Ik had het met the swatchaholic al over APA; Anonymous Polish Addicts.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:06 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Debsterr en ik gingen de AN oprichten
Haha, maar ik hou dus echt niet van rood, roze en oranje, past gewoon echt niet bij me.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:56 schreef Nune het volgende:
[..]
Die rode kleurtjes zijn ook leuk hoor! Ik zou ze houden.
22 euro inc verzenden vanuit engelandquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:07 schreef Loqi het volgende:
Mooie buit en collectie Tammymara! Die stripers
hehe...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Als mijn bestellingen er zijn heb ik er 98in drie maanden
nee wel een driezits...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:07 schreef Nune het volgende:
[..]
Ik had het met the swatchaholic al over APA; Anonymous Polish Addicts.![]()
Maarre, heb je een sofa in huis dan?
leuke collectie, en wat veul stripers!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:46 schreef Tammymara het volgende:
De bel!
Pakje!![]()
Lakjes![]()
[ afbeelding ]
blue island iced tea, Into the limelight,emotion,Adore
[ afbeelding ]
Rodeo fanatic,it's poppin,medallion,Fairy dust
Van Peri en zoeperzazke:
[ afbeelding ]
Stroll, manhattan kleurtje, Opi Glove you so much
Momenteel staat het er zo bij:
[ afbeelding ]
Linkerkant:
[ afbeelding ]
Rechterkant:
[ afbeelding ]
Binnekort krijg ik zo'n klein kastje,hangkastje, en daar ga ik ze dan inzetten.Ik werd gek van de mandjes met lakjes dus heb ze maar even zo neergezet!
Volgende keer zal ik er even opzetten dat het breekbaar is misschienquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:13 schreef Tammymara het volgende:
Peri en Zoeperzazke: de lakjes zijn binnen! Mijn postbode is er zowaar in geslaagd om het flesje CG in de brievenbus te krijgen...Na een hoop geklepper en geduw en gepruts vroeg ik me toch af wat er daar gebeurde en toen lag het gewoon in de gang
Bedankt dames!
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:46 schreef Tammymara het volgende:
De bel!
Pakje!![]()
Lakjes![]()
[ afbeelding ]
blue island iced tea, Into the limelight,emotion,Adore
[ afbeelding ]
Rodeo fanatic,it's poppin,medallion,Fairy dust
Van Peri en zoeperzazke:
[ afbeelding ]
Stroll, manhattan kleurtje, Opi Glove you so much
Momenteel staat het er zo bij:
[ afbeelding ]
Linkerkant:
[ afbeelding ]
Rechterkant:
[ afbeelding ]
Binnekort krijg ik zo'n klein kastje,hangkastje, en daar ga ik ze dan inzetten.Ik werd gek van de mandjes met lakjes dus heb ze maar even zo neergezet!
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:30 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Laced Up - de welbekende Atlantis - Gold Sparkle effects - No Room for the Blues n.a.v. zoeperzaske
[ afbeelding ]
my first Orly's: Mirror Mirror - Poison Apple (die bedeltjes!) - Fantasea - Solid Gold - Iron Butterfly
Swatchestein
haha, heb ik je geïnspireerd? Ik vind NRFTB echt een geweldig lakjequote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:30 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Laced Up - de welbekende Atlantis - Gold Sparkle effects - No Room for the Blues n.a.v. zoeperzaske
zeker! En niet voor niets, hij is fijn!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:56 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
haha, heb ik je geïnspireerd? Ik vind NRFTB echt een geweldig lakjeStond direct hoog in mijn top 10!
Wij hebben een chaise longue gedeelte, kan wel doorgaan voor een sofaquote:
Ik moet jouw huis eens overvallenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 13:30 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
my first Orly's: Mirror Mirror - Poison Apple (die bedeltjes!) - Fantasea - Solid Gold - Iron Butterfly
Swatchestein
oh helemaal topquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wij hebben een chaise longue gedeelte, kan wel doorgaan voor een sofa.
[..]
Ik moet jouw huis eens overvallen.
Je moet het dopje er ook op houdenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 14:14 schreef RenRen- het volgende:
Modelsownitlakjes zeggen "Shake well". Maar. Dan komen er toch bubbeltjes in?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |