Jouw afbeeldingen doen het niet in mijn reader (althans, hij zegt 'removed' bij je photobucket foto's)quote:Op maandag 22 februari 2010 16:47 schreef Nune het volgende:
Oh, nu ga ik ook even in m'n reader kijken.
Google reader is gek!quote:Op maandag 22 februari 2010 16:53 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jouw afbeeldingen doen het niet in mijn reader (althans, hij zegt 'removed' bij je photobucket foto's)
Volgens mij onthoudt google reader ook verwijderde posts, misschien dat dat daar door komt? In mijn reader zie ik ook iemand met een photoemmer melding, maar als ik op de titel van die post klik (Dan gaat 'ie naar het blog) is die post er niet meer.quote:Op maandag 22 februari 2010 16:53 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jouw afbeeldingen doen het niet in mijn reader (althans, hij zegt 'removed' bij je photobucket foto's)
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 22 februari 2010 17:11 schreef tliciouz het volgende:
Tliciouz heeft een baan! Oh my wat ben ik happy na al die maanden. Ook al is het bij de brood/vleeswaren afdeling van de AH. Ik kan eindelijk weer volop lakjes kopen!En ondertussen op zoek naar beter werk!
quote:Op maandag 22 februari 2010 17:11 schreef tliciouz het volgende:
Tliciouz heeft een baan! Oh my wat ben ik happy na al die maanden. Ook al is het bij de brood/vleeswaren afdeling van de AH. Ik kan eindelijk weer volop lakjes kopen!En ondertussen op zoek naar beter werk!
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 22 februari 2010 17:11 schreef tliciouz het volgende:
quote:Op maandag 22 februari 2010 17:11 schreef tliciouz het volgende:
Mooi kastje Ren!quote:
Jij had toch vakantie inmiddels?quote:
Liev he? Net helemaal kapot gesjouwd.quote:Op maandag 22 februari 2010 @ 17:25 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Wat schattig.even tvp voor tammie's foto's van mijn nagellak
Ik ben er blij meequote:Op maandag 22 februari 2010 @ 17:26 schreef Holyme het volgende:
Gefeliciteerd Tliciouz!En RenRen wat 'n schattig kastje, met nog lekker veel ruimte voor nog veel meer!
Hier komt hij dan! Mijn nieuwe aanwinsten. Gekregen van Smijnquote:Op maandag 22 februari 2010 17:25 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Wat schattig.even tvp voor tammie's foto's van mijn nagellak
Ik vind hem mooi!!quote:Op maandag 22 februari 2010 13:02 schreef Tijgertje. het volgende:
[ afbeelding ]
Geen fijn lakje.
En ik vind de kleur niet mooi bij mijn huid.
Oeeeeeeh die tweede!quote:Op maandag 22 februari 2010 17:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hier komt hij dan! Mijn nieuwe aanwinsten. Gekregen van SmijnVooral de 2 eerste zijn erg mooi!
Nog heel erg bedankt![]()
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |