Doe je ook aan bodybuilding?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:50 schreef Rockabella het volgende:
Maaaar als ik wegga dan mis ik de straten..
Geboren en getogen Groninger hier, helaas wonend te Assen.![]()
Toen ik nog geen keus had zijn m'n ouders hier gaan wonen, hier de middelbare school gedaan, gaan studeren in Groningen en in Assen gaan samenwonen, blijven hangen denk ik..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:09 schreef Luco het volgende:
Vanaf de toren tot aan Westerhaven.
Wat doe je nu in dat dorp dan?
Vanavond werken, daarna "even" op en neer naar m'n oudersquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:59 schreef nietzman het volgende:
Hallo Lucootje.
Wat ga je doen voor leuks?
Een banaan!!!quote:Het is geel en staat in mijn ondertitel!
Howdy Prosac!quote:
Dave is ook gewoon een heldquote:
Ze wil je.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:47 schreef Luco het volgende:
The fuck.. Word ik net gebeld door Essent, dus ik zeggen dat ik in een studentenhuis woon. Zegt die muts: Ja, je woont vlak bij mij. Echt, wat is de relevantie daarvan
Dan had ze niet onder een onbekend nummer moeten bellen. Iemand die een Bianca uit Helpman of de Wijert kentquote:
Hyves: Bianca, Groningen. Company: Essent Groningen, zoeken op Bianca.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:57 schreef Luco het volgende:
[..]
Dan had ze niet onder een onbekend nummer moeten bellen. Iemand die een Bianca uit Helpman of de Wijert kent?
Dat heet sociaal positief gedrag, een praatje willen maken. Ik maak altijd een praatje met de telefonistes. Vinden ze leuk. Keer wat anders dan een scheldende klant.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:47 schreef Luco het volgende:
The fuck.. Word ik net gebeld door Essent, dus ik zeggen dat ik in een studentenhuis woon. Zegt die muts: Ja, je woont vlak bij mij. Echt, wat is de relevantie daarvan
Ze moet me iets verkopen, niet een lulverhaal met me houden. Alleen weet ik nu dus niet of ze knap isquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:58 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dat heet sociaal positief gedrag, een praatje willen maken. Ik maak altijd een praatje met de telefonistes. Vinden ze leuk. Keer wat anders dan een scheldende klant.
Toen ik vroeger nog op een helpdesk zat, waren de praatklanten altijd het leukste. Zo heb ik ooit met een oudere vrouw het een uur over haar kleinkinderen gehad enzo.
Niks te vinden.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:58 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Hyves: Bianca, Groningen. Company: Essent Groningen, zoeken op Bianca.
Klonk ze lekker?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:59 schreef Luco het volgende:
[..]
Ze moet me iets verkopen, niet een lulverhaal met me houden. Alleen weet ik nu dus niet of ze knap is
Dan is het wellicht geen Hyves-slet. Alweer een pluspuntquote:
Ze klonk in ieder geval alsof ze nog niet zo lang in Groningen woonde. Geen accent, niks. Zal wel iets van 19-20 zijn geweest ofzo. Studenten die in d;'r vrije tijd mensen belt.quote:
Bel gewoon terug naar Essent. Vraag naar Bianca.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:03 schreef Luco het volgende:
[..]
Ze klonk in ieder geval alsof ze nog niet zo lang in Groningen woonde. Geen accent, niks. Zal wel iets van 19-20 zijn geweest ofzo. Studenten die in d;'r vrije tijd mensen belt.
quote:
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:58 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dat heet sociaal positief gedrag, een praatje willen maken. Ik maak altijd een praatje met de telefonistes. Vinden ze leuk. Keer wat anders dan een scheldende klant.
Toen ik vroeger nog op een helpdesk zat, waren de praatklanten altijd het leukste. Zo heb ik ooit met een oudere vrouw het een uur over haar kleinkinderen gehad enzo.
Hoe heet je dan? TARArabeethoven?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:00 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Helemaal mee eens
Zo heb ik het ijs gebroken met een erg vervelende klant die telkens weer belde, ze vroeg mijn naam. Ik gaf hem op. Zij opeens, oh, van de componist? Ik heb als klein meisje vaak in de Brandts Buysstraat gespeelt. Ah, u komt uit Arnhem? was mijn reactie. Alles was weer goedNahja, haar kwaadheid was wel weg
Hint 1...quote:Brandts Buysstraat
Ik weet nooit hoe ik die dingen maak. Ik zie het wel. Door ziekte heb ik weinig kunnen leren. Maar het verbaasde hoeveel ik nog kon invullen. Dus wie weetquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:49 schreef captain.lefteye het volgende:
[..]
Hint 1...
Overigens, hoe ging je tentamen Tara? Ik heb het idee weet dat ik hem weer verprutst heb
le-zenquote:
Goede constatering.quote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:51 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
le-zen
Staat daarbij ook in mijn profiel: Maarten Alexander Brandts Buijs
Volgende week een gala, maar om daar nu een rok voor te kopen of huren... Mensen met wie ik gaan zeggen dat niemand er in rok komt, dus zo gala-achtig zal het niet zijn vermoed ik zoquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:42 schreef Jesse_ het volgende:
Wat moet je met je pak dan
Dat hoort natuurlijk niet zoquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:44 schreef Luco het volgende:
[..]
Volgende week een gala, maar om daar nu een rok voor te kopen of huren... Mensen met wie ik gaan zeggen dat niemand er in rok komt, dus zo gala-achtig zal het niet zijn vermoed ik zo
In het 1e jaar heb ik m gehuurd, daarna nooit meer naar een gala geweest...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:47 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dat hoort natuurlijk niet zo
Je had in je eerste jaar een rok moeten halen, kan je vaak genoeg gebruiken
Dat ligt aan het weer.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:59 schreef Slaif het volgende:
Gaan er nog mensen zuipen dit weekend?
Kunnen mannen die dingen dan wel een beetje fatsoenlijk blijven gebruiken? Na 2x was de onderkant van mijn galajurk zo vies van al die zooi die op de grond ligt dat het er niet meer uit ging.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:47 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Na elk feest direct naar de stomerij brengen. Daarnaast is de broek niet het duurste onderdeel natuurlijkquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:26 schreef Bob. het volgende:
[..]
Kunnen mannen die dingen dan wel een beetje fatsoenlijk blijven gebruiken? Na 2x was de onderkant van mijn galajurk zo vies van al die zooi die op de grond ligt dat het er niet meer uit ging.![]()
Classy die studentengala's.
Je koopt in je eerste jaar natuurlijk een paard, hoed en rok. Dan kan je als Napoleon naar een gala.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:47 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:45 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Je koopt in je eerste jaar natuurlijk een Hobbelpaard, hoed en rok. Dan kan je als Napoleon naar een gala.
Nee moet je naar een Vindicatfeestje gaan. Dan verdampen je schoenzolen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:26 schreef Bob. het volgende:
[..]
Kunnen mannen die dingen dan wel een beetje fatsoenlijk blijven gebruiken? Na 2x was de onderkant van mijn galajurk zo vies van al die zooi die op de grond ligt dat het er niet meer uit ging.![]()
Classy die studentengala's.
Morgen na Gasterra Flames misschien, indien de kou het toelaat.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:59 schreef Slaif het volgende:
Gaan er nog mensen zuipen dit weekend?
Als het -15 wordt ga ik zeker niet mijzelf in De Drie parkeren tot 's ochtends vroeg.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:02 schreef Prosac het volgende:
[..]
Morgen na Gasterra Flames misschien, indien de kou het toelaat.
Nu het Glazen Huis weer weg is, zie ik sowieso weinig reden weer veelvuldig in De Drie te hangen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:07 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Als het -15 wordt ga ik zeker niet mijzelf in De Drie parkeren tot 's ochtends vroeg.
Dan verhuis je maar naar Rusland.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:36 schreef Albert86 het volgende:
Sneeuwt het eindelijk, is het bijna niksIk wil verdomme sneeuw!
Ja, ik. ALs ik nog zin heb om door dit schurftweer te fietsen... Vanmiddag al voor niks naar Beijum gefietst omdat m'n wedstrijd afgelast bleek te zijn...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:06 schreef Bullet-tooth het volgende:
Vanavond nog meer mensen naar Stephan Bodzin?
Sinds vandaag wel.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:45 schreef Slaif het volgende:
Ja want Rusland bestaat enkel uit Moskou.
Heb ik iets gemist?quote:
Ja hey, ik neem geen genoegen met een plaats minder dan Moskou.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:45 schreef Slaif het volgende:
Ja want Rusland bestaat enkel uit Moskou.
Ik ben bang van wel, dan?quote:
Waar woon je nu?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:57 schreef Albert86 het volgende:
[..]
Ja hey, ik neem geen genoegen met een plaats minder dan Moskou.
quote:Even if the current solar lull is the beginning of a prolonged quiet, the scientists say, the star's effects on climate will pale in contrast with the influence of human-made greenhouse gases such as carbon dioxide (CO2).
"I think you have to bear in mind that the CO2 is a good 50 to 60 percent higher than normal, whereas the decline in solar output is a few hundredths of one percent down," Lockwood said. "I think that helps keep it in perspective."
Eh ik zie toch echt sneeuw komende week.quote:
Nee, niet eens.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:52 schreef Slaif het volgende:
Woon je in Sint Juttemis dan?
Normaal wel, maar het sneeuwt en daar kan de bus niet mee omgaan.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 19:59 schreef Slaif het volgende:
Gaat er geen bus?
Om 4 uur wakker?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:40 schreef Bob. het volgende:
Veel plezier dan maar.
Ik ga zo maar eens vroeg slapen, ook al ben ik vandaag pas 6 uur wakker geweest in het totaal. Moeee.
Je sliep met je ogen open?quote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:48 schreef Bob. het volgende:
[..]
Nah, ik ging 's middags even in bed een film kijken. Werd 5 uur later wakker.
Goed zoquote:Op zaterdag 9 januari 2010 21:12 schreef Luco het volgende:
Hehe, begin eindelijk een beetje zin te krijgen in Bodzin zodirect!
oh ja.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:06 schreef Bullet-tooth het volgende:
Vanavond nog meer mensen naar Stephan Bodzin?
Jij was er ook? Morgenavond werken, dus heb het maar beschaafd gehouden. Nu lekker slapen. Truste stad!quote:
nee, pokeren liep iets uit. Was net thuis, Bodzin helemaal vergeten.quote:Op zondag 10 januari 2010 04:47 schreef Luco het volgende:
[..]
Jij was er ook? Morgenavond werken, dus heb het maar beschaafd gehouden. Nu lekker slapen. Truste stad!
Waarom doe je dat dan ook.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:01 schreef birdsandbees het volgende:
[..]
![]()
jammer alleen dat ik er zo ver vandaan woon
Ik had gehoopt dat hij weer met al die gadgets van 'm ging draaien, maar het was "gewoon" plaatjes draaien (En dan nog vanaf z'n laptop ook)quote:Op zondag 10 januari 2010 13:59 schreef Prosac het volgende:
[..]
nee, pokeren liep iets uit. Was net thuis, Bodzin helemaal vergeten.
Ook net wakker dus?quote:
ja, dom hequote:
Waar studeer je nu dan?quote:Op zondag 10 januari 2010 14:06 schreef birdsandbees het volgende:
[..]
ja, dom he
maar je kan nou eenmaal niet alles in groningen studeren..
na mn studie kom ik terug hoor
quote:
Om 10u je bed in ofzo?quote:Op zondag 10 januari 2010 14:09 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ja, ik ben gister niet eens ergens heen geweest.
wacht, dat was niet lief om te zeggenquote:
Er gaat niets boven Groningenquote:Op zondag 10 januari 2010 14:24 schreef birdsandbees het volgende:
[..]
wacht, dat was niet lief om te zeggen
delft is best een schattig stadje hoor
maar komt lang niet in de buurt van groningen
Gister toch ook maar 5u wakker geweest ofzo? Wat spook je allemaal uit als je wakker bent zeg!quote:
Nouja, het is eigenlijk meer in bed liggen dan echt slapen hoor.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:30 schreef Luco het volgende:
[..]
Gister toch ook maar 5u wakker geweest ofzo? Wat spook je allemaal uit als je wakker bent zeg!
Dat lukt jou nietquote:Op zondag 10 januari 2010 14:54 schreef Bob. het volgende:
Slaifje toch!
En ja Nietz, reuze.Wat doe jij om de pijn iets te verzachten?
Euhm, jaartje geleden? Ik weet het niet meer precies. Niet voor iets speciaals ofzo hoor, gewoon bij iemand op bezoek.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:01 schreef birdsandbees het volgende:
ja, veel mannen ja.. maar de kwantiteit/kwaliteit verhouding is helaas een beetje zoek ::P
wanneer was je in delft?
Mja, daar worden opmerkingen meestal niet beter op nee.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:12 schreef Slaif het volgende:
Ik ga niet elke bijdehande opmerking uitleggen
Euhm, we zijn nog wel even in een kroeg geweest, maar dat stelde geloof ik niet zo veel voor.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:12 schreef birdsandbees het volgende:
ik studeer bouwkunde![]()
ben je met die iemand ook het wilde nachtleven van delft gaan ontdekken?
haha nee, tenzij je met een grote groep leuke mensen bent ofzo stelt t meestal niet zoveel voor idd..quote:Op zondag 10 januari 2010 15:15 schreef Bob. het volgende:
[..]
Euhm, we zijn nog wel even in een kroeg geweest, maar dat stelde geloof ik niet zo veel voor.
Maar oké, bouwkunde, leuk! Welk jaar zit je?
Wie ben je eigenlijk?quote:Op zondag 10 januari 2010 15:18 schreef birdsandbees het volgende:
[..]
haha nee, tenzij je met een grote groep leuke mensen bent ofzo stelt t meestal niet zoveel voor idd..
ben nu 2ejaars
Yay voor die van vrijdag.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:39 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik ben een beetje motivatieloos voor de tentamens van morgen,.
Die van vrijdag gelukkig wel gehaald.
Och.. een laptop hoort er tegenwoordig gewoon bij. De tijd van puur Vinyl bestaat niet meer. Geeft niet, want ik ben zelf ook laptop/midi dj.quote:Op zondag 10 januari 2010 14:06 schreef Luco het volgende:
[..]
Ik had gehoopt dat hij weer met al die gadgets van 'm ging draaien, maar het was "gewoon" plaatjes draaien (En dan nog vanaf z'n laptop ook)
tuurlijk.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:36 schreef birdsandbees het volgende:
[..]
euh, iemand die jullie topic binnen kwam vallen? mag wel toch? ik ben ook groninger
Statistiek en gegevensverzameling.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:44 schreef Bob. het volgende:
[..]
Yay voor die van vrijdag.![]()
Wat heb je morgen?
Daarbij draaide hij echt lekker, ben niet van de dansvloer weggeweest. Ging ook lekker door tot 7 uur en daarna nog even aftertje in Klup.quote:Op zondag 10 januari 2010 15:44 schreef Prosac het volgende:
[..]
Och.. een laptop hoort er tegenwoordig gewoon bij. De tijd van puur Vinyl bestaat niet meer. Geeft niet, want ik ben zelf ook laptop/midi dj.
Maat van me zat de hele tijd te zeuren dat Bodzin de vorige keer harder draaide.quote:Op zondag 10 januari 2010 16:31 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Daarbij draaide hij echt lekker, ben niet van de dansvloer weggeweest. Ging ook lekker door tot 7 uur en daarna nog even aftertje in Klup.
Daar zijn we ook nog even heengeweest om 7 uurquote:Op zondag 10 januari 2010 16:31 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Daarbij draaide hij echt lekker, ben niet van de dansvloer weggeweest. Ging ook lekker door tot 7 uur en daarna nog even aftertje in Klup.
Whe, vond het mooi om door de lege Poele en Peperstraat te lopen en dan in Klup te komen waar het gewoon nog redelijk druk is.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:18 schreef Slaif het volgende:
[..]
Daar zijn we ook nog even heengeweest om 7 uur
quote:
Great Pianos is ook leuk inderdaad. Zus van een goeie vriendin treed daar vaak op!quote:Op zondag 10 januari 2010 22:40 schreef RealZeus het volgende:
[..]Great Pianos
De muzikanten die er gisteren zaten waren goed, vooral de drummer drum de heel erg energiek. Volgende week spelen dezelfde gasten weer dus dan ga ik zeker weer heen![]()
En hopelijk dan weer eens met de bus ipv met de auto.
Ja! Ik vond de maandag in de Sallys altijd de leukste uitgaansdag van de week. Maar dan in het begin voordat het werd overgenomen door korpsballen, dus zeg 6/7 jaar geledenquote:Op zondag 10 januari 2010 22:41 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik wil de Sally's terug.
Er is nog gewoon een grotemensen-Irishpub hoor.quote:Op zondag 10 januari 2010 22:41 schreef Bullet-tooth het volgende:
Ik wil de Sally's terug.
O'Ceallaigh?quote:Op zondag 10 januari 2010 22:44 schreef nietzman het volgende:
[..]
Er is nog gewoon een grotemensen-Irishpub hoor.
Ja, daar ben ik weer over heen.quote:Op maandag 11 januari 2010 00:16 schreef Luco het volgende:
Ik dacht dat jij moe was? Ik in ieder geval wel, truste!
Gegevensverzameling; 0 foutquote:Op maandag 11 januari 2010 07:07 schreef JH87 het volgende:
Hai Chips. Succes met je tentamen zo.
Je gaat wel lekker met de studie of niet?quote:Op maandag 11 januari 2010 15:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Gegevensverzameling; 0 fout![]()
Statistiek; geen idee, want daar zat geen antwoordsleutelpapier bij
quote:Op maandag 11 januari 2010 15:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Tot nu toe wel.quote:Op maandag 11 januari 2010 15:27 schreef Slaif het volgende:
[..]
Je gaat wel lekker met de studie of niet?
Nerdyquote:Op maandag 11 januari 2010 15:27 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Amen to thatquote:
Niet iedereen is vrolijk. Maar ik begin alweer wakker te worden.quote:
Nog gefeliciteerd!quote:Op maandag 11 januari 2010 18:32 schreef Slaif het volgende:
Mooizo. Je bent tenminste niet over 2 jaar al 30.
Met het nog maar 730 dagen verwijderd zijn van het bereiken van de 30jarige leeftijd!quote:
Mij mag je morgen feliciteren!quote:Op maandag 11 januari 2010 18:36 schreef Slaif het volgende:
Waarmee?
Vrouwen en huiswerk.quote:Op maandag 11 januari 2010 15:35 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Tot nu toe wel.Nog geen herkansingen e.d.
Maar statistiek zal echt wel even afwachten worden, zal wel eens een herkansing kunnen worden.
Wat is daar leuk aan?quote:Op maandag 11 januari 2010 18:39 schreef Luco het volgende:
[..]
Met het nog maar 730 dagen verwijderd zijn van het bereiken van de 30jarige leeftijd!
Ik heb het idee dat de dames in het eerste jaar beter met huiswerk en tentamens kunnen omgaan.quote:
quote:
Gefeliciteerd!quote:
Nee vorige week.quote:
erg herkenbaar. Ben zelf anderhalve week geleden ook al hard gevallen. De blauwe plek die dat opleverde begint eindelijk weg te trekken.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:13 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Nee vorige week.
Maar de fietssnelheid moet ik laag houden en ik ben daar te ongeduldig voor.
Ok.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
erg herkenbaar. Ben zelf anderhalve week geleden ook al hard gevallen. De blauwe plek die dat opleverde begint eindelijk weg te trekken.
Had nergens last van. Alleen de plek op mijn been was zo ongeveer zo groot als mijn hand.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:22 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ok.Sterkte en succes dan.
Ik kom eigenlijk amper nog buiten, alleen als het moet.
Dat is wel groot...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Had nergens last van. Alleen de plek op mijn been was zo ongeveer zo groot als mijn hand.
Al kan dat ook op 19 natuurlijkquote:
Even iemand van FB quoten:quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:25 schreef Luco het volgende:
Zucht, al die vrouwen die kleuren posten op FB
En ja, ik weet waarom ze dat doen
quote:Also, what does being aware of breast cancer actually do for people who suffer from it? I am quite sure that not a single person who saw the random bra colour status things suddenly went... 'Wait, what? Women get breast cancer? I never knew! Well, now I'm convinced that it's an important issue! I shall become a cancer researcher!'
If you want to help toward improving cancer treatment, donate money. It isn't an unknown and underrated illness.
So there.
Dat verwoord wel ongeveer hoe ik er ook over denk.quote:
Mja, true.quote:
The XX ook?quote:Op woensdag 13 januari 2010 01:19 schreef MaxMark het volgende:
In ieder geval donderdag- en vrijdagmiddag luisteren naar OOG Radio, dan zijn er live shows met enkele bands/artiesten
Ja.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:48 schreef Mark_Boelen het volgende:
Nog mensen naar Eurosonic Noorderslag deze week ?
Werd je wakker of ging je naar bed?quote:Op woensdag 13 januari 2010 05:11 schreef Slaif het volgende:
Valt mee.
Que?quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:10 schreef nietzman het volgende:
Niets vreet zoveel energie als pissig zijn.
Hai Chips.quote:
Stagiair?quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:10 schreef nietzman het volgende:
Niets vreet zoveel energie als pissig zijn.
Vrouw?quote:
Helemaal niet, je kunt niet lezen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:05 schreef Luco het volgende:
Het hoeft geen vrouwelijke stagiare te zijn natuurlijk. Uberhaupt een vrouw
En Bob., omdat het kan !
Welles!quote:
Ik gaf toch een andere optie? Als in Stagiar of vrouw, desnoods was het een kamper...quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:27 schreef JH87 het volgende:
Een stagiair is per definitie MANNELIJK, pauper.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |