Ik kan je er niet mee helpen, kan je denk ik wel veranderen met een sjabloon... Maar ik heb mijn template van iemand die ze ontwerpt afgeplukt.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:09 schreef Mirjam het volgende:
wie van de blogdames wil me even helpen met mijn blog?
http://colourvictim.blogspot.com/
de rechterbalk bestaat uit 1 balk, maar ik wil hem graag in 2, dus 2 rijen met volgers, tags, andere blogs, etc.
is dat html-werk, of gewoon een ander sjabloon?
Volgens mij is dat een ander sjabloon. Er zijn er niet zo veel met drie velden naast elkaar..quote:Op maandag 22 februari 2010 20:09 schreef Mirjam het volgende:
wie van de blogdames wil me even helpen met mijn blog?
http://colourvictim.blogspot.com/
de rechterbalk bestaat uit 1 balk, maar ik wil hem graag in 2, dus 2 rijen met volgers, tags, andere blogs, etc.
is dat html-werk, of gewoon een ander sjabloon?
quote:Op maandag 22 februari 2010 19:15 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
gefeliciteerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkte!
Don't come closer, I might hurt you
Whehehehequote:Op maandag 22 februari 2010 20:37 schreef PeRi het volgende:
Ik zag vanmiddag een meisje achter de kassa in de AH en haar nagellak was zo afgebladderd, dat er alleen nog in het midden een beetje nagellak zat nog. Quelle horrible!! Het is dat ik mn potje nagellak toevallig niet op zak had, anders had ik 'm aan haar geschonken.
Over je bandbreedte heen? Die foto's in Google Reader deden het ook al niet..quote:Op maandag 22 februari 2010 20:38 schreef Nune het volgende:
Hey waarom doet mijn twitpicfoto het niet! Stom!
Ik zie nooit mensen met mooiere nagels dan mezelf! Nouja heel af en toe meisjes/dames met gekleurde nagels in de metro 's ochtends. Zegt dat iets over mij of over de omgeving waar ik me in bevindquote:Op maandag 22 februari 2010 20:38 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Whehehehe
Ik had laatst een kassiere die nagels had die ontzettend gepimpt warenGoede basiskleur, véél stripers, met glitters
Nee die foto's in de Reader waren ws. omdat ik zat te stunten en toen ging het mis, dus had dat bericht verwijderd maar die bleef in de blogfeed staan enz.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:40 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Over je bandbreedte heen? Die foto's in Google Reader deden het ook al niet..
quote:Op maandag 22 februari 2010 @ 20:37 schreef PeRi het volgende:
Ik zag vanmiddag een meisje achter de kassa in de AH en haar nagellak was zo afgebladderd, dat er alleen nog in het midden een beetje nagellak zat nog. Quelle horrible!! Het is dat ik mn potje nagellak toevallig niet op zak had, anders had ik 'm aan haar geschonken.
Niet?quote:Op maandag 22 februari 2010 20:40 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik zie nooit mensen met mooiere nagels dan mezelf! Nouja heel af en toe meisjes/dames met gekleurde nagels in de metro 's ochtends. Zegt dat iets over mij of over de omgeving waar ik me in bevind.
Jij was het niet, want ze was ook een kleurlingquote:
Nee echt niet, nooit gezienquote:Op maandag 22 februari 2010 20:43 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Niet?Ik zag een tijdje geleden een meisje in een winkel en die had overduidelijk de panterprintplate van Konad gebruikt
Ik let er wel altijd op.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:45 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nee echt niet, nooit gezien.
Nu let ik er niet constant op, maar soms valt je oog gewoon ineens op handen.
Dit.. Ik ga alleen niet uitgebreid iemands handen staan bekijkenquote:Op maandag 22 februari 2010 20:48 schreef Nune het volgende:
[..]
Ik let er wel altijd op.Ik ben tegenwoordig echt gefixeerd op handen.
was ik dat nietquote:Op maandag 22 februari 2010 20:45 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nee echt niet, nooit gezien.
Nu let ik er niet constant op, maar soms valt je oog gewoon ineens op handen.
Oeh, dat zou ik ook kunen zijn:@quote:Op maandag 22 februari 2010 20:37 schreef PeRi het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |