Mensenlief!quote:Op maandag 22 februari 2010 21:44 schreef miss--moana het volgende:
Mijn HHB aankopen !!![]()
[ afbeelding ]
*Jaloers op de Herome lakjesquote:Op maandag 22 februari 2010 21:44 schreef miss--moana het volgende:
[ afbeelding ]
Aahh ok, ben er niet zo bekend mee maar bedankt!quote:Op maandag 22 februari 2010 21:50 schreef Sjeen het volgende:
Ik heb 'm even gefixt... in Photobucket moet je de img code kopieren.
Nice HaulVooral die Herome lakjes, welke kleuren zijn dat?
Al doende leert menquote:Op maandag 22 februari 2010 22:00 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Aahh ok, ben er niet zo bekend mee maar bedankt!![]()
Die lakjes zijn: My Konos, Vienna, Montevideo, St.Moritz en Monaco
quote:
Ah joh, mag wel eens toch!quote:Op maandag 22 februari 2010 22:08 schreef miss--moana het volgende:
[..]
![]()
![]()
........Ik heb me echt misdragen he...... Maar opeens zo maar uit het niets was alles bij de Herome stand 3 artikelen voor 10 euro en toen ging ik los
Toen ik ging afrekenen rekenende die jongen nog minder dan dat het eigelijk was dus dat was ook een leuke meevaller. Morgen eens even alles testen!
Maar wel een hele gave buit!!!!!quote:Op maandag 22 februari 2010 22:08 schreef miss--moana het volgende:
[..]
![]()
![]()
........Ik heb me echt misdragen he...... Maar opeens zo maar uit het niets was alles bij de Herome stand 3 artikelen voor 10 euro en toen ging ik los
Toen ik ging afrekenen rekenende die jongen nog minder dan dat het eigelijk was dus dat was ook een leuke meevaller. Morgen eens even alles testen!
Uhh, Gehaktdag heet het geloof ik.quote:
Oeh, mooie haul!quote:Op maandag 22 februari 2010 21:44 schreef miss--moana het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het leuk!quote:Op maandag 22 februari 2010 23:33 schreef princess-a het volgende:
ik moet stiekem best lachen om mijn nagels
P2 Flirt + Konad psyche pink
[ afbeelding ]
Dit is niet helemaal wat ik voor ogen had, maar toch is het een plaaatje vergeleken met mn linkerhandIk kan niet stempelen met rechts en heb dus alleen gestempeld over het roze deel van mn nagels
Vrijdagavond al! haha.. alleen was de bus toen al geleegd, zaterdag wordt ie niet geleegd dus ik had eigenlijk verwacht dat je em al hadquote:Op maandag 22 februari 2010 23:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik vind het leuk!
Had je het lakje al op de post gedaan?Die van mij krijg je morgen
okee, ik heb besloten dat ik gewoon zelf eens een leuk dagje duitsland ga boeken, en ze kunnen er beter maar P2 hebbenquote:Op maandag 22 februari 2010 22:46 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik ga over twee weken 5 daagjes naar Berlijn!![]()
P2
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |