Dat dus helaasquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:58 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Daar vragen ze ¤ 2,46 terwijl de verkoopprijs bij TD $ 2,60 is (ongeveer ¤ 1,95) Discountbeautycenter is dus duurder dan Transdesign
Kun je daar ook OPI bestellen? Want dan wil ik ook wel mee doenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:42 schreef Nune het volgende:
[..]
Dat kan, zal het even opschrijven zo voordat ik alles vergeet.De prijzen vallen inderdaad erg mee, vooral in vergelijking met Nederlandse prijzen, maar hé, dat is altijd zo haha.
Ik ga waarschijnlijk over vier dagen ofzo bestellen, in ieder geval wanneer ik m'n loon binnen heb.
Nee, die bestelling is voor Konad plates. OPI kun je bestellen op Transdesign.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:14 schreef dieske87 het volgende:
[..]
Kun je daar ook OPI bestellen? Want dan wil ik ook wel mee doen
*gaat met een noodgang zoeken welke plate ze ook alweer wilde hebben*quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:49 schreef Nune het volgende:
Ik heb onverwachts mijn loon eerder gehad en ik wil dus vanavond gaan bestellen. Ik ben waarschijnlijk tot een uur of half 11 bezet, dus dan bestel ik ze daarna even. Als jullie dus nog wat mee willen bestellen geef even een gil en dan hoor je van mij wel of dat kan of niet.
hee, de pixelnagels!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:54 schreef Blizzie het volgende:
Heeft de click en go nagels getest.. zouden 3 dagen moeten blijven zitten.. nou niet bij mij..n paar uur en ze waren er al af![]()
Maar wel n leuke oplossing als je snel mooie nagels wilt hebben voor n avondje ofzo![]()
[ link | afbeelding ]
Oh, ik had je ook al getwitterd!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:53 schreef Daph_ het volgende:
[..]
*gaat met een noodgang zoeken welke plate ze ook alweer wilde hebben*
Maar op transdesign heb je persee een creditcard nodig toch? Die heb ik jammer genoeg nietquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:42 schreef Nune het volgende:
[..]
Nee, die bestelling is voor Konad plates. OPI kun je bestellen op Transdesign.
Bij Transdesign kun je ook betalen met PayPalquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:10 schreef dieske87 het volgende:
[..]
Maar op transdesign heb je persee een creditcard nodig toch? Die heb ik jammer genoeg niet
Mooi he?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:29 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
OPI - Meet me on the Star Ferry
Jaaa ze is echt heel mooi!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:31 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Mooi he?Die zit bij mij op mijn tenen sinds vorige week
Oh leuk zeg!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:31 schreef Skaai het volgende:
Mijn hysterische blommetjes
[ afbeelding ]
Tof!!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:31 schreef Skaai het volgende:
Mijn hysterische blommetjes
[ afbeelding ]
Wat een prachtig lakje!!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:29 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
OPI - Meet me on the Star Ferry
Misschien erg dom maar hoe krijg ik paypal?? Je kunt niet met ideal betalen dat ken ik namelijk wel!!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:11 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Bij Transdesign kun je ook betalen met PayPal
www.paypal.nl en dan gewoon aanmelden. Als je geen credit card hebt, koppel je dus je bankrekening eraan. Dit duurt meestal wel een paar dagen voor het actief is. Paypal is vergelijkbaar met ideal, alleen heb je bijvoorbeeld ook kopers bescherming en kun je deze manier van betalen wereldwijd gebruiken.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:43 schreef dieske87 het volgende:
[..]
Misschien erg dom maar hoe krijg ik paypal?? Je kunt niet met ideal betalen dat ken ik namelijk wel!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |