Nee echt niet, iemand die in dit topic post was het zeker nietquote:Op maandag 22 februari 2010 20:53 schreef Crientj het volgende:
[..]
Oeh, dat zou ik ook kunen zijn:@
Mijn lak laat mij altijd in de steek als ik aan het werk ben.
Leuk!! Mooie combiquote:Op maandag 22 februari 2010 20:49 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dit.. Ik ga alleen niet uitgebreid iemands handen staan bekijken![]()
Oh, nagels op dit moment:
[ afbeelding ]
Beetje druk
Lekker vrolijk!quote:Op maandag 22 februari 2010 20:50 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
was ik dat nietik draag vaak:
[ afbeelding ]
Je kunt ook een matte topcoat bestellen, dat is altijd fijn om te hebben!quote:Op maandag 22 februari 2010 20:55 schreef Myraela het volgende:
Ik koop zoveel nagellakjes, terwijl ik zo graag een matte nagellak wil. En die zie ik nooit ergens.
Die bedoel ik.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:57 schreef Nune het volgende:
[..]
Je kunt ook een matte topcoat bestellen, dat is altijd fijn om te hebben!
Die vinnik leuk!quote:Op maandag 22 februari 2010 20:49 schreef Daph_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beetje druk
moet je eens op je toetsenbord tikken wanneer je net olie hebt opgedaanquote:Op maandag 22 februari 2010 21:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die vinnik leuk!
En telefoons die gaan als je net je nagelriemen in de olie gezet hebt zijn niet praktisch. *Glibber glibber*
PICS van MAAHquote:
Ongeduldige vrouwen!quote:Op maandag 22 februari 2010 21:20 schreef Mirjam het volgende:
[..]
heb jij nou potverdomme die nagels van je al gelakt?
hmm?
Die ken ik inderdaad, het ding glimt nu een beetjequote:Op maandag 22 februari 2010 21:16 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
moet je eens op je toetsenbord tikken wanneer je net olie hebt opgedaan
Daar is niks ongeduldigs aan!quote:
Welk programma?quote:Op maandag 22 februari 2010 21:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die ken ik inderdaad, het ding glimt nu een beetje![]()
En lollig, morgen een tv-opname bijwonen van een programma wat ik überhaupt nog nooit gezien heb![]()
Tof!! Zelf gemaakt??quote:
Ik vind ze vooral erg leuk!!quote:Op maandag 22 februari 2010 20:49 schreef Daph_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beetje druk
En wat een leuke pinguinnagels in tammymara,quote:Op maandag 22 februari 2010 17:26 schreef Holyme het volgende:
Gefeliciteerd Tliciouz!En RenRen wat 'n schattig kastje, met nog lekker veel ruimte voor nog veel meer!
quote:Op maandag 22 februari 2010 21:44 schreef miss--moana het volgende:
Mijn HHB aankopen !!![]()
[ afbeelding ]
Dat heb je goed gedaan!!quote:Op maandag 22 februari 2010 21:44 schreef miss--moana het volgende:
[ afbeelding ]
Mensenlief!quote:Op maandag 22 februari 2010 21:44 schreef miss--moana het volgende:
[ afbeelding ]
*Jaloers op de Herome lakjesquote:Op maandag 22 februari 2010 21:44 schreef miss--moana het volgende:
[ afbeelding ]
Aahh ok, ben er niet zo bekend mee maar bedankt!quote:Op maandag 22 februari 2010 21:50 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb 'm even gefixt... in Photobucket moet je de img code kopieren.
Nice HaulVooral die Herome lakjes, welke kleuren zijn dat?
Al doende leert menquote:Op maandag 22 februari 2010 22:00 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Aahh ok, ben er niet zo bekend mee maar bedankt!![]()
Die lakjes zijn: My Konos, Vienna, Montevideo, St.Moritz en Monaco
quote:
Ah joh, mag wel eens toch!quote:Op maandag 22 februari 2010 22:08 schreef miss--moana het volgende:
[..]
![]()
![]()
........Ik heb me echt misdragen he...... Maar opeens zo maar uit het niets was alles bij de Herome stand 3 artikelen voor 10 euro en toen ging ik los
Toen ik ging afrekenen rekenende die jongen nog minder dan dat het eigelijk was dus dat was ook een leuke meevaller. Morgen eens even alles testen!
Maar wel een hele gave buit!!!!!quote:Op maandag 22 februari 2010 22:08 schreef miss--moana het volgende:
[..]
![]()
![]()
........Ik heb me echt misdragen he...... Maar opeens zo maar uit het niets was alles bij de Herome stand 3 artikelen voor 10 euro en toen ging ik los
Toen ik ging afrekenen rekenende die jongen nog minder dan dat het eigelijk was dus dat was ook een leuke meevaller. Morgen eens even alles testen!
Uhh, Gehaktdag heet het geloof ik.quote:
Oeh, mooie haul!quote:Op maandag 22 februari 2010 21:44 schreef miss--moana het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het leuk!quote:Op maandag 22 februari 2010 23:33 schreef princess-a het volgende:
ik moet stiekem best lachen om mijn nagels
P2 Flirt + Konad psyche pink
[ afbeelding ]
Dit is niet helemaal wat ik voor ogen had, maar toch is het een plaaatje vergeleken met mn linkerhandIk kan niet stempelen met rechts en heb dus alleen gestempeld over het roze deel van mn nagels
Vrijdagavond al! haha.. alleen was de bus toen al geleegd, zaterdag wordt ie niet geleegd dus ik had eigenlijk verwacht dat je em al hadquote:Op maandag 22 februari 2010 23:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik vind het leuk!
Had je het lakje al op de post gedaan?Die van mij krijg je morgen
okee, ik heb besloten dat ik gewoon zelf eens een leuk dagje duitsland ga boeken, en ze kunnen er beter maar P2 hebbenquote:Op maandag 22 februari 2010 22:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga over twee weken 5 daagjes naar Berlijn!![]()
P2
Dat is netjesquote:Op dinsdag 23 februari 2010 07:28 schreef PeRi het volgende:
Weten jullie nog van mn lakje bij mn bestelling bij TD, dat ik een andere kreeg ipv wat ik besteld had? Het heeft 1,5 week geduurd, maar nu krijg ik bij mn volgende bestelling van TD $2,60 korting!
Netjes gelukt hoor!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:15 schreef parouscha het volgende:
Hier mijn zebra nails![]()
[ afbeelding ]
Ze mogen de plates wel wat langer maken!
Heb langere nagels en de print ging maar tot de helft van mijn nagels, dus mega gepruts om de 2de helft er aanvast te stempelen
Nee.. Wel een Amerikaanse: www.cherryculture.comquote:Op maandag 22 februari 2010 22:55 schreef miss--moana het volgende:
weet iemand een NL site waar je lakjes kan kopen van het merk Sinful Colors??
Ze gaan wel erg snelquote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:14 schreef Daph_ het volgende:
http://www.essence.eu/nl/(...)toe-nail-polish.html
Er zijn dus ook een aantal (4) lakken van de Show Your Feet lijn uit het assortiment(en ligt het aan mij, of is catwalk pink eigenlijk paars?)
Waar ga je bestellen? Wat kost dat per plate?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:53 schreef Nune het volgende:
Ik wil over een paar dagen Konad plates gaan bestellen, iemand die mee wilt bestellen?
Ja dat zou ik ook graag willen weten.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:01 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Waar ga je bestellen? Wat kost dat per plate?
Bij OC Nail Art, boven de $40 free shipping en $6,99 per plate. Kortingscode Scrangie is 30% eraf, dus dat zijn veel plates.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:01 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Waar ga je bestellen? Wat kost dat per plate?
Ik denk dat ik er ééntje wil, zal vanmiddag even kijkenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:05 schreef Nune het volgende:
[..]
Bij OC Nail Art, boven de $40 free shipping en $6,99 per plate. Kortingscode Scrangie is 30% eraf, dus dat zijn veel plates.
Lol! Gaat dus net de bel, TDquote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:02 schreef Holyme het volgende:
Maar even 'n vraagje, of eigenlijk 2![]()
Bij TD staat mijn bestelling nu al 'n tijdje op accepted in Forest Park (sinds de 17e), hoe lang duurt het vanaf dan gemiddeld? Beetje ongeduldig![]()
Haast hebben ze niet bij TDquote:Op dinsdag 23 februari 2010 @ 07:28 schreef PeRi het volgende:
Weten jullie nog van mn lakje bij mn bestelling bij TD, dat ik een andere kreeg ipv wat ik besteld had? Het heeft 1,5 week geduurd, maar nu krijg ik bij mn volgende bestelling van TD $2,60 korting!
Bij mij staat zelfs precies hetzelfde (net gekeken) dus ik kan mijn pakje ook vandaag of morgen verwachten denk ik! ik dacht dat er stond dat ie geshipt was maar er staat ook "accepted"en de 17e.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:10 schreef Holyme het volgende:
[..]
Lol! Gaat dus net de bel, TD![]()
Die info wordt dus ook niet bijgehouden haha
Dat klopt iddquote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:20 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Oeh! Spannend!
(enne, nu ik toch erover heb, het past dus niet door de bus maar is een pakje waar voor gebeld word? )
mijne ook de 17equote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:11 schreef Tammymara het volgende:
De mijne is de 17e geshipped, Ik zit ook af te wachtenhoef ik niet meer te kijken op die site!
ik wil er wel 2 meebestellen, kan dat? M78 en M81quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:05 schreef Nune het volgende:
[..]
Bij OC Nail Art, boven de $40 free shipping en $6,99 per plate. Kortingscode Scrangie is 30% eraf, dus dat zijn veel plates.
Iemand?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:04 schreef Debsterr het volgende:
6 special polishes, 15 plates en 5 gewone stempel polishes voor ¤65,-. Is dat een mooie prijs? Niet nieuw meer!
Dat kan, zal het even opschrijven zo voordat ik alles vergeet.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:40 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik wil er wel 2 meebestellen, kan dat? M78 en M81
met die 30% korting is het nog wel een lekker prijsje
in ieder geval goedkoper dan in de winkel, maar zou het alleen doen als je ook alle plates tof vindt. Anders is het nog duur...quote:
En kijk ook even hoe vol de lakjes nog zitten, en hoe de toestand van de plates is. Misschien zijn ze helemaal bekrast ofzo.quote:
Waar komt die armband vandaan danquote:Op dinsdag 23 februari 2010 @ 11:37 schreef Holyme het volgende:
Kwaliteit van de foto's is zoals gewoonlijk niet echt geweldig.
[afbeelding]
Pakketje...
[afbeelding]
De welbekende armband![]()
[afbeelding]
Lakjes!![]()
V.l.n.r. Essie Matte About You
MISA Burnished Bronze (lijkt veel meer oranje dan swatches die ik gezien heb, da's niet echt mijn kleur dus ben benieuwd op m'n nagels)
CG Watermelon Rind
CG OMG IDK
CG Ruby Pumps![]()
OPI MerryBerry Mauve (deze kan wel 'ns heel erg mooi gaan zijn, weinig swatches van gevonden, maar had 'n * en wou 't niet riskeren dat ik misschien 'n heel mooi lakje misliep >.<)
CG C-C-Courage
OPI Lincoln Park after Dark (Suede)
CCL Ultra Violet (is niet echt te zien op de foto, maar deze is dus echt heel erg knal roze met blauw erin)
Ennn, nu moet ik dus wegStraks gaat Matte over m'n huidige flakies, en krijgen m'n teentjes allemaal een andere kleur
![]()
Ja he? Ik vind het nog vrij prijzig..quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in ieder geval goedkoper dan in de winkel, maar zou het alleen doen als je ook alle plates tof vindt. Anders is het nog duur...
Dat sowieso! Nu is de persoon waar het vandaan komt wel te vertrouwen. Vind sowieso niet alle plates leuk geloof ik.. En bij ocnailart betaal je zo'n 4 euro per nieuwe plate.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:44 schreef Nune het volgende:
[..]
En kijk ook even hoe vol de lakjes nog zitten, en hoe de toestand van de plates is. Misschien zijn ze helemaal bekrast ofzo.
Als je twijfelt zou ik het sowieso laten, inderdaad bij OC nail art is het ook goedkoop én nieuw.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja he? Ik vind het nog vrij prijzig..
[..]
Dat sowieso! Nu is de persoon waar het vandaan komt wel te vertrouwen. Vind sowieso niet alle plates leuk geloof ik.. En bij ocnailart betaal je zo'n 4 euro per nieuwe plate.
Haha EN ik wil sparen voor een autoquote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:54 schreef Nune het volgende:
[..]
Als je twijfelt zou ik het sowieso laten, inderdaad bij OC nail art is het ook goedkoop én nieuw.
Van TDquote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Waar komt die armband vandaan dan
Fotoooooooos!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:11 schreef Chanty87 het volgende:
Ik heb mezelf op een no-buy gezet, ik heb zondag weer 6 lakjes besteld bij TDMaar het is zo verslaaaveeennnd
En ik ben fan van Drip Dry!
zes maar? En wats drip dry?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:11 schreef Chanty87 het volgende:
Ik heb mezelf op een no-buy gezet, ik heb zondag weer 6 lakjes besteld bij TDMaar het is zo verslaaaveeennnd
En ik ben fan van Drip Dry!
Oh, die koop je, ik dacht dat je die gratis kreeg ofzoquote:Op dinsdag 23 februari 2010 @ 12:11 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Van TD![]()
Ik heb de zilveren meebesteld![]()
Ik wacht nog even op mijn bestelling uit Hong Kong daar zitten stempel lakken in als die goed werken bestel ik alleen plates bij ocn
Ik heb die ook.... Dit was mijn eerste Swatch:quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:37 schreef Holyme het volgende:
MISA Burnished Bronze (lijkt veel meer oranje dan swatches die ik gezien heb, da's niet echt mijn kleur dus en benieuwd op m'n nagels)
Die koop je niet mag je erbij doen als je meer dan een bepaald bedrag besteld.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh, die koop je, ik dacht dat je die gratis kreeg ofzoLang leve het niet vaak online bestellen
Die zilveren OPI-armband is bij bestellingen vanaf x dollar gratis, en dat heb je wel als je 9 lakjes besteld.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh, die koop je, ik dacht dat je die gratis kreeg ofzoLang leve het niet vaak online bestellen
die krijg je ook gratis bij bestelling vanaf 30 dollar, je moet 'm alleen wel even aanvinkenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |