Maar of je nou 2 of 9 lakjes besteld je betaald altijd 18 dollar verzendkosten?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:37 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Niet, je kunt 9 normale flesjes nagellak in 1 doosje kwijt, wat 18 dollar verzending kost.
quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:31 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik koop er altijd mijn hakken, die winkel weet tenminste wat echte hakken zijn
Dat kloptquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:41 schreef dieske87 het volgende:
[..]
Maar of je nou 2 of 9 lakjes besteld je betaald altijd 18 dollar verzendkosten?
Dat zijn heul geen hakken!!!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
van zulke hakjes:
[ afbeelding ]
![]()
![]()
OT: net mn nagels gesponst, straks even foto maken!
Is Kleintje het nog niet mee eens hoorquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:56 schreef Lindytje het volgende:
Ik heb laatst deze gekocht in de sale bij H&M,, dat zijn hakken!!
[ afbeelding ]
Hoe doe je dat?quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:01 schreef MinderMutsig het volgende:
Mijn arme nagel.![]()
[ afbeelding ]
Met wrap:
[ afbeelding ]
Na de lijm en buffen:
[ afbeelding ]
Dit is toch wel de max waar ik op kan lopen...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:01 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Is Kleintje het nog niet mee eens hoor. Oh Kleintje, kijk eens op boohoo.com? Staat volgens mij ook wel wat tussen voor jou.
Ookal heb je hem mooi gemaakt, toch eenquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:01 schreef MinderMutsig het volgende:
Mijn arme nagel.![]()
[ afbeelding ]
Met wrap:
[ afbeelding ]
Na de lijm en buffen:
[ afbeelding ]
Oh even kijken! Thanks!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:03 schreef Daph_ het volgende:
[..]
Ze heeft net een hele handige "how to" post geplaatst op haar blog
Haha ik kan ook niet zoveel aan hoor, maar als je de hoogtes ziet waar kleintje op balanceerd.. Pfoe, hoog!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:03 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Dit is toch wel de max waar ik op kan lopen...
(allebei de enkels een keer gebroken en enkelbanden van 1 enkel al 3x gescheurd... mijn voeten zijn een beetje dood, dus hoger dan dit kan ik niet aan...)
Ja he, ben echt inquote:Op dinsdag 23 februari 2010 20:49 schreef Guess. het volgende:
MissJ wat een mooie lakjes die van Modelsown
Daar maak je me toch wel weer nieuwsgierig...quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:06 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Haha ik kan ook niet zoveel aan hoor, maar als je de hoogtes ziet waar kleintje op balanceerd.. Pfoe, hoog!
Tuurlijk!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:10 schreef tliciouz het volgende:
Kan ik iemand hier even via PM om haar mening vragen? Ik zit namelijk met een probleem. (Gaat over een bestelling met iemand)
Je mag me best PMmen, maar ik weet niet of ik iets zinnigs kan zeggen... ??quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:10 schreef tliciouz het volgende:
Kan ik iemand hier even via PM om haar mening vragen? Ik zit namelijk met een probleem. (Gaat over een bestelling met iemand)
Sjenks.quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:04 schreef Lindytje het volgende:
[..]
Ookal heb je hem mooi gemaakt, toch eenvoor je nagel!
jezus wat knap! Ik ga dat de volgende keer ook doen!quote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:01 schreef MinderMutsig het volgende:
Mijn arme nagel.![]()
[ afbeelding ]
Met wrap:
[ afbeelding ]
Na de lijm en buffen:
[ afbeelding ]
dit soort opmerkingen posten in een topic vol vrouwen (die zijn van nature nieuwsgierig he) is heel valsquote:Op dinsdag 23 februari 2010 21:10 schreef tliciouz het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |