Doe je ook aan bodybuilding?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 00:50 schreef Rockabella het volgende:
Maaaar als ik wegga dan mis ik de straten..
Geboren en getogen Groninger hier, helaas wonend te Assen.![]()
Toen ik nog geen keus had zijn m'n ouders hier gaan wonen, hier de middelbare school gedaan, gaan studeren in Groningen en in Assen gaan samenwonen, blijven hangen denk ik..quote:Op vrijdag 8 januari 2010 01:09 schreef Luco het volgende:
Vanaf de toren tot aan Westerhaven.
Wat doe je nu in dat dorp dan?
Vanavond werken, daarna "even" op en neer naar m'n oudersquote:Op vrijdag 8 januari 2010 10:59 schreef nietzman het volgende:
Hallo Lucootje.
Wat ga je doen voor leuks?
Een banaan!!!quote:Het is geel en staat in mijn ondertitel!
Howdy Prosac!quote:
Dave is ook gewoon een heldquote:
Ze wil je.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:47 schreef Luco het volgende:
The fuck.. Word ik net gebeld door Essent, dus ik zeggen dat ik in een studentenhuis woon. Zegt die muts: Ja, je woont vlak bij mij. Echt, wat is de relevantie daarvan
Dan had ze niet onder een onbekend nummer moeten bellen. Iemand die een Bianca uit Helpman of de Wijert kentquote:
Hyves: Bianca, Groningen. Company: Essent Groningen, zoeken op Bianca.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:57 schreef Luco het volgende:
[..]
Dan had ze niet onder een onbekend nummer moeten bellen. Iemand die een Bianca uit Helpman of de Wijert kent?
Dat heet sociaal positief gedrag, een praatje willen maken. Ik maak altijd een praatje met de telefonistes. Vinden ze leuk. Keer wat anders dan een scheldende klant.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:47 schreef Luco het volgende:
The fuck.. Word ik net gebeld door Essent, dus ik zeggen dat ik in een studentenhuis woon. Zegt die muts: Ja, je woont vlak bij mij. Echt, wat is de relevantie daarvan
Ze moet me iets verkopen, niet een lulverhaal met me houden. Alleen weet ik nu dus niet of ze knap isquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:58 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dat heet sociaal positief gedrag, een praatje willen maken. Ik maak altijd een praatje met de telefonistes. Vinden ze leuk. Keer wat anders dan een scheldende klant.
Toen ik vroeger nog op een helpdesk zat, waren de praatklanten altijd het leukste. Zo heb ik ooit met een oudere vrouw het een uur over haar kleinkinderen gehad enzo.
Niks te vinden.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:58 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Hyves: Bianca, Groningen. Company: Essent Groningen, zoeken op Bianca.
Klonk ze lekker?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:59 schreef Luco het volgende:
[..]
Ze moet me iets verkopen, niet een lulverhaal met me houden. Alleen weet ik nu dus niet of ze knap is
Dan is het wellicht geen Hyves-slet. Alweer een pluspuntquote:
Ze klonk in ieder geval alsof ze nog niet zo lang in Groningen woonde. Geen accent, niks. Zal wel iets van 19-20 zijn geweest ofzo. Studenten die in d;'r vrije tijd mensen belt.quote:
Bel gewoon terug naar Essent. Vraag naar Bianca.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 14:03 schreef Luco het volgende:
[..]
Ze klonk in ieder geval alsof ze nog niet zo lang in Groningen woonde. Geen accent, niks. Zal wel iets van 19-20 zijn geweest ofzo. Studenten die in d;'r vrije tijd mensen belt.
quote:
Helemaal mee eensquote:Op vrijdag 8 januari 2010 13:58 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dat heet sociaal positief gedrag, een praatje willen maken. Ik maak altijd een praatje met de telefonistes. Vinden ze leuk. Keer wat anders dan een scheldende klant.
Toen ik vroeger nog op een helpdesk zat, waren de praatklanten altijd het leukste. Zo heb ik ooit met een oudere vrouw het een uur over haar kleinkinderen gehad enzo.
Hoe heet je dan? TARArabeethoven?quote:Op vrijdag 8 januari 2010 16:00 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Helemaal mee eens
Zo heb ik het ijs gebroken met een erg vervelende klant die telkens weer belde, ze vroeg mijn naam. Ik gaf hem op. Zij opeens, oh, van de componist? Ik heb als klein meisje vaak in de Brandts Buysstraat gespeelt. Ah, u komt uit Arnhem? was mijn reactie. Alles was weer goedNahja, haar kwaadheid was wel weg
Hint 1...quote:Brandts Buysstraat
Ik weet nooit hoe ik die dingen maak. Ik zie het wel. Door ziekte heb ik weinig kunnen leren. Maar het verbaasde hoeveel ik nog kon invullen. Dus wie weetquote:Op vrijdag 8 januari 2010 17:49 schreef captain.lefteye het volgende:
[..]
Hint 1...
Overigens, hoe ging je tentamen Tara? Ik heb het idee weet dat ik hem weer verprutst heb
le-zenquote:
Goede constatering.quote:
quote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:51 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
le-zen
Staat daarbij ook in mijn profiel: Maarten Alexander Brandts Buijs
Volgende week een gala, maar om daar nu een rok voor te kopen of huren... Mensen met wie ik gaan zeggen dat niemand er in rok komt, dus zo gala-achtig zal het niet zijn vermoed ik zoquote:Op vrijdag 8 januari 2010 20:42 schreef Jesse_ het volgende:
Wat moet je met je pak dan
Dat hoort natuurlijk niet zoquote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:44 schreef Luco het volgende:
[..]
Volgende week een gala, maar om daar nu een rok voor te kopen of huren... Mensen met wie ik gaan zeggen dat niemand er in rok komt, dus zo gala-achtig zal het niet zijn vermoed ik zo
In het 1e jaar heb ik m gehuurd, daarna nooit meer naar een gala geweest...quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:47 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Dat hoort natuurlijk niet zo
Je had in je eerste jaar een rok moeten halen, kan je vaak genoeg gebruiken
Dat ligt aan het weer.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:59 schreef Slaif het volgende:
Gaan er nog mensen zuipen dit weekend?
Kunnen mannen die dingen dan wel een beetje fatsoenlijk blijven gebruiken? Na 2x was de onderkant van mijn galajurk zo vies van al die zooi die op de grond ligt dat het er niet meer uit ging.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:47 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Na elk feest direct naar de stomerij brengen. Daarnaast is de broek niet het duurste onderdeel natuurlijkquote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:26 schreef Bob. het volgende:
[..]
Kunnen mannen die dingen dan wel een beetje fatsoenlijk blijven gebruiken? Na 2x was de onderkant van mijn galajurk zo vies van al die zooi die op de grond ligt dat het er niet meer uit ging.![]()
Classy die studentengala's.
Je koopt in je eerste jaar natuurlijk een paard, hoed en rok. Dan kan je als Napoleon naar een gala.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:47 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:45 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Je koopt in je eerste jaar natuurlijk een Hobbelpaard, hoed en rok. Dan kan je als Napoleon naar een gala.
Nee moet je naar een Vindicatfeestje gaan. Dan verdampen je schoenzolen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 00:26 schreef Bob. het volgende:
[..]
Kunnen mannen die dingen dan wel een beetje fatsoenlijk blijven gebruiken? Na 2x was de onderkant van mijn galajurk zo vies van al die zooi die op de grond ligt dat het er niet meer uit ging.![]()
Classy die studentengala's.
Morgen na Gasterra Flames misschien, indien de kou het toelaat.quote:Op vrijdag 8 januari 2010 23:59 schreef Slaif het volgende:
Gaan er nog mensen zuipen dit weekend?
Als het -15 wordt ga ik zeker niet mijzelf in De Drie parkeren tot 's ochtends vroeg.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:02 schreef Prosac het volgende:
[..]
Morgen na Gasterra Flames misschien, indien de kou het toelaat.
Nu het Glazen Huis weer weg is, zie ik sowieso weinig reden weer veelvuldig in De Drie te hangen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 01:07 schreef Q.E.D. het volgende:
[..]
Als het -15 wordt ga ik zeker niet mijzelf in De Drie parkeren tot 's ochtends vroeg.
Dan verhuis je maar naar Rusland.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 16:36 schreef Albert86 het volgende:
Sneeuwt het eindelijk, is het bijna niksIk wil verdomme sneeuw!
Ja, ik. ALs ik nog zin heb om door dit schurftweer te fietsen... Vanmiddag al voor niks naar Beijum gefietst omdat m'n wedstrijd afgelast bleek te zijn...quote:Op zaterdag 9 januari 2010 14:06 schreef Bullet-tooth het volgende:
Vanavond nog meer mensen naar Stephan Bodzin?
Sinds vandaag wel.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 18:45 schreef Slaif het volgende:
Ja want Rusland bestaat enkel uit Moskou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |