nououou.... dat werkt niet helemaal zo hoor, bij mij iig niet. Mijn vriend verzamelt lego (en ja, we zijn eind 20quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:09 schreef miss--moana het volgende:
[..]
Het gaat er toch om dat jij ze leuk vind. Als jij ze wilt ruilen moet je het gewoon doen
zie je wel, het is helemaal niet goed voor een mens, dat bloggenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:14 schreef Mirjam het volgende:
mimu, netjes je nagel zo gerepareerd, dat was vast een flinke auwie!
ik ben nu tegelijk aan het swatchen en een blogbericht in elkaar aan het draaien, ik snap ineens waar de blogdames het zo druk mee hebben![]()
![]()
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:09 schreef MissJ het volgende:
trouwens, offtopic, maar Kleintje19, die hakken van jou, echt![]()
![]()
ben zelf ook hakken fan, heb ook een paar erg hoge (iets van 10 cm), maar draag die niet heel erg vaak.
Zoooow nu weet ik nog niet welke Models Own ik op ga doen nu!!!
hellup!
je kiest dezelfde al ikquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:15 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2de * hint ik wil een swatch*
hier ookquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:16 schreef Daph_ het volgende:
*gaat zitten voor de rit van Bob de Jong*
Ik ook hoorquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nououou.... dat werkt niet helemaal zo hoor, bij mij iig niet. Mijn vriend verzamelt lego (en ja, we zijn eind 20) en ik zou me erg op m'n klit getrapt voelen als hij een kado wat ik voor hem had uitgezocht ging ruilen tegen iets anders
![]()
Hahahhaa op je klit getrapt voelen, hihi hoe kom je eropquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nououou.... dat werkt niet helemaal zo hoor, bij mij iig niet. Mijn vriend verzamelt lego (en ja, we zijn eind 20) en ik zou me erg op m'n klit getrapt voelen als hij een kado wat ik voor hem had uitgezocht ging ruilen tegen iets anders
![]()
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:15 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
zie je wel, het is helemaal niet goed voor een mens, dat bloggen
Ja dat snap ik ook wel, maar ik verander nogal vaak van smaak qua lakjes. En als hij het nou meteen had gezegd was het geen probleem geweest en had ik het wel begrepen, maar niet eerst zeggen dat hij het niet erg vind vervolgens maak ik een deal en dan zeggen dat ie het niet leuk vind.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:12 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
![]()
de Gems heeft van die nep-edelstenen, de once upon a time collectie heeft bedeltjes, en op TD heb je Orly duokits van 2 lakjes waar een bedelarmbandje bij zitquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:19 schreef Kleintje19 het volgende:
is er nog iemand hier die weet welke orly bedeltjes heeft? iedereen was denk ik geshokt van mijn bericht over modelsownit
Once Upon a Time collectie, maar ik zou wel specifiek om de bedeltjes vragen want ik heb maar bij drie van de 5 die ik heb een bedeltje gehadquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:19 schreef Kleintje19 het volgende:
is er nog iemand hier die weet welke orly bedeltjes heeft? iedereen was denk ik geshokt van mijn bericht over modelsownit
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Is Kleintje het nog niet mee eens hoor. Oh Kleintje, kijk eens op boohoo.com? Staat volgens mij ook wel wat tussen voor jou.
shit, mijn vriend heeft onder mijn account zitten fokken, staat het bericht natuurlijk al op gelezenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:21 schreef Mirjam het volgende:
[..]
heb jij mijn pm van van de week nog gehad?
Daar staat een swatch van op sneakers haar blogquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:15 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
2de * hint ik wil een swatch*
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:40 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
/mega offtopic aanMoooi!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt./mega offtopic uit
![]()
[ Bericht 9% gewijzigd door Blizzie op 24-02-2010 07:34:32 ]Tsubasa o hirake..
dat klopt, dat had ie meteen moeten zeggenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:21 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dat snap ik ook wel, maar ik verander nogal vaak van smaak qua lakjes. En als hij het nou meteen had gezegd was het geen probleem geweest en had ik het wel begrepen, maar niet eerst zeggen dat hij het niet erg vind vervolgens maak ik een deal en dan zeggen dat ie het niet leuk vind.
u speak lolcatzquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
shit, mijn vriend heeft onder mijn account zitten fokken, staat het bericht natuurlijk al op gelezen
you haz answerz!
daar ga je toch doooooood opquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:25 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
![]()
http://www.boohoo.com/FashionClothing/index.php?id=AZZ87251&code=AZZ87251-105-16&size=8&color=BLACK
I own happycatquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:27 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
u speak lolcatz![]()
![]()
*gaat orly collectie opzoeken*
Ja maar toen ik het vroeg zei ik nog vind je het erg ja of nee? Want ik snap dat je het erg vind. Maar goed. Mannenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
dat klopt, dat had ie meteen moeten zeggenmaar dan kan iemand zich nog steeds wat beledigd voelen. Mannen zijn niet zo makkelijk als ze soms lijken
dat zonder meerquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:29 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja maar toen ik het vroeg zei ik nog vind je het erg ja of nee? Want ik snap dat je het erg vind. Maar goed. Mannen
ik vind de lakjes niet echt denderend..quote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:31 schreef Stormqueen het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Go Sven!
maar maar maar, ik postte 2 minuten na jouquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:34 schreef MissJ het volgende:
net te laat SQ en Kleintje!
omdat ik niet kon kiezen uit de Models Own lakjesheb ik net met h&m You rock my world eindelijk kunnen vinden bij h&m in de Kalverstraat, dank je Daph voor de tip! gelakt
![]()
Echt wow is deze!
zal morgen foto maken.
de lichtblauwe van Models Own ga ik van de week ook zeker opdoen, dusss swatch daarvan volgt nog!
dat dusquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar maar maar, ik postte 2 minuten na jou![]()
haha ja je was heel snel, maar ik was blijkbaar nog sneller met kiezen welke het moest wordenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
maar maar maar, ik postte 2 minuten na jou![]()
ik zal nog eens helpenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 22:38 schreef MissJ het volgende:
[..]
haha ja je was heel snel, maar ik was blijkbaar nog sneller met kiezen welke het moest worden![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |