Dat dus helaasquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:58 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Daar vragen ze ¤ 2,46 terwijl de verkoopprijs bij TD $ 2,60 is (ongeveer ¤ 1,95) Discountbeautycenter is dus duurder dan Transdesign
Kun je daar ook OPI bestellen? Want dan wil ik ook wel mee doenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:42 schreef Nune het volgende:
[..]
Dat kan, zal het even opschrijven zo voordat ik alles vergeet.De prijzen vallen inderdaad erg mee, vooral in vergelijking met Nederlandse prijzen, maar hé, dat is altijd zo haha.
Ik ga waarschijnlijk over vier dagen ofzo bestellen, in ieder geval wanneer ik m'n loon binnen heb.
Nee, die bestelling is voor Konad plates. OPI kun je bestellen op Transdesign.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:14 schreef dieske87 het volgende:
[..]
Kun je daar ook OPI bestellen? Want dan wil ik ook wel mee doen
*gaat met een noodgang zoeken welke plate ze ook alweer wilde hebben*quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:49 schreef Nune het volgende:
Ik heb onverwachts mijn loon eerder gehad en ik wil dus vanavond gaan bestellen. Ik ben waarschijnlijk tot een uur of half 11 bezet, dus dan bestel ik ze daarna even. Als jullie dus nog wat mee willen bestellen geef even een gil en dan hoor je van mij wel of dat kan of niet.
hee, de pixelnagels!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:54 schreef Blizzie het volgende:
Heeft de click en go nagels getest.. zouden 3 dagen moeten blijven zitten.. nou niet bij mij..n paar uur en ze waren er al af![]()
Maar wel n leuke oplossing als je snel mooie nagels wilt hebben voor n avondje ofzo![]()
[ link | afbeelding ]
Oh, ik had je ook al getwitterd!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:53 schreef Daph_ het volgende:
[..]
*gaat met een noodgang zoeken welke plate ze ook alweer wilde hebben*
Maar op transdesign heb je persee een creditcard nodig toch? Die heb ik jammer genoeg nietquote:Op dinsdag 23 februari 2010 17:42 schreef Nune het volgende:
[..]
Nee, die bestelling is voor Konad plates. OPI kun je bestellen op Transdesign.
Bij Transdesign kun je ook betalen met PayPalquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:10 schreef dieske87 het volgende:
[..]
Maar op transdesign heb je persee een creditcard nodig toch? Die heb ik jammer genoeg niet
Mooi he?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:29 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
OPI - Meet me on the Star Ferry
Jaaa ze is echt heel mooi!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:31 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Mooi he?Die zit bij mij op mijn tenen sinds vorige week
Oh leuk zeg!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:31 schreef Skaai het volgende:
Mijn hysterische blommetjes
[ afbeelding ]
Tof!!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:31 schreef Skaai het volgende:
[ afbeelding ]
Wat een prachtig lakje!!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:29 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
Misschien erg dom maar hoe krijg ik paypal?? Je kunt niet met ideal betalen dat ken ik namelijk wel!!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:11 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Bij Transdesign kun je ook betalen met PayPal
www.paypal.nl en dan gewoon aanmelden. Als je geen credit card hebt, koppel je dus je bankrekening eraan. Dit duurt meestal wel een paar dagen voor het actief is. Paypal is vergelijkbaar met ideal, alleen heb je bijvoorbeeld ook kopers bescherming en kun je deze manier van betalen wereldwijd gebruiken.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:43 schreef dieske87 het volgende:
[..]
Misschien erg dom maar hoe krijg ik paypal?? Je kunt niet met ideal betalen dat ken ik namelijk wel!!
Wat heb jij mooie nagels.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:47 schreef Juud- het volgende:
Stormqueen > die pixels op die plaknagels..![]()
Skaai > leuk zeg met die bloemetjes.. ziet er lief uit!!
Mijn tengeltjes vandaag:
[ afbeelding ]
en in close-up:
[ afbeelding ]
Helaas is de kleur op deze 2e foto wat lichter dan -ie in het echt is. Op foto 1 is -ie meer waarheidsgetrouw.
Lakje = Herome - Brussels. Zooo'n fijn lakje..draag 'm echt heel vaak.
For Audrey van China Glaze.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:48 schreef Juud- het volgende:
Nune! Mooi! Welke kleur is die blauwe??
Oke bedankt, en het is dus ook veilig niet dat ze zo zomaar geld van je rekening kunnen halen?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:45 schreef mirannie het volgende:
[..]
www.paypal.nl en dan gewoon aanmelden. Als je geen credit card hebt, koppel je dus je bankrekening eraan. Dit duurt meestal wel een paar dagen voor het actief is. Paypal is vergelijkbaar met ideal, alleen heb je bijvoorbeeld ook kopers bescherming en kun je deze manier van betalen wereldwijd gebruiken.
Die glitter van het 2e plaatje? Die isquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:56 schreef MissJ het volgende:
ik ga zometeen even alles bijlezen... nu eerst even mijn aanwinst van vandaag:
10 lakjes van Models Own met gratis vijlding![]()
[ afbeelding ]
en van dichter bij:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
net even snel allemaal getest en echt allemaal![]()
![]()
![]()
Hoewel ik nog niet weet wat ik van die glitter moet vinden, dus wie weet is die binnenkort in het ruiltopic te vinden
Is allemaal veilig!! Niemand kan zo maar geld van je rekening halen. En je kunt er ook betalingen mee ontvangen. Erg handig dus.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:57 schreef dieske87 het volgende:
[..]
Oke bedankt, en het is dus ook veilig niet dat ze zo zomaar geld van je rekening kunnen halen?
Haha, zat juist te kijken dat ik die het mooist vind van al je nieuwe lakjesquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:56 schreef MissJ het volgende:
Hoewel ik nog niet weet wat ik van die glitter moet vinden, dus wie weet is die binnenkort in het ruiltopic te vinden
Als je die glitter wilt ruilen stuur me ajb een PM want hij isquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:56 schreef MissJ het volgende:
[ afbeelding ]
en van dichter bij:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
Bedoel je die Disco? Die wil ik echt super graag! Dus mocht je er vanaf willen....... ;-)quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:56 schreef MissJ het volgende:
jij was 1e, dusss als je 'm wil...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:58 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Die glitter van het 2e plaatje? Die is
Ik had al gereageerdquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:07 schreef MissJ het volgende:
[..]
jij was 1e, dusss als je 'm wil...
want ik wil graag die 2 Opi's van jou, zie ruiltopic
Mooi lijstje!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:09 schreef PeRi het volgende:
Ik heb ook besteld bij TD, ik wilde niet wachten tot MAAH er weer was.
OPI-Bracelet
CG-Recycle
CG-Strawberry Fields
OPI-My Private Jet
ESSIE-Island Hopping
CCL-Uptown Girl
CND-Crimson Sparkle
ORLY-Plum Noir
ORLY-Therapy Creme 0.5oz
Oke bedankt dan ga ik er snel eentje aanmaken. Maar zoals ik julli begrijp duurt het een week voordat de paypal werkt en dan kan ik dus bestellen bij transdesign. Dus over een week of twee heb ik de lakjes binnen?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:00 schreef mirannie het volgende:
[..]
Is allemaal veilig!! Niemand kan zo maar geld van je rekening halen. En je kunt er ook betalingen mee ontvangen. Erg handig dus.
Zoya is niet te bestellen op TD, maar wel andere leuke lakjes.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:13 schreef dieske87 het volgende:
[..]
Oke bedankt dan ga ik er snel eentje aanmaken. Maar zoals ik julli begrijp duurt het een week voordat de paypal werkt en dan kan ik dus bestellen bij transdesign. Dus over een week of twee heb ik de lakjes binnen?
Nog iemand tips voor mooie kleurtjes? Over het algemeen vind ik OPI erg fijn lakken. Ik heb daarvan een nude kleur kiss the chic die me goed bevalt. Ik wil graag nog wat andere kleuren. Wat is jullie favourite kleur??
Die paarsige die hierboven stond is al erg mooi vind ik, nog meer tips???
Kun je trouwens ook Zoya lakjes bestellen op transdesign die licht paarse holo van een paar topics terug was ook erg gaaf....
Wilde ik ook niet op wachten, dus heb de mini's maar besteld met z'n vieren tegelijkquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:09 schreef PeRi het volgende:
Ik heb ook besteld bij TD, ik wilde niet wachten tot MAAH er weer was.
OPI-Bracelet
CG-Recycle
CG-Strawberry Fields
OPI-My Private Jet
ESSIE-Island Hopping
CCL-Uptown Girl
CND-Crimson Sparkle
ORLY-Plum Noir
ORLY-Therapy Creme 0.5oz
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:14 schreef Nune het volgende:
Mijn lijstje![]()
ORLY-Bonder 0.6oz.
CG-2030 *
CG-Stellar
CCL-Revvvolution
OPI-Dim Sum Plum
ESSIE-Angora Cardi
OPI-Friar, Friar, Pants on Fire!
CG-The Ten Man
OPI-DS mystery
Ik heb al een mini en wil een grotequote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:18 schreef mirannie het volgende:
[..]
Wilde ik ook niet op wachten, dus heb de mini's maar besteld met z'n vieren tegelijkVond die blauwe Alice dinges toch ook al heel leuk.
Die komt bij mij dan later wel weer een keer. Heb 'm nog niet eerder gehad, dus eerst maar kijken of ie bij me past. Ben sowieso gek op glittertjes, hoe meer, hoe beter.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:20 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik heb al een mini en wil een grote![]()
!!!
Hij zal je zeker niet tegenvallen, het is echt een prachtige lakquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:23 schreef mirannie het volgende:
[..]
Die komt bij mij dan later wel weer een keer. Heb 'm nog niet eerder gehad, dus eerst maar kijken of ie bij me past. Ben sowieso gek op glittertjes, hoe meer, hoe beter.
Ik heb diequote:Op dinsdag 23 februari 2010 @ 19:20 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik heb al een mini en wil een grote![]()
!!!
Liefquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:31 schreef Skaai het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker naturel kleurtje, maar niet saai!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:47 schreef Juud- het volgende:
Mijn tengeltjes vandaag:
[ afbeelding ]
en in close-up:
[ afbeelding ]
Helaas is de kleur op deze 2e foto wat lichter dan -ie in het echt is. Op foto 1 is -ie meer waarheidsgetrouw.
Leuke combi, maar ik verafschuw goud dus ik vind het niks haha.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:56 schreef AmNaBa het volgende:
Ik zie weer mooie nagels langskomen
vind dat goudachtige kleurtje erg mooi
kan vandaag niet stoppen met kijken naar mijn eigen nagels
show your feet donkerblauw met golden rose scala effect
[ afbeelding ]
Goeie haulquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:56 schreef MissJ het volgende:
[ afbeelding ]
en van dichter bij:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
alleen dat ene lakjequote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:29 schreef miss--moana het volgende:
is Orly wat??
Las ergens dat het heel lang duurt voordat het droog is, maar blijft het daarna wel een tijdje zitten?
We kunnen wel samen bestellen, want ik wil ook.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:38 schreef Kleintje19 het volgende:
INTERNATIONAL ORDERS
We are pleased to announce that international orders are now available, and are charged at the following fixed delivery rates (regardless of how many items are ordered):
International orders: £9.95
Please note that there is a minimum order amount of £30 for all international orders.
klopt het dat ik dus voor minimaal 30 pond moet bestellen aan lakjes daar?![]()
en bij welke orly zitten bedeltjes? me mama heeft een guess armbandje en ze vind het vast geweldig zulke bedeltjes erbij
dat vind ik een uitstekend idee maar had jij geen bestelstop?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:39 schreef Nune het volgende:
[..]
We kunnen wel samen bestellen, want ik wil ook.![]()
Bij de Orly Once Upon a Time collectie zitten die bedeltjes.
Foei!!!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:14 schreef Nune het volgende:
Mijn lijstje![]()
ORLY-Bonder 0.6oz.
CG-2030 *
CG-Stellar
CCL-Revvvolution
OPI-Dim Sum Plum
ESSIE-Angora Cardi
OPI-Friar, Friar, Pants on Fire!
CG-The Ten Man
OPI-DS mystery
Nee hoor.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:42 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
dat vind ik een uitstekend idee maar had jij geen bestelstop?
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:43 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Foei!!!Ik heb ook alweer een lijstje, maar mag sowieso geen bestelling plaatsen tot 5 maart. Wil OPI Original Nail Envy ook graag proberen maar die vergeet ik iedere keer te bestellen
Vampy chic, erg mooiquote:Op dinsdag 23 februari 2010 16:44 schreef Tijgertje. het volgende:
Oud lakje van mijn moeder die nog perfect is!
Door de glans zzie je de kleur niet echt goed. Hij is donkerder dan op de foto.
[ afbeelding ]
oeh, pwetty zeg!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:29 schreef Nune het volgende:
[ afbeelding ]
ik vind dit echt briljantquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:31 schreef Skaai het volgende:
[ afbeelding ]
lekker subtielquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:47 schreef Nune het volgende:
Ik had vanmiddag dus wat Gosh lakjes meegenomen, en even mee gespeeld, maar met Gosh Gold kun je dus prima stempelen.![]()
[ afbeelding ]
sjieke kleur, en mooie lange nagelsquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:47 schreef Juud- het volgende:
Mijn tengeltjes vandaag:
[ afbeelding ]
en in close-up:
[ afbeelding ]
mooie combi met dat donkerblauw! Vind die blauwgroene scale effects allemaal erg mooiquote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:56 schreef AmNaBa het volgende:
Ik zie weer mooie nagels langskomen
vind dat goudachtige kleurtje erg mooi
kan vandaag niet stoppen met kijken naar mijn eigen nagels
show your feet donkerblauw met golden rose scala effect
[ afbeelding ]
Welke site is dit??quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:38 schreef Kleintje19 het volgende:
INTERNATIONAL ORDERS
We are pleased to announce that international orders are now available, and are charged at the following fixed delivery rates (regardless of how many items are ordered):
Please note that there is a minimum order amount of £30 for all international orders.
en bij welke orly zitten bedeltjes? me mama heeft een guess armbandje en ze vind het vast geweldig zulke bedeltjes erbij
Waar is dit van?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:38 schreef Kleintje19 het volgende:
INTERNATIONAL ORDERS
en ik heb er een hele positieve ervaring erbij, iedereen was heel negatief en zei dat ik naar me geld kon zwaaien, maar ik had op ebay dure schoenen besteld, nooit gekregen de verkoper was ineens verdwenen van ebay, ik een claim ingediend, en binnen een paar weken had ik al mijn centjes terug!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 18:57 schreef dieske87 het volgende:
[..]
Oke bedankt, en het is dus ook veilig niet dat ze zo zomaar geld van je rekening kunnen halen?
Ja hoor van veel mensen goede verhalenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:44 schreef Nune het volgende:
[..]
![]()
Ik heb de OPI sensitive en die werkt erg goed.
Waar is daar?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:38 schreef Kleintje19 het volgende:
INTERNATIONAL ORDERS
Modelsownit een minimum van GBP 30 voor bestellen? En verzendkosten van GBP 9.95? Tering, die laten hun prijzen wel erg snel stijgen hoor. Ik heb daar vorige maand besteld en toen waren de verzendkosten 4.95 GBP zónder een minimumbestelhoeveelheid. Slecht hoorquote:
heb je geen paypal of CC?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:44 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Welke site is dit??
Ik wil ook Orly's kopen en ook die met die bedeltjes vind de kleuren zo mooi![]()
Heb ze nu bij TD in me wagentje staan maar ben aan het rondzoeken naar iemand met paypal, dus als ze het bij die site ook hebben zou ik ook wel mee willen bestellen.
Wat? Dan heb ik ook geluk gehad. Wat gek.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 @ 19:47 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Modelsownit een minimum van GBP 30 voor bestellen? En verzendkosten van GBP 9.95? Tering, die laten hun prijzen wel erg snel stijgen hoor. Ik heb daar vorige maand besteld en toen waren de verzendkosten 4.95 GBP zónder een minimumbestelhoeveelheid. Slecht hoor
Vreemd idd. Nouja zeg!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:47 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Modelsownit een minimum van GBP 30 voor bestellen? En verzendkosten van GBP 9.95? Tering, die laten hun prijzen wel erg snel stijgen hoor. Ik heb daar vorige maand besteld en toen waren de verzendkosten 4.95 GBP zónder een minimumbestelhoeveelheid. Slecht hoor
Komt door al die mensen die ineens daar moesten bestellen, toen dachten ze: KASSAAAAA!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:47 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Nee heb geen van beidequote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:47 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je geen paypal of CC?
Paypalaccountje is zo aangemaakt hoor
Als jij Discomix daar ziet, wil je hem dan meenemen? Aaaaahhh, toeee?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:50 schreef Kleintje19 het volgende:
ja maar ik wil discomix maar hé wacht ik ga morgen naar Rdam en daar zit een river island
![]()
*wilt nu op een andere site bestellen*
euh, heb je geen eigen bankrekening dan?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:50 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Nee heb geen van beide![]()
Is een subtiele blokkade van vriedjelief, anders maak ik het helemaal te gek met lakjes kopen.
Waar zit die dan?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 @ 19:50 schreef Kleintje19 het volgende:
ja maar ik wil discomix maar hé wacht ik ga morgen naar Rdam en daar zit een river island
![]()
*wilt nu op een andere site bestellen*
een cosmic nailtwin!!!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:53 schreef Mss het volgende:
Zo hier even de updaten.
Zo zien mijn nagels eruit zonder lak. Gelig, ontzettend dun en met allerlei rare vlekken. Daarom loop ik nu ook liever niet meer zonder lak over straat.
[ afbeelding ]
Dit is dus met lak. Ultimate Pink van Essence. Echt een geweldige kleur, alleen is hij totaal niet meer te lakken. Volgens mij is het flesje bijna leeg, maar het is niet meer echt mooi op te brengen. Hij is ook heel dik. Wel ook heel dekkend. Ik was vanmiddag op zoek naar een nieuw flesje, maar hij was momenteel uitverkocht. Wel zit hij volgens de verkoopster nog wel in de collectie.
[ afbeelding ]
En dan mijn nieuwe aankopen voor vandaag. Ik had eigenlijk alleen de handcreme nodig.
[ afbeelding ]
Gosh Ocean, Essence Rock it Baby, Essence Nail Hardener en een corrector pencil
beloofdquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:50 schreef Nune het volgende:
[..]
Als jij Discomix daar ziet, wil je hem dan meenemen? Aaaaahhh, toeee?![]()
Hahaha jaaah dat wel. Gelukkig wel!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
euh, heb je geen eigen bankrekening dan?
ik wil je best voorschieten als het niet anders gaat
bij de newlook, rotterdam centraal uitstappen en dan wandelen helemaal naar achteren naar de binnenwegpleinquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:55 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Waar zit die dan?Kun je dat vertellen?
![]()
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:54 schreef Daph_ het volgende:
Vreselijk. Zo'n minimumbestelhoeveelheid schrikt echt klanten af. Zonde, want ze hebben hele mooie lakken!
*note to self; de nieuwe Ciaté collectie kopen*
ah thanks, je herrinert me eraan dat ik gosh ocean in het ruil topic kan zettenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:53 schreef Mss het volgende:
Zo hier even de updaten.
Zo zien mijn nagels eruit zonder lak. Gelig, ontzettend dun en met allerlei rare vlekken. Daarom loop ik nu ook liever niet meer zonder lak over straat.
[ afbeelding ]
Dit is dus met lak. Ultimate Pink van Essence. Echt een geweldige kleur, alleen is hij totaal niet meer te lakken. Volgens mij is het flesje bijna leeg, maar het is niet meer echt mooi op te brengen. Hij is ook heel dik. Wel ook heel dekkend. Ik was vanmiddag op zoek naar een nieuw flesje, maar hij was momenteel uitverkocht. Wel zit hij volgens de verkoopster nog wel in de collectie.
[ afbeelding ]
En dan mijn nieuwe aankopen voor vandaag. Ik had eigenlijk alleen de handcreme nodig.
[ afbeelding ]
Gosh Ocean, Essence Rock it Baby, Essence Nail Hardener en een corrector pencil
Welke webshop is dit dan???quote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:38 schreef Kleintje19 het volgende:
INTERNATIONAL ORDERS
Models own it.. leuke lakjes maar jammer dat ze zulke regels gaan hanteren!quote:
Inderdaad leuk, maar toch ook nog behoorlijk duur. En stomme regels...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:14 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Models own it.. leuke lakjes maar jammer dat ze zulke regels gaan hanteren!
Lopen daarnaartoe dusquote:Op dinsdag 23 februari 2010 @ 20:01 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
bij de newlook, rotterdam centraal uitstappen en dan wandelen helemaal naar achteren naar de binnenwegplein
ik koop er altijd mijn hakken, die winkel weet tenminste wat echte hakken zijnquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:21 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Lopen daarnaartoe dus
DankjewelDie winkel ken ik helemaal niet.
Wow echt dan durf ik het wel aanquote:Op dinsdag 23 februari 2010 19:44 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
en ik heb er een hele positieve ervaring erbij, iedereen was heel negatief en zei dat ik naar me geld kon zwaaien, maar ik had op ebay dure schoenen besteld, nooit gekregen de verkoper was ineens verdwenen van ebay, ik een claim ingediend, en binnen een paar weken had ik al mijn centjes terug!
Niet, je kunt 9 normale flesjes nagellak in 1 doosje kwijt, wat 18 dollar verzending kost.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:35 schreef dieske87 het volgende:
[..]
Wow echt dan durf ik het wel aan
Voor hoeveel moet jeminimaal bestellen op transdesign?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |