Dat wou ik net doen, zonder dopquote:Op dinsdag 23 februari 2010 @ 14:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je moet het dopje er ook op houden
Maar nu serieus: nee, dat gebeurt niet. Je moet alle nagellakken schudden voor gebruik volgens mij...
op de fleskes van ORLY staat het ook. Als je lak te lang laat staan gaan de ingredienten zich namelijk scheiden, dan komt er ook zo'n laagje boven drijven enzoquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:20 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat wou ik net doen, zonder dop
Echt niet? Ik las ooit ergens dat je hem niet moest schudden want bubbeltjes en BOOHOO SLECHT.
Ohja, lekkerquote:Op dinsdag 23 februari 2010 @ 14:21 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
op de fleskes van ORLY staat het ook. Als je lak te lang laat staan gaan de ingredienten zich namelijk scheiden, dan komt er ook zo'n laagje boven drijven enzo
Morgeeeennnquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:19 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
wat een dooie mus! Lakken met die handel!
(je hebt wel nette handen)
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:25 schreef Stormqueen het volgende:
kort noemt ze dat
Mooie nagels en mooi lakje!
Bij mij zijn al die dingen altijd te kleinquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:26 schreef Stormqueen het volgende:
die plaknagels, srsly, ik heb nu de pinknagels op m'n middelvingers omdat de rest te groot was en ik heb geen smalle middelvingernagelsHet ziet er ook erg natuurlijk uit
Zo ff plaatjes
ow net al bij mij dus? Dat zuigt welquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:29 schreef Loqi het volgende:
[..]
Thnx. Wel kort als je ze eerst 2 keer zo lang had
Mn duimen en 2 rechtervingers zijn tot t nagelbed kort nu
[..]
Bij mij zijn al die dingen altijd te kleinvooral voor mn duimen
Koffie met een nagellakje erbij haha!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:05 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
oh helemaal top
enneh, je was op de hoogte van mijn killercat he? Maar op de koffie mag altijd
Haha het verschil in kleur ook!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
OMG!net echt
![]()
[ afbeelding ]
...
[ afbeelding ]
Leuk om mee te swatchen, deze lak is overigens stunning! 1 laagje Orly - Solid Gold![]()
en nu ga ik de plaknagels losweken
Heh zo loop ik er nu ook bij, en dan elke nagel ook nog half in het matquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:40 schreef Tammymara het volgende:
Ik heb al die nieuwe lakjes op, op elke vinger eentje
Kreeg commentaar: of dat nieuw was, dat alle nagels gewoon hetzelfde toch beter uitzag![]()
(Zo vriendin even laten zien en dan hoef ik ze niet allemaal mee te nemen)
ik wor nu al kneitergek van die plakmeuk, dus hij gaat er af!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:51 schreef Holyme het volgende:
Mooie lakjes voorbij zien komen (die postbodes hebben het er maar druk mee haha) en mooi verzorgde, maar wel een beetje saaie, nagels van Surveillance-Fiets![]()
En Stormqueen, van een afstandje valt het misschien minder op? Arm nageltje >.<
[..]
Heh zo loop ik er nu ook bij, en dan elke nagel ook nog half in het mat![]()
Burnished Bronze is niet helemaal mijn kleur denk ik, al staat Nfu Oh 49 er echt helemaal goed bij, en mat is 't nog mooier. Alleen, die Misa lak, stinken!Is dat altijd zo?
Nfu Oh 50 en Ultra Violet passen ook helemaal mooi bij elkaar, en Matte met Nfu Oh is sowieso![]()
Maar goed, nu dus nog even kiezen welke ik echt op ga doen nu
Dankjequote:
ik kan je niet helpen, ik ben anti-blogquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:56 schreef RenRen- het volgende:
[..]
DankjeWaar kan ik een layout invoeren? Moet met HTML toch?
En hoe kan ik net als bij jullie tagjes maken enzo?Ik vind blogspot niet heel duidelijk
Hčflauw!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 @ 14:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kan je niet helpen, ik ben anti-blog
Die Orly'squote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:30 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Laced Up - de welbekende Atlantis - Gold Sparkle effects - No Room for the Blues n.a.v. zoeperzaske
[ afbeelding ]
my first Orly's: Mirror Mirror - Poison Apple (die bedeltjes!) - Fantasea - Solid Gold - Iron Butterfly
Swatchestein
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:10 schreef Stormqueen het volgende:
sorry, ik moest dit toch even delen...niet klikken als je niet tegen macro close-up shots met droge nagelriemen houdt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:10 schreef Stormqueen het volgende:
sorry, ik moest dit toch even delen...niet klikken als je niet tegen macro close-up shots met droge nagelriemen kunt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Je kunt een standaard layout uitzoeken (heb ik ook, maar de kleuren aangepast): ga naar blogger, dan naar je dashboard (Waar je dus het overzicht hebt van je blog, aantal followers etc). Klik op indeling en dan op het tabje "nieuwe sjabloon kiezen" Dan kun je daar een standaard sjabloon uitzoekenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:56 schreef RenRen- het volgende:
[..]
DankjeWaar kan ik een layout invoeren? Moet met HTML toch?
En hoe kan ik net als bij jullie tagjes maken enzo?Ik vind blogspot niet heel duidelijk
Ja zo kun je inderdaad wel blijven bestellenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:54 schreef Nune het volgende:
[..]
Niet zo veel hoor.100 ofzo, dus ik zit nog onder Daph.
Ik wil geen standaard sjabloon.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 @ 15:16 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Je kunt een standaard layout uitzoeken (heb ik ook, maar de kleuren aangepast): ga naar blogger, dan naar je dashboard (Waar je dus het overzicht hebt van je blog, aantal followers etc). Klik op indeling en dan op het tabje "nieuwe sjabloon kiezen" Dan kun je daar een standaard sjabloon uitzoeken
Wat voor tags bedoel je? Dat wat onderaan een berichtje staat? Dat doe je door als je een bericht typt voor op je blog, bij "berichtopties" "labels voor dit bericht" in te vullen. Verschillende tags/labels kun je scheiden door een komma te plaatsen
Als ik het niet duidelijk uitleg, moet je maar even een gil geven hoor
Voor html bewerken ga je ook naar indeling, maar dan klik je op de tab "html" bewerkenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik wil geen standaard sjabloon.Ik kan zelf wel wat maken, maar ik weet niet waar ik het moet invoeren
Maar dankje, zo weet ik al iets meer, even prutsen met die indeling enzo.
Nee, dat bedoel ik nietDat je bepaalde tags die vaker gebruikt zijn, groter worden of iets dergelijks. Dat vind ik er altijd heel schattig uit zien.
Dankje dat je helptWaardeer ik.
Ik was laatst 8 usa dollar kwijt voor 10lakjes en 5plates.Moet je wel die supersaver selecteren bij verzendmetode,ik had het met een week in huisquote:
Dat is niet duur idd tnx voor de tipquote:Op dinsdag 23 februari 2010 15:40 schreef Guess. het volgende:
[..]
Ik was laatst 8 usa dollar kwijt voor 10lakjes en 5plates.Moet je wel die supersaver selecteren bij verzendmetode,ik had het met een week in huis
elke week een kleurtje?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:02 schreef Chanty87 het volgende:
Vraagje voor jullie addicts met 50-100 (of meer) lakjes: doen jullie ze ook daadwerkelijk regelmatig op? Ik gebruik tegenwoordig alleen OPI of CG maar zelfs met mijn relatief kleine verzameling heb ik moeite om elke week weer een nieuw kleurtje uit te zoeken
Allemaal dragen weet ik niet, maar ik draag sowieso iedere dag een andere lak dus dat gaat wel rapquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:02 schreef Chanty87 het volgende:
Vraagje voor jullie addicts met 50-100 (of meer) lakjes: doen jullie ze ook daadwerkelijk regelmatig op? Ik gebruik tegenwoordig alleen OPI of CG maar zelfs met mijn relatief kleine verzameling heb ik moeite om elke week weer een nieuw kleurtje uit te zoeken
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:26 schreef Daph_ het volgende:
Ik heb Essie Sag Harbor!!Werd daarnet in de bus gemikt
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 @ 16:44 schreef Tijgertje. het volgende:
Oud lakje van mijn moeder die nog perfect is!
Door de glans zzie je de kleur niet echt goed. Hij is donkerder dan op de foto.
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |