Nee vorige week.quote:
erg herkenbaar. Ben zelf anderhalve week geleden ook al hard gevallen. De blauwe plek die dat opleverde begint eindelijk weg te trekken.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:13 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Nee vorige week.
Maar de fietssnelheid moet ik laag houden en ik ben daar te ongeduldig voor.
Ok.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:17 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
erg herkenbaar. Ben zelf anderhalve week geleden ook al hard gevallen. De blauwe plek die dat opleverde begint eindelijk weg te trekken.
Had nergens last van. Alleen de plek op mijn been was zo ongeveer zo groot als mijn hand.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:22 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Ok.Sterkte en succes dan.
Ik kom eigenlijk amper nog buiten, alleen als het moet.
Dat is wel groot...quote:Op dinsdag 12 januari 2010 16:24 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Had nergens last van. Alleen de plek op mijn been was zo ongeveer zo groot als mijn hand.
Al kan dat ook op 19 natuurlijkquote:
Even iemand van FB quoten:quote:Op dinsdag 12 januari 2010 19:25 schreef Luco het volgende:
Zucht, al die vrouwen die kleuren posten op FB
En ja, ik weet waarom ze dat doen
quote:Also, what does being aware of breast cancer actually do for people who suffer from it? I am quite sure that not a single person who saw the random bra colour status things suddenly went... 'Wait, what? Women get breast cancer? I never knew! Well, now I'm convinced that it's an important issue! I shall become a cancer researcher!'
If you want to help toward improving cancer treatment, donate money. It isn't an unknown and underrated illness.
So there.
Dat verwoord wel ongeveer hoe ik er ook over denk.quote:
Mja, true.quote:
The XX ook?quote:Op woensdag 13 januari 2010 01:19 schreef MaxMark het volgende:
In ieder geval donderdag- en vrijdagmiddag luisteren naar OOG Radio, dan zijn er live shows met enkele bands/artiesten
Ja.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 22:48 schreef Mark_Boelen het volgende:
Nog mensen naar Eurosonic Noorderslag deze week ?
Werd je wakker of ging je naar bed?quote:Op woensdag 13 januari 2010 05:11 schreef Slaif het volgende:
Valt mee.
Que?quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:10 schreef nietzman het volgende:
Niets vreet zoveel energie als pissig zijn.
Hai Chips.quote:
Stagiair?quote:Op woensdag 13 januari 2010 14:10 schreef nietzman het volgende:
Niets vreet zoveel energie als pissig zijn.
Vrouw?quote:
Helemaal niet, je kunt niet lezen.quote:Op woensdag 13 januari 2010 16:05 schreef Luco het volgende:
Het hoeft geen vrouwelijke stagiare te zijn natuurlijk. Uberhaupt een vrouw
En Bob., omdat het kan !
Welles!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |