand tips voor mooie kleurtjes? Over het algemeen vind ik OPI erg fijn lakken. Ik heb daarvan een nude kleur kiss the chic die me goed bevalt. Ik wil graag nog wat andere kleuren. Wat is jullie favourite kleur??
Die paarsige die hierboven stond is al erg mooi vind ik, nog meer tips???
Kun je trouwens ook Zoya lakjes bestellen op transdesign die licht paarse holo van een paar topics terug was ook erg gaaf....
Wilde ik ook niet op wachten, dus heb de mini's maar besteld met z'n vieren tegelijkquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:09 schreef PeRi het volgende:
Ik heb ook besteld bij TD, ik wilde niet wachten tot MAAH er weer was.
OPI-Bracelet
CG-Recycle
CG-Strawberry Fields
OPI-My Private Jet
ESSIE-Island Hopping
CCL-Uptown Girl
CND-Crimson Sparkle
ORLY-Plum Noir
ORLY-Therapy Creme 0.5oz
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:14 schreef Nune het volgende:
Mijn lijstje![]()
ORLY-Bonder 0.6oz.
CG-2030 *
CG-Stellar
CCL-Revvvolution
OPI-Dim Sum Plum
ESSIE-Angora Cardi
OPI-Friar, Friar, Pants on Fire!
CG-The Ten Man
OPI-DS mystery
Ik heb al een mini en wil een grotequote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:18 schreef mirannie het volgende:
[..]
Wilde ik ook niet op wachten, dus heb de mini's maar besteld met z'n vieren tegelijkVond die blauwe Alice dinges toch ook al heel leuk.
Die komt bij mij dan later wel weer een keer. Heb 'm nog niet eerder gehad, dus eerst maar kijken of ie bij me past. Ben sowieso gek op glittertjes, hoe meer, hoe beter.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:20 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik heb al een mini en wil een grote![]()
!!!
Hij zal je zeker niet tegenvallen, het is echt een prachtige lakquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:23 schreef mirannie het volgende:
[..]
Die komt bij mij dan later wel weer een keer. Heb 'm nog niet eerder gehad, dus eerst maar kijken of ie bij me past. Ben sowieso gek op glittertjes, hoe meer, hoe beter.
Ik heb diequote:Op dinsdag 23 februari 2010 @ 19:20 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik heb al een mini en wil een grote![]()
!!!
Liefquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:31 schreef Skaai het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker naturel kleurtje, maar niet saai!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:47 schreef Juud- het volgende:
Mijn tengeltjes vandaag:
[ afbeelding ]
en in close-up:
[ afbeelding ]
Helaas is de kleur op deze 2e foto wat lichter dan -ie in het echt is. Op foto 1 is -ie meer waarheidsgetrouw.
Leuke combi, maar ik verafschuw goud dus ik vind het niks haha.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:56 schreef AmNaBa het volgende:
Ik zie weer mooie nagels langskomen
vind dat goudachtige kleurtje erg mooi
kan vandaag niet stoppen met kijken naar mijn eigen nagels
show your feet donkerblauw met golden rose scala effect
[ afbeelding ]
Goeie haulquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:56 schreef MissJ het volgende:
[ afbeelding ]
en van dichter bij:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
alleen dat ene lakjequote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:29 schreef miss--moana het volgende:
is Orly wat??
Las ergens dat het heel lang duurt voordat het droog is, maar blijft het daarna wel een tijdje zitten?
We kunnen wel samen bestellen, want ik wil ook.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:38 schreef Kleintje19 het volgende:
INTERNATIONAL ORDERS
We are pleased to announce that international orders are now available, and are charged at the following fixed delivery rates (regardless of how many items are ordered):
International orders: £9.95
Please note that there is a minimum order amount of £30 for all international orders.
klopt het dat ik dus voor minimaal 30 pond moet bestellen aan lakjes daar?![]()
en bij welke orly zitten bedeltjes? me mama heeft een guess armbandje en ze vind het vast geweldig zulke bedeltjes erbij
dat vind ik een uitstekend idee maar had jij geen bestelstop?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:39 schreef Nune het volgende:
[..]
We kunnen wel samen bestellen, want ik wil ook.![]()
Bij de Orly Once Upon a Time collectie zitten die bedeltjes.
Foei!!!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:14 schreef Nune het volgende:
Mijn lijstje![]()
ORLY-Bonder 0.6oz.
CG-2030 *
CG-Stellar
CCL-Revvvolution
OPI-Dim Sum Plum
ESSIE-Angora Cardi
OPI-Friar, Friar, Pants on Fire!
CG-The Ten Man
OPI-DS mystery
Nee hoor.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:42 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
dat vind ik een uitstekend idee maar had jij geen bestelstop?
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:43 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Foei!!!Ik heb ook alweer een lijstje, maar mag sowieso geen bestelling plaatsen tot 5 maart. Wil OPI Original Nail Envy ook graag proberen maar die vergeet ik iedere keer te bestellen
Vampy chic, erg mooiquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:44 schreef Tijgertje. het volgende:
Oud lakje van mijn moeder die nog perfect is!
Door de glans zzie je de kleur niet echt goed. Hij is donkerder dan op de foto.
[ afbeelding ]
oeh, pwetty zeg!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:29 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
ik vind dit echt briljantquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:31 schreef Skaai het volgende:
[ afbeelding ]
lekker subtielquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:47 schreef Nune het volgende:
Ik had vanmiddag dus wat Gosh lakjes meegenomen, en even mee gespeeld, maar met Gosh Gold kun je dus prima stempelen.![]()
[ afbeelding ]
sjieke kleur, en mooie lange nagelsquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:47 schreef Juud- het volgende:
Mijn tengeltjes vandaag:
[ afbeelding ]
en in close-up:
[ afbeelding ]
mooie combi met dat donkerblauw! Vind die blauwgroene scale effects allemaal erg mooiquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:56 schreef AmNaBa het volgende:
Ik zie weer mooie nagels langskomen
vind dat goudachtige kleurtje erg mooi
kan vandaag niet stoppen met kijken naar mijn eigen nagels
show your feet donkerblauw met golden rose scala effect
[ afbeelding ]
Welke site is dit??quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:38 schreef Kleintje19 het volgende:
INTERNATIONAL ORDERS
We are pleased to announce that international orders are now available, and are charged at the following fixed delivery rates (regardless of how many items are ordered):
Please note that there is a minimum order amount of £30 for all international orders.
en bij welke orly zitten bedeltjes? me mama heeft een guess armbandje en ze vind het vast geweldig zulke bedeltjes erbij
Waar is dit van?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:38 schreef Kleintje19 het volgende:
INTERNATIONAL ORDERS
en ik heb er een hele positieve ervaring erbij, iedereen was heel negatief en zei dat ik naar me geld kon zwaaien, maar ik had op ebay dure schoenen besteld, nooit gekregen de verkoper was ineens verdwenen van ebay, ik een claim ingediend, en binnen een paar weken had ik al mijn centjes terug!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:57 schreef dieske87 het volgende:
[..]
Oke bedankt, en het is dus ook veilig niet dat ze zo zomaar geld van je rekening kunnen halen?
Ja hoor van veel mensen goede verhalenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:44 schreef Nune het volgende:
[..]
![]()
Ik heb de OPI sensitive en die werkt erg goed.
Waar is daar?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:38 schreef Kleintje19 het volgende:
INTERNATIONAL ORDERS
Modelsownit een minimum van GBP 30 voor bestellen? En verzendkosten van GBP 9.95? Tering, die laten hun prijzen wel erg snel stijgen hoor. Ik heb daar vorige maand besteld en toen waren de verzendkosten 4.95 GBP zónder een minimumbestelhoeveelheid. Slecht hoorquote:
heb je geen paypal of CC?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:44 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Welke site is dit??
Ik wil ook Orly's kopen en ook die met die bedeltjes vind de kleuren zo mooi![]()
Heb ze nu bij TD in me wagentje staan maar ben aan het rondzoeken naar iemand met paypal, dus als ze het bij die site ook hebben zou ik ook wel mee willen bestellen.
Wat? Dan heb ik ook geluk gehad. Wat gek.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 @ 19:47 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Modelsownit een minimum van GBP 30 voor bestellen? En verzendkosten van GBP 9.95? Tering, die laten hun prijzen wel erg snel stijgen hoor. Ik heb daar vorige maand besteld en toen waren de verzendkosten 4.95 GBP zónder een minimumbestelhoeveelheid. Slecht hoor
Vreemd idd. Nouja zeg!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:47 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Modelsownit een minimum van GBP 30 voor bestellen? En verzendkosten van GBP 9.95? Tering, die laten hun prijzen wel erg snel stijgen hoor. Ik heb daar vorige maand besteld en toen waren de verzendkosten 4.95 GBP zónder een minimumbestelhoeveelheid. Slecht hoor
Komt door al die mensen die ineens daar moesten bestellen, toen dachten ze: KASSAAAAA!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:47 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee heb geen van beidequote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je geen paypal of CC?
Paypalaccountje is zo aangemaakt hoor
Als jij Discomix daar ziet, wil je hem dan meenemen? Aaaaahhh, toeee?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:50 schreef Kleintje19 het volgende:
ja maar ik wil discomix maar hé wacht ik ga morgen naar Rdam en daar zit een river island
![]()
*wilt nu op een andere site bestellen*
euh, heb je geen eigen bankrekening dan?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:50 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Nee heb geen van beide![]()
Is een subtiele blokkade van vriedjelief, anders maak ik het helemaal te gek met lakjes kopen.
Waar zit die dan?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 @ 19:50 schreef Kleintje19 het volgende:
ja maar ik wil discomix maar hé wacht ik ga morgen naar Rdam en daar zit een river island
![]()
*wilt nu op een andere site bestellen*
een cosmic nailtwin!!!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:53 schreef Mss het volgende:
Zo hier even de updaten.
Zo zien mijn nagels eruit zonder lak. Gelig, ontzettend dun en met allerlei rare vlekken. Daarom loop ik nu ook liever niet meer zonder lak over straat.
[ afbeelding ]
Dit is dus met lak. Ultimate Pink van Essence. Echt een geweldige kleur, alleen is hij totaal niet meer te lakken. Volgens mij is het flesje bijna leeg, maar het is niet meer echt mooi op te brengen. Hij is ook heel dik. Wel ook heel dekkend. Ik was vanmiddag op zoek naar een nieuw flesje, maar hij was momenteel uitverkocht. Wel zit hij volgens de verkoopster nog wel in de collectie.
[ afbeelding ]
En dan mijn nieuwe aankopen voor vandaag. Ik had eigenlijk alleen de handcreme nodig.
[ afbeelding ]
Gosh Ocean, Essence Rock it Baby, Essence Nail Hardener en een corrector pencil
beloofdquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:50 schreef Nune het volgende:
[..]
Als jij Discomix daar ziet, wil je hem dan meenemen? Aaaaahhh, toeee?![]()
Hahaha jaaah dat wel. Gelukkig wel!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
euh, heb je geen eigen bankrekening dan?
ik wil je best voorschieten als het niet anders gaat
bij de newlook, rotterdam centraal uitstappen en dan wandelen helemaal naar achteren naar de binnenwegpleinquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:55 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Waar zit die dan?Kun je dat vertellen?
![]()
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:54 schreef Daph_ het volgende:
Vreselijk. Zo'n minimumbestelhoeveelheid schrikt echt klanten af. Zonde, want ze hebben hele mooie lakken!
*note to self; de nieuwe Ciaté collectie kopen*
ah thanks, je herrinert me eraan dat ik gosh ocean in het ruil topic kan zettenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:53 schreef Mss het volgende:
Zo hier even de updaten.
Zo zien mijn nagels eruit zonder lak. Gelig, ontzettend dun en met allerlei rare vlekken. Daarom loop ik nu ook liever niet meer zonder lak over straat.
[ afbeelding ]
Dit is dus met lak. Ultimate Pink van Essence. Echt een geweldige kleur, alleen is hij totaal niet meer te lakken. Volgens mij is het flesje bijna leeg, maar het is niet meer echt mooi op te brengen. Hij is ook heel dik. Wel ook heel dekkend. Ik was vanmiddag op zoek naar een nieuw flesje, maar hij was momenteel uitverkocht. Wel zit hij volgens de verkoopster nog wel in de collectie.
[ afbeelding ]
En dan mijn nieuwe aankopen voor vandaag. Ik had eigenlijk alleen de handcreme nodig.
[ afbeelding ]
Gosh Ocean, Essence Rock it Baby, Essence Nail Hardener en een corrector pencil
Welke webshop is dit dan???quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:38 schreef Kleintje19 het volgende:
INTERNATIONAL ORDERS
Models own it.. leuke lakjes maar jammer dat ze zulke regels gaan hanteren!quote:
Inderdaad leuk, maar toch ook nog behoorlijk duur. En stomme regels...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Models own it.. leuke lakjes maar jammer dat ze zulke regels gaan hanteren!
Lopen daarnaartoe dusquote:Op dinsdag 23 februari 2010 @ 20:01 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
bij de newlook, rotterdam centraal uitstappen en dan wandelen helemaal naar achteren naar de binnenwegplein
ik koop er altijd mijn hakken, die winkel weet tenminste wat echte hakken zijnquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Lopen daarnaartoe dus
DankjewelDie winkel ken ik helemaal niet.
Wow echt dan durf ik het wel aanquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:44 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
en ik heb er een hele positieve ervaring erbij, iedereen was heel negatief en zei dat ik naar me geld kon zwaaien, maar ik had op ebay dure schoenen besteld, nooit gekregen de verkoper was ineens verdwenen van ebay, ik een claim ingediend, en binnen een paar weken had ik al mijn centjes terug!
Niet, je kunt 9 normale flesjes nagellak in 1 doosje kwijt, wat 18 dollar verzending kost.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:35 schreef dieske87 het volgende:
[..]
Wow echt dan durf ik het wel aan
Voor hoeveel moet jeminimaal bestellen op transdesign?
Maar of je nou 2 of 9 lakjes besteld je betaald altijd 18 dollar verzendkosten?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Niet, je kunt 9 normale flesjes nagellak in 1 doosje kwijt, wat 18 dollar verzending kost.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:31 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik koop er altijd mijn hakken, die winkel weet tenminste wat echte hakken zijn
Dat kloptquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:41 schreef dieske87 het volgende:
[..]
Maar of je nou 2 of 9 lakjes besteld je betaald altijd 18 dollar verzendkosten?
Dat zijn heul geen hakken!!!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
van zulke hakjes:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
OT: net mn nagels gesponst, straks even foto maken!
Is Kleintje het nog niet mee eens hoorquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:56 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb laatst deze gekocht in de sale bij H&M,, dat zijn hakken!!
[ afbeelding ]
Hoe doe je dat?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:01 schreef MinderMutsig het volgende:
Mijn arme nagel.![]()
[ afbeelding ]
Met wrap:
[ afbeelding ]
Na de lijm en buffen:
[ afbeelding ]
Dit is toch wel de max waar ik op kan lopen...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Is Kleintje het nog niet mee eens hoor. Oh Kleintje, kijk eens op boohoo.com? Staat volgens mij ook wel wat tussen voor jou.
Ookal heb je hem mooi gemaakt, toch eenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:01 schreef MinderMutsig het volgende:
Mijn arme nagel.![]()
[ afbeelding ]
Met wrap:
[ afbeelding ]
Na de lijm en buffen:
[ afbeelding ]
Oh even kijken! Thanks!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:03 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ze heeft net een hele handige "how to" post geplaatst op haar blog
Haha ik kan ook niet zoveel aan hoor, maar als je de hoogtes ziet waar kleintje op balanceerd.. Pfoe, hoog!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dit is toch wel de max waar ik op kan lopen...
(allebei de enkels een keer gebroken en enkelbanden van 1 enkel al 3x gescheurd... mijn voeten zijn een beetje dood, dus hoger dan dit kan ik niet aan...)
Ja he, ben echt inquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:49 schreef Guess. het volgende:
MissJ wat een mooie lakjes die van Modelsown
Daar maak je me toch wel weer nieuwsgierig...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha ik kan ook niet zoveel aan hoor, maar als je de hoogtes ziet waar kleintje op balanceerd.. Pfoe, hoog!
Tuurlijk!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:10 schreef tliciouz het volgende:
Kan ik iemand hier even via PM om haar mening vragen? Ik zit namelijk met een probleem. (Gaat over een bestelling met iemand)
Je mag me best PMmen, maar ik weet niet of ik iets zinnigs kan zeggen... ??quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:10 schreef tliciouz het volgende:
Kan ik iemand hier even via PM om haar mening vragen? Ik zit namelijk met een probleem. (Gaat over een bestelling met iemand)
Sjenks.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:04 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ookal heb je hem mooi gemaakt, toch eenvoor je nagel!
jezus wat knap! Ik ga dat de volgende keer ook doen!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:01 schreef MinderMutsig het volgende:
Mijn arme nagel.![]()
[ afbeelding ]
Met wrap:
[ afbeelding ]
Na de lijm en buffen:
[ afbeelding ]
dit soort opmerkingen posten in een topic vol vrouwen (die zijn van nature nieuwsgierig he) is heel valsquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:10 schreef tliciouz het volgende:
Mocht je nog een mening nodig hebben, dan mag je mij ook PM'enquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:10 schreef tliciouz het volgende:
Ik weet hetquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dit soort opmerkingen posten in een topic vol vrouwen (die zijn van nature nieuwsgierig he) is heel vals![]()
zeker debsterr weerquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik weet hetMaar ik heb al iemand een PM gestuurd
dus het spijt me dames!
Ik ga al, ik ga alquote:
jij hebt een kroelpoesquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ga al, ik ga al. Lekker kroelen met Herman
.
lekker lijstjequote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:09 schreef Blizzie het volgende:
Mijn aller eerste bestelling!
![]()
OPI-DS Extravagance
CG strawberry fields
CG Moulin rouge
CG Flying dragon
CG China rouge
CG Pink underground
CG Cords
CG frostbite
CG millenium
CG OMG
Konad plates
M73
M64
M59
Konad:
Black SN
white SN
silver SN
I blame mirjam..you made me an addict..!!![]()
/mega offtopic aanquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:56 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb laatst deze gekocht in de sale bij H&M,, dat zijn hakken!!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./mega offtopic uit
![]()
Ligt een beetje aan hoe vaak je lakt en wat voor remover je gebruikt. Met acetonvrije remover en een a twee keer per week van lak wisselen zou het wel een week of drie moeten blijven zitten.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jezus wat knap! Ik ga dat de volgende keer ook doen!
Hoe lang houdt dat gemiddeld?
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:40 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
/mega offtopic aanik krijg al een hernia van kijken naar het plaatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./mega offtopic uit
![]()
![]()
@spaceinvaders, leuk gedaan joh!disclaimer
maar kun je het dan na die drie weken gewoon herhalen?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:41 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan hoe vaak je lakt en wat voor remover je gebruikt. Met acetonvrije remover en een a twee keer per week van lak wisselen zou het wel een week of drie moeten blijven zitten.
@Juud: Theezakjes werken inderdaad ook prima maar zijn iets minder stevig tenzij je die piramidezakjes gebruikt.
@Spaceinvaders: Leuk!
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:01 schreef MinderMutsig het volgende:
Mijn arme nagel.![]()
[ afbeelding ]
Met wrap:
[ afbeelding ]
Na de lijm en buffen:
[ afbeelding ]
mij mag je ook pmenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
/mega offtopic aan*heeft trauma aan stiletto hakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./mega offtopic uit
![]()
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 @ 21:40 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
/mega offtopic aanWant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./mega offtopic uit
[..]
/mega offtopic aanOMG!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./mega offtopic uit
Respect!!!
Don't come closer, I might hurt you
[..]
/mega offtopic aanWelke zijn die 2e van onder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./mega offtopic uit
All good things are wild and free.
wil je geen vriendjes meer zijn?quote:
Wel met jou maar op dit moment even niet met me officiële vriendje.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wil je geen vriendjes meer zijn?
wat dann? msn?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wel met jou maar op dit moment even niet met me officiële vriendje.
Kusjequote:Op dinsdag 23 februari 2010 @ 21:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wel met jou maar op dit moment even niet met me officiële vriendje.
Het is niet zo dramatisch hoorquote:
Dat klinkt als iets wat ik zelf ook zou kunnen doenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het is niet zo dramatisch hoorBen alleen goed pissig. Heb net met iemand een deal gesloten via PM om lakjes te ruilen, en de lakjes die ik wou ruilen heb ik gekregen van hem. Maar ik vind ze nu niet meer zo leuk vrouwen veranderen nogal vaak van smaak. En toen ik het aan hem vroeg was het allemaal geen probleem, hij vond het zelfs leuk. En nu liet ik de lakjes zien die ik dan zou krijgen en opeens mompelt hij dat hij het niet leuk vind als ik ze ruil. Zeg dat verdomme dan ook meteen. Voel me nu bar lullig tegenover de ander.
Haha Smijn dramaqueenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:04 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Dat klinkt als iets wat ik zelf ook zou kunnen doenMaar sterkte enzo
Ja hoor. Je kunt het er gewoon af weken met aceton en het opnieuw inpakken. Dat heb ik voor deze tutorial ook gedaan omdat mijn eerste plakbeurt een haastklusje was en dus niet mooi geworden was.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar kun je het dan na die drie weken gewoon herhalen?
Transdesign verkoopt het sowieso en sommige drogisterijen hebben ook van die setjes met lijm, wraps en een buffertje.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:48 schreef Kleintje19 het volgende:
MiMu wat zijn silk wraps precies en waar kan je het halen? ik vind het echt super opgelost! zie je ook geen oneffenheden meer als je aan lak eroverheen doet?dus niet dat patroon van de wrap?
Het gaat er toch om dat jij ze leuk vind. Als jij ze wilt ruilen moet je het gewoon doenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het is niet zo dramatisch hoorBen alleen goed pissig. Heb net met iemand een deal gesloten via PM om lakjes te ruilen, en de lakjes die ik wou ruilen heb ik gekregen van hem. Maar ik vind ze nu niet meer zo leuk vrouwen veranderen nogal vaak van smaak. En toen ik het aan hem vroeg was het allemaal geen probleem, hij vond het zelfs leuk. En nu liet ik de lakjes zien die ik dan zou krijgen en opeens mompelt hij dat hij het niet leuk vind als ik ze ruil. Zeg dat verdomme dan ook meteen. Voel me nu bar lullig tegenover de ander.
die grijsblauwequote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:09 schreef MissJ het volgende:
trouwens, offtopic, maar Kleintje19, die hakken van jou, echt![]()
![]()
ben zelf ook hakken fan, heb ook een paar erg hoge (iets van 10 cm), maar draag die niet heel erg vaak.
Zoooow nu weet ik nog niet welke Models Own ik op ga doen nu!!!
hellup!
nououou.... dat werkt niet helemaal zo hoor, bij mij iig niet. Mijn vriend verzamelt lego (en ja, we zijn eind 20quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:09 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Het gaat er toch om dat jij ze leuk vind. Als jij ze wilt ruilen moet je het gewoon doen
zie je wel, het is helemaal niet goed voor een mens, dat bloggenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:14 schreef Mirjam het volgende:
mimu, netjes je nagel zo gerepareerd, dat was vast een flinke auwie!
ik ben nu tegelijk aan het swatchen en een blogbericht in elkaar aan het draaien, ik snap ineens waar de blogdames het zo druk mee hebben![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:09 schreef MissJ het volgende:
trouwens, offtopic, maar Kleintje19, die hakken van jou, echt![]()
![]()
ben zelf ook hakken fan, heb ook een paar erg hoge (iets van 10 cm), maar draag die niet heel erg vaak.
Zoooow nu weet ik nog niet welke Models Own ik op ga doen nu!!!
hellup!
je kiest dezelfde al ikquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:15 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2de * hint ik wil een swatch*
hier ookquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:16 schreef Daph_ het volgende:
*gaat zitten voor de rit van Bob de Jong*
Ik ook hoorquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nououou.... dat werkt niet helemaal zo hoor, bij mij iig niet. Mijn vriend verzamelt lego (en ja, we zijn eind 20) en ik zou me erg op m'n klit getrapt voelen als hij een kado wat ik voor hem had uitgezocht ging ruilen tegen iets anders
![]()
Hahahhaa op je klit getrapt voelen, hihi hoe kom je eropquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nououou.... dat werkt niet helemaal zo hoor, bij mij iig niet. Mijn vriend verzamelt lego (en ja, we zijn eind 20) en ik zou me erg op m'n klit getrapt voelen als hij een kado wat ik voor hem had uitgezocht ging ruilen tegen iets anders
![]()
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zie je wel, het is helemaal niet goed voor een mens, dat bloggen
Ja dat snap ik ook wel, maar ik verander nogal vaak van smaak qua lakjes. En als hij het nou meteen had gezegd was het geen probleem geweest en had ik het wel begrepen, maar niet eerst zeggen dat hij het niet erg vind vervolgens maak ik een deal en dan zeggen dat ie het niet leuk vind.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
![]()
de Gems heeft van die nep-edelstenen, de once upon a time collectie heeft bedeltjes, en op TD heb je Orly duokits van 2 lakjes waar een bedelarmbandje bij zitquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:19 schreef Kleintje19 het volgende:
is er nog iemand hier die weet welke orly bedeltjes heeft? iedereen was denk ik geshokt van mijn bericht over modelsownit
Once Upon a Time collectie, maar ik zou wel specifiek om de bedeltjes vragen want ik heb maar bij drie van de 5 die ik heb een bedeltje gehadquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:19 schreef Kleintje19 het volgende:
is er nog iemand hier die weet welke orly bedeltjes heeft? iedereen was denk ik geshokt van mijn bericht over modelsownit
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Is Kleintje het nog niet mee eens hoor. Oh Kleintje, kijk eens op boohoo.com? Staat volgens mij ook wel wat tussen voor jou.
shit, mijn vriend heeft onder mijn account zitten fokken, staat het bericht natuurlijk al op gelezenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:21 schreef Mirjam het volgende:
[..]
heb jij mijn pm van van de week nog gehad?
Daar staat een swatch van op sneakers haar blogquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:15 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2de * hint ik wil een swatch*
[..]
/mega offtopic aanMoooi!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./mega offtopic uit
![]()
[ Bericht 9% gewijzigd door Blizzie op 24-02-2010 07:34:32 ]Tsubasa o hirake..
dat klopt, dat had ie meteen moeten zeggenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook wel, maar ik verander nogal vaak van smaak qua lakjes. En als hij het nou meteen had gezegd was het geen probleem geweest en had ik het wel begrepen, maar niet eerst zeggen dat hij het niet erg vind vervolgens maak ik een deal en dan zeggen dat ie het niet leuk vind.
u speak lolcatzquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
shit, mijn vriend heeft onder mijn account zitten fokken, staat het bericht natuurlijk al op gelezen
you haz answerz!
daar ga je toch doooooood opquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:25 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
![]()
http://www.boohoo.com/FashionClothing/index.php?id=AZZ87251&code=AZZ87251-105-16&size=8&color=BLACK
I own happycatquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:27 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
u speak lolcatz![]()
![]()
*gaat orly collectie opzoeken*
Ja maar toen ik het vroeg zei ik nog vind je het erg ja of nee? Want ik snap dat je het erg vind. Maar goed. Mannenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat klopt, dat had ie meteen moeten zeggenmaar dan kan iemand zich nog steeds wat beledigd voelen. Mannen zijn niet zo makkelijk als ze soms lijken
dat zonder meerquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja maar toen ik het vroeg zei ik nog vind je het erg ja of nee? Want ik snap dat je het erg vind. Maar goed. Mannen
ik vind de lakjes niet echt denderend..quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:31 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Go Sven!
maar maar maar, ik postte 2 minuten na jouquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:34 schreef MissJ het volgende:
net te laat SQ en Kleintje!
omdat ik niet kon kiezen uit de Models Own lakjesheb ik net met h&m You rock my world eindelijk kunnen vinden bij h&m in de Kalverstraat, dank je Daph voor de tip! gelakt
![]()
Echt wow is deze!
zal morgen foto maken.
de lichtblauwe van Models Own ga ik van de week ook zeker opdoen, dusss swatch daarvan volgt nog!
dat dusquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar maar maar, ik postte 2 minuten na jou![]()
haha ja je was heel snel, maar ik was blijkbaar nog sneller met kiezen welke het moest wordenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar maar maar, ik postte 2 minuten na jou![]()
ik zal nog eens helpenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:38 schreef MissJ het volgende:
[..]
haha ja je was heel snel, maar ik was blijkbaar nog sneller met kiezen welke het moest worden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |