Haha Smijn dramaqueenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:04 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Dat klinkt als iets wat ik zelf ook zou kunnen doenMaar sterkte enzo
Ja hoor. Je kunt het er gewoon af weken met aceton en het opnieuw inpakken. Dat heb ik voor deze tutorial ook gedaan omdat mijn eerste plakbeurt een haastklusje was en dus niet mooi geworden was.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar kun je het dan na die drie weken gewoon herhalen?
Transdesign verkoopt het sowieso en sommige drogisterijen hebben ook van die setjes met lijm, wraps en een buffertje.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:48 schreef Kleintje19 het volgende:
MiMu wat zijn silk wraps precies en waar kan je het halen? ik vind het echt super opgelost! zie je ook geen oneffenheden meer als je aan lak eroverheen doet?dus niet dat patroon van de wrap?
Het gaat er toch om dat jij ze leuk vind. Als jij ze wilt ruilen moet je het gewoon doenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:59 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Het is niet zo dramatisch hoorBen alleen goed pissig. Heb net met iemand een deal gesloten via PM om lakjes te ruilen, en de lakjes die ik wou ruilen heb ik gekregen van hem. Maar ik vind ze nu niet meer zo leuk vrouwen veranderen nogal vaak van smaak. En toen ik het aan hem vroeg was het allemaal geen probleem, hij vond het zelfs leuk. En nu liet ik de lakjes zien die ik dan zou krijgen en opeens mompelt hij dat hij het niet leuk vind als ik ze ruil. Zeg dat verdomme dan ook meteen. Voel me nu bar lullig tegenover de ander.
die grijsblauwequote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:09 schreef MissJ het volgende:
trouwens, offtopic, maar Kleintje19, die hakken van jou, echt![]()
![]()
ben zelf ook hakken fan, heb ook een paar erg hoge (iets van 10 cm), maar draag die niet heel erg vaak.
Zoooow nu weet ik nog niet welke Models Own ik op ga doen nu!!!
hellup!
nououou.... dat werkt niet helemaal zo hoor, bij mij iig niet. Mijn vriend verzamelt lego (en ja, we zijn eind 20quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:09 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Het gaat er toch om dat jij ze leuk vind. Als jij ze wilt ruilen moet je het gewoon doen
zie je wel, het is helemaal niet goed voor een mens, dat bloggenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:14 schreef Mirjam het volgende:
mimu, netjes je nagel zo gerepareerd, dat was vast een flinke auwie!
ik ben nu tegelijk aan het swatchen en een blogbericht in elkaar aan het draaien, ik snap ineens waar de blogdames het zo druk mee hebben![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:09 schreef MissJ het volgende:
trouwens, offtopic, maar Kleintje19, die hakken van jou, echt![]()
![]()
ben zelf ook hakken fan, heb ook een paar erg hoge (iets van 10 cm), maar draag die niet heel erg vaak.
Zoooow nu weet ik nog niet welke Models Own ik op ga doen nu!!!
hellup!
je kiest dezelfde al ikquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:15 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2de * hint ik wil een swatch*
hier ookquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:16 schreef Daph_ het volgende:
*gaat zitten voor de rit van Bob de Jong*
Ik ook hoorquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nououou.... dat werkt niet helemaal zo hoor, bij mij iig niet. Mijn vriend verzamelt lego (en ja, we zijn eind 20) en ik zou me erg op m'n klit getrapt voelen als hij een kado wat ik voor hem had uitgezocht ging ruilen tegen iets anders
![]()
Hahahhaa op je klit getrapt voelen, hihi hoe kom je eropquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nououou.... dat werkt niet helemaal zo hoor, bij mij iig niet. Mijn vriend verzamelt lego (en ja, we zijn eind 20) en ik zou me erg op m'n klit getrapt voelen als hij een kado wat ik voor hem had uitgezocht ging ruilen tegen iets anders
![]()
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zie je wel, het is helemaal niet goed voor een mens, dat bloggen
Ja dat snap ik ook wel, maar ik verander nogal vaak van smaak qua lakjes. En als hij het nou meteen had gezegd was het geen probleem geweest en had ik het wel begrepen, maar niet eerst zeggen dat hij het niet erg vind vervolgens maak ik een deal en dan zeggen dat ie het niet leuk vind.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
![]()
de Gems heeft van die nep-edelstenen, de once upon a time collectie heeft bedeltjes, en op TD heb je Orly duokits van 2 lakjes waar een bedelarmbandje bij zitquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:19 schreef Kleintje19 het volgende:
is er nog iemand hier die weet welke orly bedeltjes heeft? iedereen was denk ik geshokt van mijn bericht over modelsownit
Once Upon a Time collectie, maar ik zou wel specifiek om de bedeltjes vragen want ik heb maar bij drie van de 5 die ik heb een bedeltje gehadquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:19 schreef Kleintje19 het volgende:
is er nog iemand hier die weet welke orly bedeltjes heeft? iedereen was denk ik geshokt van mijn bericht over modelsownit
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |