Mooie kleur.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:32 schreef -Nienna- het volgende:
Dit zit er bij al een week op, amper gechipt!
Art de Lautrec Nr. 36.
[ afbeelding ]
Vandaag maar even vijlen, ze zijn nu zo lang dat typen erg irritant aanvoelt.
Dus maar een stukje eraf, zit er sterk over te denken om ze vierkant te vijlen, ik hoop maar dat dat wil met mijn scheefgroeiende nageltjes...
Squovalquote:Op maandag 22 februari 2010 13:36 schreef Guess. het volgende:
[..]
Mooie kleur.
Beetje afgerond vierkant is wel mooi,als je begrijpt wat ik bedoel.
9 van TD, 10 van de Boozyshop, het gewoon alle diamond lakjes besteld die ik tof vondquote:Op maandag 22 februari 2010 13:05 schreef Holyme het volgende:
[..]
Helaas, net geprobeerd pica's te maken maar m'n foontje krijgt die kleur er dus echt niet goed opHeb al meegedaan aan win 'n camera prijsvraag
![]()
En jeutje, 19 lakjes ^^ heb er 9 onderweg van TD, en al n lijstje voor Konad en TD bestellingen klaarliggen
@Tijgertje, ik heb die ook volgens mij, dekt voor geen meter![]()
pinguinsquote:
ah, die andere rozequote:
dat is mooi ja, zo heeft de nagelstyliste ze nu ook bij mij geveild.quote:Op maandag 22 februari 2010 13:54 schreef -Nienna- het volgende:
Afgerond vierkant (squoval), lijkt me dan het mooiste...ik hoop dat het lukt.
eenmaal andermaal?quote:Op maandag 22 februari 2010 14:08 schreef progje het volgende:
[..]
dat is mooi ja, zo heeft de nagelstyliste ze nu ook bij mij geveild.
Oh, dat is ook mooi!! Misschien nog wel leuker dan OMG.quote:Op maandag 22 februari 2010 14:00 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
Millenium, altijd goed![]()
ik ga oefenen met links fotograferen denk ik
quote:Op maandag 22 februari 2010 14:27 schreef Stormqueen het volgende:
ja hoor, ik stopte zo een lading was in de machine...
[ afbeelding ]![]()
!!!!!!
Zijn m'n handen wel in balans voorlopig
ik kan om deze beter lachen dan om die vorigequote:Op maandag 22 februari 2010 14:28 schreef Nune het volgende:
[..]
!!
Ik moest stiekem wel een beetje lachen om de foto.
ej veels, nog bedankt voor de extreem snelle verzendingquote:Op maandag 22 februari 2010 14:28 schreef veels het volgende:
Ah zonde! Ziet er wel heel sneu uit die nagel.![]()
Ik heb 2nite op van CG.
als je niet aan het goeie bedrag komt wil ik je heel graag helpen een meebestellen als dat magquote:Op maandag 22 februari 2010 14:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb stiekem al een lijstje gemaakt voor dollarnailart.com
quote:Op maandag 22 februari 2010 11:55 schreef Nune het volgende:
Goeiemorgen!
Ik deel mijn blauw ook hier even:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |