Ja, een roze, in ons nieuwe huisquote:
In het Kardinge gok ik? Komt wel goed, schaatsen is best makkelijkquote:Op dinsdag 29 december 2009 10:40 schreef Statue het volgende:
Hey! Goede morgen mensen. 'tis best koud he![]()
Straks schaatsen voor het eerst in 20 jaar of zo. Word nog wat!
De hypotheker.quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:08 schreef nietzman het volgende:
Jazeker.
Ga jij ook mee?quote:Op dinsdag 29 december 2009 12:09 schreef Luco het volgende:
Ik heb een date vanavond, maar weet nog niet of dat leuk gaat worden. Vast wel
Waarheen?quote:
quote:
Ik snap hem wel. En vind hem wel leuk hoor! Echtquote:Op dinsdag 29 december 2009 12:28 schreef Slaif het volgende:
[..]
Mn grapjes zijn niet meer wat het geweest is
Alleen is die niet zo hoog bij mij,quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:42 schreef Bullet-tooth het volgende:
Statistisch gezien is er een kans dat je je tentamen haalt zonder te leren.
Aw, succes dan maarquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:43 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Alleen is die niet zo hoog bij mij,
Maargoed, vanavond + morgen maar even aan de leer dan!![]()
quote:Op dinsdag 29 december 2009 16:48 schreef Slaif het volgende:
Donderdag trouwens oud en nieuw feestje in ons huis. Mocht iemand nog zin hebben
quote:
Alleen als je vantevoren wel betaaldquote:Op dinsdag 29 december 2009 16:49 schreef Bullet-tooth het volgende:
Gratis bier?
Merci.quote:
Te ver lopen man. Ik dump 'm zo wel bij 't station want ik kom er toch langs. Ben al weer lang genoeg thuis geweest, die twintig minuten vandaag.quote:Op dinsdag 29 december 2009 17:59 schreef Luco het volgende:. Maar nu is je zwakste schakel eruit! Laten maken voor 5 euro onder het UMCG lijkt me?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |