Dat zijn heul geen hakken!!!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
van zulke hakjes:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
OT: net mn nagels gesponst, straks even foto maken!
Is Kleintje het nog niet mee eens hoorquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:56 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb laatst deze gekocht in de sale bij H&M,, dat zijn hakken!!
[ afbeelding ]
Hoe doe je dat?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:01 schreef MinderMutsig het volgende:
Mijn arme nagel.![]()
[ afbeelding ]
Met wrap:
[ afbeelding ]
Na de lijm en buffen:
[ afbeelding ]
Dit is toch wel de max waar ik op kan lopen...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Is Kleintje het nog niet mee eens hoor. Oh Kleintje, kijk eens op boohoo.com? Staat volgens mij ook wel wat tussen voor jou.
Ookal heb je hem mooi gemaakt, toch eenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:01 schreef MinderMutsig het volgende:
Mijn arme nagel.![]()
[ afbeelding ]
Met wrap:
[ afbeelding ]
Na de lijm en buffen:
[ afbeelding ]
Oh even kijken! Thanks!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:03 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ze heeft net een hele handige "how to" post geplaatst op haar blog
Haha ik kan ook niet zoveel aan hoor, maar als je de hoogtes ziet waar kleintje op balanceerd.. Pfoe, hoog!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dit is toch wel de max waar ik op kan lopen...
(allebei de enkels een keer gebroken en enkelbanden van 1 enkel al 3x gescheurd... mijn voeten zijn een beetje dood, dus hoger dan dit kan ik niet aan...)
Ja he, ben echt inquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:49 schreef Guess. het volgende:
MissJ wat een mooie lakjes die van Modelsown
Daar maak je me toch wel weer nieuwsgierig...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha ik kan ook niet zoveel aan hoor, maar als je de hoogtes ziet waar kleintje op balanceerd.. Pfoe, hoog!
Tuurlijk!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:10 schreef tliciouz het volgende:
Kan ik iemand hier even via PM om haar mening vragen? Ik zit namelijk met een probleem. (Gaat over een bestelling met iemand)
Je mag me best PMmen, maar ik weet niet of ik iets zinnigs kan zeggen... ??quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:10 schreef tliciouz het volgende:
Kan ik iemand hier even via PM om haar mening vragen? Ik zit namelijk met een probleem. (Gaat over een bestelling met iemand)
Sjenks.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:04 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ookal heb je hem mooi gemaakt, toch eenvoor je nagel!
jezus wat knap! Ik ga dat de volgende keer ook doen!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:01 schreef MinderMutsig het volgende:
Mijn arme nagel.![]()
[ afbeelding ]
Met wrap:
[ afbeelding ]
Na de lijm en buffen:
[ afbeelding ]
dit soort opmerkingen posten in een topic vol vrouwen (die zijn van nature nieuwsgierig he) is heel valsquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:10 schreef tliciouz het volgende:
Mocht je nog een mening nodig hebben, dan mag je mij ook PM'enquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:10 schreef tliciouz het volgende:
Ik weet hetquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dit soort opmerkingen posten in een topic vol vrouwen (die zijn van nature nieuwsgierig he) is heel vals![]()
zeker debsterr weerquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:25 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik weet hetMaar ik heb al iemand een PM gestuurd
dus het spijt me dames!
Ik ga al, ik ga alquote:
jij hebt een kroelpoesquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:27 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Ik ga al, ik ga al. Lekker kroelen met Herman
.
lekker lijstjequote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:09 schreef Blizzie het volgende:
Mijn aller eerste bestelling!
![]()
OPI-DS Extravagance
CG strawberry fields
CG Moulin rouge
CG Flying dragon
CG China rouge
CG Pink underground
CG Cords
CG frostbite
CG millenium
CG OMG
Konad plates
M73
M64
M59
Konad:
Black SN
white SN
silver SN
I blame mirjam..you made me an addict..!!![]()
/mega offtopic aanquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:56 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb laatst deze gekocht in de sale bij H&M,, dat zijn hakken!!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./mega offtopic uit
![]()
Ligt een beetje aan hoe vaak je lakt en wat voor remover je gebruikt. Met acetonvrije remover en een a twee keer per week van lak wisselen zou het wel een week of drie moeten blijven zitten.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:14 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
jezus wat knap! Ik ga dat de volgende keer ook doen!
Hoe lang houdt dat gemiddeld?
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:40 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
/mega offtopic aanik krijg al een hernia van kijken naar het plaatjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./mega offtopic uit
![]()
![]()
@spaceinvaders, leuk gedaan joh!disclaimer
maar kun je het dan na die drie weken gewoon herhalen?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:41 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ligt een beetje aan hoe vaak je lakt en wat voor remover je gebruikt. Met acetonvrije remover en een a twee keer per week van lak wisselen zou het wel een week of drie moeten blijven zitten.
@Juud: Theezakjes werken inderdaad ook prima maar zijn iets minder stevig tenzij je die piramidezakjes gebruikt.
@Spaceinvaders: Leuk!
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:01 schreef MinderMutsig het volgende:
Mijn arme nagel.![]()
[ afbeelding ]
Met wrap:
[ afbeelding ]
Na de lijm en buffen:
[ afbeelding ]
mij mag je ook pmenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:10 schreef tliciouz het volgende:
[..]
/mega offtopic aan*heeft trauma aan stiletto hakkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./mega offtopic uit
![]()
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 @ 21:40 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
/mega offtopic aanWant.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./mega offtopic uit
[..]
/mega offtopic aanOMG!!!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./mega offtopic uit
Respect!!!
Don't come closer, I might hurt you
[..]
/mega offtopic aanWelke zijn die 2e van onder?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./mega offtopic uit
All good things are wild and free.
wil je geen vriendjes meer zijn?quote:
Wel met jou maar op dit moment even niet met me officiële vriendje.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
wil je geen vriendjes meer zijn?
wat dann? msn?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wel met jou maar op dit moment even niet met me officiële vriendje.
Kusjequote:Op dinsdag 23 februari 2010 @ 21:55 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wel met jou maar op dit moment even niet met me officiële vriendje.
Het is niet zo dramatisch hoorquote:
Dat klinkt als iets wat ik zelf ook zou kunnen doenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het is niet zo dramatisch hoorBen alleen goed pissig. Heb net met iemand een deal gesloten via PM om lakjes te ruilen, en de lakjes die ik wou ruilen heb ik gekregen van hem. Maar ik vind ze nu niet meer zo leuk vrouwen veranderen nogal vaak van smaak. En toen ik het aan hem vroeg was het allemaal geen probleem, hij vond het zelfs leuk. En nu liet ik de lakjes zien die ik dan zou krijgen en opeens mompelt hij dat hij het niet leuk vind als ik ze ruil. Zeg dat verdomme dan ook meteen. Voel me nu bar lullig tegenover de ander.
Haha Smijn dramaqueenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:04 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Dat klinkt als iets wat ik zelf ook zou kunnen doenMaar sterkte enzo
Ja hoor. Je kunt het er gewoon af weken met aceton en het opnieuw inpakken. Dat heb ik voor deze tutorial ook gedaan omdat mijn eerste plakbeurt een haastklusje was en dus niet mooi geworden was.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar kun je het dan na die drie weken gewoon herhalen?
Transdesign verkoopt het sowieso en sommige drogisterijen hebben ook van die setjes met lijm, wraps en een buffertje.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:48 schreef Kleintje19 het volgende:
MiMu wat zijn silk wraps precies en waar kan je het halen? ik vind het echt super opgelost! zie je ook geen oneffenheden meer als je aan lak eroverheen doet?dus niet dat patroon van de wrap?
Het gaat er toch om dat jij ze leuk vind. Als jij ze wilt ruilen moet je het gewoon doenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het is niet zo dramatisch hoorBen alleen goed pissig. Heb net met iemand een deal gesloten via PM om lakjes te ruilen, en de lakjes die ik wou ruilen heb ik gekregen van hem. Maar ik vind ze nu niet meer zo leuk vrouwen veranderen nogal vaak van smaak. En toen ik het aan hem vroeg was het allemaal geen probleem, hij vond het zelfs leuk. En nu liet ik de lakjes zien die ik dan zou krijgen en opeens mompelt hij dat hij het niet leuk vind als ik ze ruil. Zeg dat verdomme dan ook meteen. Voel me nu bar lullig tegenover de ander.
die grijsblauwequote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:09 schreef MissJ het volgende:
trouwens, offtopic, maar Kleintje19, die hakken van jou, echt![]()
![]()
ben zelf ook hakken fan, heb ook een paar erg hoge (iets van 10 cm), maar draag die niet heel erg vaak.
Zoooow nu weet ik nog niet welke Models Own ik op ga doen nu!!!
hellup!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |