[FAQ] Studenten OV-Chipkaart #2quote:Op maandag 28 december 2009 12:11 schreef MaxMark het volgende:
En volgens mij kun je nog tot 31 Januari je OV-chipkaart 'activeren' als weekend- of weekkaart. Zul je dan tot die tijd overal en altijd nog kunnen reizen?
Ohh, het is echt in plaats van de normale OV?quote:Op maandag 28 december 2009 12:14 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
[FAQ] Studenten OV-Chipkaart #2
Je hebt dat ding nog niet binnen? Succes, reken er maar op dat je 'm niet voor Februari binnen hebtquote:Op maandag 28 december 2009 12:19 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ohh, het is echt in plaats van de normale OV?![]()
Ik ga mijn aanvraag formulier dan maar eens invullen.
Ik heb mijn OV nog nooit opgehaald, dus die maand extra ga ik dan ook niet dood aan.quote:Op maandag 28 december 2009 12:25 schreef Luco het volgende:
[..]
Je hebt dat ding nog niet binnen? Succes, reken er maar op dat je 'm niet voor Februari binnen hebt
Waarom dan nog uberhaupt aanvragen? Je kan ook geld krijgen toch?quote:Op maandag 28 december 2009 12:28 schreef Bob. het volgende:
[..]
Ik heb mijn OV nog nooit opgehaald, dus die maand extra ga ik dan ook niet dood aan.
Alleen als je in het buitenland zit.quote:Op maandag 28 december 2009 12:39 schreef Luco het volgende:
[..]
Waarom dan nog uberhaupt aanvragen? Je kan ook geld krijgen toch?
Bitchesquote:Op maandag 28 december 2009 12:42 schreef Bob. het volgende:
[..]
Alleen als je in het buitenland zit.
Ik lees al dat daar veel drama mee is.quote:Op maandag 28 december 2009 13:14 schreef Renesite het volgende:
Ik heb die verrekense pas ook nog steeds niet!
Minimaal.quote:Op maandag 28 december 2009 13:24 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Ik lees al dat daar veel drama mee is.
Volgens mij zag ik je in deel 1 toch al posten dat ze 3 keer ofzo je pasfoto's al kwijt zijn geraakt?
Bij die van mij stond het er al op, heb hem ooit in Amsterdam al eens gebruiktquote:Op maandag 28 december 2009 14:10 schreef Luco het volgende:
Ik heb 'm ook al een lange tijd in bezit. Nu nog hopen dat er daadwerkelijk iets klaar staat (Al zegt OCW-DUO van wel)
Tijdelijk? Hij is gewoon geldig tot 2014quote:Op maandag 28 december 2009 14:28 schreef Luco het volgende:
Je tijdelijke ding ja. Het `ekte ekte` reisbewijs moet je weer apart activeren... Prusters bij DUO
Het "schijnt" (al weet je dat nooit zeker met IBGDUOPENOTTI) dat dat product dus in februari van je kaart wordt afgehaald, waarna je dus alleen met je reisproduct wat je op dat moment geactiveerd zou moeten hebben kan reizenquote:Op maandag 28 december 2009 15:11 schreef Jesse_ het volgende:
[..]
Tijdelijk? Hij is gewoon geldig tot 2014
De afdeling waar ik nu werk is kanker.quote:
5 Kilometer verder en je bent bij m'n ouders!quote:Op maandag 28 december 2009 19:50 schreef Slaif het volgende:
Vandaag op en neer naar Weesp geweest. Tof he.
Moest wat ophalen met een gare caddy. Had 1,5 niet meer geschakeld (en ik heb in maart 2 jaar mn rijbewijs)quote:Op maandag 28 december 2009 20:03 schreef Luco het volgende:
Maar wtf, wat deed je in Weesp?
Mn ouders, zussen en zwagers hebben allen automaat. Sowieso rij ik eigenlijk alleen in de auto van mn pa.quote:Op maandag 28 december 2009 20:14 schreef JH87 het volgende:
Ik heb nog nooit van m'n leven in een automaat gereden.
Automaat is wel lekker functioneel.quote:Op maandag 28 december 2009 20:58 schreef Albert86 het volgende:
Heb een paar keer in een automaat gereden. Doe mij maar handschakelenVind ik toch leuker rijden
Ja, een roze, in ons nieuwe huisquote:
In het Kardinge gok ik? Komt wel goed, schaatsen is best makkelijkquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:40 schreef Statue het volgende:
Hey! Goede morgen mensen. 'tis best koud he![]()
Straks schaatsen voor het eerst in 20 jaar of zo. Word nog wat!
De hypotheker.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:08 schreef nietzman het volgende:
Jazeker.
Ga jij ook mee?quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:09 schreef Luco het volgende:
Ik heb een date vanavond, maar weet nog niet of dat leuk gaat worden. Vast wel
Waarheen?quote:
quote:
Ik snap hem wel. En vind hem wel leuk hoor! Echtquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:28 schreef Slaif het volgende:
[..]
Mn grapjes zijn niet meer wat het geweest is
Alleen is die niet zo hoog bij mij,quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:42 schreef Bullet-tooth het volgende:
Statistisch gezien is er een kans dat je je tentamen haalt zonder te leren.
Aw, succes dan maarquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:43 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Alleen is die niet zo hoog bij mij,
Maargoed, vanavond + morgen maar even aan de leer dan!![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:48 schreef Slaif het volgende:
Donderdag trouwens oud en nieuw feestje in ons huis. Mocht iemand nog zin hebben
quote:
Alleen als je vantevoren wel betaaldquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:49 schreef Bullet-tooth het volgende:
Gratis bier?
Merci.quote:
Te ver lopen man. Ik dump 'm zo wel bij 't station want ik kom er toch langs. Ben al weer lang genoeg thuis geweest, die twintig minuten vandaag.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:59 schreef Luco het volgende:. Maar nu is je zwakste schakel eruit! Laten maken voor 5 euro onder het UMCG lijkt me?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |