In de OP van het vorige topic staat de link naar de wikipedia, als je die OP kopieert en hier plakt is het helemaal goed.quote:Op maandag 22 februari 2010 12:57 schreef mirannie het volgende:
Hahaha, ok,het ziet er niet helemaal goed uit, maar ja, sorry
Helaas, net geprobeerd pica's te maken maar m'n foontje krijgt die kleur er dus echt niet goed opquote:Op maandag 22 februari 2010 12:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
pics?
Ik mag van mezelf ook echt echt echt niet meer bestellen tot ik een baan heb, verdimmes toch al een paar keer gefaald nu, heb 19 lakken onderweg dus het is klaar!
quote:Op maandag 22 februari 2010 12:58 schreef Nune het volgende:
[..]
In de OP van het vorige topic staat de link naar de wikipedia, als je die OP kopieert en hier plakt is het helemaal goed.
Pingu!quote:
Ik vind hem mooi!quote:Op maandag 22 februari 2010 13:02 schreef Tijgertje. het volgende:
[ afbeelding ]
Geen fijn lakje.
En ik vind de kleur niet mooi bij mijn huid.
Welke is dat? Een suede?quote:
Tuurlijk raad je dat goed, ik besloot dat te proberen naar aanleiding van jouw comments op mijn YDKJ suede.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:18 schreef Daph_ het volgende:
[..]
YDKJ Suede met topcoat? Of raad ik verkeerd?
quote:Op maandag 22 februari 2010 13:21 schreef Nune het volgende:
[..]
Tuurlijk raad je dat goed, ik besloot dat te proberen naar aanleiding van jouw comments op mijn YDKJ suede.
Alleen Suzi en Jacques. Ik wil de andere denk ik ook nog wel.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:29 schreef Daph_ het volgende:
[..]*doorgaat voor de koelkast*
WheheDe suedes zijn geweldig! Heb vandaag ook iets moois op, maar geen OPI.. Zal straks posten! Heb jij alle suedes?
Hahaha je hoeft niet te bestellen hoorquote:Op maandag 22 februari 2010 13:30 schreef Nune het volgende:
[..]
Alleen Suzi en Jacques. Ik wil de andere denk ik ook nog wel.Shit, dat worden weer meerdere TD bestellingen als ik mijn loon heb.
Mooie kleur.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:32 schreef -Nienna- het volgende:
Dit zit er bij al een week op, amper gechipt!
Art de Lautrec Nr. 36.
[ afbeelding ]
Vandaag maar even vijlen, ze zijn nu zo lang dat typen erg irritant aanvoelt.
Dus maar een stukje eraf, zit er sterk over te denken om ze vierkant te vijlen, ik hoop maar dat dat wil met mijn scheefgroeiende nageltjes...
Squovalquote:Op maandag 22 februari 2010 13:36 schreef Guess. het volgende:
[..]
Mooie kleur.
Beetje afgerond vierkant is wel mooi,als je begrijpt wat ik bedoel.
9 van TD, 10 van de Boozyshop, het gewoon alle diamond lakjes besteld die ik tof vondquote:Op maandag 22 februari 2010 13:05 schreef Holyme het volgende:
[..]
Helaas, net geprobeerd pica's te maken maar m'n foontje krijgt die kleur er dus echt niet goed opHeb al meegedaan aan win 'n camera prijsvraag
![]()
En jeutje, 19 lakjes ^^ heb er 9 onderweg van TD, en al n lijstje voor Konad en TD bestellingen klaarliggen
@Tijgertje, ik heb die ook volgens mij, dekt voor geen meter![]()
pinguinsquote:
ah, die andere rozequote:
dat is mooi ja, zo heeft de nagelstyliste ze nu ook bij mij geveild.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:54 schreef -Nienna- het volgende:
Afgerond vierkant (squoval), lijkt me dan het mooiste...ik hoop dat het lukt.
eenmaal andermaal?quote:Op maandag 22 februari 2010 14:08 schreef progje het volgende:
[..]
dat is mooi ja, zo heeft de nagelstyliste ze nu ook bij mij geveild.
Oh, dat is ook mooi!! Misschien nog wel leuker dan OMG.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:00 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Millenium, altijd goed![]()
ik ga oefenen met links fotograferen denk ik
quote:Op maandag 22 februari 2010 14:27 schreef Stormqueen het volgende:
ja hoor, ik stopte zo een lading was in de machine...
[ afbeelding ]![]()
!!!!!!
Zijn m'n handen wel in balans voorlopig
ik kan om deze beter lachen dan om die vorigequote:Op maandag 22 februari 2010 14:28 schreef Nune het volgende:
[..]
!!
Ik moest stiekem wel een beetje lachen om de foto.
ej veels, nog bedankt voor de extreem snelle verzendingquote:Op maandag 22 februari 2010 14:28 schreef veels het volgende:
Ah zonde! Ziet er wel heel sneu uit die nagel.![]()
Ik heb 2nite op van CG.
als je niet aan het goeie bedrag komt wil ik je heel graag helpen een meebestellen als dat magquote:Op maandag 22 februari 2010 14:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb stiekem al een lijstje gemaakt voor dollarnailart.com
quote:Op maandag 22 februari 2010 11:55 schreef Nune het volgende:
Goeiemorgen!
Ik deel mijn blauw ook hier even:
[ afbeelding ]
ja, bij jou was het ook drama he?quote:Op maandag 22 februari 2010 14:43 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
als je niet aan het goeie bedrag komt wil ik je heel graag helpen een meebestellen als dat mag![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
cashmere?
SQhou het maar op het weer
Aaaauw. ;{quote:Op maandag 22 februari 2010 14:27 schreef Stormqueen het volgende:
ja hoor, ik stopte zo een lading was in de machine...
[ afbeelding ]![]()
!!!!!!
Zijn m'n handen wel in balans voorlopig
jep, in november ging het ineens heel rap, stuk voor stuk scheuren, niet meer bij te houden en t groeit ook echt niet normaal terwijl mijn nagels echt heel snel groeien... ik heb nu wel extreem korte stompies maar draag nu alleen topcoat en t gaat al iets beter, het scheurt nu niet meer verder.. (nog niet)quote:Op maandag 22 februari 2010 14:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, bij jou was het ook drama he?
Cashmere ja.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:43 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
als je niet aan het goeie bedrag komt wil ik je heel graag helpen een meebestellen als dat mag![]()
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
cashmere?
SQhou het maar op het weer
ja shit had dat gezegd, ik wil heeeeeeeeeeeeel graag 1 lakje die ze daar hebben maar wil er geen hele bestelling voor plaatsenquote:Op maandag 22 februari 2010 14:52 schreef SpaceInvaders het volgende:
Net even wat bij cherryculture besteld![]()
NYX Girls Nail Polish in Jazzy bean, apricot en Purple rain
en LA Colors Art Deco Nail Lacquer in Black, White en Ice breaker
Dat is goed!quote:Op maandag 22 februari 2010 14:43 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
[..]
Dit dus.. *aai* voor de gebroken nagel! Vroeger de 'tutjes' op school "Aaaah, ik heb een nagel gebroken!!"quote:Op maandag 22 februari 2010 14:49 schreef Stormqueen het volgende:
ik vond die nagelscheurdrama's altijd maar aanstellerij, maar nu snap ik het helemaal![]()
Bedankt voor het medeleven![]()
Als het daar neit op staat moet je het even aan Debsterr vragenquote:Op maandag 22 februari 2010 14:54 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Dat is goed!
Ik weet niet hoe het daar met de verzendkosten enzo zit
*gaat dollarnailart checken
samen bestellen dan maar volgende maand?quote:Op maandag 22 februari 2010 14:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja shit had dat gezegd, ik wil heeeeeeeeeeeeel graag 1 lakje die ze daar hebben maar wil er geen hele bestelling voor plaatsen![]()
nee ik mag niet meer van mezelfquote:Op maandag 22 februari 2010 14:55 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
samen bestellen dan maar volgende maand?
kan je daar btw met paypal betalen?
Ik heb net met paypal betaaldquote:Op maandag 22 februari 2010 14:55 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
samen bestellen dan maar volgende maand?
kan je daar btw met paypal betalen?
Welke?quote:Op maandag 22 februari 2010 14:53 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja shit had dat gezegd, ik wil heeeeeeeeeeeeel graag 1 lakje die ze daar hebben maar wil er geen hele bestelling voor plaatsen![]()
Volgens mij als je 1 iets besteld ofzoquote:Op maandag 22 februari 2010 14:58 schreef Kleintje19 het volgende:
kee SQ, ook niet dat ene lakje meenemen?
hoe zit het met de verzendkosten daar btw? tot wanneer blijft het 8,95 dollar?
jah, voor 1 lakje kan het welquote:Op maandag 22 februari 2010 14:58 schreef Kleintje19 het volgende:
kee SQ, ook niet dat ene lakje meenemen?
hoe zit het met de verzendkosten daar btw? tot wanneer blijft het 8,95 dollar?
lime sparkle van NYXquote:
kee thanksquote:Op maandag 22 februari 2010 14:59 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Volgens mij als je 1 iets besteld ofzo![]()
Ik had 13 dollar verzendkosten met 6 dingen.
Ik wil wel de bestelling op mij nemen.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als er trouwens nog meer mensen zijn voor dollarnailart, laat maar weten!
(Ik heb alleen geen zin om alles van iedereen uit te zoeken dus iemand anders mag bestellen)
dan wil ik de rest wel opvullen, zeg maar als je genoeg hebtquote:Op maandag 22 februari 2010 14:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ik heb net met paypal betaald
En over dollarnailart, ik zit volgens mij nu aan de 13dollar
*krabbelt op ljstje* kan je wachten tot begin maart? dan bestel ik hem wel voor je meequote:Op maandag 22 februari 2010 15:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jah, voor 1 lakje kan het wel
[..]
lime sparkle van NYX
ik kan wel langer wachten, mijn handen zien er nu toch uit als kneusjes. Tnx!quote:Op maandag 22 februari 2010 15:04 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
*krabbelt op ljstje* kan je wachten tot begin maart? dan bestel ik hem wel voor je mee
Zullen we dan maar een group order dollarnailart2 topic openen?quote:Op maandag 22 februari 2010 15:02 schreef Crientj het volgende:
[..]
Ik wil wel de bestelling op mij nemen.
kee, je moet me alleen wel ff de link pmen, kan hem zo snel niet vindenquote:Op maandag 22 februari 2010 15:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ik kan wel langer wachten, mijn handen zien er nu toch uit als kneusjes. Tnx!
quote:Op maandag 22 februari 2010 15:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zullen we dan maar een group order dollarnailart2 topic openen?
[Show hier je nagels] Dollarnailart Groepsorder 2.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:05 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Zullen we dan maar een group order dollarnailart2 topic openen?
ik ben zo goedquote:Op maandag 22 februari 2010 14:52 schreef Nune het volgende:
[..]
Cashmere ja.Knap dat je hem toch herkent zonder het tintje lavendel.
http://cgi.ebay.com/OPI-N(...)?hash=item1c10456a32quote:Op maandag 22 februari 2010 15:26 schreef SpaceInvaders het volgende:
Als iemand nog bij TD oid gaat bestellen
Ik wil MAAH
Geen zin om een ebay account aan te maken voor een lakje.quote:Op maandag 22 februari 2010 15:34 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
http://cgi.ebay.com/OPI-N(...)?hash=item1c10456a32
?
Ebay account is altijd handig hoor..quote:Op maandag 22 februari 2010 15:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Geen zin om een ebay account aan te maken voor een lakje.
Ik ben een blog aan het maken
Link or it didn't happenquote:Op maandag 22 februari 2010 15:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je eerste followerquote:Op maandag 22 februari 2010 16:00 schreef SpaceInvaders het volgende:
http://spacenails.blogspot.com![]()
Ik snap dat volgen alleen niet, want met je google account enzo
Iemand die dat kort kan uitleggen?
Nou.quote:Op maandag 22 februari 2010 16:02 schreef Daph_ het volgende:
ORLY Sweet komt pas in april bij e-tailers
noes, niet nog 1quote:Op maandag 22 februari 2010 15:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wij doen het niet hequote:
nee, dat weiger ik na zo lang sparenquote:Op maandag 22 februari 2010 15:33 schreef zoeperzazke het volgende:
Aaaaaw SQ je nageltje![]()
![]()
Is het niet mooier om ze dan allemaal maar zo kort te maken? (of in ieder geval iets korter)?
neeeeee!!!! ik weiger een blogquote:Op maandag 22 februari 2010 16:10 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wij doen het niet he? Of zullen we Eindhovense nagelblog opstarten
?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |