Gefeliciteerd!quote:Op maandag 22 februari 2010 17:11 schreef tliciouz het volgende:
Tliciouz heeft een baan! Oh my wat ben ik happy na al die maanden. Ook al is het bij de brood/vleeswaren afdeling van de AH. Ik kan eindelijk weer volop lakjes kopen!En ondertussen op zoek naar beter werk!
nagels lakken als dagbestedingquote:Op maandag 22 februari 2010 18:26 schreef Lindytje het volgende:
Gefeliciteerd Tliciouz!!!![]()
(heb gisteren ook twee sollicitaties de deur uit gedaan.... ben over 2 weken dagbestedingsloos...)
Woensdag! Echt!quote:
Hahaha! Ja, zou mooi zijn, als dat ook nog wat zou opleveren en ik me daar 7 hele dagen per week mee kon vermakenquote:
Ik heb zelf photobucket (www.photobucket.com) Daar even een account aanmaken en je foto's uploaden. Dan kun je daarna de url van de foto hier plakken, tussen [img] en [/img] en dan staat je foto in het topic!quote:Op maandag 22 februari 2010 18:39 schreef miss--moana het volgende:
hmm...wil me spulletjes laten zien van de HHB maar weet niet hoe je een foto moet uploaden...Help!
Haha dat zou inderdaad geweldig zijn !!quote:Op maandag 22 februari 2010 19:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hahaha! Ja, zou mooi zijn, als dat ook nog wat zou opleveren en ik me daar 7 hele dagen per week mee kon vermaken
Ja, je kunt over elke gewone nagellak heen stempelen!quote:Op maandag 22 februari 2010 18:50 schreef miss--moana het volgende:
kan je eigenlijk over ''normale'' nagellak konad gebruiken??
Ik heb gisteren 5 flesjes gekocht op de beurs maar vraag me dus af of je het over alle soorten nagellak kan gebruiken.
Ik geloof je niet meer...quote:Op maandag 22 februari 2010 18:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Woensdag! Echt!![]()
Als het goed is.
gefeliciteerdquote:Op maandag 22 februari 2010 17:11 schreef tliciouz het volgende:
Tliciouz heeft een baan! Oh my wat ben ik happy na al die maanden. Ook al is het bij de brood/vleeswaren afdeling van de AH. Ik kan eindelijk weer volop lakjes kopen!En ondertussen op zoek naar beter werk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 februari 2010 19:15 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
gefeliciteerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kunt altijd een PM sturen als je erover wilt zeuren, praten of gewoon even een luisterend oor wilt.
![]()
thanks, ik heb je even gepmtquote:Op maandag 22 februari 2010 19:17 schreef Nune het volgende:
[..]
Je kunt altijd een PM sturen als je erover wilt zeuren, praten of gewoon even een luisterend oor wilt.
Mooooooi! Net cementquote:Op maandag 22 februari 2010 16:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Nagels nu:
[ afbeelding ]
En nog een blogAch, of ik er nou 19 volg of 20 maakt ook niks uit.
En dat MOAR-plaatje is eng
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |