In de OP van het vorige topic staat de link naar de wikipedia, als je die OP kopieert en hier plakt is het helemaal goed.quote:Op maandag 22 februari 2010 12:57 schreef mirannie het volgende:
Hahaha, ok,het ziet er niet helemaal goed uit, maar ja, sorry
Helaas, net geprobeerd pica's te maken maar m'n foontje krijgt die kleur er dus echt niet goed opquote:Op maandag 22 februari 2010 12:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
pics?
Ik mag van mezelf ook echt echt echt niet meer bestellen tot ik een baan heb, verdimmes toch al een paar keer gefaald nu, heb 19 lakken onderweg dus het is klaar!
quote:Op maandag 22 februari 2010 12:58 schreef Nune het volgende:
[..]
In de OP van het vorige topic staat de link naar de wikipedia, als je die OP kopieert en hier plakt is het helemaal goed.
Pingu!quote:
Ik vind hem mooi!quote:Op maandag 22 februari 2010 13:02 schreef Tijgertje. het volgende:
[ afbeelding ]
Geen fijn lakje.
En ik vind de kleur niet mooi bij mijn huid.
Welke is dat? Een suede?quote:
Tuurlijk raad je dat goed, ik besloot dat te proberen naar aanleiding van jouw comments op mijn YDKJ suede.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:18 schreef Daph_ het volgende:
[..]
YDKJ Suede met topcoat? Of raad ik verkeerd?
quote:Op maandag 22 februari 2010 13:21 schreef Nune het volgende:
[..]
Tuurlijk raad je dat goed, ik besloot dat te proberen naar aanleiding van jouw comments op mijn YDKJ suede.
Alleen Suzi en Jacques. Ik wil de andere denk ik ook nog wel.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]*doorgaat voor de koelkast*
WheheDe suedes zijn geweldig! Heb vandaag ook iets moois op, maar geen OPI.. Zal straks posten! Heb jij alle suedes?
Hahaha je hoeft niet te bestellen hoorquote:Op maandag 22 februari 2010 13:30 schreef Nune het volgende:
[..]
Alleen Suzi en Jacques. Ik wil de andere denk ik ook nog wel.Shit, dat worden weer meerdere TD bestellingen als ik mijn loon heb.
Mooie kleur.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:32 schreef -Nienna- het volgende:
Dit zit er bij al een week op, amper gechipt!
Art de Lautrec Nr. 36.
[ afbeelding ]
Vandaag maar even vijlen, ze zijn nu zo lang dat typen erg irritant aanvoelt.
Dus maar een stukje eraf, zit er sterk over te denken om ze vierkant te vijlen, ik hoop maar dat dat wil met mijn scheefgroeiende nageltjes...
Squovalquote:Op maandag 22 februari 2010 13:36 schreef Guess. het volgende:
[..]
Mooie kleur.
Beetje afgerond vierkant is wel mooi,als je begrijpt wat ik bedoel.
9 van TD, 10 van de Boozyshop, het gewoon alle diamond lakjes besteld die ik tof vondquote:Op maandag 22 februari 2010 13:05 schreef Holyme het volgende:
[..]
Helaas, net geprobeerd pica's te maken maar m'n foontje krijgt die kleur er dus echt niet goed opHeb al meegedaan aan win 'n camera prijsvraag
![]()
En jeutje, 19 lakjes ^^ heb er 9 onderweg van TD, en al n lijstje voor Konad en TD bestellingen klaarliggen
@Tijgertje, ik heb die ook volgens mij, dekt voor geen meter![]()
pinguinsquote:
ah, die andere rozequote:
dat is mooi ja, zo heeft de nagelstyliste ze nu ook bij mij geveild.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:54 schreef -Nienna- het volgende:
Afgerond vierkant (squoval), lijkt me dan het mooiste...ik hoop dat het lukt.
eenmaal andermaal?quote:Op maandag 22 februari 2010 14:08 schreef progje het volgende:
[..]
dat is mooi ja, zo heeft de nagelstyliste ze nu ook bij mij geveild.
Oh, dat is ook mooi!! Misschien nog wel leuker dan OMG.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:00 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Millenium, altijd goed![]()
ik ga oefenen met links fotograferen denk ik
quote:Op maandag 22 februari 2010 14:27 schreef Stormqueen het volgende:
ja hoor, ik stopte zo een lading was in de machine...
[ afbeelding ]![]()
!!!!!!
Zijn m'n handen wel in balans voorlopig
ik kan om deze beter lachen dan om die vorigequote:Op maandag 22 februari 2010 14:28 schreef Nune het volgende:
[..]
!!
Ik moest stiekem wel een beetje lachen om de foto.
ej veels, nog bedankt voor de extreem snelle verzendingquote:Op maandag 22 februari 2010 14:28 schreef veels het volgende:
Ah zonde! Ziet er wel heel sneu uit die nagel.![]()
Ik heb 2nite op van CG.
als je niet aan het goeie bedrag komt wil ik je heel graag helpen een meebestellen als dat magquote:Op maandag 22 februari 2010 14:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb stiekem al een lijstje gemaakt voor dollarnailart.com
quote:Op maandag 22 februari 2010 11:55 schreef Nune het volgende:
Goeiemorgen!
Ik deel mijn blauw ook hier even:
[ afbeelding ]
ja, bij jou was het ook drama he?quote:Op maandag 22 februari 2010 14:43 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
als je niet aan het goeie bedrag komt wil ik je heel graag helpen een meebestellen als dat mag![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
cashmere?
SQhou het maar op het weer
Aaaauw. ;{quote:Op maandag 22 februari 2010 14:27 schreef Stormqueen het volgende:
ja hoor, ik stopte zo een lading was in de machine...
[ afbeelding ]![]()
!!!!!!
Zijn m'n handen wel in balans voorlopig
jep, in november ging het ineens heel rap, stuk voor stuk scheuren, niet meer bij te houden en t groeit ook echt niet normaal terwijl mijn nagels echt heel snel groeien... ik heb nu wel extreem korte stompies maar draag nu alleen topcoat en t gaat al iets beter, het scheurt nu niet meer verder.. (nog niet)quote:Op maandag 22 februari 2010 14:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, bij jou was het ook drama he?
Cashmere ja.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:43 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
als je niet aan het goeie bedrag komt wil ik je heel graag helpen een meebestellen als dat mag![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
cashmere?
SQhou het maar op het weer
ja shit had dat gezegd, ik wil heeeeeeeeeeeeel graag 1 lakje die ze daar hebben maar wil er geen hele bestelling voor plaatsenquote:Op maandag 22 februari 2010 14:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Net even wat bij cherryculture besteld![]()
NYX Girls Nail Polish in Jazzy bean, apricot en Purple rain
en LA Colors Art Deco Nail Lacquer in Black, White en Ice breaker
Dat is goed!quote:Op maandag 22 februari 2010 14:43 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
[..]
Dit dus.. *aai* voor de gebroken nagel! Vroeger de 'tutjes' op school "Aaaah, ik heb een nagel gebroken!!"quote:Op maandag 22 februari 2010 14:49 schreef Stormqueen het volgende:
ik vond die nagelscheurdrama's altijd maar aanstellerij, maar nu snap ik het helemaal![]()
Bedankt voor het medeleven![]()
Als het daar neit op staat moet je het even aan Debsterr vragenquote:Op maandag 22 februari 2010 14:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is goed!
Ik weet niet hoe het daar met de verzendkosten enzo zit
*gaat dollarnailart checken
samen bestellen dan maar volgende maand?quote:Op maandag 22 februari 2010 14:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja shit had dat gezegd, ik wil heeeeeeeeeeeeel graag 1 lakje die ze daar hebben maar wil er geen hele bestelling voor plaatsen![]()
nee ik mag niet meer van mezelfquote:Op maandag 22 februari 2010 14:55 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
samen bestellen dan maar volgende maand?
kan je daar btw met paypal betalen?
Ik heb net met paypal betaaldquote:Op maandag 22 februari 2010 14:55 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
samen bestellen dan maar volgende maand?
kan je daar btw met paypal betalen?
Welke?quote:Op maandag 22 februari 2010 14:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja shit had dat gezegd, ik wil heeeeeeeeeeeeel graag 1 lakje die ze daar hebben maar wil er geen hele bestelling voor plaatsen![]()
Volgens mij als je 1 iets besteld ofzoquote:Op maandag 22 februari 2010 14:58 schreef Kleintje19 het volgende:
kee SQ, ook niet dat ene lakje meenemen?
hoe zit het met de verzendkosten daar btw? tot wanneer blijft het 8,95 dollar?
jah, voor 1 lakje kan het welquote:Op maandag 22 februari 2010 14:58 schreef Kleintje19 het volgende:
kee SQ, ook niet dat ene lakje meenemen?
hoe zit het met de verzendkosten daar btw? tot wanneer blijft het 8,95 dollar?
lime sparkle van NYXquote:
kee thanksquote:Op maandag 22 februari 2010 14:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Volgens mij als je 1 iets besteld ofzo![]()
Ik had 13 dollar verzendkosten met 6 dingen.
Ik wil wel de bestelling op mij nemen.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als er trouwens nog meer mensen zijn voor dollarnailart, laat maar weten!
(Ik heb alleen geen zin om alles van iedereen uit te zoeken dus iemand anders mag bestellen)
dan wil ik de rest wel opvullen, zeg maar als je genoeg hebtquote:Op maandag 22 februari 2010 14:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb net met paypal betaald
En over dollarnailart, ik zit volgens mij nu aan de 13dollar
*krabbelt op ljstje* kan je wachten tot begin maart? dan bestel ik hem wel voor je meequote:Op maandag 22 februari 2010 15:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jah, voor 1 lakje kan het wel
[..]
lime sparkle van NYX
ik kan wel langer wachten, mijn handen zien er nu toch uit als kneusjes. Tnx!quote:Op maandag 22 februari 2010 15:04 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
*krabbelt op ljstje* kan je wachten tot begin maart? dan bestel ik hem wel voor je mee
Zullen we dan maar een group order dollarnailart2 topic openen?quote:Op maandag 22 februari 2010 15:02 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ik wil wel de bestelling op mij nemen.
kee, je moet me alleen wel ff de link pmen, kan hem zo snel niet vindenquote:Op maandag 22 februari 2010 15:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kan wel langer wachten, mijn handen zien er nu toch uit als kneusjes. Tnx!
quote:Op maandag 22 februari 2010 15:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zullen we dan maar een group order dollarnailart2 topic openen?
[Show hier je nagels] Dollarnailart Groepsorder 2.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zullen we dan maar een group order dollarnailart2 topic openen?
ik ben zo goedquote:Op maandag 22 februari 2010 14:52 schreef Nune het volgende:
[..]
Cashmere ja.Knap dat je hem toch herkent zonder het tintje lavendel.
http://cgi.ebay.com/OPI-N(...)?hash=item1c10456a32quote:Op maandag 22 februari 2010 15:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als iemand nog bij TD oid gaat bestellen
Ik wil MAAH
Geen zin om een ebay account aan te maken voor een lakje.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:34 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
http://cgi.ebay.com/OPI-N(...)?hash=item1c10456a32
?
Ebay account is altijd handig hoor..quote:Op maandag 22 februari 2010 15:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Geen zin om een ebay account aan te maken voor een lakje.
Ik ben een blog aan het maken
Link or it didn't happenquote:Op maandag 22 februari 2010 15:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je eerste followerquote:Op maandag 22 februari 2010 16:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
http://spacenails.blogspot.com![]()
Ik snap dat volgen alleen niet, want met je google account enzo
Iemand die dat kort kan uitleggen?
Nou.quote:Op maandag 22 februari 2010 16:02 schreef Daph_ het volgende:
ORLY Sweet komt pas in april bij e-tailers
noes, niet nog 1quote:Op maandag 22 februari 2010 15:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wij doen het niet hequote:
nee, dat weiger ik na zo lang sparenquote:Op maandag 22 februari 2010 15:33 schreef zoeperzazke het volgende:
Aaaaaw SQ je nageltje![]()
![]()
Is het niet mooier om ze dan allemaal maar zo kort te maken? (of in ieder geval iets korter)?
neeeeee!!!! ik weiger een blogquote:Op maandag 22 februari 2010 16:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wij doen het niet he? Of zullen we Eindhovense nagelblog opstarten
?
skon!!!quote:Op maandag 22 februari 2010 16:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Nagels nu:
[ afbeelding ]
En nog een blogAch, of ik er nou 19 volg of 20 maakt ook niks uit.
En dat MOAR-plaatje is eng
raar kleurtje, maar toch leuk op een 1 of andere manierquote:Op maandag 22 februari 2010 16:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Nagels nu:
[ afbeelding ]
Taggen? Als in tags in je post of als in andere mensen taggen met awards?quote:Op maandag 22 februari 2010 16:25 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
raar kleurtje, maar toch leuk op een 1 of andere manier![]()
hoe werkt dat taggen? vanavond even weer me blog verder updaten en ik mis volgens mij nog een hele boel blogsik wil links dames
desnoods in pm zodat ik je kan toevoegen
Hmm, taaaart....quote:Op maandag 22 februari 2010 16:18 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
skon!!!
welke kleur?
Enne, deze dan?
[ afbeelding ]
En de mijne: http://thelacquerfiles.blogspot.comquote:Op maandag 22 februari 2010 16:25 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
hoe werkt dat taggen? vanavond even weer me blog verder updaten en ik mis volgens mij nog een hele boel blogsik wil links dames
Hij doet mij denken aan een pvc-buisquote:Op maandag 22 februari 2010 16:25 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
dat laatstequote:Op maandag 22 februari 2010 16:26 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Taggen? Als in tags in je post of als in andere mensen taggen met awards?
Mijn blog: http://nailswatches.blogspot.com
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 22 februari 2010 16:31 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
dat laatstedat eerste heb ik door
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*KICK!!!disclaimer
Bij mij verschijnen ze dan automatisch in Google Reader.quote:Op maandag 22 februari 2010 16:30 schreef Stormqueen het volgende:
hoe werkt dat nou met dat volgen? Ik heb al die blogs geadd aan mijn goochelaccount, en nu? Krijg ik ergens een melding als er nieuwe posts zijn ofzo?
/blogn00b
[..]
*Schopt ook*SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
Hihihihi ja, een soort AA maar dan ANquote:Op maandag 22 februari 2010 16:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
neeeeee!!!! ik weiger een blogWe kunnen wel een naggelakvereniging opzetten, met wekelijkse bijeenkomsten enzulks
ja dat zei je eerder al, maar daar snap ik dus geen biet vanquote:Op maandag 22 februari 2010 16:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Bij mij verschijnen ze dan automatisch in Google Reader.
[..]
*Schopt ook*
[..]
*SCHOP*!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou meestal staat er in de tag/award wat je moet doen, bijvoorbeeld feitjes opsommen en andere mensen taggen. Meestal zie ik dat mensen de award posten en wie haar getagged heeft voor de award, vervolgens de "opdracht" (dus de feitjes/plaatjes en/of alleen het benoemen van andere blogs) en dan tag je de mensen die je ook 'nomineert' voor die award. Dan post je een reactie bij die mensen op de blog, met daarin dat je hem/haar getagged hebt voor een award.
Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk uitleg lol![]()
Wegwezen jij!quote:Op maandag 22 februari 2010 16:38 schreef Kleintje19 het volgende:
als ik iemand volg ben ik plaatsjesloosterwijl ik toch echt een plaatje hebt, zo vaag..
ik ben al aangekleedik heb nog... 7 minuten voor mijn haar en tanden poetsen
Ik zie de blogs als ik inlog op blogger.. Verder doe ik er niet zo veel mee eigenlijkquote:Op maandag 22 februari 2010 16:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja dat zei je eerder al, maar daar snap ik dus geen biet van
Ik heb geen idee hoe ik het moet uitleggen, als ik op reader klik vanuit m'n gmail staat alles er.quote:Op maandag 22 februari 2010 16:35 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja dat zei je eerder al, maar daar snap ik dus geen biet van
ik geloof dat ik het begin te snappen nu na een beetje klooien...quote:Op maandag 22 februari 2010 16:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe ik het moet uitleggen, als ik op reader klik vanuit m'n gmail staat alles er.
*klikt op reader*quote:Op maandag 22 februari 2010 16:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb geen idee hoe ik het moet uitleggen, als ik op reader klik vanuit m'n gmail staat alles er.
Jouw afbeeldingen doen het niet in mijn reader (althans, hij zegt 'removed' bij je photobucket foto's)quote:Op maandag 22 februari 2010 16:47 schreef Nune het volgende:
Oh, nu ga ik ook even in m'n reader kijken.
Google reader is gek!quote:Op maandag 22 februari 2010 16:53 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jouw afbeeldingen doen het niet in mijn reader (althans, hij zegt 'removed' bij je photobucket foto's)
Volgens mij onthoudt google reader ook verwijderde posts, misschien dat dat daar door komt? In mijn reader zie ik ook iemand met een photoemmer melding, maar als ik op de titel van die post klik (Dan gaat 'ie naar het blog) is die post er niet meer.quote:Op maandag 22 februari 2010 16:53 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Jouw afbeeldingen doen het niet in mijn reader (althans, hij zegt 'removed' bij je photobucket foto's)
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 22 februari 2010 17:11 schreef tliciouz het volgende:
Tliciouz heeft een baan! Oh my wat ben ik happy na al die maanden. Ook al is het bij de brood/vleeswaren afdeling van de AH. Ik kan eindelijk weer volop lakjes kopen!En ondertussen op zoek naar beter werk!
quote:Op maandag 22 februari 2010 17:11 schreef tliciouz het volgende:
Tliciouz heeft een baan! Oh my wat ben ik happy na al die maanden. Ook al is het bij de brood/vleeswaren afdeling van de AH. Ik kan eindelijk weer volop lakjes kopen!En ondertussen op zoek naar beter werk!
Gefeliciteerd!quote:Op maandag 22 februari 2010 17:11 schreef tliciouz het volgende:
quote:Op maandag 22 februari 2010 17:11 schreef tliciouz het volgende:
Mooi kastje Ren!quote:
Jij had toch vakantie inmiddels?quote:
Liev he? Net helemaal kapot gesjouwd.quote:Op maandag 22 februari 2010 @ 17:25 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Wat schattig.even tvp voor tammie's foto's van mijn nagellak
Ik ben er blij meequote:Op maandag 22 februari 2010 @ 17:26 schreef Holyme het volgende:
Gefeliciteerd Tliciouz!En RenRen wat 'n schattig kastje, met nog lekker veel ruimte voor nog veel meer!
Hier komt hij dan! Mijn nieuwe aanwinsten. Gekregen van Smijnquote:Op maandag 22 februari 2010 17:25 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Wat schattig.even tvp voor tammie's foto's van mijn nagellak
Ik vind hem mooi!!quote:Op maandag 22 februari 2010 13:02 schreef Tijgertje. het volgende:
[ afbeelding ]
Geen fijn lakje.
En ik vind de kleur niet mooi bij mijn huid.
Oeeeeeeh die tweede!quote:Op maandag 22 februari 2010 17:28 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hier komt hij dan! Mijn nieuwe aanwinsten. Gekregen van SmijnVooral de 2 eerste zijn erg mooi!
Nog heel erg bedankt![]()
[ afbeelding ]
nagels lakken als dagbestedingquote:Op maandag 22 februari 2010 18:26 schreef Lindytje het volgende:
Gefeliciteerd Tliciouz!!!![]()
(heb gisteren ook twee sollicitaties de deur uit gedaan.... ben over 2 weken dagbestedingsloos...)
Woensdag! Echt!quote:
Hahaha! Ja, zou mooi zijn, als dat ook nog wat zou opleveren en ik me daar 7 hele dagen per week mee kon vermakenquote:
Ik heb zelf photobucket (www.photobucket.com) Daar even een account aanmaken en je foto's uploaden. Dan kun je daarna de url van de foto hier plakken, tussen [img] en [/img] en dan staat je foto in het topic!quote:Op maandag 22 februari 2010 18:39 schreef miss--moana het volgende:
hmm...wil me spulletjes laten zien van de HHB maar weet niet hoe je een foto moet uploaden...Help!
Haha dat zou inderdaad geweldig zijn !!quote:Op maandag 22 februari 2010 19:11 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Hahaha! Ja, zou mooi zijn, als dat ook nog wat zou opleveren en ik me daar 7 hele dagen per week mee kon vermaken
Ja, je kunt over elke gewone nagellak heen stempelen!quote:Op maandag 22 februari 2010 18:50 schreef miss--moana het volgende:
kan je eigenlijk over ''normale'' nagellak konad gebruiken??
Ik heb gisteren 5 flesjes gekocht op de beurs maar vraag me dus af of je het over alle soorten nagellak kan gebruiken.
Ik geloof je niet meer...quote:Op maandag 22 februari 2010 18:47 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Woensdag! Echt!![]()
Als het goed is.
gefeliciteerdquote:Op maandag 22 februari 2010 17:11 schreef tliciouz het volgende:
quote:Op maandag 22 februari 2010 19:15 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
gefeliciteerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kunt altijd een PM sturen als je erover wilt zeuren, praten of gewoon even een luisterend oor wilt.
![]()
thanks, ik heb je even gepmtquote:Op maandag 22 februari 2010 19:17 schreef Nune het volgende:
[..]
Je kunt altijd een PM sturen als je erover wilt zeuren, praten of gewoon even een luisterend oor wilt.
Mooooooi! Net cementquote:Op maandag 22 februari 2010 16:14 schreef IJsdraakje het volgende:
Nagels nu:
[ afbeelding ]
Ik kan je er niet mee helpen, kan je denk ik wel veranderen met een sjabloon... Maar ik heb mijn template van iemand die ze ontwerpt afgeplukt.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:09 schreef Mirjam het volgende:
wie van de blogdames wil me even helpen met mijn blog?
http://colourvictim.blogspot.com/
de rechterbalk bestaat uit 1 balk, maar ik wil hem graag in 2, dus 2 rijen met volgers, tags, andere blogs, etc.
is dat html-werk, of gewoon een ander sjabloon?
Volgens mij is dat een ander sjabloon. Er zijn er niet zo veel met drie velden naast elkaar..quote:Op maandag 22 februari 2010 20:09 schreef Mirjam het volgende:
wie van de blogdames wil me even helpen met mijn blog?
http://colourvictim.blogspot.com/
de rechterbalk bestaat uit 1 balk, maar ik wil hem graag in 2, dus 2 rijen met volgers, tags, andere blogs, etc.
is dat html-werk, of gewoon een ander sjabloon?
quote:Op maandag 22 februari 2010 19:15 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
gefeliciteerd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sterkte!
Don't come closer, I might hurt you
Whehehehequote:Op maandag 22 februari 2010 20:37 schreef PeRi het volgende:
Ik zag vanmiddag een meisje achter de kassa in de AH en haar nagellak was zo afgebladderd, dat er alleen nog in het midden een beetje nagellak zat nog. Quelle horrible!! Het is dat ik mn potje nagellak toevallig niet op zak had, anders had ik 'm aan haar geschonken.
Over je bandbreedte heen? Die foto's in Google Reader deden het ook al niet..quote:Op maandag 22 februari 2010 20:38 schreef Nune het volgende:
Hey waarom doet mijn twitpicfoto het niet! Stom!
Ik zie nooit mensen met mooiere nagels dan mezelf! Nouja heel af en toe meisjes/dames met gekleurde nagels in de metro 's ochtends. Zegt dat iets over mij of over de omgeving waar ik me in bevindquote:Op maandag 22 februari 2010 20:38 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Whehehehe
Ik had laatst een kassiere die nagels had die ontzettend gepimpt warenGoede basiskleur, véél stripers, met glitters
Nee die foto's in de Reader waren ws. omdat ik zat te stunten en toen ging het mis, dus had dat bericht verwijderd maar die bleef in de blogfeed staan enz.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:40 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Over je bandbreedte heen? Die foto's in Google Reader deden het ook al niet..
quote:Op maandag 22 februari 2010 @ 20:37 schreef PeRi het volgende:
Ik zag vanmiddag een meisje achter de kassa in de AH en haar nagellak was zo afgebladderd, dat er alleen nog in het midden een beetje nagellak zat nog. Quelle horrible!! Het is dat ik mn potje nagellak toevallig niet op zak had, anders had ik 'm aan haar geschonken.
Niet?quote:Op maandag 22 februari 2010 20:40 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik zie nooit mensen met mooiere nagels dan mezelf! Nouja heel af en toe meisjes/dames met gekleurde nagels in de metro 's ochtends. Zegt dat iets over mij of over de omgeving waar ik me in bevind.
Jij was het niet, want ze was ook een kleurlingquote:
Nee echt niet, nooit gezienquote:Op maandag 22 februari 2010 20:43 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Niet?Ik zag een tijdje geleden een meisje in een winkel en die had overduidelijk de panterprintplate van Konad gebruikt
Ik let er wel altijd op.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:45 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nee echt niet, nooit gezien.
Nu let ik er niet constant op, maar soms valt je oog gewoon ineens op handen.
Dit.. Ik ga alleen niet uitgebreid iemands handen staan bekijkenquote:Op maandag 22 februari 2010 20:48 schreef Nune het volgende:
[..]
Ik let er wel altijd op.Ik ben tegenwoordig echt gefixeerd op handen.
was ik dat nietquote:Op maandag 22 februari 2010 20:45 schreef PeRi het volgende:
[..]
Nee echt niet, nooit gezien.
Nu let ik er niet constant op, maar soms valt je oog gewoon ineens op handen.
Oeh, dat zou ik ook kunen zijn:@quote:Op maandag 22 februari 2010 20:37 schreef PeRi het volgende:
Nee echt niet, iemand die in dit topic post was het zeker nietquote:Op maandag 22 februari 2010 20:53 schreef Crientj het volgende:
[..]
Oeh, dat zou ik ook kunen zijn:@
Mijn lak laat mij altijd in de steek als ik aan het werk ben.
Leuk!! Mooie combiquote:Op maandag 22 februari 2010 20:49 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Dit.. Ik ga alleen niet uitgebreid iemands handen staan bekijken![]()
Oh, nagels op dit moment:
[ afbeelding ]
Beetje druk
Lekker vrolijk!quote:Op maandag 22 februari 2010 20:50 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
was ik dat nietik draag vaak:
[ afbeelding ]
Je kunt ook een matte topcoat bestellen, dat is altijd fijn om te hebben!quote:Op maandag 22 februari 2010 20:55 schreef Myraela het volgende:
Ik koop zoveel nagellakjes, terwijl ik zo graag een matte nagellak wil. En die zie ik nooit ergens.
Die bedoel ik.quote:Op maandag 22 februari 2010 20:57 schreef Nune het volgende:
[..]
Je kunt ook een matte topcoat bestellen, dat is altijd fijn om te hebben!
Die vinnik leuk!quote:Op maandag 22 februari 2010 20:49 schreef Daph_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beetje druk
moet je eens op je toetsenbord tikken wanneer je net olie hebt opgedaanquote:Op maandag 22 februari 2010 21:15 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die vinnik leuk!
En telefoons die gaan als je net je nagelriemen in de olie gezet hebt zijn niet praktisch. *Glibber glibber*
PICS van MAAHquote:
Ongeduldige vrouwen!quote:Op maandag 22 februari 2010 21:20 schreef Mirjam het volgende:
[..]
heb jij nou potverdomme die nagels van je al gelakt?
hmm?
Die ken ik inderdaad, het ding glimt nu een beetjequote:Op maandag 22 februari 2010 21:16 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
moet je eens op je toetsenbord tikken wanneer je net olie hebt opgedaan
Daar is niks ongeduldigs aan!quote:
Welk programma?quote:Op maandag 22 februari 2010 21:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Die ken ik inderdaad, het ding glimt nu een beetje![]()
En lollig, morgen een tv-opname bijwonen van een programma wat ik überhaupt nog nooit gezien heb![]()
Tof!! Zelf gemaakt??quote:
Ik vind ze vooral erg leuk!!quote:Op maandag 22 februari 2010 20:49 schreef Daph_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Beetje druk
En wat een leuke pinguinnagels in tammymara,quote:Op maandag 22 februari 2010 17:26 schreef Holyme het volgende:
Gefeliciteerd Tliciouz!En RenRen wat 'n schattig kastje, met nog lekker veel ruimte voor nog veel meer!
quote:Op maandag 22 februari 2010 21:44 schreef miss--moana het volgende:
Mijn HHB aankopen !!![]()
[ afbeelding ]
Dat heb je goed gedaan!!quote:Op maandag 22 februari 2010 21:44 schreef miss--moana het volgende:
[ afbeelding ]
Mensenlief!quote:Op maandag 22 februari 2010 21:44 schreef miss--moana het volgende:
[ afbeelding ]
*Jaloers op de Herome lakjesquote:Op maandag 22 februari 2010 21:44 schreef miss--moana het volgende:
[ afbeelding ]
Aahh ok, ben er niet zo bekend mee maar bedankt!quote:Op maandag 22 februari 2010 21:50 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb 'm even gefixt... in Photobucket moet je de img code kopieren.
Nice HaulVooral die Herome lakjes, welke kleuren zijn dat?
Al doende leert menquote:Op maandag 22 februari 2010 22:00 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Aahh ok, ben er niet zo bekend mee maar bedankt!![]()
Die lakjes zijn: My Konos, Vienna, Montevideo, St.Moritz en Monaco
quote:
Ah joh, mag wel eens toch!quote:Op maandag 22 februari 2010 22:08 schreef miss--moana het volgende:
[..]
![]()
![]()
........Ik heb me echt misdragen he...... Maar opeens zo maar uit het niets was alles bij de Herome stand 3 artikelen voor 10 euro en toen ging ik los
Toen ik ging afrekenen rekenende die jongen nog minder dan dat het eigelijk was dus dat was ook een leuke meevaller. Morgen eens even alles testen!
Maar wel een hele gave buit!!!!!quote:Op maandag 22 februari 2010 22:08 schreef miss--moana het volgende:
[..]
![]()
![]()
........Ik heb me echt misdragen he...... Maar opeens zo maar uit het niets was alles bij de Herome stand 3 artikelen voor 10 euro en toen ging ik los
Toen ik ging afrekenen rekenende die jongen nog minder dan dat het eigelijk was dus dat was ook een leuke meevaller. Morgen eens even alles testen!
Uhh, Gehaktdag heet het geloof ik.quote:
Oeh, mooie haul!quote:Op maandag 22 februari 2010 21:44 schreef miss--moana het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het leuk!quote:Op maandag 22 februari 2010 23:33 schreef princess-a het volgende:
ik moet stiekem best lachen om mijn nagels
P2 Flirt + Konad psyche pink
[ afbeelding ]
Dit is niet helemaal wat ik voor ogen had, maar toch is het een plaaatje vergeleken met mn linkerhandIk kan niet stempelen met rechts en heb dus alleen gestempeld over het roze deel van mn nagels
Vrijdagavond al! haha.. alleen was de bus toen al geleegd, zaterdag wordt ie niet geleegd dus ik had eigenlijk verwacht dat je em al hadquote:Op maandag 22 februari 2010 23:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik vind het leuk!
Had je het lakje al op de post gedaan?Die van mij krijg je morgen
okee, ik heb besloten dat ik gewoon zelf eens een leuk dagje duitsland ga boeken, en ze kunnen er beter maar P2 hebbenquote:Op maandag 22 februari 2010 22:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga over twee weken 5 daagjes naar Berlijn!![]()
P2
Dat is netjesquote:Op dinsdag 23 februari 2010 07:28 schreef PeRi het volgende:
Weten jullie nog van mn lakje bij mn bestelling bij TD, dat ik een andere kreeg ipv wat ik besteld had? Het heeft 1,5 week geduurd, maar nu krijg ik bij mn volgende bestelling van TD $2,60 korting!
Netjes gelukt hoor!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 09:15 schreef parouscha het volgende:
Hier mijn zebra nails![]()
[ afbeelding ]
Ze mogen de plates wel wat langer maken!
Heb langere nagels en de print ging maar tot de helft van mijn nagels, dus mega gepruts om de 2de helft er aanvast te stempelen
Nee.. Wel een Amerikaanse: www.cherryculture.comquote:Op maandag 22 februari 2010 22:55 schreef miss--moana het volgende:
weet iemand een NL site waar je lakjes kan kopen van het merk Sinful Colors??
Ze gaan wel erg snelquote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:14 schreef Daph_ het volgende:
http://www.essence.eu/nl/(...)toe-nail-polish.html
Er zijn dus ook een aantal (4) lakken van de Show Your Feet lijn uit het assortiment(en ligt het aan mij, of is catwalk pink eigenlijk paars?)
Waar ga je bestellen? Wat kost dat per plate?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 10:53 schreef Nune het volgende:
Ik wil over een paar dagen Konad plates gaan bestellen, iemand die mee wilt bestellen?
Ja dat zou ik ook graag willen weten.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:01 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Waar ga je bestellen? Wat kost dat per plate?
Bij OC Nail Art, boven de $40 free shipping en $6,99 per plate. Kortingscode Scrangie is 30% eraf, dus dat zijn veel plates.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:01 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Waar ga je bestellen? Wat kost dat per plate?
Ik denk dat ik er ééntje wil, zal vanmiddag even kijkenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:05 schreef Nune het volgende:
[..]
Bij OC Nail Art, boven de $40 free shipping en $6,99 per plate. Kortingscode Scrangie is 30% eraf, dus dat zijn veel plates.
Lol! Gaat dus net de bel, TDquote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:02 schreef Holyme het volgende:
Maar even 'n vraagje, of eigenlijk 2![]()
Bij TD staat mijn bestelling nu al 'n tijdje op accepted in Forest Park (sinds de 17e), hoe lang duurt het vanaf dan gemiddeld? Beetje ongeduldig![]()
Haast hebben ze niet bij TDquote:Op dinsdag 23 februari 2010 @ 07:28 schreef PeRi het volgende:
Weten jullie nog van mn lakje bij mn bestelling bij TD, dat ik een andere kreeg ipv wat ik besteld had? Het heeft 1,5 week geduurd, maar nu krijg ik bij mn volgende bestelling van TD $2,60 korting!
Bij mij staat zelfs precies hetzelfde (net gekeken) dus ik kan mijn pakje ook vandaag of morgen verwachten denk ik! ik dacht dat er stond dat ie geshipt was maar er staat ook "accepted"en de 17e.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:10 schreef Holyme het volgende:
[..]
Lol! Gaat dus net de bel, TD![]()
Die info wordt dus ook niet bijgehouden haha
Dat klopt iddquote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:20 schreef Tammymara het volgende:
[..]
Oeh! Spannend!
(enne, nu ik toch erover heb, het past dus niet door de bus maar is een pakje waar voor gebeld word? )
mijne ook de 17equote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:11 schreef Tammymara het volgende:
De mijne is de 17e geshipped, Ik zit ook af te wachtenhoef ik niet meer te kijken op die site!
ik wil er wel 2 meebestellen, kan dat? M78 en M81quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:05 schreef Nune het volgende:
[..]
Bij OC Nail Art, boven de $40 free shipping en $6,99 per plate. Kortingscode Scrangie is 30% eraf, dus dat zijn veel plates.
Iemand?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:04 schreef Debsterr het volgende:
6 special polishes, 15 plates en 5 gewone stempel polishes voor ¤65,-. Is dat een mooie prijs? Niet nieuw meer!
Dat kan, zal het even opschrijven zo voordat ik alles vergeet.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:40 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ik wil er wel 2 meebestellen, kan dat? M78 en M81
met die 30% korting is het nog wel een lekker prijsje
in ieder geval goedkoper dan in de winkel, maar zou het alleen doen als je ook alle plates tof vindt. Anders is het nog duur...quote:
En kijk ook even hoe vol de lakjes nog zitten, en hoe de toestand van de plates is. Misschien zijn ze helemaal bekrast ofzo.quote:
Waar komt die armband vandaan danquote:Op dinsdag 23 februari 2010 @ 11:37 schreef Holyme het volgende:
Kwaliteit van de foto's is zoals gewoonlijk niet echt geweldig.
[afbeelding]
Pakketje...
[afbeelding]
De welbekende armband![]()
[afbeelding]
Lakjes!![]()
V.l.n.r. Essie Matte About You
MISA Burnished Bronze (lijkt veel meer oranje dan swatches die ik gezien heb, da's niet echt mijn kleur dus ben benieuwd op m'n nagels)
CG Watermelon Rind
CG OMG IDK
CG Ruby Pumps![]()
OPI MerryBerry Mauve (deze kan wel 'ns heel erg mooi gaan zijn, weinig swatches van gevonden, maar had 'n * en wou 't niet riskeren dat ik misschien 'n heel mooi lakje misliep >.<)
CG C-C-Courage
OPI Lincoln Park after Dark (Suede)
CCL Ultra Violet (is niet echt te zien op de foto, maar deze is dus echt heel erg knal roze met blauw erin)
Ennn, nu moet ik dus wegStraks gaat Matte over m'n huidige flakies, en krijgen m'n teentjes allemaal een andere kleur
![]()
Ja he? Ik vind het nog vrij prijzig..quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
in ieder geval goedkoper dan in de winkel, maar zou het alleen doen als je ook alle plates tof vindt. Anders is het nog duur...
Dat sowieso! Nu is de persoon waar het vandaan komt wel te vertrouwen. Vind sowieso niet alle plates leuk geloof ik.. En bij ocnailart betaal je zo'n 4 euro per nieuwe plate.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:44 schreef Nune het volgende:
[..]
En kijk ook even hoe vol de lakjes nog zitten, en hoe de toestand van de plates is. Misschien zijn ze helemaal bekrast ofzo.
Als je twijfelt zou ik het sowieso laten, inderdaad bij OC nail art is het ook goedkoop én nieuw.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:53 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ja he? Ik vind het nog vrij prijzig..
[..]
Dat sowieso! Nu is de persoon waar het vandaan komt wel te vertrouwen. Vind sowieso niet alle plates leuk geloof ik.. En bij ocnailart betaal je zo'n 4 euro per nieuwe plate.
Haha EN ik wil sparen voor een autoquote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:54 schreef Nune het volgende:
[..]
Als je twijfelt zou ik het sowieso laten, inderdaad bij OC nail art is het ook goedkoop én nieuw.
Van TDquote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:51 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Waar komt die armband vandaan dan
Fotoooooooos!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:11 schreef Chanty87 het volgende:
Ik heb mezelf op een no-buy gezet, ik heb zondag weer 6 lakjes besteld bij TDMaar het is zo verslaaaveeennnd
En ik ben fan van Drip Dry!
zes maar? En wats drip dry?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:11 schreef Chanty87 het volgende:
Ik heb mezelf op een no-buy gezet, ik heb zondag weer 6 lakjes besteld bij TDMaar het is zo verslaaaveeennnd
En ik ben fan van Drip Dry!
Oh, die koop je, ik dacht dat je die gratis kreeg ofzoquote:Op dinsdag 23 februari 2010 @ 12:11 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Van TD![]()
Ik heb de zilveren meebesteld![]()
Ik wacht nog even op mijn bestelling uit Hong Kong daar zitten stempel lakken in als die goed werken bestel ik alleen plates bij ocn
Ik heb die ook.... Dit was mijn eerste Swatch:quote:Op dinsdag 23 februari 2010 11:37 schreef Holyme het volgende:
MISA Burnished Bronze (lijkt veel meer oranje dan swatches die ik gezien heb, da's niet echt mijn kleur dus en benieuwd op m'n nagels)
Die koop je niet mag je erbij doen als je meer dan een bepaald bedrag besteld.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh, die koop je, ik dacht dat je die gratis kreeg ofzoLang leve het niet vaak online bestellen
Die zilveren OPI-armband is bij bestellingen vanaf x dollar gratis, en dat heb je wel als je 9 lakjes besteld.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh, die koop je, ik dacht dat je die gratis kreeg ofzoLang leve het niet vaak online bestellen
die krijg je ook gratis bij bestelling vanaf 30 dollar, je moet 'm alleen wel even aanvinkenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 12:19 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik al 2 keerquote:Op dinsdag 23 februari 2010 @ 12:20 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
die krijg je ook gratis bij bestelling vanaf 30 dollar, je moet 'm alleen wel even aanvinken
heb ik overigens nooit gedaan. Draag die zooi toch nooit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |